ΣΧΕΤΙΚΟ:
Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018
ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ:
Ο χρήστης Στεφ. Ελληνας κοινοποίησε 57 λεπτά πριν, ένα σύνδεσμο, της σελίδας «mimoupeisgr.blogspot.com»
Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=114360299501740&id=100027833114833
ΔΙΑΒΑΖΩ –ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Διαβάζω:
1. «To κανδήλι είναι σύμβολο και το φως που εκπέμπει συμβολίζει το φώς του Χριστού, την ίδια την παρουσία του Κυρίου στη ζωή μας, άλλα και την ελπίδα για την αιώνια ζωή, τη ζωή όπως λέγεται του ανεσπέρου φωτός.»
Σχολιάζω:
α) Ποιος τα λέει αυτά, και από πότε η Εκκλησία του Χριστού έχει καντήλια, όπως και ο βουδισμός που στη δική του λατρεία τα είχε ανέκαθεν;
β) Όσο για το φως του Χριστού που λέτε, έχω να πω, ότι ένα είναι το φως το αληθινό, ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός! Οτιδήποτε άλλο φως είναι κίβδηλο και ανθρώπινο! Και είναι βλάσφημο και ειδωλολατρικό να λέμε ότι κάποιο υλικό φως μπορεί να τον συμβολίσει να τον υποκαταστήσει στη ζωή μας τον Κύριο!
Διαβάζω:
2. «Ως σύμβολο λοιπόν το κανδήλι λειτουργεί στη ζωή των πιστών αναγωγικά, όπως και όλα τα άλλα είδη ευλαβείας• άναμμα κεριών, προσφορά θυμιάματος κ.τ.λ.»
Σχολιάζω:
Ποιος τα λέει και αυτά;
Δεν είχαμε κεριά και καντήλια στην πρώτη Εκκλησία.
Αυτά μπήκαν μετά στη λατρεία μας, επί Βυζάντιου όταν ανακατεύτηκαν οι χριστιανοί με τους παγανιστές -ελληνιστές, του λεγομένου Ελληνο-Βουδιστικού πολιτισμού!
Διαβάζω:
3. «Στην Πάλαια Διαθήκη ο θεός προστάζει το Μωυσή να συμβουλέψει τον αδελφό του ως εξής: Δώσε εντολή στον Ααρών και τους υιούς του ν’ ανάψουν ακοίμητο λυχνάρι… από το απόγευμα μέχρι το πρωί μπροστά στον Κύριο με προσοχή αυτό πού ορίζεται από το νόμο και είναι αιώνιο σ’ όλες τις γενεές σας!»
Σχολιάζω:
Πού το λέει αυτό η Παλαιά Διαθήκη;
Και γιατί λέγεται ακοίμητο λυχνάρι, αν καίει μόνο για φωτισμό από το απόγευμα που βραδιάζει μέχρι το πρωί που ξημερώνει;
Διαβάζω:
4. «Η συνήθεια της τοποθετήσεως των κανδηλιών στους τάφους και τα σπίτια αποτελεί πράξη ευλάβειας των χριστιανών που «ευαρεστεί τον Θεόν και τους Αγίους κι ανακουφίζει μαζί τις ψυχές των πεθαμένων».
Σχολιάζω:
Τι λέτε ρε!
Βλέπει ο θεός το καντήλι και ευχαριστιέται;
Το βλέπουν οι Άγιοι και χαίρονται;
Το αισθάνονται αναμμένο και οι ψυχές των πεθαμένων και ανακουφίζονται; Από τι ανακουφίζονται;
Διαβάζω:
5. «Για το άναμμα των κεριών στους τάφους των κεκοιμημένων αναφερόμενος ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης λέει ότι: «ανάπτονται κεριά δια την συγχώρησιν των αμαρτιών των ταύτης προσφερόντων, όσον γάρ αυταί ανάπτουσιν εις τον Θεόν και εις τους Αγίους, τοσούτον συγχωρούνται αι αμαρτίαι εκείνων είτε ζώντων είτε κεκοιμημένων, ως είπεν ο Μάρτυς Δημήτριος εις τον αυτού προσμονάριον, τον τας λαμπάδας κλέπτοντα», όπως αναφέρει το dogma.
Σχολιάζω:
Καλά! Αν κάτι λέει η ιστοσελίδα dogma, είναι και δόγμα της Εκκλησίας! Χα!
Και τι μαλακίες είναι αυτές που αποδίδονται στον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη ότι αν καίγεται ένα κερί καιει και τις αμαρτίες ζωντανών και πεθαμένων, και ότι τάχα το λέει αυτό και ο Άγιος Δημήτριος και ο μπάρμπας μου ο ψεύτης;
Αν δεν ήταν αστείο όλο αυτό, θα μπορούσε να είναι και σατανικό, παγανιστικό, μαύρη μαγεία και βουντού!
Διαβάζω:
6. Και ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός συμβούλευε: «Αδελφοί μου, να μη λυπάσθε δια τούς αποθαμένους σας, αλλά, αν αγαπάς τον αποθαμένον σου, κάμε ό,τι ημπορέσης δια την ψυχήν του• σαρανταλείτουργα, μνημόσυνα, λειτουργίες, κερί, λιβάνι, λάδι, νηστείες, προσευχές, ελεημοσύνη. Βάνει ο Θεός την ευσπλαγχνίαν του και τον σώνει τον αποθαμένον σας και τον βάνει εις τον Παράδεισον ή είναι ελαφροτέρα η κολασίς του.»
Σχολιάζω:
α) Λέει τέτοιες μαλακιές, και, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός;
Με κεριά και λιβάνια, συγκινείται ο θεός και σώζει τον πεθαμένο μας;
Δεν το γνώριζε αυτό το κόλπο ο Χριστός, όταν έλεγε την παραβολή με τον πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο, όταν έλεγε ότι μετά θάνατον δεν υπάρχει μετάνοια, και ότι χάσμα υπάρχει ανάμεσα σε σωσμένους και μη, και κανένας δεν μπορεί να περάσει από τη μια μεριά στην άλλη;
β) Θα βγάλουμε τώρα ψεύτη και τον Χριστό, για να ενισχύσουμε το θρησκεμπόριο των παπάδων με τα μνημόσυνα και τα τρισάγια κλπ;
γ) Και πώς όλα αυτά τα παγανιστικά βγάζουν κάποιον από την κόλαση, ή του δίνουν μια καλύτερη θέση εκεί;
Δεν ξέρετε ότι κόλαση δεν υπάρχει ακόμα για τις ψυχές και για κανέναν; Θα ανοίξει μετά τη Δευτέρα Παρουσία, στην τελική κρίση, με την ανάσταση των νεκρών!
δ) Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!
https://mimoupeisgr.blogspot.com/2017/12/blog-post_71.html
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
1. ΔΙΑΒΑΖΩ: «Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών;»
2. ΣΧΟΛΙΑΖΩ: «Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!»
Ειρήνη Παπαφιλίππου
Καλο
Panagiotis Michalopoulos
Θοδωρης Μιχαηλιδης
Όλα για τα λεφτά τα κανουν!!!
Panagiotis Michalopoulos
ΟΛΑ
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1908437375885599
Ioannis Kyriakides
Απλα μια αλλη κακοδοξια!
https://www.facebook.com/groups/721265688083440/permalink/847239862152688/
Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: «1. ΔΙΑΒΑΖΩ: Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών; 2. ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!»
ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ:
Ο χρήστης Στεφ. Ελληνας κοινοποίησε 57 λεπτά πριν, ένα σύνδεσμο, της σελίδας «mimoupeisgr.blogspot.com»
Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=114360299501740&id=100027833114833
ΔΙΑΒΑΖΩ –ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Διαβάζω:
1. «To κανδήλι είναι σύμβολο και το φως που εκπέμπει συμβολίζει το φώς του Χριστού, την ίδια την παρουσία του Κυρίου στη ζωή μας, άλλα και την ελπίδα για την αιώνια ζωή, τη ζωή όπως λέγεται του ανεσπέρου φωτός.»
Σχολιάζω:
α) Ποιος τα λέει αυτά, και από πότε η Εκκλησία του Χριστού έχει καντήλια, όπως και ο βουδισμός που στη δική του λατρεία τα είχε ανέκαθεν;
β) Όσο για το φως του Χριστού που λέτε, έχω να πω, ότι ένα είναι το φως το αληθινό, ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός! Οτιδήποτε άλλο φως είναι κίβδηλο και ανθρώπινο! Και είναι βλάσφημο και ειδωλολατρικό να λέμε ότι κάποιο υλικό φως μπορεί να τον συμβολίσει να τον υποκαταστήσει στη ζωή μας τον Κύριο!
Διαβάζω:
2. «Ως σύμβολο λοιπόν το κανδήλι λειτουργεί στη ζωή των πιστών αναγωγικά, όπως και όλα τα άλλα είδη ευλαβείας• άναμμα κεριών, προσφορά θυμιάματος κ.τ.λ.»
Σχολιάζω:
Ποιος τα λέει και αυτά;
Δεν είχαμε κεριά και καντήλια στην πρώτη Εκκλησία.
Αυτά μπήκαν μετά στη λατρεία μας, επί Βυζάντιου όταν ανακατεύτηκαν οι χριστιανοί με τους παγανιστές -ελληνιστές, του λεγομένου Ελληνο-Βουδιστικού πολιτισμού!
Διαβάζω:
3. «Στην Πάλαια Διαθήκη ο θεός προστάζει το Μωυσή να συμβουλέψει τον αδελφό του ως εξής: Δώσε εντολή στον Ααρών και τους υιούς του ν’ ανάψουν ακοίμητο λυχνάρι… από το απόγευμα μέχρι το πρωί μπροστά στον Κύριο με προσοχή αυτό πού ορίζεται από το νόμο και είναι αιώνιο σ’ όλες τις γενεές σας!»
