Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ο απόστολος Παύλος, δεν μισθοδοτείτο από τον Καίσαρα, ούτε και τους πιστούς επιβάρυνε. Καμιά σχέση με αυτόν οι παπάδες μας.

[Καλυμμαύχι.jpg]

http://www.stoxos.gr/2011/04/blog-post_05.html
ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ! - ΑΥΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ... ΓΕΝΕΙΑΔΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΚΟΥΡ
www.stoxos.gr
Μίνι θύελλα έχει ξεσπάσει στους κόλπους της εκκλησίας, για τη λύση που προσπαθεί να δώσει η Αρχιεπισκοπή Αθηνών, μετά την απόφαση του υπουργού Εσωτερικών «περί απαγόρευσης των προσλήψεων και ιερέων κατ' επιταγή της τρόικας».
http://www.facebook.com/papadimitris


ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ:

Νομίζω ότι το θέμα δεν είναι το ράσο, το οποίο όπως λένε δεν κάνει τον παπά (τον κάνει να διακρίνει, μόνο), αλλά το θέμα είναι ο στυγνός επαγγελματισμός αυτών που φορούν ράσο, σε όλες τις βαθμίδες του κλήρου: από τον κατώτερο (νεωκόρο ή αναγνώστη), μέσο (διάκονο), μέχρι και τον ανώτερο (πρεσβύτερο ή επίσκοπο). Δεν νοείται δηλαδή να πληρώνεσαι για ένα τέτοιο λειτούργημα. Όμως, και, πληρώνονται οι ανώτεροι κληρικοί, και, τυχερά έχουν, κάτι που σημαίνει Σιμωνία.

Ο δε παπάς στο χωριό έχει και άλλα επαγγέλματα, είναι δηλαδή και παπάς (δημόσιος υπάλληλος) και ζευγάς – έμπορος - ελεύθερος επαγγελματίας!

Ο απόστολος Παύλος, δεν μισθοδοτείτο από τον Καίσαρα, ούτε και τους πιστούς επιβάρυνε. Καμιά σχέση με αυτόν οι παπάδες μας.

Πώς θα γίνουν κι αυτοί λειτουργοί; Ας εργαστούν σαν τον απόστολο Παύλο, ας έχουν ένα οποιοδήποτε αξιοπρεπές επάγγελμα (χτίστες, λούστροι, κλπ) που θα τους δίνει ένα τίμιο μεροκάματο έναν τίμιο μισθό, και ας φορούν τότε το ράσο μόνον όταν τελούν τα ιερατικά τους καθήκοντα, χωρίς να χρηματίζονται γι αυτά!..

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

3 σχόλια:

  1. Δεν είναι μόνον ο απόστολος Παύλος, που δεν είχε μισθοδοσία.

    Τη μισθοδοσία την αποκλείει ο ίδιος ο Χριστός, για τους ποιμένες της Εκκλησίας. Δεν μπορεί να είσαι ταυτόχρονα ποιμένας και μισθωτός:

    "ο μισθωτός δε και ουκ ων πομήν, ου ουκ εισί τα πρόβατα ίδια, θεωρεί τον λύκον ερχόμενον και αφίησι τα πρόβατα και φεύγει" (Ιω. 10. 12).

    Αλλά ας δούμε τι λέει επ' αυτού και ο άγιος Αθανάσιος ο Πάριος:

    «Διατί του έλειψαν από μιας οι ποιμένες, οι αληθινοί ποιμένες εκείνοι, οι οποίοι δια σημείον της τελείας αγάπης, όπου είχον προς τον κοινόν δεσπότην, και πομαντικήν προστασίαν εδέχθησαν, και την ψυχήν τους εθυσίαζαν υπέρ των προβάτων, κατά μίμησιν του αρχιποίμενος Ιησού Χριστού, και τον καιρόν όλον της ζωής των, άλλο δεν έκαμναν, και εις άλλο τίποτες δεν εκαταγίνοντο, και διενυκτεέρευον, πάρεξ ή μυστήρια να διδάσκουν, ή θείας γραφάς να εξηγούν, ή λόγους ηθικούς να κάμνουν, προς ωφέλειαν και σωτηρίαν των λογικών προβάτων, όπου εμπιστεύθησαν. Επειδή ήκουσαν τον κοινόν δεσπότην, και πρώτον διδάσκαλον όπου λέγει εις τον Πέτρον, ει φιλείς με Πέτρε, ποίμαινε τα πρόβατά μου. Ποίμαινε ουχί άμελγε, ή κούρευε, ή κατάτρωγε τα πρόβατά μου. Ότι το τοιούτον δεν είναι ποιμαίνειν, αλλά πημαίνειν (βλάπτειν) τα πρόβατα». (αγίου Αθανασίου Παρίου. Περί της αληθούς φιλοσοφίας. Κεφ. Γ΄).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν δεν υπάρχουν λοιπόν ποιμένες άλλα λύκοι που τρώνε το ποίμνιο, τότε τι πρέπει να συμπεράνουμε; Ότι... μας τελείωσε η Εκκλησία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Εκκλησία δεν μας τέλειωσε, ούτε τελειώνει ποτέ. Όπου είναι δυο ή τρεις, συνειγμένοι στο όνομά μου, εκεί είμαι και εγώ, λέγει ο Κύριος.

    Δεν είναι 2 μέσα στους 10000 στη χώρα μας; Αλλοίμονο!

    Έναν γνωρίζω, που δεν πιάνει χρήματα στα χέρια του και δεν έχει καταθέσεις, ούτε σπίτι, ζει σε ξένη καλύβα και έχει μόνο ένα ντορβά, για τα λιτά άμφια.

    Άλλος δεν υπάρχει; Δεν γίνεται, θα υπάρχει.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή