ΔΙΑΒΑΖΩ:
Δύο Κύπριοι ιεράρχες σχολίασαν με διαφορετικό τρόπο την απόφαση του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών για την προφυλάκιση του ηγουμένου της Μονής Βατοπαιδίου.
Ο Πάφου, Γεώργιος ανέφερε ότι όσοι επέλεξαν να ακολουθήσουν το μοναχικό βίο «δεν πρέπει να ασχολούνται με δραστηριότητες, οι οποίες τους αποπροσανατολίζουν από το στόχο τους και σκανδαλίζουν τον κόσμο».
Αποπροσανατολίζουν και σκανδαλίζουν επίσης «άμεσες δοσοληψίες, οικονομικές, εμπορικές και κτηματικές, όπως και η περιφορά ιερών κειμηλίων ανά τον κόσμο με έμμεσο στόχο το κέρδος», πρόσθεσε.
Αντίθετα, ο Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΙΓΜΑ εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη για την απόφαση κατά του ηγουμένου Εφραίμ. Διερωτήθηκε μάλιστα, «αν στην Ελλάδα έλυσαν τα υπόλοιπά τους προβλήματα και κινδυνεύουν από τον γέροντα Εφραίμ».
Ο Λεμεσού Αθανάσιος, ο οποίος προέρχεται από την Μονή Βατοπαιδίου, εξέφρασε την πεποίθηση ότι από τη δοκιμασία που περνά ο ηγούμενος Εφραίμ «θα διέλθει λαμπρότερος και αγιότερος».
Αγνώριστος έγινε…
Πάσχει λένε, από …Βα(λ)τοπαιδίαση…
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2008
Τι γίνεται ρε σεις; …Της «επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα»;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ο Ιούδας ο Ισκαριώτης πρόδωσε τον Χριστό για 30 αργύρια. Ο Εφραίμ και οι δικοί του πρόδωσαν τον λαό για 70.000.000 €. Αν δεν κρεμαστούν όπως ο Ιούδας, γιατί δεν τους πετάτε εκτός κράτους; Τι τους πληρώνετε και από πάνω τους αχόρταγους μεσαιωνικούς απατεώνες;
(platsias Jiorgos 27/10/2008 16:02)
Η εν λόγω συμμορία έχει πολλές και γαργαλιστηκές ιστορίες που απ'' ότι φαίνεται από το δημοσίευμα έχετε ανακαλύψει αλλά όχι αποκαλύψει.
Είναι μια μεγαλύτερη από ότι νομίζουν οι περισσότεροι ομάδα με μέλη της στην Κύπρο και ειδικά στην Λεμεσό και την μητρόπολη της. Η σχέση τους με το χρήμα ήταν πάντοτε καλή όπως φαίνεται από το τεράστιο ποσό που καταχράστηκε, και ήταν μέχρι πριν λίγο στα δικαστήρια, ο εν Λεμεσού ευρισκόμενος και απομονωμένος λόγω Ειτζ κύριος, μέλος παλαιό αυτής της ομάδος .Μάλιστα σε μια προσπάθεια απενεχοποίησης του είχε εμφανιστεί ως κρυφός δωρητής ενός υπολογιστή για κάθε νέο και νέα στην Κύπρο αλλά η τότε κυπριακή κυβέρνηση γνωρίζοντας την πηγή των χρημάτων και μην θέλοντας να γίνει κλεπταποδόχος το αρνήθηκε.
Στην μάχη για την διαδοχή στην Κυπριακή εκκλησία όντως προωθούσαν στην αρχή τον Λεμεσού και μετά τον Κύκκου. Όμως η σθεναρή αντίσταση του Μητροπολίτη Πάφου για τους Βατοπεδινούς αλλά και το σήριαλ για τις σχέσεις μεταξύ των μελών που δεν ήταν μόνο αδερφικές αλλά και "αδερφικές" συμπεριλαμβανομένων και γνωστών επί πληρωμή συντρόφων από Αθήνα μεριά τους έκοψε την προσπάθεια επικυριαρχίας επί της νήσου.
Ειλικρινά αν βγει η πραγματικότητα ποτέ στην επιφάνεια και το τι έδενε όλους αυτούς ή κάποιους από αυτούς μεταξύ τους θα γελάσει, και θα κλάψει, κάθε πικραμένος και μη.
(thepos 27/10/2008 19:27)
ΤΑ ΝΕΑ. Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2008
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Η ιστορία, σαν κακό παραμύθι, ξεκινά το 1978. Στην Κύπρο φτάνει ο καλόγερος Ιωσήφ ο οποίος προέρχεται από το Άγιο Όρος. Υποστηρίζει πως είναι πνευματικό παιδί ενός άλλου Ιωσήφ, του Σπηλαιώτη, μιας γνωστής μορφής του Όρους. Ο Ιωσήφ εγκαθίσταται στην Πάφο και ζητάει από το Μητροπολίτη Πάφου Χρυσόστομο –τώρα είναι Αρχιεπίσκοπος Κύπρου–, να τον αφήσει να φτιάξει το εγκαταλελειμμένο μοναστήρι του Σταυρού στη Μίνθη. Ο Χρυσόστομος δέχεται και τον χρίζει ηγούμενο της μονής. Οι πνευματικοί πατέρες του Αγίου Όρους δεν συναινούν στην απόφαση αυτή. (Όπως είπαν αργότερα, ο Ιωσήφ είχε κώλυμα ιεροσύνης, γιατί στα 16 του χρόνια είχε βιάσει ένα δωδεκάχρονο κοριτσάκι και γι’ αυτό κατέφυγε σε μοναστήρι.)
Ο Ιωσήφ γίνεται ηγούμενος, έχοντας στο πλευρό του το θεολόγο Βασίλη Κουτσού (Εφραίμ του Βατοπαιδίου) και το διάκονο Αθανάσιο (Αθανάσιος Λεμεσού, πια). Λίγο αργότερα, ο Ιωσήφ πρωτοστατεί στη δημιουργία μιας γυναικείας μονής κοντά στο δικό του μοναστήρι. Αναλαμβάνει το πνευματικό έργο στη γυναικεία μονή και πολλές φορές μένει εκεί. Στην Κύπρο αποκτά φήμη ως Αγιορείτης μοναχός. Φροντίζει, μάλιστα, ο ίδιος να λέει πως δεν έγινε ηγούμενος στο Άγιο Όρος, γιατί θεωρούσε τον εαυτό του ανάξιο και ταπεινό. Η Κύπρος είναι σίγουρη πως ένας άγιος άνθρωπος, με ευλογία Θεού, είχε φτάσει στο νησί για να προσφέρει.
Ξαφνικά όμως, το 1981, ο Ιωσήφ με τον Αθανάσιο και τον Βασίλη Κουτσού (Εφραίμ) φεύγουν από την Κύπρο, φροντίζοντας μάλιστα να πάρουν την οικοσκευή και τα χρήματα της μονής. Υπεύθυνος για το διωγμό τους θεωρείται ο μέχρι τότε προστάτης του Μητροπολίτης Πάφου. Υπάρχουν φήμες για ηθικά παραπτώματα του Ιωσήφ αλλά τίποτα παραπάνω. Φεύγοντας, ο Ιωσήφ εξακοντίζει μια απειλή, την οποία ονομάζει προφητεία: «Θα επιστρέψουμε, θα εκθρονίσουμε τον Πάφου και θα πάρουμε την Εκκλησία της Κύπρου».
Μετά από χρόνια, το 1992, ο Αθανάσιος επιστρέφει πραγματικά στην Κύπρο, γίνεται μητροπολίτης για να διεκδικήσει το αρχιεπισκοπικό αξίωμα.
Κώστας Βαξεβάνης
Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009
Βατοπαίδι – Συνωμοσία, Αποκρυφισμός και Εξουσία
ΡΑΣΑ ΜΕ ΣΠΕΡΜΑ, ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΟΡΑΣΕΙΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_8479.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου