Διαχωρισμός Εκκλησίας και κράτους:
Ζούμε σήμερα (με Ιερώνυμο και Τσίπρα) στιγμές, αρχαίου ελληνικού κάλλους!
1. Ποια ήταν η επικρατούσα θρησκεία στην (ποτέ, μη ουδετερόθρησκη) αρχαία Ελλάδα;
2. Και ποιο ήταν το αντίστοιχο άρθρο 3 (περί θεού) και το άρθρο 16 (περί κατηχήσεως και λατρείας) στο Σύνταγμα μας, τότε;
Διαβάζω:
«Κατά τη γνώμη μου ο Λυκάων ήταν σύγχρονος με τον βασιλιά των Αθηναίων Κέκροπα, όμως οι δύο τους δεν υπήρξαν εξίσου συνετοί στην αναζήτηση του καλύτερου τρόπου λατρείας:
ο Κέκρωψ ονόμασε πρώτος τον Δία ύπατο (ύψιστο θεό) και έκρινε, πως δεν είναι σωστό να θυσιάσει ζωντανή ύπαρξη και πρόσφερε στο βωμό γλυκίσματα του τόπου, που τα ονομάζουν πελάνους ακόμα και τώρα οι Αθηναίοι.
Ο Λυκάων όμως έφερε πάνω στο βωμό του Λύκαιου Δία ανθρώπινο βρέφος και θυσίασε το βρέφος, για να βρέξει το βωμό με αίμα»
(Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, "Αρκαδικά",VIII, 2, 3-3.1).
https://wwwaporrito.blogspot.com/2017/11/blog-post_15.html?spref=fb&fbclid=IwAR1vGtfWuxl00IFmupur1riqiPjQP-At_kuI4IsYN10V6K7gWafHQ6J4TyE
Ζούμε σήμερα (με Ιερώνυμο και Τσίπρα) στιγμές, αρχαίου ελληνικού κάλλους!
1. Ποια ήταν η επικρατούσα θρησκεία στην (ποτέ, μη ουδετερόθρησκη) αρχαία Ελλάδα;
2. Και ποιο ήταν το αντίστοιχο άρθρο 3 (περί θεού) και το άρθρο 16 (περί κατηχήσεως και λατρείας) στο Σύνταγμα μας, τότε;
Διαβάζω:
«Κατά τη γνώμη μου ο Λυκάων ήταν σύγχρονος με τον βασιλιά των Αθηναίων Κέκροπα, όμως οι δύο τους δεν υπήρξαν εξίσου συνετοί στην αναζήτηση του καλύτερου τρόπου λατρείας:
ο Κέκρωψ ονόμασε πρώτος τον Δία ύπατο (ύψιστο θεό) και έκρινε, πως δεν είναι σωστό να θυσιάσει ζωντανή ύπαρξη και πρόσφερε στο βωμό γλυκίσματα του τόπου, που τα ονομάζουν πελάνους ακόμα και τώρα οι Αθηναίοι.
Ο Λυκάων όμως έφερε πάνω στο βωμό του Λύκαιου Δία ανθρώπινο βρέφος και θυσίασε το βρέφος, για να βρέξει το βωμό με αίμα»
(Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, "Αρκαδικά",VIII, 2, 3-3.1).
https://wwwaporrito.blogspot.com/2017/11/blog-post_15.html?spref=fb&fbclid=IwAR1vGtfWuxl00IFmupur1riqiPjQP-At_kuI4IsYN10V6K7gWafHQ6J4TyE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου