Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Σε διάλογους που είχα κατά καιρούς με πάσης φύσεως θρησκευτικούς φίλους -στο διαδίκτυο… Με παπάδες, με απλούς λαϊκούς αλλά και θεολόγους, τόσο του παλαιού όσο και του νέου ημερολογίου… Όχι μόνο με ορθόδοξους, αλλά και με ετεροδόξους, με αιρετικούς, με παπικούς και πάσης φύσεως προτεστάντες… Ήμουν πάντα σε απορία…

ΔΙΑΒΑΖΩ - ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Α) Σε διάλογους που είχα κατά καιρούς με πάσης φύσεως θρησκευτικούς φίλους -στο διαδίκτυο… Με παπάδες, με απλούς λαϊκούς αλλά και θεολόγους, τόσο του παλαιού όσο και του νέου ημερολογίου… Όχι μόνο με ορθόδοξους, αλλά και με ετεροδόξους, με αιρετικούς, με παπικούς και πάσης φύσεως προτεστάντες… Ήμουν πάντα σε απορία…
1. Γιατί να δείχνουν το Άγιο πνεύμα –πάντα και παντού, σαν περιστέρι…
2. Και μάλιστα, γιατί να είναι πάντα, αποκλειστικά και μόνο άσπρο, και όχι πολύχρωμο.
3. Γιατί το δείχνουν πανταχού παρών…  και στη γέννηση του Χριστού… και στον ευαγγελισμό της Μαριάμ, κλπ. Ακόμα και στην Πεντηκοστή προτιμούν το περιστέρι της βάφτισης του Χριστού, και όχι τις πύρινες γλώσσες.
Β) Τώρα κάποιος πρότεινε να γίνει μια συγχώνευση, κάτι ανάμεσα σε περιστέρι και πύρινης γλώσσας… Κάτι σε κίτρινο λαμπερό… Πουλί πάλι, και μάλιστα χαριτωμένο… Που αυτό να επικρατεί από δω και πέρα στις αγιογραφίες μας… Ακόμα και σε εκείνη την παπική εικόνα της αγίας τριάδας. Πρότεινε λοιπόν, τον… Tweety! 

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ...
Στη δημόσια ομάδα "Οι Φίλοι της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων (Π.Ε.Γ.)"
Emmanouil Kalomiris 
Άλλο ευαγγέλιο δυστυχώς. 
Που έχει ανάθεμα
ΓΑΛΑΤΕΣ 1:8-9 
Panagiotis Michalopoulos
Ανάθεμα δηλαδή, στις εικόνες…
1. Γιατί να δείχνουν το Άγιο πνεύμα –πάντα και παντού, σαν
περιστέρι…
2. Και μάλιστα, γιατί να είναι πάντα, αποκλειστικά και μόνο άσπρο, και όχι πολύχρωμο.
3. Γιατί το δείχνουν πανταχού παρών… και στη γέννηση του Χριστού… και στον ευαγγελισμό της Μαριάμ, κλπ. Ακόμα και στην Πεντηκοστή προτιμούν το περιστέρι της βάφτισης του Χριστού, και όχι τις πύρινες γλώσσες.
 

Tati Melidoni
Ανάλυση της θεολογίας της εικόνας της Βαπτίσεως του Κυρίου ημών Ιησού…
agiameteora.net
Panagiotis Michalopoulos 

Πήγα με το λινκ, στο θέμα «Ανάλυση της θεολογίας της εικόνας της Βαπτίσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού», στη σελίδα «άγια Μετέωρα» που γράφει εκεί ένας κύριος Νίκος Βαξεβανίδης. 
Διαβάζω και σχολιάζω:
1. «Έχουμε λοιπόν την εικόνα της βαπτίσεως, όπου έχουμε φανέρωση της Αγίας Τριάδας. Μέσα στο ύδωρ φυσικά βρίσκεται ο Χριστός. Έχουμε την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, που έρχεται ωσεί περιστερά. Και από πάνω, ακούγεται η φωνή του Πατρός. Τον Πατέρα ποτέ δεν τον αγιογραφούμε. Ακούγεται η φωνή του Πατρός. Άρα έχουμε φανέρωση της Αγίας Τριάδας.»
Τον πατέρα τον αγιογραφούμε σαν σαρκωμένο γέρο, μαζί με ένα σαρκωμένο σε περιστέρι άγιο πνεύμα στη γνωστή εικόνα της αγίας τριάδας! Ανάθεμα!
2. «Το Ευαγγέλιο λέει, “ωσεί” περιστερά (Ματθ. κεφ. 3, στιχ. 16). Δε σημαίνει ότι σαρκώθηκε, “περιστεροποιήθηκε” το Άγιο το Πνεύμα μέσα στο περιστέρι. Ενώ ο Χριστός, η Θεία Φύση Του Χριστού, σαρκώθηκε μέσα στον άνθρωπο. Προσέξτε αυτό το γεγονός. Και έχουμε ένα πρόσωπο, εν δύο φύσεσι. (Εις Χριστόν εν δύο φύσεσι. Δ’ Οικουμενική Σύνοδος). Όχι ένα πρόσωπο με δύο φύσεις. Προσέξτε, όχι με δύο φύσεις
Ποια είναι η διαφορά του «εν δύο φύσεσι» και του «με δύο φύσεις»;
3. «Εισέρχεται ο Χριστός εν τω ύδατι, και κατά τα μέτρα της δικής μας βαπτίσεως, ο βαπτιζόμενος πρέπει να εισέλθει τρεις φορές εν τω ύδατι. Εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.»
Άλλο ευαγγέλιο αυτό; Ο Χριστός εισήλθε «τρεις φορές εν τω ύδατι»;
4. «Στην Ερυθρά θάλασσα σχίζεται το νερό και περνάει ο Μωυσής με τους Εβραίους. Σε αυτήν την περίπτωση αλλάζει η ροή του ποταμού που δέχεται μέσα τον Χριστό.»
Άλλο «αναθεματισμένο» ευαγγέλιο και αυτό; Άλλαξε η ροή του ποταμού στη βάπτιση του Χριστού; 

https://www.facebook.com/groups/416460255390280/ 
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
https://www.facebook.com/groups/416460255390280/
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου