ΣΧΟΛΙΑΖΩ, στο "Πιστεύω":
Α. «Καὶ εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ Πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων• φῶς ἐκ φωτός, Θεὸν ἀληθινὸν ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ, γεννηθέντα οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ Πατρί, δι᾿ οὗ τὰ πάντα ἐγένετο.»
1. Ήταν λοιπόν ένας προδιαγραμμένος (από το πρωτευαγγέλιο) να έρθει ως «Κύριος Ιησούς Χριστός». Ήταν πνεύμα μόνο, και χωρίς μορφή ακόμα σαν άνθρωπος!
Δεν είχε τότε καμία παναγία μητέρα, και καμία παναγία δεν ήταν ακόμα «Θεοτόκος», τότε!
Σωστά;
2. Ήταν μόνο, ο άχρονος μονογενής Υιός του άχρονου αγέννητου Θεού Πατέρα. Γεννημένος μια φορά μόνο, προ πάντων των αιώνων.
Δεν είχε γίνει ακόμα ο «Κύριος Ιησούς Χριστός», ο πρωτότοκος γιος της Μαριάμ, ο Ιησούς, ο Εμμανουήλ.
Σωστά;
3. Ήταν λοιπόν Θεός αληθινός, πριν τον γεννήσει κάποια «Θεοτόκος».
Σαν Θεός δε, δεν είχε μητέρα καμία «Θεομήτορα».
Σωστά;
https://www.facebook.com/iknmsm/photos/a.1714948768736664/1913332325564973/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ, στο "Πιστεύω":
Β. «Τὸν δι᾿ ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους καὶ διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καὶ σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα.»
1. Σύμφωνα λοιπόν με το «πρωτευαγγέλιο» (Γεν. 3:15), την πρώτη μεσσιακή προφητεία, αυτός ο άχρονος Υιός, ο μια φορά γεννημένος, θα γίνει στο χρόνο και, ο «Κύριος Ιησούς Χριστός».
Ό Υιός, που για να μας σώσει, κατεβαίνει από τους ουρανούς. Αλλά δεν ξαναγεννιέται για δεύτερη φορά. Απλά σαρκώνεται, παίρνει και την ανθρώπινη φύση, όταν η παρθένα Μαρία έτεκε τον υιό αυτής τον πρωτότοκο.
Σωστά;
2. Ο άντρας γεννά (ο πατέρας), η γυναίκα τίκτει.
Δεν έχουμε δηλαδή κανονικά «Χριστούγεννα», όπως τα λέμε, διότι δεν έχουμε μια γέννα κάποιου που δεν προϋπήρχε. Έχουμε έναν τοκετό, από μια σύλληψη (στον Ευαγγελισμό), από μια ένωση του Υιού και Λόγου του Θεού, με την ανθρώπινη σάρκα, στο πρόσωπο του «Κυρίου Ιησού Χριστού».
3. Και όπως σαν θεός ο «Κύριος Ιησούς Χριστός», δεν έχει μητέρα καμία θεο-γεννήτρια, έτσι και σαν άνθρωπος δεν έχει πατέρα κανέναν Ιωσήφ.
Στο πρόσωπο του, έχουμε έναν –μια φορά γεννημένο Υιό, και τώρα «σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου».
Έναν Κύριον «ἐνανθρωπήσαντα», με μια μητέρα που αυτή μόνο τη σάρκα του έδωσε -την ανθρώπινη φύση, όταν έτεκε τον υιό της τον πρωτότοκο.
Σωστά;
4. Ανθρωποτόκος λοιπόν η «παναγία», και όχι «Θεοτόκος»!
5. Και Χριστοτόκια, τα «Χριστούγεννα»!
6. Σωστά;
Α. «Καὶ εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ Πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων• φῶς ἐκ φωτός, Θεὸν ἀληθινὸν ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ, γεννηθέντα οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ Πατρί, δι᾿ οὗ τὰ πάντα ἐγένετο.»
1. Ήταν λοιπόν ένας προδιαγραμμένος (από το πρωτευαγγέλιο) να έρθει ως «Κύριος Ιησούς Χριστός». Ήταν πνεύμα μόνο, και χωρίς μορφή ακόμα σαν άνθρωπος!
Δεν είχε τότε καμία παναγία μητέρα, και καμία παναγία δεν ήταν ακόμα «Θεοτόκος», τότε!
Σωστά;
2. Ήταν μόνο, ο άχρονος μονογενής Υιός του άχρονου αγέννητου Θεού Πατέρα. Γεννημένος μια φορά μόνο, προ πάντων των αιώνων.
Δεν είχε γίνει ακόμα ο «Κύριος Ιησούς Χριστός», ο πρωτότοκος γιος της Μαριάμ, ο Ιησούς, ο Εμμανουήλ.
Σωστά;
3. Ήταν λοιπόν Θεός αληθινός, πριν τον γεννήσει κάποια «Θεοτόκος».
Σαν Θεός δε, δεν είχε μητέρα καμία «Θεομήτορα».
Σωστά;
https://www.facebook.com/iknmsm/photos/a.1714948768736664/1913332325564973/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ, στο "Πιστεύω":
Β. «Τὸν δι᾿ ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους καὶ διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καὶ σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα.»
1. Σύμφωνα λοιπόν με το «πρωτευαγγέλιο» (Γεν. 3:15), την πρώτη μεσσιακή προφητεία, αυτός ο άχρονος Υιός, ο μια φορά γεννημένος, θα γίνει στο χρόνο και, ο «Κύριος Ιησούς Χριστός».
Ό Υιός, που για να μας σώσει, κατεβαίνει από τους ουρανούς. Αλλά δεν ξαναγεννιέται για δεύτερη φορά. Απλά σαρκώνεται, παίρνει και την ανθρώπινη φύση, όταν η παρθένα Μαρία έτεκε τον υιό αυτής τον πρωτότοκο.
Σωστά;
2. Ο άντρας γεννά (ο πατέρας), η γυναίκα τίκτει.
Δεν έχουμε δηλαδή κανονικά «Χριστούγεννα», όπως τα λέμε, διότι δεν έχουμε μια γέννα κάποιου που δεν προϋπήρχε. Έχουμε έναν τοκετό, από μια σύλληψη (στον Ευαγγελισμό), από μια ένωση του Υιού και Λόγου του Θεού, με την ανθρώπινη σάρκα, στο πρόσωπο του «Κυρίου Ιησού Χριστού».
3. Και όπως σαν θεός ο «Κύριος Ιησούς Χριστός», δεν έχει μητέρα καμία θεο-γεννήτρια, έτσι και σαν άνθρωπος δεν έχει πατέρα κανέναν Ιωσήφ.
Στο πρόσωπο του, έχουμε έναν –μια φορά γεννημένο Υιό, και τώρα «σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου».
Έναν Κύριον «ἐνανθρωπήσαντα», με μια μητέρα που αυτή μόνο τη σάρκα του έδωσε -την ανθρώπινη φύση, όταν έτεκε τον υιό της τον πρωτότοκο.
Σωστά;
4. Ανθρωποτόκος λοιπόν η «παναγία», και όχι «Θεοτόκος»!
5. Και Χριστοτόκια, τα «Χριστούγεννα»!
6. Σωστά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου