Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
4 ώρες πριν
Στη δημόσια ομάδα Η Ελλάδα είναι παντού !
Από πού την αγόρασε αυτήν την τόσο φανταχτερή αποκριάτικη στολή, του Μαχαραγιά;
Από τα Τζάμπο;
http://xairete.blogspot.gr/2017/02/blog-post_471.html
Σχόλια
Αγγελική Τζεβελέκη Γιουβανάκη
ΤΑ ΠΙΣΤΕΒΩ ΣΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΊ ΠΡΟΚΑΛΗΣ;
Αγγελική Αποστόλου
Κάτι πίνει δεν υπάρχει αμφιβολία.
Panagiotis Michalopoulos
Εγώ, κυρα-Αγγελική Νο1, και κυρα-Αγγελική Νο2, είμαι πιστός ορθόδοξος χριστιανός, και δεν πίνω τίποτε. Άγνοια για τη θρησκεία φαίνεται ότι έχετε σεις, και πιθανόν και να πίνετε κάτι, εσείς.
Και δεν προκαλώ εγώ. Το πιστεύω μου σαν ορθόδοξο χριστιανό, το προκαλούν αυτοί που ασχημωνούν με τις εικόνες, αυτοί που ντύνουν καρνάβαλο τον Χριστό.
Έτσι, έχω όλο το δικαίωμα και το έννομο συμφέρον να αγανακτήσω, να αντιδράσω, να ελέγξω την ασέβεια, και μάλιστα δημόσια για να βρω και συμπαραστάτες.
Ο τρόπος μου όμως, ο σκωπτικός, κάνει κάτι θρησκόληπτες γυναικούλες σαν εσάς, να παρεξηγούνται, να νομίζουν ότι κοροϊδεύω εγώ τον Χριστό, ότι δεν πιστεύω.
Panagiotis Michalopoulos
Το σωστό είναι ότι δεν πιστεύω στα είδωλα, δεν πιστεύω ότι είναι ο Χριστός αυτό το κατασκεύασμα με το βουδιστικό φωτοστέφανο, και το βουδιστικό κωλοδάχτυλο για ευλογία, με την εικόνα του ντυμένη με χρυσό πουκάμισο.
Επίσης, δεν ήταν μακρυμάλλης χίπης ο Χριστός!
Ο απόστολος Παύλος θεωρεί γυναικωτούς (πούστηδες) τους άντρες με μακριά μαλλιά, και δεν εξαίρει ούτε τους παπάδες μας! Και βέβαια, όταν το έλεγε αυτό, ήξερε ότι ο Χριστός δεν ήταν μακρυμάλλης.
Panagiotis Michalopoulos
Αλλά και να μην ήμουν πιστός, και να είχα άλλες ιδέες, ποιες είστε εσείς που θα είχατε την αξίωση να μην τις εξωτερικεύω, να μου επιβάλετε σιωπή; Χούντα έχουμε;
Αν έχετε κότσια, όπως τα έχω εγώ, βάλτε τα και εσείς αν μπορείτε και με άπιστους και με άθρησκους και με αλλόδοξους…
Αν μπορείτε, αν έχετε επιχειρήματα!
Χωρίς προσωπική επίθεση όπως κάνατε σε εμένα... Και χωρίς στριγκλιές, χωρίς να φαίνεστε ότι τραβάτε σαν δαιμονισμένες τις όποιες τρίχες σας!
https://www.facebook.com/groups/tzamtzhs/permalink/1077961795642671/
ΣΧΕΤΙΚΑ:
Πήγαινε στο 12ο ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΤΡΑΛΩΝΩΝ
Τόπος διαμονής: Dhílesi, Evvoia, Greece
Τόπος καταγωγής: Sámos, Samos, Greece
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Ο Παύλος οριοθετεί τα της εμφάνισης της κόμης των ανδρών και των γυναικών (όλων των γυναικών και όχι μόνο των ύπανδρων) κατά τη θ. λατρεία. Ο Παύλος εξηγεί, ότι η αυτή κόμμωση ανδρών και γυναικών δεν υπονοεί και την ισότητα αυτή. Αντίθετα, η διαφορά στην κόμη μεταξύ ανδρών και γυναικών υποδηλώνει τη θέση κάθε ενός έναντι του άλλου και όλων έναντι του Θεού. Ο άνδρας λοιπόν πρέπει να έχει ακάλυπτη την κεφαλή, που σημαίνει να έχει κοντή κόμη και όχι μακριά και τούτο διότι η μακριά κόμη θεωρείται, ότι είναι κάλυμμα της κεφαλής. Αντίθετα, η γυναίκα πρέπει να μην έχει κοντή κόμη ή (όπως συνηθιζόταν) να μην έχει κόμη μαζεμένη και δεμένη ψηλά στο κεφάλι της, αλλά θα πρέπει η κόμη της να είναι μακριά και να πέφτει ελεύθερα προς τα κάτω, οπότε η κόμη αυτή θεωρείται ως κάλυμμα της κεφαλής της. Ο Παύλος σ’ αυτό το θέμα είναι κατηγορηματικός και σαφής: «η κόμη αντί περιβολαίου δέδοται αυτή», δηλ. τα μαλλιά της έχουν δοθεί αντί για κάλυμμα. Από την άλλη πλευρά, το να έχει ο άνδρας μακριά μαλλιά, δηλ. να έχει κάλυμμα στην κεφαλή, εκτός του ότι είναι αφύσικο και δηλώνει θηλυπρέπεια, από την άλλη ντροπιάζει το Χριστό, γιατί αντί να έχει Αυτόν για κάλυμμα, αυτός έχει τα μακριά μαλλιά του για κάλυμμα. Η γυναίκα όμως έχει για κάλυμμα της κεφαλής της τα μακριά μαλλιά της, αν δε έχει τα μαλλιά της σηκωμένα ή έχει κοντά μαλλιά, τότε είναι σαν να είναι ξυρισμένη και επομένως να μην έχει κάλυμμα στην κεφαλή. Στην περίπτωση αυτή, που η γυναίκα δηλαδή δεν διαθέτει φυσικό κάλυμμα (τα μαλλιά της), τότε θα πρέπει να φέρει τεχνητό κάλυμμα στην κεφαλή, που είναι ένα πέπλο, ένα βέλο, ένα μαντήλι, κ.λπ. Επί πλέον τα μαλλιά της την προφυλάσσουν από ζηλόφθονα και κακόβουλα πνεύματα («αγγέλους», δηλ. δαίμονες), που επιβουλεύονται την εικόνα της εικόνας του Χριστού («δια τούτο οφείλει η γυνή εξουσίαν έχειν επί της κεφαλής δια τους αγγέλους») (Κορ. Α΄ 11. 2-16).
Για την κουρά της κόμης της κεφαλής των κληρικών και μοναχών, ακόμη και της απόλυτης ξύρησής της, αναφέρουν διεξοδικά οι κανόνες: λθ΄ Αποστολικός, δ΄ της Δ΄, κα΄, λγ΄, μβ΄ της Πενθέκτης, β΄, ε΄ της ΑΒ΄, καθώς και οι Πατέρες: Μ. Αθανάσιος (περί παρθενίας λόγος), Γρηγόριος Θεολόγος (α΄ ειρηνικός), Ιω. Χρυσόστομος (ομιλία νστ΄), Κλήμης Αλεξανδρείας (Παιδαγωγός), Επιφάνιος Κύπρου (PG 42. 765-8), Ιερώνυμος (PL 25. 437), Ευστάθιος Θεσσαλονίκης και Νικόδημος Αγιορείτης (Πηδάλιο).
Συμπέρασμα: Ο Παύλος και όλοι αυτοί οι άγιοι, καθώς και οι Σύνοδοι, όλοι αυτοί δεν πειθάρχισαν στην εμφάνιση του Χριστού με τα μακρυά μαλλιά, αλλά πήγαν κόντρα και διέταξαν τους άνδρες να έχουν πολύ κοντό μαλλί, μέχρις ακόμη και να ξυρίσουν το κεφάλι τους;
2 σχόλια:
Ο Παύλος οριοθετεί τα της εμφάνισης της κόμης των ανδρών και των γυναικών (όλων των γυναικών και όχι μόνο των ύπανδρων) κατά τη θ. λατρεία. Ο Παύλος εξηγεί, ότι η αυτή κόμμωση ανδρών και γυναικών δεν υπονοεί και την ισότητα αυτή. Αντίθετα, η διαφορά στην κόμη μεταξύ ανδρών και γυναικών υποδηλώνει τη θέση κάθε ενός έναντι του άλλου και όλων έναντι του Θεού. Ο άνδρας λοιπόν πρέπει να έχει ακάλυπτη την κεφαλή, που σημαίνει να έχει κοντή κόμη και όχι μακριά και τούτο διότι η μακριά κόμη θεωρείται, ότι είναι κάλυμμα της κεφαλής. Αντίθετα, η γυναίκα πρέπει να μην έχει κοντή κόμη ή (όπως συνηθιζόταν) να μην έχει κόμη μαζεμένη και δεμένη ψηλά στο κεφάλι της, αλλά θα πρέπει η κόμη της να είναι μακριά και να πέφτει ελεύθερα προς τα κάτω, οπότε η κόμη αυτή θεωρείται ως κάλυμμα της κεφαλής της. Ο Παύλος σ’ αυτό το θέμα είναι κατηγορηματικός και σαφής: «η κόμη αντί περιβολαίου δέδοται αυτή», δηλ. τα μαλλιά της έχουν δοθεί αντί για κάλυμμα. Από την άλλη πλευρά, το να έχει ο άνδρας μακριά μαλλιά, δηλ. να έχει κάλυμμα στην κεφαλή, εκτός του ότι είναι αφύσικο και δηλώνει θηλυπρέπεια, από την άλλη ντροπιάζει το Χριστό, γιατί αντί να έχει Αυτόν για κάλυμμα, αυτός έχει τα μακριά μαλλιά του για κάλυμμα. Η γυναίκα όμως έχει για κάλυμμα της κεφαλής της τα μακριά μαλλιά της, αν δε έχει τα μαλλιά της σηκωμένα ή έχει κοντά μαλλιά, τότε είναι σαν να είναι ξυρισμένη και επομένως να μην έχει κάλυμμα στην κεφαλή. Στην περίπτωση αυτή, που η γυναίκα δηλαδή δεν διαθέτει φυσικό κάλυμμα (τα μαλλιά της), τότε θα πρέπει να φέρει τεχνητό κάλυμμα στην κεφαλή, που είναι ένα πέπλο, ένα βέλο, ένα μαντήλι, κ.λπ. Επί πλέον τα μαλλιά της την προφυλάσσουν από ζηλόφθονα και κακόβουλα πνεύματα («αγγέλους», δηλ. δαίμονες), που επιβουλεύονται την εικόνα της εικόνας του Χριστού («δια τούτο οφείλει η γυνή εξουσίαν έχειν επί της κεφαλής δια τους αγγέλους») (Κορ. Α΄ 11. 2-16).
Για την κουρά της κόμης της κεφαλής των κληρικών και μοναχών, ακόμη και της απόλυτης ξύρησής της, αναφέρουν διεξοδικά οι κανόνες: λθ΄ Αποστολικός, δ΄ της Δ΄, κα΄, λγ΄, μβ΄ της Πενθέκτης, β΄, ε΄ της ΑΒ΄, καθώς και οι Πατέρες: Μ. Αθανάσιος (περί παρθενίας λόγος), Γρηγόριος Θεολόγος (α΄ ειρηνικός), Ιω. Χρυσόστομος (ομιλία νστ΄), Κλήμης Αλεξανδρείας (Παιδαγωγός), Επιφάνιος Κύπρου (PG 42. 765-8), Ιερώνυμος (PL 25. 437), Ευστάθιος Θεσσαλονίκης και Νικόδημος Αγιορείτης (Πηδάλιο).
Συμπέρασμα: Ο Παύλος και όλοι αυτοί οι άγιοι, καθώς και οι Σύνοδοι, όλοι αυτοί δεν πειθάρχισαν στην εμφάνιση του Χριστού με τα μακρυά μαλλιά, αλλά πήγαν κόντρα και διέταξαν τους άνδρες να έχουν πολύ κοντό μαλλί, μέχρις ακόμη και να ξυρίσουν το κεφάλι τους;
ΙΚ
Ευχαριστούμε θερμά, φίλτατε μας, κ. Ιωάννη Καρδάση!
Δημοσίευση σχολίου