ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Σήμερα, οι Δ' Χαιρετισμοί…
«Τεῖχος εἶ τῶν παρθένων»…
(έξω του τείχους, εμείς, οι αισχροί. «οι συλληφθέντες αἰσχρῶς»!
1. «Τείχος», αλλά και Κουροτρόφος παρθένων…
«Χαῖρε, καλὴ κουροτρόφε παρθένων»!
Μετά τον ήλιο Χριστό, η Σελήνη Παναγία!
2. Και τι σύμπτωση: Η Άρτεμης είναι θέα, κουροτρόφος κι αυτή, νεαρών κοριτσιών... Ταυτίστηκε και αυτή, με τη Σελήνη. Η Σελήνη, είναι συνδεδεμένη ανέκαθεν με τον γυναικολογικό κύκλο και την έμμηνο ρύση.
3. Η Μαριάμ, μπήκε μικρή –τριών ετών, στα άγια των άγιων του ναού του Σολομώντα (με πάνα βαρκάκι, που λέει ο λόγος) και εξήλθε μετά από 12 χρόνια, όταν πια δεν θα μπορούσε να μείνει εκεί, λόγω έναρξης της έμμηνης ρήσης.
4. Τότε, ήρθε ο Άγγελος με τον κρίνο (δες την πιο πάνω φωτο), όπως μας δείχνει η εικόνα της Τήνου…
5. Του ναού της Μεγαλόχαρης, κτισμένου –άλλη σύμπτωση κι αυτή, …πάνω στο αρχαίο θέατρο του Μεγάλου Θεού Διονύσου.
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ioannis Kyriakides
Στην Καινη Διαθηκη, η κατα σαρκα μητερα του Ιησου Χριστου, αναφερεται ως η ταπεινη δουλη του Θεου Μαριαμ!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1725577984171540
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016
Σπυρίδων Παναγόπουλος
«Χαίρε συ γαρ αναγέννησας τους συλληφθέντας αισχρώς
χαίρε σύ γάρ ενουθέτησας τους συληθέντας τον νουν».
Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, σ’ αυτόν τον στίχο (τους συλληφθέντας αισχρώς) ο ποιητής δεν εννοεί τους ανθρώπους που συνελλήφθησαν ή γεννήθηκαν από μια ανθρώπινη σχέση.
Μια τέτοια άποψη θα ήταν εναντίον του Θεού και οι καρποί της αγάπης του Θεού δεν θα ήταν δώρο Θεού, αλλά κατάρα.
Έχει ευρύτερη σημασία ο στίχος. Εννοεί τους ανθρώπους που βρέθηκαν αιχμάλωτοι της προπατορικής αμαρτίας.
· Η αμαρτία είναι ουσιαστικά το αίσχος στη φύση.
· Εξευτελίζει και καταρρακώνει τον άνθρωπο.
· Οι καρποί της είναι οι χείριστοι. Φθορά, καταστροφή και θάνατος.
· Συσκοτίζει τον νουν και αλλοιώνει την σκέψη.
· Δημιουργεί σκέψεις δυστυχίας, απελπισίας, κατάθλιψης.
· Οι παροδικοί ευχάριστοι διαλογισμοί δεν είναι ικανοί να παρηγορήσουν.
· Το πνεύμα της αποστασίας λεηλατεί την ανθρώπινη νόηση, την απομακρύνει από την αλήθεια και την βυθίζει στο ψέμα.
Η Θεοτόκος με το παράδειγμά της δημιουργεί το πρότυπο του σώφρονα ανθρώπου.
§ Προσανατολίζει τον άνθρωπο προς την αλήθεια, την αγνότητα, την τιμιότητα και γενικά προς την αναμόρφωση.
§ Δια μέσου της Θεοτόκου συμφιλιώθηκε ο άνθρωπος με τον Θεό.
§ Προς αυτή την συμφιλίωση μας οδηγεί και εμάς.
§ Οδηγεί τον άνθρωπο στη χαρά, στην ειρήνη και στην κατά Θεόν ζωή.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1865005833523214&set=a.274138819276598.75600.100000414458442&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Σήμερα, οι Δ' Χαιρετισμοί…
«Τεῖχος εἶ τῶν παρθένων»…
(έξω του τείχους, εμείς, οι αισχροί. «οι συλληφθέντες αἰσχρῶς»!
1. «Τείχος», αλλά και Κουροτρόφος παρθένων…
«Χαῖρε, καλὴ κουροτρόφε παρθένων»!
Μετά τον ήλιο Χριστό, η Σελήνη Παναγία!
2. Και τι σύμπτωση: Η Άρτεμης είναι θέα, κουροτρόφος κι αυτή, νεαρών κοριτσιών... Ταυτίστηκε και αυτή, με τη Σελήνη. Η Σελήνη, είναι συνδεδεμένη ανέκαθεν με τον γυναικολογικό κύκλο και την έμμηνο ρύση.
3. Η Μαριάμ, μπήκε μικρή –τριών ετών, στα άγια των άγιων του ναού του Σολομώντα (με πάνα βαρκάκι, που λέει ο λόγος) και εξήλθε μετά από 12 χρόνια, όταν πια δεν θα μπορούσε να μείνει εκεί, λόγω έναρξης της έμμηνης ρήσης.
4. Τότε, ήρθε ο Άγγελος με τον κρίνο (δες την πιο πάνω φωτο), όπως μας δείχνει η εικόνα της Τήνου…
5. Του ναού της Μεγαλόχαρης, κτισμένου –άλλη σύμπτωση κι αυτή, …πάνω στο αρχαίο θέατρο του Μεγάλου Θεού Διονύσου.
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ioannis Kyriakides
Στην Καινη Διαθηκη, η κατα σαρκα μητερα του Ιησου Χριστου, αναφερεται ως η ταπεινη δουλη του Θεου Μαριαμ!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1725577984171540
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016
1. «Κουροτρόφος», η τριπρόσωπη Εκάτη, της αρχαίας θρησκείας… 2. «Κουροτρόφος» (στους «χαιρετισμούς»), και, η Παναγία της θρησκείας του Τριαδικού Θεού!
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:Σπυρίδων Παναγόπουλος
«Χαίρε συ γαρ αναγέννησας τους συλληφθέντας αισχρώς
χαίρε σύ γάρ ενουθέτησας τους συληθέντας τον νουν».
Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, σ’ αυτόν τον στίχο (τους συλληφθέντας αισχρώς) ο ποιητής δεν εννοεί τους ανθρώπους που συνελλήφθησαν ή γεννήθηκαν από μια ανθρώπινη σχέση.
Μια τέτοια άποψη θα ήταν εναντίον του Θεού και οι καρποί της αγάπης του Θεού δεν θα ήταν δώρο Θεού, αλλά κατάρα.
Έχει ευρύτερη σημασία ο στίχος. Εννοεί τους ανθρώπους που βρέθηκαν αιχμάλωτοι της προπατορικής αμαρτίας.
· Η αμαρτία είναι ουσιαστικά το αίσχος στη φύση.
· Εξευτελίζει και καταρρακώνει τον άνθρωπο.
· Οι καρποί της είναι οι χείριστοι. Φθορά, καταστροφή και θάνατος.
· Συσκοτίζει τον νουν και αλλοιώνει την σκέψη.
· Δημιουργεί σκέψεις δυστυχίας, απελπισίας, κατάθλιψης.
· Οι παροδικοί ευχάριστοι διαλογισμοί δεν είναι ικανοί να παρηγορήσουν.
· Το πνεύμα της αποστασίας λεηλατεί την ανθρώπινη νόηση, την απομακρύνει από την αλήθεια και την βυθίζει στο ψέμα.
Η Θεοτόκος με το παράδειγμά της δημιουργεί το πρότυπο του σώφρονα ανθρώπου.
§ Προσανατολίζει τον άνθρωπο προς την αλήθεια, την αγνότητα, την τιμιότητα και γενικά προς την αναμόρφωση.
§ Δια μέσου της Θεοτόκου συμφιλιώθηκε ο άνθρωπος με τον Θεό.
§ Προς αυτή την συμφιλίωση μας οδηγεί και εμάς.
§ Οδηγεί τον άνθρωπο στη χαρά, στην ειρήνη και στην κατά Θεόν ζωή.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1865005833523214&set=a.274138819276598.75600.100000414458442&type=3&theater
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου