Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

«Ο Παπά Γιώργης Λοκ Αμακ, απάντησε στο σχόλιο σας…»

Έγραψα: «Για την ορθοδοξία, εικόνα συμβολική της αγίας Τριάδας, θεωρείται μόνο αυτή με τους τρεις αγγέλους… Αν έχετε ακουστά!»
1. Και όταν λέμε εικόνα, εννοούμε κάτι που μπορούμε να το δούμε με τα μάτια μας, ένα θέμα –θέαμα, για να το ζωγραφίσουμε.
2. Και στη βάπτιση βέβαια έχουμε συμβολισμό της αγίας τριάδας, αλλά δυστυχώς αυτό δεν γίνεται εικόνα, διότι η φωνή του πατέρα δεν ζωγραφίζεται! Εκτός και αν γράψουμε τα λόγια του, σε αφίσα, σε πλακάτ, σαν αυτοκόλλητο στην εικόνα!
3. Ούτε η αγία τριάδα είναι ίνας γέρος στα σύννεφα, ένας νέος δίπλα του, και ένα περιστέρι στη μέση.

http://xairete.blogspot.gr/2018/01/blog-post_37.html
 
Πού διαφωνούμε, και πού συμφωνούμε…
1. Ρωτάς «γιατί τα λέμε Θεοφάνια;», και σου λένε διότι τότε φανερώθηκε ο θεός!
2. Τους λες «στη γέννηση, δεν φανερώθηκε;» και σου απαντούν «ναι μεν, αλλά στη βάπτιση φανερώθηκε όλη η θεότητα, ολόκληρος ο θεός, η αγία τριάδα»!
3. Τους λες ότι άλλο συμβολισμός, και άλλο θέαμα εικόνα, και δεν ξέρουν τι να απαντήσουν.
4. Διότι στη γέννηση είχαμε «θεό φανερωμένο με σάρκα» –τον Χριστό, που είναι καθαρό θέαμα.
5. Στην βάπτιση, είχαμε μεν συμβολισμό, αλλά ποια αγία τριάδα θα ζωγραφίσουμε αφού ο Πατέρας μόνο ακούστηκε; Και με ποια φωνή; Αυτή του γέρου της λεγομένης εικόνας της αγίας τριάδας, της παπικής; Ο πατέρας δεν σαρκώθηκε σε γέρο, για να τον δείξουμε. Ούτε το άγιο πνεύμα σαρκώθηκε σε περιστέρι. Στη βάπτιση, έχουμε μόνο τον Χριστό ορατό, όπως πραγματικά είναι!
6. Του οποίου η Θεοφάνια ήταν παρούσα -υπαρκτή, και στη γέννηση! Δεν βλέπουμε έναν άνθρωπο μόνο, αλλά έναν θεάνθρωπο.
7. Δεν χρειάστηκε δηλαδή η βάπτιση, για να έχουμε Θεοφάνια, δηλαδή έναν θεό πατέρα που μόνο ακούγεται, ένα άγιο πνεύμα κρυμμένο πίσω από ένα περιστέρι, και έναν σκέτο άνθρωπο Χριστό -«αγαπητό παιδί του θεού», που βαφτίζεται!
8. Θεοφάνια, έχουμε σε κάθε εμφάνιση του Χριστού στη Γη.
9. Αν πούμε ότι την έχουμε ειδικά στη βάπτιση, είναι σαν να αμφιβάλλουμε για τη θεότητα του Κυρίου, και έτσι καταντάμε μονοφυσίτες.
10. Ελπίζω να με κατανοείτε!
http://xairete.blogspot.gr/2018/01/blog-post_37.html


1. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ:
Γιατί τον βάλαμε τον Χριστό να γεννιέται 25 Δεκεμβρίου, μέσα σε μια παγωμένη σπηλιά, με βοσκούς απ’ έξω, να βόσκουν τα πρόβατα τους -νύχτα στα χιόνια, ενώ η απογραφή ξεκίνησε την 1η Σεπτεμβρίου;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Διότι έτσι αποφάσισε μια μέρα ένας πάπας της Ρώμης, ώστε να ταυτιστεί η δική μας γιορτή με τους ειδωλολάτρες που την ίδια μέρα γιόρταζαν τη γέννηση του θεού Ήλιου (Ηλιούγεννα) και να έχουμε έτσι ένα κοινό πανηγύρι!
2. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΠΤΙΣΗ:
Γιατί πάλι τον παίρνουμε τον Χριστό χειμωνιάτικα ξανά, και τον βουτάμε να παγώσει πάλι -να βαφτίζεται στο Ποτάμι, με τέτοιον καιρό;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Διαβάζω στο dogma.gr…
«Είναι γνωστό, ότι αιγύπτιοι λάτρεις ενός μυστηριακού θρησκεύματος εόρταζαν την εμφάνιση του Χρόνου ή Κρόνου μέσα από τα νερά του Νείλου στις 6 Ιανουαρίου.»
http://xairete.blogspot.gr/2018/01/1-25-1-2-dogmagr-6.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: