ΔΙΑΒΑΖΩ:
Αθανάσιος Κωσταντίνος Παπαγεωργίου
12 λεπτά πριν
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=324353364691981&set=pcb.324357514691566&type=3&theater
Σχετικό:
http://petraxili.blogspot.gr/2017/08/blog-post_0.html?spref=fb
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε:
Ως προς την μετάσταση...
αυτή δεν αναφέρεται στα γνήσια Ευαγγέλια, παρά μόνον στο απόκρυφο κείμενο Ιωάννου του Θεολόγου.
Σημειωτέον, ότι στα ευαγγελικά κείμενα και επίσης και στα αποστολικά, ουδαμού αναφέρεται η Παναγία, ως μάνα του Χριστού.
Ο ίδιος την προσαγόρευε, ως γυναίκα, καθότι η καθ' αυτό σχέση του ήταν μόνο με τον Πατέρα και όλες οι αναφορές του προς αυτόν απευθύνονται.
Ακόμη και στη σχετική αναφορά στο "μακαρία η κοιλία η βαστάσασά σε και μαστοί ους εθήλασαν" (ύμνος προς την Παναγία), έσπευσε να την υποβαθμίσει με το "μακάριοι είναι οι ακούοντες τον λόγον του Θεού και φυλάσσοντες αυτόν".
Ο Εκλεκτός Σχολιαστής μας (ο «Επισκέπτης» μας), μας είπε...
Ἀγαπητὲ ἀδελφὲ ἐν Χριστῷ Παναγιώτη, μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς ὀνομαστικῆς σου ἑορτῆς, ὁ ἀνώνυμος ἐπισκέπτης καὶ περιστασιακὰ καὶ σχολιαστής στὸ ίστολόγιό σου, σοῦ εὔχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, μὲ ὑγεία, ἐκ Θεοῦ Εὐλογία καὶ Σωτηρία.
Μὲ ἀφορμὴ τὸ δημοσίευμά σου, ψάχνοντας στὸ διαδίκτυο διαπίστωσα ὅτι οἱ "αὐθαίρετοι" αὐθαιρέτησαν καὶ κατὰ τὸν Δεκαπενταύγουστο τοῦ 2017.
Δυστυχῶς μὲ πρωτοστάτες ἐκείνους ποὺ ὑποτίθεται ὅτι εἶναι οἱ θεματοφύλακες τῶν ἱερῶν παραδόσεων. Τέτοια ζητάει ὁ ἀκατήχητος λαὀς...
Τί "ἐγκώμια τῆς Παναγίας", μὲ ἂλλοτε ἄλλο κείμενο κατὰ τὸ δοκοῦν ἑκάστου, τὶ "ἐπιτάφιοι τῆς Παναγίας", ὁποῖες νεοφανεῖς θεατρινίστικες νεοειδωλολατρικοῦ στὺλ αὐθαιρεσίες ἄγνωστες πρὸ 30 -40 ἐτῶν γιὰ ἐμᾶς ποὺ εἴμεθα ἄνω τῶν 60.
Ὅπως παραθέτεις, ἐγκώμια, ἐπιτάφιοι θρήνοι καὶ περιφορές ἐπιταφίων τῆς Παναγίας ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ αύστηρὰ καὶ έπισήμως.
Βέβαια, τό κακὸ εἶναι συνέπεια τῆς θεοποιήσεως τῆς Μητρὸς τοῦ Κυρίου, τῆς Μαριολατρείας!
Καὶ δῶς του ἀποδόσεις θαυματουργικῶν ἰδιοτήτων σὲ συγκεκριμένες εἰκὀνες, ἐνίοτε ἀπαράδεκτου είκονιζόμενου περιεχομένου (ἐκ τῶν ἀποκρύφων), δηλ. ξεκάθαρη εἰκονολατρεἰα καὶ εἰδωλολατρεία, ἤ ἀναβιώσεις τῶν μετὰ τὸν 7ο αἰῶνα ἀποκρύφων θεωριῶν γιὰ "ἀνάσταση" ἤ "μετάσταση ἐν σὠματι" τῆς Μητέρας τοῦ Κυρίου.
Ἀφοῦ τὴ θεοποίησαν, λογικὸ εἶναι νὰ τῆς ψἀλλουν καὶ ἐγκώμια καὶ νὰ τῆς περιφέρουν ἐπιτάφιον (ἀπαράδεκτον βέβαια ἀκὀμα καὶ γιὰ τὸν Κύριό μας Ίησοῦ Χριστό διότι εἶναι ὁ Ἀναστημένος καὶ Ζωντανὸς Θεός).
Ἡ Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων, ἡ Αποστολική, ἡ Ὀρθόδοξη, δὲν εἶχε τέτοιες Μαριολατρεῖες καὶ νεοειδωλοαγιοεικονολατρεῖες.
Στὴν Καινή Διαθήκη καὶ στὴν Άποστολικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων νὰ προσανατολιζόμαστε καὶ ὄχι στὶς μεταγενέστερες "τσόντες" ἐκ τῶν εἰδωλολατρῶν, τῶν αἱρετικῶν, τῶν κοσμικῶν.
Χρόνια σου Πολλὰ Παναγιώτη!
Ἐπισκέπτης
15 Αυγούστου 2017 - 11:51 π.μ.
Αθανάσιος Κωσταντίνος Παπαγεωργίου
12 λεπτά πριν
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=324353364691981&set=pcb.324357514691566&type=3&theater
Σχετικό:
http://petraxili.blogspot.gr/2017/08/blog-post_0.html?spref=fb
ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ...ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε:
Ως προς την μετάσταση...
αυτή δεν αναφέρεται στα γνήσια Ευαγγέλια, παρά μόνον στο απόκρυφο κείμενο Ιωάννου του Θεολόγου.
Σημειωτέον, ότι στα ευαγγελικά κείμενα και επίσης και στα αποστολικά, ουδαμού αναφέρεται η Παναγία, ως μάνα του Χριστού.
Ο ίδιος την προσαγόρευε, ως γυναίκα, καθότι η καθ' αυτό σχέση του ήταν μόνο με τον Πατέρα και όλες οι αναφορές του προς αυτόν απευθύνονται.
Ακόμη και στη σχετική αναφορά στο "μακαρία η κοιλία η βαστάσασά σε και μαστοί ους εθήλασαν" (ύμνος προς την Παναγία), έσπευσε να την υποβαθμίσει με το "μακάριοι είναι οι ακούοντες τον λόγον του Θεού και φυλάσσοντες αυτόν".
Ο Εκλεκτός Σχολιαστής μας (ο «Επισκέπτης» μας), μας είπε...
Ἀγαπητὲ ἀδελφὲ ἐν Χριστῷ Παναγιώτη, μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς ὀνομαστικῆς σου ἑορτῆς, ὁ ἀνώνυμος ἐπισκέπτης καὶ περιστασιακὰ καὶ σχολιαστής στὸ ίστολόγιό σου, σοῦ εὔχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, μὲ ὑγεία, ἐκ Θεοῦ Εὐλογία καὶ Σωτηρία.
Μὲ ἀφορμὴ τὸ δημοσίευμά σου, ψάχνοντας στὸ διαδίκτυο διαπίστωσα ὅτι οἱ "αὐθαίρετοι" αὐθαιρέτησαν καὶ κατὰ τὸν Δεκαπενταύγουστο τοῦ 2017.
Δυστυχῶς μὲ πρωτοστάτες ἐκείνους ποὺ ὑποτίθεται ὅτι εἶναι οἱ θεματοφύλακες τῶν ἱερῶν παραδόσεων. Τέτοια ζητάει ὁ ἀκατήχητος λαὀς...
Τί "ἐγκώμια τῆς Παναγίας", μὲ ἂλλοτε ἄλλο κείμενο κατὰ τὸ δοκοῦν ἑκάστου, τὶ "ἐπιτάφιοι τῆς Παναγίας", ὁποῖες νεοφανεῖς θεατρινίστικες νεοειδωλολατρικοῦ στὺλ αὐθαιρεσίες ἄγνωστες πρὸ 30 -40 ἐτῶν γιὰ ἐμᾶς ποὺ εἴμεθα ἄνω τῶν 60.
Ὅπως παραθέτεις, ἐγκώμια, ἐπιτάφιοι θρήνοι καὶ περιφορές ἐπιταφίων τῆς Παναγίας ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ αύστηρὰ καὶ έπισήμως.
Βέβαια, τό κακὸ εἶναι συνέπεια τῆς θεοποιήσεως τῆς Μητρὸς τοῦ Κυρίου, τῆς Μαριολατρείας!
Καὶ δῶς του ἀποδόσεις θαυματουργικῶν ἰδιοτήτων σὲ συγκεκριμένες εἰκὀνες, ἐνίοτε ἀπαράδεκτου είκονιζόμενου περιεχομένου (ἐκ τῶν ἀποκρύφων), δηλ. ξεκάθαρη εἰκονολατρεἰα καὶ εἰδωλολατρεία, ἤ ἀναβιώσεις τῶν μετὰ τὸν 7ο αἰῶνα ἀποκρύφων θεωριῶν γιὰ "ἀνάσταση" ἤ "μετάσταση ἐν σὠματι" τῆς Μητέρας τοῦ Κυρίου.
Ἀφοῦ τὴ θεοποίησαν, λογικὸ εἶναι νὰ τῆς ψἀλλουν καὶ ἐγκώμια καὶ νὰ τῆς περιφέρουν ἐπιτάφιον (ἀπαράδεκτον βέβαια ἀκὀμα καὶ γιὰ τὸν Κύριό μας Ίησοῦ Χριστό διότι εἶναι ὁ Ἀναστημένος καὶ Ζωντανὸς Θεός).
Ἡ Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων, ἡ Αποστολική, ἡ Ὀρθόδοξη, δὲν εἶχε τέτοιες Μαριολατρεῖες καὶ νεοειδωλοαγιοεικονολατρεῖες.
Στὴν Καινή Διαθήκη καὶ στὴν Άποστολικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων νὰ προσανατολιζόμαστε καὶ ὄχι στὶς μεταγενέστερες "τσόντες" ἐκ τῶν εἰδωλολατρῶν, τῶν αἱρετικῶν, τῶν κοσμικῶν.
Χρόνια σου Πολλὰ Παναγιώτη!
Ἐπισκέπτης
15 Αυγούστου 2017 - 11:51 π.μ.
Ἀγαπητὲ ἀδελφὲ ἐν Χριστῷ Παναγιώτη, μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς ὀνομαστικῆς σου ἑορτῆς, ὁ ἀνώνυμος ἐπισκέπτης καὶ περιστασιακὰ καὶ σχολιαστής στὸ ίστολόγιό σου, σοῦ εὔχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, μὲ ὑγεία, ἐκ Θεοῦ Εὐλογία καὶ Σωτηρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜὲ ἀφορμὴ τὸ δημοσίευμά σου, ψάχνοντας στὸ διαδίκτυο διαπίστωσα ὅτι οἱ "αὐθαίρετοι" αὐθαιρέτησαν καὶ κατὰ τὸν Δεκαπενταύγουστο τοῦ 2017. Δυστυχῶς μὲ πρωτοστάτες ἐκείνους ποὺ ὑποτίθεται ὅτι εἶναι οἱ θεματοφύλακες τῶν ἱερῶν παραδόσεων. Τέτοια ζητάει ὁ ἀκατήχητος λαὀς. Τί "ἐγκώμια τῆς Παναγίας", μὲ ἂλλοτε ἄλλο κείμενο κατὰ τὸ δοκοῦν ἑκάστου, τὶ "ἐπιτάφιοι τῆς Παναγίας", ὁποῖες νεοφανεῖς θεατρινίστικες νεοειδωλολατρικοῦ στὺλ αὐθαιρεσίες ἄγνωστες πρὸ 30 -40 ἐτῶν γιὰ ἐμᾶς ποὺ εἴμεθα ἄνω τῶν 60. Ὅπως παραθέτεις, ἐγκώμια, ἐπιτάφιοι θρήνοι καὶ περιφορές ἐπιταφίων τῆς Παναγίας ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ αύστηρὰ καὶ έπισήμως. Βέβαια, τό κακὸ εἶναι συνέπεια τῆς θεοποιήσεως τῆς Μητρὸς τοῦ Κυρίου, τῆς Μαριολατρείας! Καὶ δῶς του ἀποδόσεις θαυματουργικῶν ἰδιοτήτων σὲ συγκεκριμένες εἰκὀνες, ἐνίοτε ἀπαράδεκτου είκονιζόμενου περιεχομένου (ἐκ τῶν ἀποκρύφων), δηλ. ξεκάθαρη εἰκονολατρεἰα καὶ εἰδωλολατρεία, ἤ ἀναβιώσεις τῶν μετὰ τὸν 7ο αἰῶνα ἀποκρύφων θεωριῶν γιὰ "ἀνάσταση" ἤ "μετάσταση ἐν σὠματι" τῆς Μητέρας τοῦ Κυρίου. Ἀφοῦ τὴ θεοποίησαν, λογικὸ εἶναι νὰ τῆς ψἀλλουν καὶ ἐγκώμια καὶ νὰ τῆς περιφέρουν ἐπιτάφιον (ἀπαράδεκτον βέβαια ἀκὀμα καὶ γιὰ τὸν Κύριό μας Ίησοῦ Χριστό διότι εἶναι ὁ Ἀναστημένος καὶ Ζωντανὸς Θεός). Ἡ Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων, ἡ Αποστολική, ἡ Ὀρθόδοξη, δὲν εἶχε τέτοιες Μαριολατρεῖες καὶ νεοειδωλοαγιοεικονολατρεῖες. Στὴν Καινή Διαθήκη καὶ στὴν Άποστολικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων νὰ προσανατολιζόμαστε καὶ ὄχι στὶς μεταγενέστερες "τσόντες" ἐκ τῶν εἰδωλολατρῶν, τῶν αἱρετικῶν, τῶν κοσμικῶν.
Χρόνια σου Πολλὰ Παναγιώτη!
Ἐπισκέπτης
Σας ευχαριστώ, θερμά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ με συγκινήσατε -που με θυμηθήκατε, φίλτατε!
Και το σχόλιο σας αυτό, ήταν για εμένα το πιο μεγάλο, το πιο όμορφο, το πιο άγιο και ευλογημένο δώρο, που έλαβα ποτέ στη γιορτή μου!
Χρόνια πολλά και σε εσάς, άγιε αδελφέ μου!
Χαίρετε!
Ωραια ευχη! κι εγω που είμαι κατω των 60 σε παρακλησεις πηγαίναμε αλλα δεν θυμαμαι επιταφιους εγκωμια κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως γι ακομα μια φορα Χρονια Πολλα παντα υγεια με την χαρη του Θεου να χειρίζεστε την ιστοσελιδα σας.
1. Τότε, που ήμουν και εγώ... κάτω των 60… Χα…
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάμαι λοιπόν τότε που εργαζόμουν με τους γερμανούς για την κατασκευή του αεροδρομίου στα Σπάτα, και παραθερίζαμε στο Άνω Σούλι Μαραθώνα (Γραμματικό). Είχαμε που λες εκεί, μια εκκλησία –του χωριού, την εκκλησία της Κοιμήσεως της Παναγίας, που γιόρταζε στα εννιάμερα που λένε. Ήταν ακόμα δεσπότης Αττικής, ο διαβόητος κλέφτης και κίναιδος, ο Παντελεήμων Μπεζενίτης... Είχε λοιπόν τέτοιες χρονιάρες μέρες, είχε προηγηθεί η εξαφανίσει του ιερέα μας (κοτσονάτου –συνομηλίκου μου, έγγαμου και με κόρη της παντρειάς) που κλέφτηκε με την πολύ νεαρή νύφη του ψάλτη του ναού ο οποίος είχε και την ταβέρνα δίπλα στο ναό μας. Η μητρόπολη λοιπόν, μας έστειλε έναν άλλον ιερέα, προσωρινό για τον δεκαπενταύγουστο, για να λειτουργήσει η εκκλησία του χωριού. Μεγάλης ηλικίας αυτός, σεβάσμιος φαινομενικά. Αυτός λοιπόν, απαίτησε να γίνει στολισμός κουβουκλίου –επιτάφιου, την παραμονή της γιορτής (την ονόμαζε σαν μέρα… Μ. Παρασκευή, της Παναγίας), και απαίτησε και να ψαλθούν και τα λεγόμενα εγκώμια. Ο γέρο- ψάλτης μας (ο και ταβερνιάρης, που λέγαμε) δεν τα ήξερε, και ο παπάς νεύριασε! Και φώναξε εμένα για να τον βοηθήσω! Ήταν τότε τα παιδιά μου, μαθητές του δημοτικού σχολείου ακόμα…
2. Ευχαριστώ Σταυρούλα μου και πάλι για τα «Χρόνια Πολλά», και αντεύχομαι ομοίως!
3. Αμήν! Με τις ευχές σας, την αγάπη σας, την συμπαράσταση σας, και φυσικά «πάντα με υγεία και με την χάρη του Θεού», θα μπορώ να συνεχίσω να χειρίζομαι αυτήν την ιστοσελίδα!
Χαίρετε!