Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Και μετά τις Κυριακές του Καρνάβαλου, έχουμε αύριο και την «Κυριακή της ορθοδοξίας»! Ο οποίος Καρνάβαλος αντιπροσωπεύει πλήρως την ορθοδοξία, σύμφωνα με κήρυγμα μεγαλο-παπά -εκπροσώπου του οικουμενικού πατριαρχείου (του Μελίτωνα) στον μητροπολιτικό ναό της Αθήνας!.. Αύριο λοιπόν, θα μασκαρευτούμε ορθόδοξοι, και θα πάμε να πέσουμε στα τέσσερα για να προσκυνήσουμε τα …«ξόανα»!.. Όπως αποκάλεσε τις εικόνες έτσι όπως τις λατρεύουμε, ο αείμνηστος μητροπολίτης Ιωαννίνων, ο Θεόκλητος Σετάκης!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Dromos Ouranios
1 ώρα πριν

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Εὑρισκόμεθα, ἀγαπητοί ἀδελφοί, μέσα στήν περίοδο τῆς Ἁγίας καί Μ. Τεσσαρακοστῆς. Ἔχουμε ἤδη διανύσει τήν πρώτη ἑβδομάδα καί ἰδού ἐνώπιόν μας ἡ Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ἡμέρα τοῦ θριάμβου τῆς ὀρθῆς πίστεως, γύρω ἀπό τό ζήτημα τῆς τιμῆς τῶν Ἁγίων εἰκόνων, τῶν Ἱερῶν λειψάνων καί τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Ὑπενθυμίζουμε ὅτι οἱ εἰκόνες [...]
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

Διαβάζω στο άρθρο σας για την «Κυριακή της ορθοδοξίας»:
«Ὑπενθυμίζουμε ὅτι οἱ εἰκόνες παρουσιάζουν τά γεγονότα τῆς ζωῆς τοῦ Κυρίου, τά γεγονότα τῆς ζωῆς τῆς Θεοτόκου, τίς μορφές καί τά μαρτύρια τῶν Ἁγίων καί τούς Ἀγγέλους.»
Σχολιάζω:
Τα γεγονότα αυτά, παρουσιάζονται αυθεντικά στην Καινή Διαθήκη. 

Στις εικόνες, δεν παρουσιάζονται πάντα αυθεντικά… 
Παρουσιάζονται πολύ παραποιημένα, πολλές φόρες… Ακόμα και αιρετικά… 
Ή παρουσιάζονται έτσι, φανταστικά, που δεν υπάρχουν καν στα ευαγγέλια… 
Ή παρουσιάζονται τερατώδη πράγματα… 
Τα οποία –όλα αυτά, επηρεάζουν αρνητικά τους «ορθόδοξους» πιστούς… Αυτούς κυρίως που δεν διαβάζουν κιόλας το ευαγγέλιο… 
Έτσι, αφού μια εικόνα είναι σαν χίλιες λέξεις, οι εικόνες αυτές αντί για καλό, κάνουν κακό! Τους καταντούν τους δυστυχείς (φίλους αυτών των εικόνων), να είναι οι χειρότεροι όλων των ανθρώπων! Και θρησκόληπτοι, και φανατικοί… 
Τους καταντούν να είναι από τους χειρότερους κακόδοξους, μέχρι και τους πιο συνεπείς νέο-ειδωλολάτρες!
Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω: 
«Ὑπενθυμίζουμε ὅτι… Στήν Παλαιά Διαθήκη, ἡ ὑπάρχουσα ἀπαγόρευση τῆς ἐξεικονίσεως τοῦ θείου δέν εἶναι ἀπόλυτη. Δύο Ἀγγελικές μορφές μέ ρομφαία, ὡς γνωστόν, ὑπῆρχαν στήν εἴσοδο τοῦ κινητοῦ ναοῦ, τόν ὁποῖο εἶχαν κατασκευάσει γιά τίς θρησκευτικές τους ἀνάγκες μέσα στήν ἔρημο.»
Σχολιάζω: 

Τα λάτρευαν κιόλας αυτά τα σκαλιστά αγγελάκια, αυτά τα αγάλματα; Τα θεωρούσαν θαυματουργά; Τους κρεμούσαν και τάματα;
«Υπενθυμίζουμε ότι...», η μανία τους με τα αγάλματα, τους έκανε αργότερα –εκεί στην έρημο, να κατασκευάσουν και ένα χρυσό μοσχάρι, και να το λατρέψουν σαν θεό!

Panagiotis Michalopoulos 
Διαβάζω: 
«Ἔτσι ἔχουμε τή σύγκληση τῆς Ἑβδόμης Οἰκουμενικῆς Συνόδου στή Νίκαια τό ἔτος 787 μ.Χ., ὑπό τῆς Εἰρήνης τῆς Ἀθηναίας. Ἡ σύνοδος υἱοθέτησε τή διδασκαλία τοῦ Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ.»
Σχολιάζω: 

Αυτή δεν ήταν η Σύνοδος, η οποία καταδίκασε αυτήν την εικόνα της «αγίας τριάδας», αυτήν με τον θεό πατέρα γέρο, και το περιστέρι –σαν άγιο πνεύμα, μαζί; Αυτήν την εικόνα που την βρίσκουμε παντού σήμερα στο διαδίκτυο, σχεδόν σε κάθε ορθόδοξη σελίδα; Που την βρίσκουμε κυρίως σε αμέτρητες εκκλησιές μας, σε εικόνες, σε ψηφιδωτά σε θόλους και τρούλους, ακόμα και σε αυτό το «ορθόδοξο» το άγιο όρος;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1826662744252188&set=a.1454475261470940.1073741827.100007254404700&type=3&theater

4 σχόλια:

  1. Τύφλωση Κων/νου ΣΤ΄

    «Η αυγούστα (Ειρήνη) κατέφυγε σε πρόσωπο κοσμικό και όχι εκκλησιαστικό, στον πρωτοασηκρήτη (= αρχιγραμματέα) Ταράσιο, ο οποίος ήταν πολυμαθέστατος, μετριοπαθής, με πολιτικό αισθητήριο, γνώστης των κρατικών συμφερόντων και πρόθυμος να συμβάλει στη συνεργασία Κράτους και Εκκλησίας. Θα παρατηρηθεί ίσως, ότι ο Ταράσιος ως πατριάρχης προσάρμοσε τη στάση του με τις επιθυμίες των κρατούντων, ακόμη και εις βάρος του δικαίου και της ηθικής, όπως έγινε στην περίπτωση της αποπομπής της άψογης συζύγου του Κων/νου ΣΤ΄ Μαρίας ή όταν αποδέχθηκε χωρίς καθόλου να αντιδράσει την τύφλωση «γνώμη της μητρός αυτού» του άτυχου Κων/νου» (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Τόμος Η΄, σελ. 39).
    Δηλαδή, η αυτοκράτειρα που συγκάλεσε την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο, Ειρήνη η Αθηναία, το 787, η ίδια τύφλωσε το γιό της Κων/νο ΣΤ΄ με σύμφωνη γνώμη του Οικουμενικού Πατριάρχη αγίου Ταρασίου!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Αυτή η Ειρήνη, δεν έγινε αγία;
    2. Το ότι συνεκάλεσε αυτή, αυτήν την Σύνοδο, τι σημαίνει για την ίδια τη Σύνοδο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι αγία και αυτό δεν σημαίνει τίποτε για την Ζ΄ Οικουμενική. Εξ άλλου, πως θα μπορούσε μια αγία να τύφλωνε το γιό της και για το οποίο αμάρτημα δεν μετανόησε; Τώρα, γιατί ο Ταράσιος έγινε άγιος δεν γνωρίζω, αφού με τη σύμφωνη γνώμη εκείνου τύφλωσε το γιό της.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ φίλτατε κ. Καρδάση μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή