Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Επίσης φίλτατε κ. Vaggelis Drossis... Έχω να σας πω, ότι ΝΑΙ μας ενδιαφέρει η άποψη αυτών των 8 εκατομμυρίων ορθοδόξων χριστιανών (που αναφέρατε), σχετικά με το άγιο φως… Και ΓΙ ΑΥΤΟ, και την σχολιάζουμε…

Σχετικά με μια πρόσφατη ανάρτηση μου… 
Παλαιά και νέα σχόλια:
 

Panagiotis Michalopoulos
1 Μαΐου στις 7:33 μ.μ.

Η μεγάλη απάτη του αγίου φωτός… Η σπηλιά του Αλή Μπαμπά με τους σαράντα κλέφτες, στα Ιεροσόλυμα… Τώρα, και σε εκπομπή –πριν λίγο –πρωτομαγιάτικα, στο ραδιόφωνο της Εκκλησίας! Ποιος το πληρώνει αυτό το ραδιόφωνο;

TO ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:
Άκουσα στην εκπομπή μιας κυρίας, στον ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος, σήμερα το μεσημέρι, τη συνέντευξη μιας κοπέλας -ειδικού για τον πανάγιο τάφο, της κυρίας Ευθυμίου… […] 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ:
Δεν μας είπε επίσης
η κυρία Ευθυμίου, για την ακοίμητη κανδήλα, που δεν σβήνει ποτέ και που το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου μεταφέρεται εν πομπή από από το Σκευοφυλάκειο και τοποθετείται, πάντοτε αναμμένη πάνω στον Πανάγιο Τάφο, για να μπορέσει να δει ο Πατριάρχης, που θα διαβάσει την ευχή.
Με αυτά που λέει η κυρία έρχεται σε αντίθεση με το Πατριαρχείο, που άλλα λέει.

Panagiotis Michalopoulos
Πρόκειται φίλτατε κ. Καρδάση, για μια τόσο μεγάλη απάτη, που όμοια της, δεν έχει ξαναγίνει! Πρόκειται για σπείρα κακοποιών του αίσχιστου είδους! Για ψεύτες ολκής, για εγκληματική οργάνωση στον πνευματικό χώρο. Για την πιο μαύρη οργάνωση -του πιο μαύρου σκοταδισμού, κι ας αναφέρεται στο «άγιο φως»!
Είναι χιλιάδες φορές χειρότεροι από τους Τζιχαντιστές, και χιλιάδες φορές πιο επικίνδυνοι από τους Ταλιμπάν, ως προς τον φανατισμό τους!
Δουλεύουν για τον διάβολο, και διαδίδουν μια πλάνη, ενώ ο Χριστός Σταυρώθηκε για την αλήθεια! Και όποιος τους καλύπτει και τους ενισχύει, γίνεται και ο ίδιος συνεργός στο έγκλημα! Ακόμα και το facebook!
http://xairete.blogspot.gr/2017/05/blog-post_1.html
 

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Vaggelis Drossis 
Εχει " κολλησει η βελονα " ; ; ;
Panagiotis Michalopoulos 

Τι θέλετε να πείτε;
Vaggelis Drossis 
Α ) Ζειτε σε μια χωρα οπου το 70 με 80 / 100 - ασπαζεται την Χριστιανικη θρησκεια .
ερωτηση : προσπαθειτε με τα κειμενα σας - να αλλαξετε αποψη σε 8 εκατομμυρια ατομα ; ; ; πολυ αισιοδοξο σας βρισκω .......! 
Β ) επειδη δεν εχω τυχει να σας δω να αναφερεστε και σε κατι αλλο - αυτο ειναι το μοναδικο θεμα που σας απασχολει σε αυτη τη ζωη ; ( η αλλαγη θρησκευματος στην χωρα που ετυχε να γεννηθειτε ; ; ; 
εκει κολλαει - και η " βελονα " ... - Σε αυτη - την μονιμη ενασχοληση σας ....
Γ ) Δεν με απασχολει καθολου - το πως αναβει το φως της αναστασεως . Δεν με απασχολει καθολου - αν τυχον - δεν το αναβει ο Θεος - και το αναβει ενας παπας - με αναπτηρα zippo η" με αναπτηρα bic . Δεν με ενδιαφερει - καθολου - αν το αναβε ο Θεος μεχρι το 1500 μχ, - και μετα - επειδη επαψαν οι πιστοι του να ακολουθουν τον λογο του - δεν το ξανα αναψε - και εκτοτε το αναβει ενας παπας . Καλη τη πιστη - το αποδεχομαι - και λειτουργω αναλογα . Αν ποτε με παρει ο παπας μαζι του - και δω οτι το αναβει με αναπτηρα - παλι δεν θα μου πει τιποτα . Ενα τελετουργικο ειναι . Ο Θεος στον οποιο πιστευουμε - πρεσβευει - οτι δινει πολυ μεγαλυτερη σημασια - στον αν ακολουθουμε τον λογο του - και σχεδον καθολου - αν ακολουθουμε τα τελετουργικα ............. ( Μην πτοειστε εσεις . Βρειτε το επομενο θεμα σε σχεση με την Χριστιανικη θρησκεια - για να ασχολειθειτε και να ξεδωσετε )
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΦΙΛΤΑΤΕ. 
ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ 30.000 ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ, ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΤΟ "ΧΑΙΡΕΤΕ".
Panagiotis Michalopoulos 

Επίσης φίλτατε κ. Vaggelis Drossis...
Έχω να σας πω, ότι μας ενδιαφέρει η άποψη των 8 εκατομμυρίων ορθοδόξων χριστιανών, σχετικά με το άγιο φως, και ΓΙ ΑΥΤΟ και την σχολιάζουμε… Χωρίς να θέλουμε να αλλάξουμε την ορθόδοξη πίστη κανενός. Άλλωστε και εγώ πιστός είμαι, και μάλιστα κληρικός (Αναγνώστης) και Κατηχητής.
Σχετικά λοιπόν με την αφή του αγίου φωτός, ο Πατριάρχης λέει ότι ανάβει τα κεριά του από την ακοίμητη καντήλα που υπάρχει εκεί στον τάφο. Οι χριστιανοί όμως είναι παραπληροφορημένοι, συγχυσμένοι και διχασμένοι: Οι μισοί λοιπόν (τα 4 εκατομμύρια, να πούμε), πιστεύουν ότι το φως αυτό έρχεται –κατεβαίνει θαυματουργικά από τον ουρανό… Και οι άλλοι μισοί (τα υπόλοιπα 4 εκατομμύρια), πιστεύουν ότι το φως αυτό πηγάζει θαυματουργικά από τον τάφο!
Καταλάβατε;

Vaggelis Drossis 

Καταλαβα . 
Παντως - το αναβει ο Θεος - η" το αναβει ο παπας - και λεει οτι το αναψε ο Θεος - δεν με απασχολει καθολου - δινω ελαχιστη σημασια . 
Η " πρακτικη " - στην Χριαστιανικη θεωρια " ειναι που εχει σημασια .
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΖΩ, ΦΙΛΤΑΤΕ κ. Vaggelis Drossis:
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ MHXANOYΡΓΙΕΣ ΑΦΗΣ «ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ»
Από ιερείς αρχαίων ναών την Αρχαιότητα, από καθολικές καλόγριες τον Μεσαίωνα, μέχρι τον τάφο του Ιησού στην Ιερουσαλήμ σήμερα
Το «Άγιο Φως» δεν ήταν πρωτότυπη ιδέα των ορθοδόξων ρωμιών ιεραρχών. Υπάρχουν αναφορές προγενέστερων αφών «Αγίων Φώτων» από καθολικές καλόγριες στη Γαλλία, αλλά κι από ιερείς αρχαίων ναών, που πλούτιζαν μετερχόμενοι παρόμοιων πρακτικών.
Το «Άγιο Φως» της αγίας Ραδεγόνδης
Η Ραδεγόνδη, σύζυγος του βασιλιά της Γαλλίας Κλοταίρου, αγία της Καθολικής Εκκλησίας, έκτισε το 569 μ.Χ. στην πόλη Πικταύϊο (Poitiers) μοναστήρι καλογριών, στο οποίο και μόνασε. Επιθυμούσα να καταστήσει το μοναστήρι αξιοσέβαστο, το στόλισε με πολλά τεμάχια πτωμάτων αγίων (λείψανα), μετακομισμένα από την Ανατολή. Από τον τότε αυτοκράτορα Ιουστίνο έλαβε δώρο μέρος του τιμίου ξύλου. Δεν αρκέστηκε όμως σε αυτά η Ραδεγόνδη, αλλά θέλησε να γίνονται και θαύματα στο μοναστήρι της. Ένα από αυτά ήταν το «Άγιο Φως», το οποίο όμως δεν άναβε Μ. Σάββατο αλλά Μ. Παρασκευή.
Παρόμοιο με το «θαύμα του Αγίου Φωτός» γινόταν, όχι στην Ιερουσαλήμ από ορθόδοξους πατριάρχες, ούτε το Μ. Σάββατο, αλλά από καθολικές καλόγριες κατά τη Μ. Παρασκευή σε μοναστήρι της Γαλλίας, ύστερα από ιδέα της εικονιζόμενης -με το δικό της «Άγιο Φως» αγίας Ραδεγόνδης, όταν «ουδέ τόνομα ακόμη του Αγίου Φωτός εγνωρίζετο εις την Ιερουσαλήμ ουδ’ εις όλην την Ανατολήν». («Διάλογος περί του Αγίου Φωτός», από τα «Άπαντα» του Αδ. Κοραή του Γ. Βαλέτα, εκδόσεις «Δωρικός».)
«Άγιο Φως» σε ναό της Αφροδίτης
Ακόμη παλαιότερη μηχανουργία του Αγίου Φωτός διασώζεται από τον Ρωμαίο ιστορικό του ε΄αι. μ.Χ. Ζώσιμο. (Ο Ζώσιμος υποστήριζε, ότι η παρακμή της αυτοκρατορίας ήλθε λόγω τιμωρίας των θεών, επειδή οι άνθρωποι εγκατέλειψαν την αρχαία εθνική θρησκεία.) Στο Πρώτο Βιβλίο (κεφ. 58) της «Νέας Ιστορίας» του ο Ζώσιμος ιστορεί με ευλάβεια (ως εθνικός) φαινόμενο σε ναό της Αφροδίτης κοντά στην Ηλιούπολη της Συρίας, όπου εμφανιζόταν πυρ στον αέρα, πότε σφαιροειδές, πότε δε σε σχήμα λαμπάδας. Αναφέρει επίσης, ότι οι ιερείς θησαύριζαν με το χρυσάφι, το ασήμι και τα υφάσματα, που έφερναν οι επισκέπτες του ναού.
«Άγιο Φως» σε ναούς της Λυδίας
Αλλά και ο Παυσανίας στα «Περιηγητικά» του (Βιβλ. 5, 27.5) κάνει λόγο για ναούς της Λυδίας, όπου οι ιερείς άναβαν τα ξύλα για τις θυσίες με αόρατο πυρ. Υπήρχε οίκημα με βωμό με τέφρα, στο οποίο, αφού έβαζε ξύλα και τιάρα στο κεφάλι, έμπαινε ο ιερέας, κι αφού έκανε επίκληση στους θεούς, άναβε χωρίς χρήση πυρός τα ξύλα με περιφανή φλόγα.
Από αυτές τις μηχανουργίες των ιερέων με τις αφές των διαφόρων «Αγίων Φώτων» θα κρατήσω τον χαρακτηρισμό του Παυσανία, πως όλα αυτά τα τεχνάσματα είναι «βάρβαρα και ουδαμώς συνετά Έλλησιν».
http://xairete.blogspot.gr/2010/04/09-2009.html
https://www.facebook.com/groups/1722745384661364/permalink/1905528816383019/


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ:
Ο Πατριάρχης διαβάζει την ευχή, η οποία εκτός των άλλων λέγει:
 ".....Ὅθεν δὴ ἀγαλλομένῃ καρδίᾳ καὶ χαρᾷ πνευματικῇ κατὰ τοῦτο τὸ ὑπερευλογημένον Σάββατον τὰ ἐν γῇ θεοπρεπῶς τελεσθέντα σοὶ σωτηριωδέστατα μυστήριά σου ἑορτάζοντες καὶ σοὶ τὸ ὄντως ἱλαρὸν καὶ ἐφετὸν φῶς ἐν τοῖς καταχθονίοις θεϊκῶς ἐπιλάμψαν, ἐκ τάφου δὲ θεοπρεπῶς ἀναλάμψαν ἀναμιμνησκόμενοι, φωτοφάνειαν ποιούμεθα σοῦ τὴν πρὸς ἡμᾶς συμπαθῶς γενομένην θεοφάνειαν εἰκονίζοντες. 
Ἐπειδὴ γὰρ τῇ σωτηρίῳ καὶ φωταυγεῖ νυκτὶ πάντα πεπλήρωται φωτός, οὐρανὸς τὲ καὶ γῆ καὶ τὰ καταχθόνια, διὰ τὸ ὑπερφυὲς μυστήριον τῆς ἐν Ἅδου καθόδου σου καὶ τῆς ἐκ Τάφου σου τριημέρου ἀναστάσεως. 
Διὰ τοῦτο ἐκ τοῦ ἐπὶ τοῦτον τὸν φωτοφόρον σου Τάφον ἐνδελεχῶς καὶ ἀειφώτως ἐκκαιομένου φωτὸς εὐλαβῶς λαμβάνοντες διαδιδόαμεν τοῖς πιστεύουσιν εἰς σὲ τὸ ἀληθινὸν φῶς καὶ παρακαλοῦμεν καὶ δεόμεθά σου, Πανάγιε Δέσποτα, ὅπως ἀναδείξῃς αὐτὸ ἁγιασμοῦ δῶρον καὶ πάσης θεϊκῆς σου χάριτος πεπληρωμένον διὰ τῆς χάριτος τοῦ Παναγίου καὶ φωτοφόρου Τάφου σου καὶ τοὺς ἁπτομένους εὐλαβῶς αὐτοῦ εὐλογήσῃς καὶ ἁγιάσῃς, τοῦ σκότους τῶν παθῶν ἐλευθερῶν καὶ τῶν φωτεινοτάτων σου σκηνῶν καταξιώσῃς, ὅπου φῶς τὸ ἀνέσπερον τῆς σῆς θεότητος λάμπει. 
Χάρισαι αὐτοῖς, Κύριε, ὑγίειαν καὶ εὐζωΐαν καὶ τοὺς οἴκους αὐτῶν παντὸς ἀγαθοῦ πλήρωσον.....". 
Παρατηρούμε τα εξής: 
α/ Ο Πατριάρχης ποιεί φωτοφάνειαν ο ίδιος 
β/ Ποιεί φωτοφάνειαν, καθότι: 
"... εκ του ενεδελεχώς και αειφώτως εκκαιομένου φωτός ευλαβώς λαμβάνοντες..." 
γ/ Τον παρακαλεί να αγιάσει το Φως: 
"...Πανάγιε Δέσποτα, όπως αναδείξης αυτό αγιασμού δώρον....." 
Από τα ανωτέρω καταφαίνεται, ότι αν εστέλετο εξ Ουρανού, θα ήταν ήδη αγιασμένο και δεν θα δεόταν ο Πατριάρχης να ξανα-αγιασθεί. 

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Άγιο φως 
(334 αναρτήσεις στο ιστολόγιο «χαίρετε») 
ΚΛΙΚ ΕΔΩ: 

1 σχόλιο:

  1. Ο Πατριάρχης διαβάζει την ευχή, η οποία εκτός των άλλων λέγει:
    ".....Ὅθεν δὴ ἀγαλλομένῃ καρδίᾳ καὶ χαρᾷ πνευματικῇ κατὰ τοῦτο τὸ ὑπερευλογημένον Σάββατον τὰ ἐν γῇ θεοπρεπῶς τελεσθέντα σοὶ σωτηριωδέστατα μυστήριά σου ἑορτάζοντες καὶ σοὶ τὸ ὄντως ἱλαρὸν καὶ ἐφετὸν φῶς ἐν τοῖς καταχθονίοις θεϊκῶς ἐπιλάμψαν, ἐκ τάφου δὲ θεοπρεπῶς ἀναλάμψαν ἀναμιμνησκόμενοι, φωτοφάνειαν ποιούμεθα σοῦ τὴν πρὸς ἡμᾶς συμπαθῶς γενομένην θεοφάνειαν εἰκονίζοντες. Ἐπειδὴ γὰρ τῇ σωτηρίῳ καὶ φωταυγεῖ νυκτὶ πάντα πεπλήρωται φωτός, οὐρανὸς τὲ καὶ γῆ καὶ τὰ καταχθόνια, διὰ τὸ ὑπερφυὲς μυστήριον τῆς ἐν Ἅδου καθόδου σου καὶ τῆς ἐκ Τάφου σου τριημέρου ἀναστάσεως. Διὰ τοῦτο ἐκ τοῦ ἐπὶ τοῦτον τὸν φωτοφόρον σου Τάφον ἐνδελεχῶς καὶ ἀειφώτως ἐκκαιομένου φωτὸς εὐλαβῶς λαμβάνοντες διαδιδόαμεν τοῖς πιστεύουσιν εἰς σὲ τὸ ἀληθινὸν φῶς καὶ παρακαλοῦμεν καὶ δεόμεθά σου, Πανάγιε Δέσποτα, ὅπως ἀναδείξῃς αὐτὸ ἁγιασμοῦ δῶρον καὶ πάσης θεϊκῆς σου χάριτος πεπληρωμένον διὰ τῆς χάριτος τοῦ Παναγίου καὶ φωτοφόρου Τάφου σου καὶ τοὺς ἁπτομένους εὐλαβῶς αὐτοῦ εὐλογήσῃς καὶ ἁγιάσῃς, τοῦ σκότους τῶν παθῶν ἐλευθερῶν καὶ τῶν φωτεινοτάτων σου σκηνῶν καταξιώσῃς, ὅπου φῶς τὸ ἀνέσπερον τῆς σῆς θεότητος λάμπει. Χάρισαι αὐτοῖς, Κύριε, ὑγίειαν καὶ εὐζωΐαν καὶ τοὺς οἴκους αὐτῶν παντὸς ἀγαθοῦ πλήρωσον.....". Παρατηρούμε τα εξής:
    α/ Ο Πατριάρχης ποιεί φωτοφάνειαν ο ίδιος
    β/ Ποιεί φωτοφάνειαν, καθότι: "... εκ του ενεδελεχώς και αειφώτως εκκαιομένου φωτός ευλαβώς λαμβάνοντες..."
    γ/ Τον παρακαλεί να αγιάσει το Φως: "...Πανάγιε Δέσποτα, όπως αναδείξης αυτό αγιασμού δώρον....."
    Από τα ανωτέρω καταφαίνεται, ότι αν εστέλετο εξ Ουρανού, θα ήταν ήδη αγιασμένο και δεν θα δεόταν ο Πατριάρχης να ξανα-αγιασθεί.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή