Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Διαστημική και επιστημονικής φαντασίας αγιογραφία: 1. Ο Χριστός –με την ψύχη του, δεν κατέβηκε μόνο στον Άδη μετά την σταύρωση του, για να σώσει ψυχές -αρχής γεννωμένης από αυτές του Αδάμ και της Εύας… 2. Διακτινίστηκε κιόλας… Και με όλο το σώμα του, περνώντας από πύλες και μαύρες τρύπες του σύμπαντος… Και ταξιδεύοντας στο χωροχρόνο… Έφτασε στην αρχή της δημιουργίας, και μέχρι τον Παράδεισο. 3. Εκεί, τους δίδαξε –στον Αδάμ και στην Εύα, να είναι σεμνοί, και να έχουν κάποια φυτά –θάμνους κλπ, μπροστά στα γεννητικά τους όργανα, όταν είναι στο ύπαιθρο, για να μη σκανδαλίζουν τον γέρο πατέρα του! 4. Επίσης, τους δίδαξε και το δάχτυλο (φωτο), ως το μόνο επιτρεπόμενο σεξ εκεί… Αυτός ήταν ο επιτρεπόμενος καρπός, αυτός της αντισύλληψης… 5. Διότι το κανονικό σεξ (αυτό που έκαναν και όλα τα άλλα ζωντανά εκεί στον παράδεισο), αυτό δηλαδή που φέρνει μωρά… Ήταν αυστηρά απαγορευμένο (αυτό και όχι κάποιο μήλο) σε ένα τόσο ιερό τόπο, στον παράδεισο!..

Ο χρήστης Παναγια Καστριανη κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
6 ώρες πριν
Διαβάζω:
Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr.
(Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2017)

"Και εποίησε ο Θεός τον άνθρωπον, κατ΄εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς" (Γεν. 1,27)
http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/17240-gkremizetai-i-themeliodis-arxi-tis-dimiourgias
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Διαστημική και επιστημονικής φαντασίας αγιογραφία: 
1. Ο Χριστός –με την ψύχη του, δεν κατέβηκε μόνο στον Άδη μετά την σταύρωση του, για να σώσει ψυχές -αρχής γεννωμένης από αυτές του Αδάμ και της Εύας… 
2. Διακτινίστηκε κιόλας… Και με όλο το σώμα του, περνώντας από πύλες και μαύρες τρύπες του σύμπαντος… Και ταξιδεύοντας στο χωροχρόνο… Έφτασε στην αρχή της δημιουργίας, και μέχρι τον Παράδεισο. 
3. Εκεί, τους δίδαξε –στον Αδάμ και στην Εύα, να είναι σεμνοί, και να έχουν κάποια φυτά –θάμνους κλπ, μπροστά στα γεννητικά τους όργανα, όταν είναι στο ύπαιθρο, για να μη σκανδαλίζουν τον γέρο πατέρα του! 
4. Επίσης, τους δίδαξε και το δάχτυλο (φωτο), ως το μόνο επιτρεπόμενο σεξ εκεί… Αυτός ήταν ο επιτρεπόμενος καρπός, αυτός της αντισύλληψης… 
5. Διότι το κανονικό σεξ (αυτό που έκαναν και όλα τα άλλα ζωντανά εκεί στον παράδεισο), αυτό δηλαδή που φέρνει μωρά… Ήταν αυστηρά απαγορευμένο (αυτό και όχι κάποιο μήλο) σε ένα τόσο ιερό τόπο, στον παράδεισο!..
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=819629818208820&id=100004854283922

4 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κύριε Παναγιώτη, υπάρχει και η διαφορετική τοποθέτηση: Στον Παράδεισο το δέντρο με τον καρπό ήταν αληθινό δέντρο, και ο καρπός ήταν πραγματικός καρπός (κάποιο φρούτο ή καρπός, αχλάδι, μήλο, κ.α.) και όχι "απαγορευμένο σέξ" ή κάτι άλλο! Όσο οι πρωτόπλαστοι δεν έτρωγαν τον απαγορευμένο καρπό (σιγά το πράγμα, άλλωστε, αφού απολάμβαναν εκατοντάδες άλλους εύγευστους καρπούς) αυτό ήταν η επιβεβαίωση ότι υπάκουαν στον τότε Νόμο του Θεού, ότι παρέμεναν υπάκουα παιδιά και εικόνες του Θεού με σκοπό τη θέωσή τους. Τη θέωση που τους εξασφάλιζε ο Θεός τη χρησιμοποίησε παραπλανητικά ο Σατανάς με σκοπό να την καταστρέψει, εξαπατώντας την Εύα και τον Αδάμ ότι, αν παρακούσουν την Εντολή του Θεού, θα γίνουν θεοί. Μεγάλος απατεώνας και διαχρονικός ψεύτης ο Διάβολος. Και μεγάλοι "χάνοι" και μπουνταλάδες εμείς οι άνθρωποι, πρώτα οι εύες και έπειτα οι αδάμ {που χάνουμε τα λογικά μας μπροστά στα θέλγητρα των εξαπατημένων ευών και τρέχουμε πίσω από μια ...τρύπα (της λογικής) όπως μαρτυράει διαχρονικά η ιστορία για τους μεγάλους και μικρούς άντρες...}.

    Όλους τους καρπούς μπορούσαν να τους απολαύσουν ο Αδάμ και η Εύα, εκτός από τον καρπό από εκείνο το δέντρο. Ήταν μια έμπρακτη μορφή ομολογίας ότι σέβονται τον Θεό άρα τον υπακούνε πιστά, με σκοπό να ζήσουν αιώνια χωρίς κόπο και χωρίς θάνατο υπό την μέριμνα και φροντίδα του Θεού. Και όχι ότι ο καρπός είχε την ιδιότητα να δίνει γνώση του καλού ή του κακού, με κάποιες ουσίες που περιείχε. Αλλά, ότι η ανυπακοή στον Θεό ήταν εκείνη που θα είχε -και είχε- ως αποτέλεσμα να γνωρίσουν και το κακό, δηλ. την ανυπακοή στο Νόμο του Θεού και να το ταξινομήσουν αντίθετα από το καλό που μέχρι τότε εφάρμοζαν. "Όλα μπορείτε να τα φάτε, και να τα απολαμβάνετε", (πιθανώς ακόμα και την ερωτική συνεύρεση δημοσίως ελεύθερα και απονήρευτα και να κυκλοφορείτε δημοσίως γυμνοί, αφού ο Θεός τα έκανε όλα καλά λίαν), αλλά "να μη φάτε από το δέντρο της γνώσεως του καλού και του κακού". Επειδή "ο πταίσας εν ενί καθίσταται πάντων ένοχος" και "ενός κακού μύρια έπονται" όταν οι πρωτόπλαστοι παρέβησαν συνειδητά την εντολή του Θεού, εφάρμοσαν και έμαθαν τι είναι κακό, τι είναι ανυπακοή στον Νόμο του Θεού, απέκτησαν την κακώς εννοούμενη ανεξαρτησία από τον Θεό, από (σαν) τέκνα υπάκοα και εμπιστευόμενα στη φροντίδα, στην τροφοδοσία, στη μέριμνα του Θεού, αφού το ήθελαν, θα έπρεπε πλέον να φροντίζουν μόνοι τους με κόπο για το τί θα φάνε, πώς θα ντυθούν, πώς θα διαιωνίσουν το είδος και θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους εν μέσω εχθρών εκ της εχθρικής πλέον φύσεως, εκ των συγγενών τους, εξ άλλων φυλών που προέκυψαν από αμαρτωλούς απογόνους, που κι αυτοί όπως οι γονείς τους απείθησαν στο Νόμο του θεού κι εστράφησαν κατά του θεού και κατά των γονέων, αδελφών, εξαδέλφων και συγγενών, συνανθρώπων, εθνών, ενώ ο Θεός πάντα φρόντιζε τους πιστούς Του, το μικρό ποίμνιο εν μέσω γενεών πονηρών, μέχρι που έστειλε τον Γιό Του για να σώσει το ανθρώπινο Γένος και να το επαναφέρει στην θέωση και στην αιώνια αφθαρσία.

    Ευχαριστώ, επισκέπτης.
    Χαίρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ σας ευχαριστώ -θερμά, φίλτατε! Βάλατε τα πράγματα στη σωστή τους θέση, την καθαρά βιβλική.
    Αυτή δεν είναι μια διαφορετική τοποθέτηση από μια άλλη –δική μου, αλλά απλά δεν είναι σάτιρα. Εσείς μιλάτε πάντα σοβαρά, θεολογικά, επιστημονικά και υπεύθυνα.
    Εγώ, αν και μεγάλος στην ηλικία, αρέσκομαι στο να πετάω πέτρες, με τη σφεντόνα της σάτιρας μου!
    1. Στη συγκεκριμένη σάτιρα, με οδήγησε η αυθαίρετη αγιογράφηση στο να παρουσιάζουν τον Χριστό να δημιουργεί τον κόσμο, να συναναστρέφεται -ντυμένος αυτός, με τους γυμνούς «πρωτόπλαστους», κλπ. Και έτσι, φαντάστηκα και την αστρική πύλη και τη μαύρη τρύπα, και τον διακτινισμό, και τα ταξίδια πίσω στο χρόνο, από τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας που έχουμε δει από παλιά.
    2. Στη συγκεκριμένη σάτιρα, με οδήγησε και το γεγονός ότι στον παράδεισο δεν είχαμε παιδιά, αλλά μόνον έξω από αυτόν, και αρκετά χρονιά μετά. Μυστήριο βέβαια αυτό, και μια πιο σοβαρή εξήγηση είναι ότι ίσως και οι δυο τους –το ζευγάρι, αν και είχαν σώματα ώριμων ανθρώπων, ίσως να μην είχαν και την ωριμότητα τη σεξουαλική... Δηλαδή ως «πρωτόπλαστοι», ίσως και να μην είχαν ανεπτυγμένα επαρκώς τα αναπαραγωγικά τους όργανα... Και ίσως έτσι βίωναν -στην αρχή (στον παράδεισο), στα πρώτα αυτά χρόνια τους, μια παιδική ακόμα ανωριμότητα. Ίσως!
    3. Βέβαια, το κερασάκι στην τούρτα της σάτιρας, είναι πάντα αυτό το πανταχού παρών… δάχτυλο! Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ έχω τις ίδιες απορίες με εσάς αγαπητέ κύριε Παναγιώτη. Και πιθανώς να παρασύρομαι σε εσφαλμένες παραδοχές. Ενώ το "αυξάνεστε και πληθύνεστε" φαίνεται να δόθηκε ως θεία εντολή στον Αδάμ και στην Εύα εξαρχής από το πλάσιμό τους (1ο κεφ. Γενέσεως), "καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς" στη συνέχεια της Π.Δ. αναφέρεται, όπως μας σημειώνετε, ότι μετά την έξοδο από τον Παράδεισο "Ἀδὰμ δὲ ἔγνω Εὔαν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ συλλαβοῦσα ἔτεκε τὸν Κάϊν καὶ εἶπεν· ἐκτησάμην ἄνθρωπον διά τοῦ Θεοῦ" (4ο κεφ. Γενέσεως). Όσο και αν η αρχική περιγραφή της Γενέσεως στο 1ο κεφάλαιο απηχεί την εισαγωγική περίληψη και στα επόμενα κεφάλαια επαναλαμβάνεται η λεπτομερέστερη εξιστόρηση για τη Δημιουργία, είναι εύλογη η απορία: Αν ο άνθρωπος υπάκουε στον Θεό και παρέμενε ισοβίως στον Παράδεισο δεν θα αυξανόταν και πληθυνόταν; Ο Αδάμ και η Εύα ήταν πλασμένοι να ζουν αιώνια και ο θάνατός τους ήταν αποτέλεσμα της πτώσεως, όχι ως εκδίκηση αλλά για να μην παραμείνει αιώνιο το κακό. Πόσο όμως χρονικό διάστημα παρέμεινε το ζεύγος των ανθρώπων στον Παράδεισο; Το ότι αναφέρεται ότι ο Αδάμ "έγνω" την Εύα μετά την πτώση σημαίνει ότι δεν την εγνώριζε μέσα στον Παράδεισο; Τότε γιατί ο Θεός έπλασε Αδάμ και Εύα, άρσεν και θήλυ, με πέος και όρχεις τον άντρα και με αιδοίον, ωοθήκες, μαστούς και μήτρα τη γυναίκα, και δεν ἐπλασε δύο Αδάμ που να ζούν φιλικά; Τους έπλασε άντρα και γυναίκα και τους ευλόγησε διά του "αυξάνεστε και πληθύνεστε" μήπως διότι ... γνώριζε ως Θεός ότι θα παράκουαν; Δεν νομίζω... δεν γνωρίζω. Αρκετές οι απορίες συν τα όσα υποθετικά αναφέρετε. Δεν γνωρίζουμε είτε διότι μόνο συγκεκριμένες πληροφορίες θέλησε να δώσει στην ανθρωπότητα το θείο σχέδιο, είτε διότι (όπως και άλλοτε συζητήσαμε) το κείμενο της έντυπης Π.Δ. που έχουμε σήμερα δεν είναι πάντοτε τόσο κοντά στο πρωτότυπο, λόγω αντιγραφικών λαθών, μεταθέσεων ή απώλειας τεμαχίων κειμένων αντίθετα με το εκκλησιαστικό κείμενο της Καινής Διαθήκης που είναι κατά 99,99% το πρωτότυπο.

    Δεν είναι επίσης τόσο αταίριαστα τα της "επιστημονικής φαντασίας" που χρησιμοποιήσατε και είναι αναπόφευκτο να υπάρχουν κάποια "μυστήρια" για εμάς αφού σήμερα ζούμε σε έναν διαφορετικό χώρο, τόπο και χρόνο, με διαφορετικά στοιχεία της φύσεως, από τον χωροχρόνο του Παραδείσου, όπου όλα ήταν άφθαρτα και η φύση και τα ζώα και τα φυτά και τα ανθρώπινα σώματα που δεν είχαν πλαστεί για να καταλήξουν στον θάνατο. Επειδή στον Παράδεισο ο Αδάμ και η Εύα κυκλοφορούσαν γυμνοί, θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει με επιφύλαξη ότι ο καιρός ήταν πάντοτε ζεστός, δεν υπήρχε χειμώμας και τα δέντρα έθαλλαν και καρποφορούσαν πάντοτε δίνοντας τους καρπούς τους, τα δε ζώα ακόμα και τα αγριότερα, τα λιοντάρια και τα φίδια, ήταν φιλικά προς τον άνθρωπο εξημερωμένα και ακίνδυνα. Ας δοξάζουμε τον Θεό.

    Ευχαριστώ, Χαίρετε.
    Επισκέπτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή