Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Το πείραμα– τεστ εξυπνάδας, που έκανε ΚΑΙ ο θεός… Στο ίδιο ζώο (στην αυγή της Δημιουργίας)… Και από αυτό, έφτιαξε τον Αδάμ που τον έβαλε στον Παράδεισο… (σύμφωνα με τη θεωρία μυστικο-σύμβουλου μητροπολίτη).


...Αλλά μετά (σύμφωνα με τη θεωρία του μυστικο-σύμβουλου), κάτι του φύσηξε ο θεός στη μούρη, του έδωσε μετά και μια γυναίκα, και... το ζώο το καημένο (άνθρωπος πια) αποκτηνώθηκε και αποβλακώθηκε τελείως!..

To be or to chimpanzee?

- Τι μου φύσηξε στη μούρη, ρε; 
Γα@μώ την ατυχία μου, μέσα;

5 σχόλια:

  1. FILOKALIA'S THEORY:

    «Ο άνθρωπος μόνος του Θεού δεκτικός εστι. Τούτω γαρ μόνω τω ζώω ομιλεί ο Θεός, νυκτός μεν δι’ ονείρων, ημέρας δε δια του νου» (Φιλοκαλία Α΄, 25, ρνθ΄). Επίσης: «το νοερόν και λογικόν ζώον, ο άνθρωπος, μόνος εκ πάντων εστι κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν Θεού» (Β΄, 238, 4).

    ST. SERAFIM OF SAROV THEORY:

    «Για τον στάρετς, όπως και για τους Πατέρες της Εκκλησίας, ο Αδάμ κυριαρχεί στην ιστορία, όχι μόνο, αλλά και όλης της κτίσεως. Η σκέψη του δεν έρχεται σε αντίθεση με τις διάφορες επιστημονικές θεωρίες για την καταγωγή του ανθρώπου. Κατ’ αυτόν (τον άγιο Σεραφείμ) ο Αδάμ δημιουργήθηκε ζώον, όμοιο με τάλλα πλάσματα που ζουν στη γη, αν και ανώτερος απ’ όλα αυτά. Θα έμενε ζώο, αν δεν είχε δεχθεί «την πνοήν ζωής» -το Πνεύμα- που τον έκανε συγγενή με το Θεό. Ο άνθρωπος μόνο ζωοποιήθηκε από την ίδια την πνοή του Θεού, η ύπαρξή του θεμελιώνεται απ’ ευθείας στη χάρη του Αγίου Πνεύματος, λέγουν οι Πατέρες της Εκκλησίας». (απομνημονεύματα Μοτοβίλωφ, μαθητή του αγ. Σεραφείμ. Ειρ. Γκοραϊνωφ: Ο άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ, εκδ. ΤΗΝΟΣ, σελ. 189).

    Από τον μηδέποτε διατελέσαντα μυστικο-σύμβουλο Μητροπολίτη:

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτοί οι «στάρετς», ή οι βιογράφοι τους, είχαν μήπως κάποια στενή σχέση με τις μυστικές υπηρεσίες της κουμουνιστικής Ρωσίας;
    Είχαν σχέση με την KGB, της οποίας ευνοούμενοι – λένε - ήταν όλοι οι ορθόδοξοι ρώσοι πατριάρχες;

    Ήταν σαν τους δικούς μας, τους σημερινούς εκκλησιαστικούς προβοκάτορες, αυτούς που αγιοποιούν τον (γυναικείο;) σκελετό του ονειρικού «οσίου» της Ν. Μάκρης;

    Σαν την ΟΟΔΕ και τους κατασκευαστές αγίων τύπου Παΐσιου που τον βάζουν να λέει ό,τι η (πρώην;) αιρετική τους συνείδηση επιτάσσει για να περάσουν την προπαγάνδα τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε σχόλιο σας, πρόσφατα, πάνω σε αναφορά μου για τα τέρατα και σημεία στην ενορία μου τα οποία γνωστοποιούσα και στον μητροπολίτη, βγήκατε και καυχηθήκατε ότι εσάς σας άκουγε ο Άγιος Ν. Σμύρνης όταν μυστικά του αναφέρατε συμπεριφορές ιερέων με τις οποίες εσείς δεν συμφωνούσατε.

    Είπατε χαρακτηριστικά ότι σας δικαίωσε!

    Πώς θα σας δικαίωνε αν δεν συμφωνούσε με τις περίεργες ιδέες σας (εκτός και δεν τις ξέρει), αν δεν σας κρίνει άξιο να τον συμβουλεύετε έτσι μυστικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και γενικά, είναι αυθαίρετο και πονηρό (όταν δεν είναι πλάνη σας, ή πλαστογραφία, ή και εσκεμμένη διαστρέβλωση) το να αναφέρετε σαν πατερική άποψη ένα κείμενο, σαν θέση της Εκκλησίας.

    Πρόσφατα, παραθέσατε ένα «πατερικό» κείμενο πάνω στο θέμα, που υποτίθεται ότι υποστηρίζει αυτά που λέτε, ενώ είχε εντελώς αντίθετο νόημα.

    Η προβοκάτσια, προφανής: Η αντίθεση με την δική σας άποψη είναι ταυτόσημη με τα παπικά παπαγαλάκια, λέγατε!

    Ένας άλλον δε σοφό αρχαίο Πατέρα ιεράρχη της Εκκλησίας, που τον θέλετε να σας υποστηρίζει, τον παρουσιάζετε να λέει ότι πρώτα έκανε ο θεός τη Γη και μετά τον Ήλιο, τον παρουσιάζετε να λέει ότι η γυναίκα είναι υποδεέστερη του άντρα, τόσο στη φύση όσο και στην ψυχή, στην ψυχή που δεν παίρνει αμέσως όπως ένας άντρας που γεννιέται αλλά κάποιες μέρες πιο αργά!

    Τέτοια παπαγαλάκια είστε τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι είναι περίεργες οι ιδέες μου, (συγνώμη της Φιλοκαλίας και του αγ. Σεραφείμ του Σάρωφ, που έζησε, όταν δεν υπήρχε ΚGB) εκτός εάν παραδεχόμαστε μόνο τις δικές μας προσωπικές απόψεις και όχι των αγίων ή των νηπτικών πατέρων.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή