http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_31.html
Ρωτήσανε τον Γέροντα, αν υπάρχουν ιπτάμενοι δίσκοι (UFO) και εξωγήινοι.
- Αυτά όλα να ξέρεις, είναι πράγματα δαιμονικά, που παίρνουν διάφορα σχήματα …
Ζωή σε άλλον πλανήτη δεν υπάρχει!
Πέμπτη, 31 Ιούλιος 2008
Καληνύχτα αδέλφια, συνταξιδιώτες στο διάστημα!
«Όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η Γη με ζωγραφιά.. Πάμε μαζί ψηλά αν θες, να δεις τη Γη απ' τη σελήνη.. ένα φεγγάρι είναι και εκείνη!..»Να προσθέσω ότι είναι και σαν ένα διαστημόπλοιο που μας ταξιδεύει στο διάστημα!
Άραγε είναι το μόνο διαστημόπλοιο, ή υπάρχει και αλλού ζωή στο Σύμπαν;
Εγώ, δεν θα είχα κανένα λόγο να αρνηθώ αυτό το τελευταίο. Μπορεί δηλαδή να μην είμαστε «μόνοι μας» στο Σύμπαν!..
Βλέποντας για παράδειγμα (ένα έτσι απλοϊκό), βλέποντας από μια κορυφή κάτω την πόλη μέσα στη νύχτα φωταγωγημένη, δεν μπορείς να κλείσεις τα μάτια και να πεις ότι αυτά τα φωτάκια είναι κάτι το διακοσμητικό και ότι δεν είναι σπίτια που κατοικούνται. Έτσι (τηρουμένων των αναλογιών) δεν μπορείς να το πεις, και για τον έναστρο ουρανό! Μάλιστα, θα έλεγα ακόμα ότι, αυτό δεν είναι καν αντίθετο με την Αγία Γραφή η οποία μάλλον μας κάνει να υποψιαζόμαστε κάτι τέτοιο (ότι δηλαδή μπορεί να υπάρχει ζωή, και λογικά όντα μάλιστα, ΚΑΙ σε άλλους πλανήτες εκτός από τη Γη), διότι κάπου η Γραφή λέει ότι στους τελευταίους χρόνους θα έχουμε «σημάδια από τα αστέρια».
Μήπως αυτά τα «σημάδια» θα είναι κάποιοι εξωγήινοι, με τους οποίους θα έρθουμε σε επαφή;
Μου έλεγε κάποιος ότι «είναι πολύ εγωιστικό να πιστεύουμε ότι είμαστε μόνοι μας».
Αλλά για να μη μας κατηγορήσουν για ουφολόγους, σπεύδω να προσθέσω ότι και η άλλη άποψη, ότι ΝΑΙ μπορεί τελικά και να είμαστε πράγματι μόνοι στο Σύμπαν, ΔΕΝ είναι εγωιστική κατά τη γνώμη μου, δεδομένου ότι ένας «Μεγάλος» (όπως είναι ο Θεός!), έχει την μεγαλοσύνη και την αρχοντιά και την απλοχεριά, να κάνει ένα τόσο μεγάλο δώρο (χάρμα οφθαλμών) στον άνθρωπο («στο μόνο λογικό πλάσμα στο σύμπαν»), αυτό δηλαδή ακριβώς το απέραντο ακατοίκητο από άλλους σύμπαν!
Και έτσι, εγκυκλοπαιδικά, θα ήθελα να προσθέσω ότι:
Ο ήλιος, είναι 1.300.000 φορές μεγαλύτερος από τη γη.
Ο Σείριος, είναι δώδεκα φορές μεγαλύτερος από τον ήλιο.
Ο ήλιος, απέχει από τη γη 149.480.000 χιλιόμετρα.
Το Άλφα του Κένταυρου, απέχει από τη γη 260.000 φορές περισσότερο από ό,τι ο ήλιος.
Το φως, τρέχει με 300.000 χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο. Για να φτάσει από τον Ήλιο στη γη, θέλει 8 λεπτά και 19 δευτερόλεπτα.
Ένα έτος φωτός, είναι εννέα τρισεκατομμύρια τετρακόσια δέκα επτά δισεκατομμύρια διακόσια σαράντα εκατομμύρια χιλιόμετρα...
Και υπάρχουν αστέρια που απέχουν από εμάς 15 - 18 δισεκατομμύρια έτη φωτός!
Και πόσα είναι τα αστέρια; Τρία δισεκατομμύρια έχει ο δικός μας Γαλαξίας.
Υπάρχουν τρία δισεκατομμύρια Νεφελοειδείς όμοιοι με το Γαλαξία.
Καθένας από τους νεφελοειδείς, έχει τουλάχιστον τρία δισεκατομμύρια αστέρια!!!
«Μέγας είσαι, Κύριε και θαυμαστά τα έργα Σου. Και ουδείς λόγος εξαρκέσει προς ύμνον των θαυμασίων Σου.».
Αγαπητέ Παναγιώτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός Ανέστη
Πολλοί πιστεύουν, ότι κάποια αναγνώριση ύπαρξης εξωγήινων όντων ανατρέπει τα χριστιανικά δεδομένα και δεν είναι αποδεκτή από την Αγία Γραφή. Και όμως δεν είναι έτσι. Κατ’ αρχήν πουθενά στην Αγ. Γραφή δεν αναφέρεται ξεκάθαρα η ύπαρξη ή όχι εξωγήινων πολιτισμών, γιατί αυτό που προέχει είναι η σωτηρία του ανθρώπου, η θέωση. Η Αγ. Γραφή λοιπόν δεν απορρίπτει την ύπαρξη εξωγήινων πολιτισμών. Αντίθετα, ανακαλύπτει κανείς ορισμένα χωρία που μπορεί να υποδηλώνουν την πιθανή ύπαρξη και άλλων όντων, εκτός του ανθρώπου, στο σύμπαν, ακόμη και την ύπαρξη άλλων συμπάντων. Είναι χαρακτηριστική η φράση: «ανοίξαντός σου την χείρα τα σύμπαντα πλησθήσονται χρηστότητος» (Ψαλμ. 103. 28), δηλ. «όταν ανοίγεις το χέρι σου, τα σύμπαντα γεμίζουν αγαθά» με μεταφορική βέβαια, αλλά και, ενδέχεται, με κυριολεκτική έννοια.
Για την πιθανή ύπαρξη άλλων όντων, βρίσκουμε τις εξής καταγραφές: «και άλλα πρόβατα έχω, ά ουκ έστιν εκ της αυλής ταύτης» (Ιω. 10. 16), δηλ. «έχω και άλλα πρόβατα, που δεν ανήκουν σ’ αυτή τη μάντρα». Στο χωρίο αυτό, όπως και στα επόμενα δεν δηλώνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχει ζωή σε άλλους κόσμους, είναι όμως πιθανό να εννοείται. Το ίδιο ισχύει και για τη φράση του Αποστόλου Παύλου περί της «άλλης κτίσης»: «πέπεισμαι γαρ ότι ούτε θάνατος ούτε ζωή ούτε άγγελοι ούτε αρχαί ούτε δυνάμεις ούτε ενεστώτα ούτε μέλλοντα ούτε ύψωμα ούτε βάθος ούτε τις κτίσις ετέρα δυνήσεται ημάς χωρίσαι από της αγάπης του Θεού της εν Χριστώ Ιησού τω Κυρίω ημών» (Ρωμ. 8. 38-39).
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν περιλαμβάνονται κι άλλα σκεπτόμενα όντα εκτός από μας στην ερμηνεία για τα «άλλα πρόβατα» και την «άλλη κτίση». Αν οι νύξεις αυτές αφορούν και στην περίπτωση άλλων έλλογων όντων, δεν σημαίνει ότι αυτά κατοικούν απαραίτητα σε άλλους πλανήτες. Μπορεί να ζουν σε άλλες διαστάσεις, σε άλλες πραγματικότητες ή μπορεί να μην έχουν τη δική μας εξωτερική μορφή. Το ίδιο ισχύει και για τη φράση που υπάρχει στην Αποκάλυψη του Ιωάννη: «και παν κτίσμα ό εν τω ουρανώ και επί της γης και υποκάτω της γης και επί της θαλάσσης εστί, και τα εν αυτοίς πάντα, ήκουσα λέγοντας» (5. 13), δηλ. «και άκουσα κάθε δημιούργημα, το οποίον είναι εις τον ουρανό και εις την γη και κάτω από την γη και στη θάλασσα και όλα όσα υπάρχουν σ’ αυτά, να λέγουν».
Τέλος στα κατά Μάρκον και κατά Ματθαίον ευαγγέλια αναφέρεται, ότι στη Β΄ παρουσία οι άγγελοι θα μαζέψουν τους εκλεκτούς του Χριστού από το άκρο της γης, ως το άκρο του ουρανού ή από το ένα άκρο των ουρανών ως το άλλο αντίστοιχα: «και τότε αποστελεί τους αγγέλους αυτού και επισυνάξει τους εκλεκτούς αυτού εκ των τεσσάρων ανέμων, απ’ άκρου γης έως άκρου ουρανού» (Μάρκ. 13. 27) και «και αποστελεί τους αγγέλους αυτού μετά σάλπιγγος φωνής μεγάλης, και επισυνάξουσι τους εκλεκτούς αυτού εκ των τεσσάρων ανέμων απ’ άκρων ουρανών έως άκρων αυτών» (Ματθ. 24. 31). Αυτό σημαίνει ότι αν υπάρχουν άλλα ευφυή όντα στο σύμπαν θα κριθούν και αυτά στη Β΄ παρουσία από τον Θεάνθρωπο Χριστό.
Περατώνουμε με τα λόγια του Μητροπολίτη Ζαχουμίου και Ερζεγοβίνης Αθανασίου σε ομιλία του με τίτλο «Ο άνθρωπος και ο χωροχρόνος»: «Ήρθε ο Θεός Δημιουργός στο χωροχρόνο, σ’ αυτό το ωραίο Σύμπαν ή τα Σύμπαντα, που ο ίδιος εδημιούργησε. Το μνημονεύουμε κάθε βράδυ στον 103ο Ψαλμό του Εσπερινού: «ανοίξαντός σου την χείρα, τα σύμπαντα πλησθήσονται χρηστότητος…..». Ο πατήρ Ιουστίνος Popovic είχε τη συνήθεια να λέει: «οι κόσμοι του Θεού» σε πληθυντικό, αλλά υπάρχει και η βιβλική και εκκλησιαστική έκφραση, οι αιώνες: «και εις τους αιώνας των αιώνων» σε πληθυντικό, που φανερώνουν πολλούς κόσμους και αιώνες του Θεού. Όλους αυτούς εδημιούργησε ο Θεός δια του Λόγου και Υιού του (Εβρ. 1. 2) ο οποίος, ως Δημιουργός Θεός, ήλθε και «ενεχωροχρονήθη». Και, από τότε, είναι μεγάλη η χαρά μας, χαρά να ζούμε το λογικό του κόσμου, το έλλογο του κόσμου, όπως πολλές φορές ανέφερε και διαπίστωσε ο Einstein, αλλά ακόμη πιο μεγάλη είναι η χαρά για μας, ότι στον κόσμο και στον χρόνο μας ήλθε και εσαρκώθη ο Θεός Λόγος και σταυρώθηκε και αναστήθηκε».
Αιρετικός
Αληθώς Ανέστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμήθηκα τώρα και τον πατέρα Αυγουστίνο, που τον άκουγα στα νιάτα μου (δεκαετία '60) τότε που ήταν επίκαιρο το θέμα με τους δορυφόρους και τους αστροναύτες…
Τον θυμάμαι που έλεγε, τότε, σε μια ομιλία του ότι μπορεί να βρούμε (ή να μας βρουν πρώτοι αυτοί) εξωγήινους - δεν το απέκλειε να υπάρχουν - αλλά απέκλειε ένα πράγμα: ότι θα έχουν ανώτερη πίστη από την δική μας, την χριστιανική πίστη!..
Για τους εξωγήινους
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://xairete.blogspot.com/2009/04/blog-post_9238.html