Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Με τι κριτήρια γίνεται κανείς «άγιος» σήμερα, είτε ζωντανός (μητροπολίτης), είτε πεθαμένος (κάποιος γέροντας πχ, ή κάποιος σκελετός);

Με τι κριτήρια γίνεται κανείς «άγιος» σήμερα, είτε ζωντανός (μητροπολίτης», είτε πεθαμένος (κάποιος γέροντας πχ, ή κάποιος σκελετός);

1. Στην περίπτωση των πεθαμένων, το πάνω χέρι το έχει ο Βαρθολομαίος (ο οικονομικός πατριάρχης) που παίρνει χρήμα από παντού. 
Έτσι τελευταία αγιοποίησε τον σκελετό (τον γυναικείο;) στο μοναστήρι του «αγίου» Εφραίμ της Ν. Μάκρης, το πλούσιο και διάσημο… 
Πριν λίγες μέρες δε, αγιοποίησε και τον παπα-Πορφύριο τον επίσης χοντρά ματσωμένο, αυτόν με το «ησυχαστήριο» - μέγαρο στη Μαλακάσα!
 

2. Στην περίπτωση τώρα των ζωντανών «αγίων», αυτών που γίνονται μητροπολίτες, τον λόγο τον έχει η λεγόμενη ιερά Σύνοδος, δηλαδή ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος. Ποια να είναι άραγε τα κριτήρια, και, σε αυτήν την περίπτωση; Το Γλείψιμο; Τα Αργύρια;
 

Ελπίζω να μην ίσχυσε τίποτε από αυτά, εδώ, στην τοπική μας Εκκλησία, στη μητρόπολη Γλυφάδας, ούτε το γλείψιμο δηλαδή, ούτε και τα αργύρια…
 

Έκανα αυτές τις σκέψεις διότι σήμερα διάβασα τον κύριο Ζαφειρίου (που συστηματικά προβάλει τον «άγιο» Γλυφάδας) να γράφει ότι…
«Σαν σήμερα (χθες) το 2002, ο Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Παύλος, ενθρονιζόταν υπό του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κυρού Χριστοδούλου (σ.σ. αυτού που άφησε θησαυρό ολόκληρο, στη βίλα του, όταν τα κακάρωσε), στον Καθεδρικό Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, πρώτος Μητροπολίτης Γλυφάδας.»
 

http://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=5082

Δεν υπάρχουν σχόλια: