Διαβάζω:
Η χρήστης Elena Ciocirlan, κοινοποίησε…
12 ώρες πριν
Σχολιάζω:
1. Εκφράσεις –χαρακτηρισμοί, αρχικά παρεξηγήσιμες…
Α/ Όπως ο «Σπουδαρχίδης», που είναι αυτός που επιδιώκει με πάθος κάποιο αξίωμα, π.χ. να γίνει Δεσπότης –Μητροπολίτης…
Β/ Όπως και ο «Ψαλιδόκωλος», που είναι αυτός που δεν φορά εθνική ενδυμασία – π.χ. βράκα Κρητική, αλλά φραγκική -ευρωπαϊκή (π.χ. φράκο, που είναι σχιστό πίσω σαν ουρά χελιδονιού).
2. Έτσι παρεξηγήσιμες, έχουμε και τις ορθόδοξες ευλογίες...
Α/ Βλέπουμε π.χ. σπουδαρχίδες ρασοφόρους (από τον βαθμό του Διάκονου -Αρχιδιάκονου και πάνω), να ευλογούν με το τουτσουνο-«δάχτυλο», που άλλοτε είναι το μεσαίο και άλλοτε το παράμεσο…
Β/ Βλέπουμε π.χ. και τον Χριστούλη (πανω φωτο), να ευλογεί με… ψαλιδoκωλο-σχηματισμό δαχτύλων!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1374181729328860&set=pcb.1374182722662094&type=3&theater
Η χρήστης Elena Ciocirlan, κοινοποίησε…
12 ώρες πριν
Σχολιάζω:
1. Εκφράσεις –χαρακτηρισμοί, αρχικά παρεξηγήσιμες…
Α/ Όπως ο «Σπουδαρχίδης», που είναι αυτός που επιδιώκει με πάθος κάποιο αξίωμα, π.χ. να γίνει Δεσπότης –Μητροπολίτης…
Β/ Όπως και ο «Ψαλιδόκωλος», που είναι αυτός που δεν φορά εθνική ενδυμασία – π.χ. βράκα Κρητική, αλλά φραγκική -ευρωπαϊκή (π.χ. φράκο, που είναι σχιστό πίσω σαν ουρά χελιδονιού).
2. Έτσι παρεξηγήσιμες, έχουμε και τις ορθόδοξες ευλογίες...
Α/ Βλέπουμε π.χ. σπουδαρχίδες ρασοφόρους (από τον βαθμό του Διάκονου -Αρχιδιάκονου και πάνω), να ευλογούν με το τουτσουνο-«δάχτυλο», που άλλοτε είναι το μεσαίο και άλλοτε το παράμεσο…
Β/ Βλέπουμε π.χ. και τον Χριστούλη (πανω φωτο), να ευλογεί με… ψαλιδoκωλο-σχηματισμό δαχτύλων!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1374181729328860&set=pcb.1374182722662094&type=3&theater
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου