ΣΧΕΤΙΚΑ -ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ:
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/blog-post_13.html
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/blog-post_50.html
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/blog-post_46.html
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/1-2.html
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
4 σχόλια:
KIRIE MIHALOPOULO
EFHOME APO KARDIAS
MIA HRONIA GEMATI YGEIA
EVLOGIA KE HARA.
<>
Μεγάλη ευλογία -για έμενα και για το ιστολόγιο, είναι και αυτή η σημερινή εμφάνιση σας αγαπητή κυρία Ευγενία μου!
Μου δίνετε έτσι και την ευκαιρία να σας ευχηθώ, και για την ονομαστική σας εορτή!
Αλλά χαθήκαμε πολύ, και μόνο κάθε χρόνο τέτοιες μέρες τα λέμε! Τι κάνετε; Πώς είναι η οικογένεια; Όλα καλά! Κρύο πολύ στον Καναδά; Είστε ακόμα στο Τορόντο; Έρχεστε καθόλου Ελλάδα; Μπαίνετε και άλλες φορές στο «χαίρετε»; Πώς το βλέπετε; Πάμε καλά;
Περιμένω νέα σας!
Χρόνια πολλά και ευλογημένα –πολύ παλιά και πολύ καλή μου, φίλη!
Καλή χρονιά, εύχομαι -από καρδιάς, και εγώ! Χαίρετε!
"Ἡ Θεοφάνεια" δηλ. η φανέρωση του Θεού, "τα Θεοφάνεια" κύριε Παναγιώτη, είναι "ἡ ΧριστοῦΓέννα" δηλ. "τα Χριστούγεννα". Όταν η Εκκλησία, άρχισε να γιορτάζει την ΧριστούΓέννα, την ονόμαζε και Θεοφάνεια διότι «Θεός εφανερώθη εν σαρκί» (Α΄ Τιμ. γ΄16) και, γιορταζόταν κάθε 5 (πνευματικώς) και 6 (πανηγυρικώς) Ιανουαρίου. Τοποθετήθηκε 5 μέρες μετά την Πρωτοχρονιά του τότε ημερολογιακού έτους διότι υπήρχε η αμυδρή ανάμνηση ότι η Γέννηση του Κυρίου συνέπιπτε με την αρχή του έτους, επειδή ό Κύριος γεννήθηκε κατά τις πρώτες μέρες του Φορολογικού Ρωμαϊκού έτους το οποίο άρχιζε κάθε 1 Σεπτεμβρίου. Στην αρχή του Ρωμαϊκού φορολογικού ἐτους, στην 1 Σεπτεμβρίου κάθε 15 έτη έβγαινε το "Δόγμα" του Αυτοκράτορα για να γίνει η φορολογική απογραφή. Χρειαζόταν λίγων ημερών διαδρομή για τη μετάβαση από τη Ναζαρέτ στη Βηθλεέμ. Επειδή την 1 Σεπτεμβρίου του έτους μηδέν (0) "ἐξῆλθε δόγμα παρὰ Καίσαρος Αὐγούστου ἀπογράφεσθαι πᾶσαν τὴν Οἰκουμένην. αὕτη ἡ ἀπογραφὴ πρώτη ἐγἐνετο ἡγεμονεύοντος τῆς Συρίας Κυρηνίου" (Λουκ.β΄2) είναι γνωστό σε ποια ημερομηνία γεννήθηκε ο Χριστός (Αρχές Σεπτεμβρίου του έτους μηδέν (0) αφού η Γέννηση του Χριστού χώρισε την παγκόσμια Ιστορία σε προ Χριστού και μετά Χριστόν).
Όταν η Γέννηση του Χριστού για να ταυτιστεί με τις ειδωλολατρικές εορτές, στη Δύση μεταφέρθηκε στην 25η Δεκεμβρίου, και έπειτα εξ επιδράσεως των Δυτικών μεταφέρθηκε την 25 Δεκεμβρίου και στην Ανατολή, τότε σκέφτηκαν κατά την 6 Ιανουαρίου που είχε γίνει πανηγυρική ημέρα, να εορτάζεται η Βάπτιση, που μέχρι τότε δεν τη γιόρταζαν. Στη μνήμη του λαού όμως 6 Ιανουαρίου είναι η "Θεοφάνεια" ενώ ακόμα και σήμερα στα "Θεοφάνεια" παρέμεινε η μνήμη από το Γεγονός της Γεννήσεως, ότι δηλ. ανοίγουν οι Ουρανοί και οι ευσεβείς και αγνοί άνθρωποι βλέπουν τους αγγέλους, κάτι που απηχεί την περιγραφή των Ευαγγελίων για τους αγγέλους που κατέβηκαν στη Γέννηση του Χριστού και τους είδαν οι αγνοί ποιμένες «καὶ ἐξαίφνης ἐγένετο σὺν τῷ ἀγγέλῳ πλῆθος στρατιᾶς οὐρανίου αἰνούντων τὸν Θεὸν καὶ λεγόντων Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ καὶ ἐπὶ γῆς εἰρήνη ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία» (βλ. Λουκ.β΄8-14). Στην Εκκλησία σε κάθε "αρχή της ινδικτιώνος", αρχή του Εκκλησιαστικού έτους 1 Σεπτεμβρίου, έχουν παραμείνει ύμνοι σχετικοί με τη Γέννηση του Κυρίου. Οι πληροφορίες είναι από κείμενα των Κ.Σιαμάκη και Δ.Ανατολικιώτη.
Επισκέπτης.
Ευχαριστούμε θερμά -φίλτατε «Επισκέπτη» μας, και, για αυτήν την επίσκεψη σας εδώ, στο φτωχικό μου -το «χαίρετε»!
Ο ούτω πως, φανερωμένος Θεός, να σας έχει πάντα καλά...
Εσάς –και, για αυτό σας το σχόλιο... Όπως επίσης, και, τους Κ. Σιαμάκη και Δ. Ανατολικιώτη, για τα θαυμαστά αυτά κείμενα τους, που μας δίνουν αυτές τις τόσο κατατοπιστικές πληροφορίες!
Χαίρετε, όλοι!
Δημοσίευση σχολίου