ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Θεοτόκε Παρθένε
Ακολουθεί διπλό Αρχαγγελικό σάλπισμα. Με το πρώτο σάλπισμα θα συναρμολογηθούν οι σκελετοί και θα αποκτήσουν σάρκες, νεύρα και δέρμα. Με το δεύτερο θα κατέβουν όλες οι ψυχές από τον ουρανό και θα εισέλθουν στους νέους ανθρώπους και οι άνθρωποι θα ζωντανέψουν, αλλά θα είναι αυλοί - πνευματικοί.
(Προφήτης Ιεζεκιήλ & Καινή Διαθήκη)
Panagiotis Michalopoulos
Οξύμωρον! Διαβάζω:
«Θα ζωντανέψουν, αλλά θα είναι αυλοί – πνευματικοί»!
Σχολιάζω:
Δηλαδη: με «πνευματικό» σκελετό, «πνευματική» σάρκα, «πνευματικά» νεύρα και «πνευματικό» δέρμα!
Συμπέρασμα:
Έτσι δεν είναι και τα φαντάσματα, τα ζόμπι και ο δράκουλας;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Βέβαια, και του σεξ η ανάσταση, θα είναι εικονική κι αυτή! Άυλη! Χα!
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ είπε...
Τα "φαντάσματα", τα "ζόμπι" και ο "δράκουλας", όμως, δεν υπάρχουν.
Αναστημένοι άνθρωποι υπήρξαν. Και κατά τη Χριστιανική Πίστη, που δεν είναι παρά η πίστη στην Ανάσταση, μετά την Ανάσταση του θεανθρώπου που έγινε "απαρχή των κεκοιμημένων" θα υπάρξει ανάσταση όλων των κεκοιμημένων κατά τη Δευτέρα Παρουσία.
Με ποια μορφή;
Η ψυχή μας είναι αθάνατη, το σώμα μας θνητό που θα αναστηθεί στη Β΄Παρουσία του Κυρίου. Ανάσταση νεκρών, προφανώς με πάλι θνητά σώματα, έγινε αρκετές φορές από το Χριστό και από τους Αποστόλους στην Κ.Διαθήκη, αναφέρεται και στην περίοδο του Πάθους όταν άνοιξαν τα μνημεία. Αναστήθηκε ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, και έγινε "απαρχή των κεκοιμημένων" που αναστημένοι δεν θα έχουν ανάγκη από τροφή, δεν θα γαμούσιν, δεν θα έχουν τις επίγειες σαρκικές συγγένειες... Οι πολλές εμφανίσεις του Αναστάντος Χριστού, μας προϊδεάζουν για την πνευματική μορφή του Αναστημένων σωμάτων μας κατά τη Δευτέρα Παρουσία, αλλά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε από τώρα πολλά "πώς και τι", τώρα δεν έχουμε την δυνατότητα αντίληψης των αιωνίων. Μια "ιδέα": Ο Αναστημένος Χριστός, είχε και δυνατότητα επιλογής υλικής παρουσίας, τον ψηλάφησαν, τον έπιασαν, συνομίλησαν, συμπορεύθηκαν, συνέφαγε με τους μαθητές όχι επειδή είχε ανάγκη τροφής αλλά επειδή θέλησε, παρουσιάστηκε από την αορατότητα στην ορατότητα και τη σωματική παρουσία "κεκλεισμένων των θυρών", κ.λπ. Κατά το μυστήριο της Θ. Ευχαριστίας, βλέπουμε άρτο και οίνο αλλά είναι Σώμα και Αίμα Χριστού.
Ας θυμηθούμε τι είχε πει σε τηλεοπτική συνέντευξη ο π. Δανιήλ Αεράκης:
"Η ανάστασις των νεκρών, την οποίαν αμφισβητούν δυστυχώς και οι περισσότεροι ορθόδοξοι, είναι πανεύκολο για το Χριστό. Το δύσκολο είναι η πνευματική ανάστασις των αμαρτωλών και εξηγούμαι γιατί: Διότι, το σώμα που θα αναστηθῆ, το νεκρό, τα κόκκαλα, εκεί που βρίσκονται, είναι εύκολο, γιατί; Διότι, μεταξύ της παντοδυναμίας του Θεού και του υλικού σώματος, δεν μεσολαβεί καμία αντίστασις.
Το να αναστηθῆ όμως ένας ζωντανός άνθρωπος από το πτώμα της αμαρτίας και να γίνη νέος άνθρωπος, αυτό είναι πολύ δύσκολο ακόμα και στην παντοδυναμία του Θεού, διότι μεταξύ της παντοδυναμίας και του ανθρώπου μεσολαβεί εκείνη η δύσκολη αντίστασις που λέγεται ελευθέρα βούλησις, το πείσμα του ανθρώπου που ρέπει προς την αμαρτία, ο άνθρωπος ο οποίος αγαπά πιο πολύ το σκοτάδι και όχι το φως, και επομένως, για να γίνη η ανάστασις η πνευματική, συνεργάζεται η παντοδυναμία του Θεού, με τη βούληση του ανθρώπου... Εφόσον λοιπόν, έχουμε χειροπιαστές δύσκολες αναστάσεις, που έγιναν, γίνονται και θα γίνονται, οι άγιοι, ο κάθε χριστιανός άγιος, ο κάθε αναγεννημένος κι έχουμε πλήθος μαρτυριών, γιατί αμφιβάλλεις, αφού έγινε το δύσκολο, ότι θα γίνη το πανεύκολο πράγμα, ένα πράγμα το οποίον έχει επαναληφθεί;
Λέει ο Παύλος, όταν έχει γίνει το άλλο δύσκολο: εκ του μηδενός να εγείρεται άνθρωπος, εγείρεται στον τόπο εκ της ανυπαρξίας! Τι είναι πιο εύκολο, απ’ το μηδέν να ανασταίνεται άνθρωπος, ή, μερικά οστά, όπως προφητεύει στην περίφημη προφητεία ο Ιεζεκιήλ ο προφήτης, και ακούμε τη Μεγάλη Παρασκευή μετά τον επιτάφιο, μερικά οστά που ήσαν ανθρώπινα οστά, να ξαναγίνουν και να ξαναστηθῆ ο άνθρωπος; Ποιο είναι πιο εύκολο; Ασφαλώς το δεύτερο! Αφού λοιπόν έγινε το πρώτο, εκ της ανυπαρξίας ανίσταται άνθρωπος γιατί τότε να αμφιβάλης για το εύκολο, και αφού είναι ακόμα πιο δύσκολο απ’την αμαρτία να γίνεται άγιος, γιατί αφιβάλλεις;". "Δεν πρέπει να νοιαζόμαστε που θα πάη το σώμα μας, όπου θέλουν ας μας θάψουν, η ανάστασις θα μας ανακαλύψη όπου κι αν βρισκόμαστε! Γι’ αυτό οι χριστιανοί δεν πολυπραγμονούν, δεν πολυπραγμονούν που θα τους θάψουν".
15 Μαρτίου 2015 - 4:01 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Συμφωνούμε σε αυτό!
Aλλά άυλη και πνευματική, είναι μόνο η ψύχη! Αν εξακολουθεί αυτή η κατάσταση του άυλου και του πνευματικού, και, μετά την ανάσταση των νεκρών, τότε προς τι αυτή η ανάσταση;
Και αφού ο Χριστός μπορούσε να εμφανίζεται, να ψηλαφίζεται και να τρώει ακόμα, σημαίνει ότι δεν ήταν μόνο πνεύμα! Σωστά;
Άρα μια υπόσταση θα έχει αυτή η νέα ένωση ψυχής και σώματος μετά την κοινή ανάσταση… Ποια, δεν ξέρουμε, και βέβαια δεν θα είναι τελείως άυλη!
Ούτε καν με την ουσία των αγγέλων θα μπορούμε να την παρομοιάσουμε, διότι αυτοί, οι άγγελοι, που είναι όντα μόνο πνευματικά, ονομάζονται και ασώματοι άγγελοι, παρά το ότι εμφανίζονται με σώμα και αυτοί. Συμφωνείτε;
15 Μαρτίου 2015 - 5:29 μ.μ.
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ είπε...
Αγαπητέ κύριε Μιχαλόπουλε, στη Δευτέρα Παρουσία, εκτός από την ανάσταση των σωμάτων και την Δικαία Κρίση, θα αλλάξει, θα μετασχηματιστεί και ο υλικός κόσμος. Ο ουρανός και η Γή παρελεύσεται. Δεν γνωρίζουμε οι σημερινοί άνθρωποι πώς θα είναι το τότε νέο Σύμπαν, διότι τα τότε πράγματα προφανώς θα είναι ανώτερα των δυνατοτήτων της σημερινής αντίληψής μας, ώστε ούτε ο Απ. Παύλος που πήρε μια ιδέα των επουρανίων, δεν μπόρεσε να τα μεταφέρει στην ανθρώπινη γλώσσα και περιγραφή.
Θα συμφωνήσω φυσικά με τη συλλογιστική σας η οποία έχει λογική συνέπεια επί Ευαγγελικών δεδομένων (στο μόνο που δεν θα συμφωνήσω είναι ότι οι άγγελοι έχουν την ικανότητα ή δυνατότητα να εμφανίζονται με υλικό σώμα, διότι έχω την εντύπωση ότι και όταν εμφανίζονται με όψη υλικού σώματος, παραμένουν άϋλα πνεύματα που υπηρετούν το Θεό γι΄αυτό και οι ίδιοι και τα ιμάτιά τους λάμπουν). Η ψυχή του ανθρώπου είναι αθάνατη, δεν πεθαίνει μαζί με το υλικό σώμα. Η ανάσταση των σωμάτων αφορά όχι την ψυχή αλλά τα υλικά σώματα. Το πώς και ποιες ιδιότητες θα έχουν τα αναστημένα σώματα, ενωμένα με την αθάνατη ψυχή, δεν γνωρίζουμε, διότι θα είναι κάτι ανώτερο και σε ανώτερη μεταλλαγμένη, διαφορετική, άφθαρτη κατάσταση αλλά και σε άλλη κατάσταση και διάσταση σύμπαντος. π.χ. Πώς να πούμε από τώρα ποια μορφή, υπόσταση, ιδιότητες, θα έχουν οι αναστημένοι άνθρωποι, και ποια, αφού η σημερινή ύλη, το σύμπαν, ο υλικός κόσμος όπως τον γνωρίζουμε τώρα, θα αλλάξει και θα μετασχηματιστεί και αυτός (οι ουρανοί και η Γη παρελεύσονται).
https://www.youtube.com/watch?v=hpflgPHx9x8
https://www.youtube.com/watch?v=5OE3XnjIcwM
15 Μαρτίου 2015 - 6:32 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
1. Ναι, ήθελα να πω ότι οι άγγελοι, που είναι όντα μόνο πνευματικά, ονομάζονται και ασώματοι άγγελοι, παρά το ότι εμφανίζονται (σαν) να έχουν σώμα, και αυτοί.
2. Συμπέρασμα: «Άυλοι» κι αυτοί, εμφανίζονται με μια άγνωστη σε εμάς «υλη»!
3. «Ο υλικός κόσμος όπως τον γνωρίζουμε τώρα, θα αλλάξει.»
Πριν αλλάξει όμως, προλαβαίνει ο θεός να πάρει τα νεκρά σώματα από τη γη. Και αυτόματα αυτήν την ύλη από την οποίαν αποτελούνται, την μετασχηματίζει σε κάτι άλλο (σε μια άλλη μορφή ύλης) και την ενώνει με το πνεύμα με την ψυχή.
4. Και βέβαια, μόνο άυλη δεν είναι αυτή η νέα ύλη! Χα!
15 Μαρτίου 2015 - 8:58 μ.μ.
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ, είπε...
Ομολογώ ότι το θέμα που συζητάμε είναι ένα θέμα δύσκολο. Δεν γνωρίζουμε πολλά διότι μας αποκαλύφτηκαν λίγα στην Αγία Γραφή κι αυτά ενίοτε αλληγορικά και με παραβολές εφόσον ο πεπερασμένος μας νους δεν θα μπορούσε να κατανοήσει πράγματα άλλων πνευματικών και θείων διαστάσεων, ακόμα κι αν μας αποκαλύπτονταν. Και πιθανώς στο διάλογό μας εδώ, κάπου να σφάλλουμε (όσο με αφορά, το αποδέχομαι με ευγνωμοσύνη σε όποιον με διορθώσει, διότι την Αλήθεια ψάχνουμε). Μετά την ανάσταση των νεκρών θα ακολουθήσει η αρπαγή των ζωντανών. "Θα αρπαχθούμε στα σύννεφα σε συνάντησή Του στον αέρα" και οι πιστοί θα είμαστε αιώνια με τον Κύριο (Α' Θεσ. 4,17), "ο Οποίος θα μετασχηματίσει το σώμα της ταπεινώσεώς μας, έτσι ώστε αυτό να γίνει σύμμορφο με το σώμα τής δόξας Του" (Φιλιπ. 3,21). Τι και πώς; δεν γνωρίζουμε περισσότερα από όσα μας αποκαλύπτει η Αγία Γραφή και για το θέμα αυτό και για το νέο Σύμπαν, προφανώς πνευματικότερων, αιώνιων, άφθαρτων καταστάσεων, κοινωνοί θείας φύσεως στη βασιλεία των ουρανών αλλά και την αντίθετη κατάσταση των όσων ακολουθούν τον διάβολο.
Για τη φύση των αγγέλων, παρά το ότι ερμηνευτές και πατέρες υπέθεσαν διάφορα, προσωπικά αρκούμαι στο ότι είναι "άυλα πνεύματα. (χωρίς φτερά)...
Ευχαριστώ για τους διαλόγους και τη φιλοξενία.
16 Μαρτίου 2015 - 1:43 π.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Και εγώ σας ευχαριστώ φίλτατε! Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα στη νέα εβδομάδα! Χαίρετε!
16 Μαρτίου 2015 - 2:35 π.μ.
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_84.html
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Κυριακή, 18 Μαρτίου 2018
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ακολουθεί διπλό Αρχαγγελικό σάλπισμα. Με το πρώτο σάλπισμα θα συναρμολογηθούν οι σκελετοί και θα αποκτήσουν σάρκες, νεύρα και δέρμα. Με το δεύτερο θα κατέβουν όλες οι ψυχές από τον ουρανό και θα εισέλθουν στους νέους ανθρώπους και οι άνθρωποι θα ζωντανέψουν, αλλά θα είναι αυλοί - πνευματικοί.
(Προφήτης Ιεζεκιήλ & Καινή Διαθήκη)
Οξύμωρον! Διαβάζω:
«Θα ζωντανέψουν, αλλά θα είναι αυλοί – πνευματικοί»!
Σχολιάζω:
Δηλαδη: με «πνευματικό» σκελετό, «πνευματική» σάρκα, «πνευματικά» νεύρα και «πνευματικό» δέρμα!
Συμπέρασμα:
Έτσι δεν είναι και τα φαντάσματα, τα ζόμπι και ο δράκουλας;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ είπε...
Τα "φαντάσματα", τα "ζόμπι" και ο "δράκουλας", όμως, δεν υπάρχουν.
Αναστημένοι άνθρωποι υπήρξαν. Και κατά τη Χριστιανική Πίστη, που δεν είναι παρά η πίστη στην Ανάσταση, μετά την Ανάσταση του θεανθρώπου που έγινε "απαρχή των κεκοιμημένων" θα υπάρξει ανάσταση όλων των κεκοιμημένων κατά τη Δευτέρα Παρουσία.
Με ποια μορφή;
Η ψυχή μας είναι αθάνατη, το σώμα μας θνητό που θα αναστηθεί στη Β΄Παρουσία του Κυρίου. Ανάσταση νεκρών, προφανώς με πάλι θνητά σώματα, έγινε αρκετές φορές από το Χριστό και από τους Αποστόλους στην Κ.Διαθήκη, αναφέρεται και στην περίοδο του Πάθους όταν άνοιξαν τα μνημεία. Αναστήθηκε ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, και έγινε "απαρχή των κεκοιμημένων" που αναστημένοι δεν θα έχουν ανάγκη από τροφή, δεν θα γαμούσιν, δεν θα έχουν τις επίγειες σαρκικές συγγένειες... Οι πολλές εμφανίσεις του Αναστάντος Χριστού, μας προϊδεάζουν για την πνευματική μορφή του Αναστημένων σωμάτων μας κατά τη Δευτέρα Παρουσία, αλλά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε από τώρα πολλά "πώς και τι", τώρα δεν έχουμε την δυνατότητα αντίληψης των αιωνίων. Μια "ιδέα": Ο Αναστημένος Χριστός, είχε και δυνατότητα επιλογής υλικής παρουσίας, τον ψηλάφησαν, τον έπιασαν, συνομίλησαν, συμπορεύθηκαν, συνέφαγε με τους μαθητές όχι επειδή είχε ανάγκη τροφής αλλά επειδή θέλησε, παρουσιάστηκε από την αορατότητα στην ορατότητα και τη σωματική παρουσία "κεκλεισμένων των θυρών", κ.λπ. Κατά το μυστήριο της Θ. Ευχαριστίας, βλέπουμε άρτο και οίνο αλλά είναι Σώμα και Αίμα Χριστού.
Ας θυμηθούμε τι είχε πει σε τηλεοπτική συνέντευξη ο π. Δανιήλ Αεράκης:
"Η ανάστασις των νεκρών, την οποίαν αμφισβητούν δυστυχώς και οι περισσότεροι ορθόδοξοι, είναι πανεύκολο για το Χριστό. Το δύσκολο είναι η πνευματική ανάστασις των αμαρτωλών και εξηγούμαι γιατί: Διότι, το σώμα που θα αναστηθῆ, το νεκρό, τα κόκκαλα, εκεί που βρίσκονται, είναι εύκολο, γιατί; Διότι, μεταξύ της παντοδυναμίας του Θεού και του υλικού σώματος, δεν μεσολαβεί καμία αντίστασις.
Το να αναστηθῆ όμως ένας ζωντανός άνθρωπος από το πτώμα της αμαρτίας και να γίνη νέος άνθρωπος, αυτό είναι πολύ δύσκολο ακόμα και στην παντοδυναμία του Θεού, διότι μεταξύ της παντοδυναμίας και του ανθρώπου μεσολαβεί εκείνη η δύσκολη αντίστασις που λέγεται ελευθέρα βούλησις, το πείσμα του ανθρώπου που ρέπει προς την αμαρτία, ο άνθρωπος ο οποίος αγαπά πιο πολύ το σκοτάδι και όχι το φως, και επομένως, για να γίνη η ανάστασις η πνευματική, συνεργάζεται η παντοδυναμία του Θεού, με τη βούληση του ανθρώπου... Εφόσον λοιπόν, έχουμε χειροπιαστές δύσκολες αναστάσεις, που έγιναν, γίνονται και θα γίνονται, οι άγιοι, ο κάθε χριστιανός άγιος, ο κάθε αναγεννημένος κι έχουμε πλήθος μαρτυριών, γιατί αμφιβάλλεις, αφού έγινε το δύσκολο, ότι θα γίνη το πανεύκολο πράγμα, ένα πράγμα το οποίον έχει επαναληφθεί;
Λέει ο Παύλος, όταν έχει γίνει το άλλο δύσκολο: εκ του μηδενός να εγείρεται άνθρωπος, εγείρεται στον τόπο εκ της ανυπαρξίας! Τι είναι πιο εύκολο, απ’ το μηδέν να ανασταίνεται άνθρωπος, ή, μερικά οστά, όπως προφητεύει στην περίφημη προφητεία ο Ιεζεκιήλ ο προφήτης, και ακούμε τη Μεγάλη Παρασκευή μετά τον επιτάφιο, μερικά οστά που ήσαν ανθρώπινα οστά, να ξαναγίνουν και να ξαναστηθῆ ο άνθρωπος; Ποιο είναι πιο εύκολο; Ασφαλώς το δεύτερο! Αφού λοιπόν έγινε το πρώτο, εκ της ανυπαρξίας ανίσταται άνθρωπος γιατί τότε να αμφιβάλης για το εύκολο, και αφού είναι ακόμα πιο δύσκολο απ’την αμαρτία να γίνεται άγιος, γιατί αφιβάλλεις;". "Δεν πρέπει να νοιαζόμαστε που θα πάη το σώμα μας, όπου θέλουν ας μας θάψουν, η ανάστασις θα μας ανακαλύψη όπου κι αν βρισκόμαστε! Γι’ αυτό οι χριστιανοί δεν πολυπραγμονούν, δεν πολυπραγμονούν που θα τους θάψουν".
15 Μαρτίου 2015 - 4:01 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Συμφωνούμε σε αυτό!
Aλλά άυλη και πνευματική, είναι μόνο η ψύχη! Αν εξακολουθεί αυτή η κατάσταση του άυλου και του πνευματικού, και, μετά την ανάσταση των νεκρών, τότε προς τι αυτή η ανάσταση;
Και αφού ο Χριστός μπορούσε να εμφανίζεται, να ψηλαφίζεται και να τρώει ακόμα, σημαίνει ότι δεν ήταν μόνο πνεύμα! Σωστά;
Άρα μια υπόσταση θα έχει αυτή η νέα ένωση ψυχής και σώματος μετά την κοινή ανάσταση… Ποια, δεν ξέρουμε, και βέβαια δεν θα είναι τελείως άυλη!
Ούτε καν με την ουσία των αγγέλων θα μπορούμε να την παρομοιάσουμε, διότι αυτοί, οι άγγελοι, που είναι όντα μόνο πνευματικά, ονομάζονται και ασώματοι άγγελοι, παρά το ότι εμφανίζονται με σώμα και αυτοί. Συμφωνείτε;
15 Μαρτίου 2015 - 5:29 μ.μ.
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ είπε...
Αγαπητέ κύριε Μιχαλόπουλε, στη Δευτέρα Παρουσία, εκτός από την ανάσταση των σωμάτων και την Δικαία Κρίση, θα αλλάξει, θα μετασχηματιστεί και ο υλικός κόσμος. Ο ουρανός και η Γή παρελεύσεται. Δεν γνωρίζουμε οι σημερινοί άνθρωποι πώς θα είναι το τότε νέο Σύμπαν, διότι τα τότε πράγματα προφανώς θα είναι ανώτερα των δυνατοτήτων της σημερινής αντίληψής μας, ώστε ούτε ο Απ. Παύλος που πήρε μια ιδέα των επουρανίων, δεν μπόρεσε να τα μεταφέρει στην ανθρώπινη γλώσσα και περιγραφή.
Θα συμφωνήσω φυσικά με τη συλλογιστική σας η οποία έχει λογική συνέπεια επί Ευαγγελικών δεδομένων (στο μόνο που δεν θα συμφωνήσω είναι ότι οι άγγελοι έχουν την ικανότητα ή δυνατότητα να εμφανίζονται με υλικό σώμα, διότι έχω την εντύπωση ότι και όταν εμφανίζονται με όψη υλικού σώματος, παραμένουν άϋλα πνεύματα που υπηρετούν το Θεό γι΄αυτό και οι ίδιοι και τα ιμάτιά τους λάμπουν). Η ψυχή του ανθρώπου είναι αθάνατη, δεν πεθαίνει μαζί με το υλικό σώμα. Η ανάσταση των σωμάτων αφορά όχι την ψυχή αλλά τα υλικά σώματα. Το πώς και ποιες ιδιότητες θα έχουν τα αναστημένα σώματα, ενωμένα με την αθάνατη ψυχή, δεν γνωρίζουμε, διότι θα είναι κάτι ανώτερο και σε ανώτερη μεταλλαγμένη, διαφορετική, άφθαρτη κατάσταση αλλά και σε άλλη κατάσταση και διάσταση σύμπαντος. π.χ. Πώς να πούμε από τώρα ποια μορφή, υπόσταση, ιδιότητες, θα έχουν οι αναστημένοι άνθρωποι, και ποια, αφού η σημερινή ύλη, το σύμπαν, ο υλικός κόσμος όπως τον γνωρίζουμε τώρα, θα αλλάξει και θα μετασχηματιστεί και αυτός (οι ουρανοί και η Γη παρελεύσονται).
https://www.youtube.com/watch?v=hpflgPHx9x8
https://www.youtube.com/watch?v=5OE3XnjIcwM
15 Μαρτίου 2015 - 6:32 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
1. Ναι, ήθελα να πω ότι οι άγγελοι, που είναι όντα μόνο πνευματικά, ονομάζονται και ασώματοι άγγελοι, παρά το ότι εμφανίζονται (σαν) να έχουν σώμα, και αυτοί.
2. Συμπέρασμα: «Άυλοι» κι αυτοί, εμφανίζονται με μια άγνωστη σε εμάς «υλη»!
3. «Ο υλικός κόσμος όπως τον γνωρίζουμε τώρα, θα αλλάξει.»
Πριν αλλάξει όμως, προλαβαίνει ο θεός να πάρει τα νεκρά σώματα από τη γη. Και αυτόματα αυτήν την ύλη από την οποίαν αποτελούνται, την μετασχηματίζει σε κάτι άλλο (σε μια άλλη μορφή ύλης) και την ενώνει με το πνεύμα με την ψυχή.
4. Και βέβαια, μόνο άυλη δεν είναι αυτή η νέα ύλη! Χα!
15 Μαρτίου 2015 - 8:58 μ.μ.
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ, είπε...
Ομολογώ ότι το θέμα που συζητάμε είναι ένα θέμα δύσκολο. Δεν γνωρίζουμε πολλά διότι μας αποκαλύφτηκαν λίγα στην Αγία Γραφή κι αυτά ενίοτε αλληγορικά και με παραβολές εφόσον ο πεπερασμένος μας νους δεν θα μπορούσε να κατανοήσει πράγματα άλλων πνευματικών και θείων διαστάσεων, ακόμα κι αν μας αποκαλύπτονταν. Και πιθανώς στο διάλογό μας εδώ, κάπου να σφάλλουμε (όσο με αφορά, το αποδέχομαι με ευγνωμοσύνη σε όποιον με διορθώσει, διότι την Αλήθεια ψάχνουμε). Μετά την ανάσταση των νεκρών θα ακολουθήσει η αρπαγή των ζωντανών. "Θα αρπαχθούμε στα σύννεφα σε συνάντησή Του στον αέρα" και οι πιστοί θα είμαστε αιώνια με τον Κύριο (Α' Θεσ. 4,17), "ο Οποίος θα μετασχηματίσει το σώμα της ταπεινώσεώς μας, έτσι ώστε αυτό να γίνει σύμμορφο με το σώμα τής δόξας Του" (Φιλιπ. 3,21). Τι και πώς; δεν γνωρίζουμε περισσότερα από όσα μας αποκαλύπτει η Αγία Γραφή και για το θέμα αυτό και για το νέο Σύμπαν, προφανώς πνευματικότερων, αιώνιων, άφθαρτων καταστάσεων, κοινωνοί θείας φύσεως στη βασιλεία των ουρανών αλλά και την αντίθετη κατάσταση των όσων ακολουθούν τον διάβολο.
Για τη φύση των αγγέλων, παρά το ότι ερμηνευτές και πατέρες υπέθεσαν διάφορα, προσωπικά αρκούμαι στο ότι είναι "άυλα πνεύματα. (χωρίς φτερά)...
Ευχαριστώ για τους διαλόγους και τη φιλοξενία.
16 Μαρτίου 2015 - 1:43 π.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Και εγώ σας ευχαριστώ φίλτατε! Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα στη νέα εβδομάδα! Χαίρετε!
16 Μαρτίου 2015 - 2:35 π.μ.
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_84.html
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Κυριακή, 18 Μαρτίου 2018
Αγαπητέ μου κύριε Μιχαλόπουλε, εκπλήσσομαι διαβάζοντας, απόψε Σάββατο 17 Μαρτίου 2018 στους παλιούς μας διαλόγους του 2015, τι γράφαμε, εσείς και εγώ, ερευνώντας τα μυστήρια του Θεού για τη Συντέλεια του Κόσμου, τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, την Ανάσταση των σωμάτων. Είμαι χαρούμενος διότι μόλις πρόσφατα διάβασα ένα κατατοπιστικότατο σχετικό άρθρο που μας λύνει πολλές απορίες και σας μεταφέρω το λινκ που αν θέλετε μπορείτε να το μελετήσετε (και να το αποθηκεύσετε):
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://neaflorina.gr/2018/02/%E1%BC%A1-syntelia-to%E1%BF%A6-a%E1%BC%B0%E1%BF%B6nos/
Επισκέπτης