Σχολιάζω:
Πού το λέει αυτό η Παλαιά Διαθήκη;
Και γιατί λέγεται ακοίμητο λυχνάρι, αν καίει μόνο για φωτισμό από το απόγευμα που βραδιάζει μέχρι το πρωί που ξημερώνει;
Διαβάζω:
4. «Η συνήθεια της τοποθετήσεως των κανδηλιών στους τάφους και τα σπίτια αποτελεί πράξη ευλάβειας των χριστιανών που «ευαρεστεί τον Θεόν και τους Αγίους κι ανακουφίζει μαζί τις ψυχές των πεθαμένων».
Σχολιάζω:
Τι λέτε ρε!
Βλέπει ο θεός το καντήλι και ευχαριστιέται;
Το βλέπουν οι Άγιοι και χαίρονται;
Το αισθάνονται αναμμένο και οι ψυχές των πεθαμένων και ανακουφίζονται; Από τι ανακουφίζονται;
Διαβάζω:
5. «Για το άναμμα των κεριών στους τάφους των κεκοιμημένων αναφερόμενος ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης λέει ότι: «ανάπτονται κεριά δια την συγχώρησιν των αμαρτιών των ταύτης προσφερόντων, όσον γάρ αυταί ανάπτουσιν εις τον Θεόν και εις τους Αγίους, τοσούτον συγχωρούνται αι αμαρτίαι εκείνων είτε ζώντων είτε κεκοιμημένων, ως είπεν ο Μάρτυς Δημήτριος εις τον αυτού προσμονάριον, τον τας λαμπάδας κλέπτοντα», όπως αναφέρει το dogma.
Σχολιάζω:
Καλά! Αν κάτι λέει η ιστοσελίδα dogma, είναι και δόγμα της Εκκλησίας! Χα!
Και τι μαλακίες είναι αυτές που αποδίδονται στον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη ότι αν καίγεται ένα κερί καιει και τις αμαρτίες ζωντανών και πεθαμένων, και ότι τάχα το λέει αυτό και ο Άγιος Δημήτριος και ο μπάρμπας μου ο ψεύτης;
Αν δεν ήταν αστείο όλο αυτό, θα μπορούσε να είναι και σατανικό, παγανιστικό, μαύρη μαγεία και βουντού!
Διαβάζω:
6. Και ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός συμβούλευε: «Αδελφοί μου, να μη λυπάσθε δια τούς αποθαμένους σας, αλλά, αν αγαπάς τον αποθαμένον σου, κάμε ό,τι ημπορέσης δια την ψυχήν του• σαρανταλείτουργα, μνημόσυνα, λειτουργίες, κερί, λιβάνι, λάδι, νηστείες, προσευχές, ελεημοσύνη. Βάνει ο Θεός την ευσπλαγχνίαν του και τον σώνει τον αποθαμένον σας και τον βάνει εις τον Παράδεισον ή είναι ελαφροτέρα η κολασίς του.»
Σχολιάζω:
α) Λέει τέτοιες μαλακιές, και, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός;
Με κεριά και λιβάνια, συγκινείται ο θεός και σώζει τον πεθαμένο μας;
Δεν το γνώριζε αυτό το κόλπο ο Χριστός, όταν έλεγε την παραβολή με τον πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο, όταν έλεγε ότι μετά θάνατον δεν υπάρχει μετάνοια, και ότι χάσμα υπάρχει ανάμεσα σε σωσμένους και μη, και κανένας δεν μπορεί να περάσει από τη μια μεριά στην άλλη;
β) Θα βγάλουμε τώρα ψεύτη και τον Χριστό, για να ενισχύσουμε το θρησκεμπόριο των παπάδων με τα μνημόσυνα και τα τρισάγια κλπ;
γ) Και πώς όλα αυτά τα παγανιστικά βγάζουν κάποιον από την κόλαση, ή του δίνουν μια καλύτερη θέση εκεί;
Δεν ξέρετε ότι κόλαση δεν υπάρχει ακόμα για τις ψυχές και για κανέναν; Θα ανοίξει μετά τη Δευτέρα Παρουσία, στην τελική κρίση, με την ανάσταση των νεκρών!
δ) Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!
https://mimoupeisgr.blogspot.com/2017/12/blog-post_71.html
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
1. ΔΙΑΒΑΖΩ: «Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών;»
2. ΣΧΟΛΙΑΖΩ: «Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!»
Ειρήνη Παπαφιλίππου
Καλο
Panagiotis Michalopoulos
Θοδωρης Μιχαηλιδης
Όλα για τα λεφτά τα κανουν!!!
Panagiotis Michalopoulos
ΟΛΑ
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1908437375885599
Ioannis Kyriakides
Απλα μια αλλη κακοδοξια!
https://www.facebook.com/groups/721265688083440/permalink/847239862152688/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου