Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

Ερώτηση προς το «Dogma.gr»: Είναι άχρονοι οι Άγγελοι;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Dogma.gr
2 ώρες πριν
Μεσημέρι. Ρουτίνα. Μια απλή καθημερινή. Τα σπουδαία συμβαίνουν αλλού, όχι εδώ. Σ’ενα συνηθισμενο σπιτι, μιας συνηθισμενης οικογενειας, σε μια συνηθισμενη ζωη. Τιποτα το ιδιαιτερο. Τιποτα το αξιοπροσεκτο.

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Διαβάζω στο λινκ όπου μας παραπέμπετε: 
«Το παιδι δεν κρατιοταν, ειχε ηδη φυγει, αφου φιλησε το χερι, εφυγε για το διακονημα του.
Πηγε στο δωματιο, και αρχισε να κανει υπακοη ομοια, και εξισου ανεκτιμητη και ακριβη με αυτην, που κανουν τα μυρια επουρανια ταγματα των αχρονων αγγελων, στον Δεσποτη και Παντοκρατορα Χριστο, δηλαδη να μεριμνουν και αυτα ακαταπαυστα για την σωτηρια του κοσμου, και εξαπαντος του γενους των ανθρωπων. Πηγή:agios-dimitrios»
Ερώτηση: 

Είναι άχρονοι οι Άγγελοι; 
https://www.facebook.com/dogmanews/posts/1628457567209106

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Γιώργος Ρόκκας 

Εχουν έτοιμη την απάντηση..
θα σου πουν ότι ο χρόνος είναι στοιχείο του υλικού κόσμου
Panagiotis Michalopoulos 

Διαβάζω σε άλλη ανάρτηση του dogma.gr: «Οι Άγιοι Άγγελοι υπόκεινται στον χωροχρόνο διότι είναι και αυτοί κτίσματα. Η διαφορά με τους ανθρώπους είναι ότι βιώνουν τον χωροχρόνο τελείως διαφορετικά.»

Γιώργος Ρόκκας 

Στην πραγματικότητα, όμως στην Γραφή υπονοείται ότι υπάρχει και ένα είδος μεταφυσικού χρόνου:
(Αποκ. 22:5) Και νυξ δεν θέλει είσθαι εκεί, και δεν έχουσι χρείαν λύχνου και φωτός ηλίου, διότι Κύριος ο Θεός φωτίζει αυτούς, και θέλουσι βασιλεύσει εις τους AIΩΝΑΣ των ΑΙΩΝΩΝ. (εδώ δεν μιλάει για την φυσική δημιουργία, όμως επικαλείται τον χρόνο - εκτός και αν αποτελεί σχήμα λόγου)
Panagiotis Michalopoulos 

Άχρονος ξέρουμε ότι είναι μόνον ο θεός. Άναρχος και προαιώνιος.
Ο χρόνος, αρχίζει με την δημιουργία. 
Πρώτα των αγγέλων, μετά του κόσμου, και τέλος του ανθρώπου. 
Ο χρόνος που επεκτείνεται στους αιώνες των αιώνων, είναι η αιωνιότητα. 
Σωστά;

Panagiotis Michalopoulos 
Διαβάζω: 
«Οι άγγελοι, σύμφωνα με τον Μέγα Βασίλειο, δημιουργήθηκαν πριν από τον υλικό κόσμο, ενώ ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, συμπληρώνει ότι δημιουργήθηκαν με κίνητρο την “εκστατική” του αγάπη και αγαθότητα, με σκοπό να συμμεριστούν ως λογικά όντα τη μακαριότητά του.»
(Αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Κανάκης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου