Ως γνωστόν, παλιά γεννούσαν οι άντρες! «Αβραάμ γέννησε Ισαάκ», κλπ. Ο άντρας λέει γεννά, και η γυναίκα τίκτει!
«Έτεκε τον υιόν της» η Παναγία… Τον «μονογενή» -λέμε εμείς οι ορθόδοξοι, τον «πρωτότοκο» λένε οι προτεστάντες που ξέρουν πιο καλά την αγία γραφή.
Και απλά τον γέννησε τον θεό Χριστό η Παναγία! Δεν τον έφτιαξε! Ήταν θεός από πριν γεννηθεί! Σαν θεός μπήκε στη μήτρα της -στον Ευαγγελισμό, και σαν θεός βγήκε –μετά από ένια μήνες ακριβώς, τα Χριστούγεννα!
Και επειδή γεννήθηκε ένας θεός από την Παναγία, η ίδια λέγεται και «θεός μετά τον θεόν», λέγεται και «θεομήτωρ», και «μήτηρ θεού», και «θεογεννήτρια», και «θεομάνα»! Γέννησε τον βασιλιά Χριστό… Άρα... και, «βασιλομήτωρ»!
Ποιος είναι όμως ο Πατέρας; Ο Ιωσήφ; Όχι βέβαια! Αυτός άλλωστε ήταν 80 χρόνων όταν τον αρραβωνιάστηκε η δεκαπεντάχρονη Μαριάμ! Έτσι γέρο, τον δείχνουμε στις αγιογραφίες, έτσι γέρο τον περιγράφουν και ιερά ορθόδοξα κιτάπια…
Ποιος είναι ο Πατέρας;
Ο πατέρας (άντρας γέρος με μακριά άσπρα μαλλιά -όπως φαίνεται στις αγιογραφίες) είναι ο θεός! Αυτός γεννά στην ουσία τον Υιόν (όπως παράλληλα εκπορεύει και το άγιο πνεύμα)
Πώς όμως έγινε η σύλληψη πριν τον τοκετό από την Μαρία;
Και σε ποιο τόπο και χρόνο;
Όπως ξέρουμε ο πατέρας είναι άναρχος, είναι άχρονος. Τόσο αυτός, όσο και τα άλλα δυο πρόσωπα της αγίας τριάδας.
Στην αγιογραφία του Ευαγγελισμού όμως, όπως για παράδειγμα στη θαυματουργή εικόνα της Μεγαλόχαρης στην Τήνο, βλέπουμε ότι η σύλληψη λαμβάνει χώρα σε ένα οίκημα –στο σπίτι της Παναγίας… Τότε που αυτή ήταν δεκαπέντε ετών (μόλις είχε βγει από το ναό όπου ήταν έγκλειστη για δώδεκα ολόκληρα χρόνια, από μωρό τριών ετών).
Αυτά για τον τόπο και τον χρόνο.
Ο τρόπος όμως;
Όπως λέει η ιδία εικόνα -της Μεγαλόχαρης, ο τρόπος της σύλληψης είναι αφ ενός μεν ο κρίνος που προσφέρει στην Παναγία ο αρχάγγελος Γαβριήλ, για να μπορέσει αυτή να τεκνοποιήσει (κάτι σαν άγιο μαγιο-βότανο), και αφ ετέρου ένα περιστέρι που πετά από πάνω!
Περίεργα πράγματα –θα πει ίσως κανείς, αλλά αυτά λέει η θρησκεία μας, αυτά πιστεύει και αγιογραφεί –εικονογραφεί η Εκκλησία μας.
Μυστήρια, που σαν πιστοί και εμείς, οφείλουμε να τα παραδεχόμαστε χωρίς δεύτερη κουβέντα!
Ως προς το χρόνο τώρα, υπάρχει και αυτή η επιστημονική άποψη που σας έλεγα…
Ότι ο χρόνος αυτός έχει άλλη διάσταση, δεν είναι χρόνος πραγματικός αλλά εξωπραγματικός.
Διότι –σου λέει, για να συλλάβει η Παναγία τον άχρονο Υιό του θεού πατέρα, έπρεπε να βρεθεί και η ίδια εκτός τόπου και χρόνου εκείνη τη στιγμή.
Το Ευαγγέλιο λέει ότι…
«ὁ ἄγγελος εἶπεν αὐτῇ· Πνεῦμα Ἅγιον ἐπελεύσεται ἐπὶ σὲ καὶ δύναμις ὑψίστου ἐπισκιάσει σοι· διὸ καὶ τὸ γεννώμενον ἅγιον κληθήσεται υἱὸς Θεοῦ.» ( Λουκ. α:35 ).
Τι συνέβη λοιπόν; Άλλο ήταν το άγιο πνεύμα που επήλθε, και άλλη η δύναμη του θεού πατέρα που την σκιάσε;
Το ιπτάμενο περιστέρι της Παναγίας της Τήνου, δεν μας διαφωτίζει και πολύ πάνω σε αυτό.
Και εδώ έρχεται η επιστημονική άποψη (φαντασίας βέβαια) που λέει για… θεϊκό ιπτάμενο δίσκο σαν «σκιά», και που σε συνεργασία με το άγιο πνεύμα (πιλότο), μεταφέρθηκε στιγμιαία η Παναγία εκτός τόπου και χρόνου…
Στον τόπο και χρόνο του άναρχου θεού, έγινε η σύλληψη του Χριστού!
Δεν είναι δε τυχαίο, ότι στις ορθόδοξες αγιογραφίες, έχουμε πολλές παραστάσεις της δημιουργίας του κόσμου, αλλά και του Παράδεισου, με τον Χριστό (που γέννησε πολύ αργότερα η Παναγία) να ευλογεί τα ζώα και τον Αδάμ και την Εύα (με το παπαδίστικο κωλοδάχτυλο, βέβαια), τον κόσμο που μόλις είχε δημιουργήσει (ο Χριστός της Παναγίας).
Ο Χριστός, μαζί με τον γερο-πατέρα και το κωλο-περιστέρι, όπως βλέπουμε την αγία τριάδα την γνωστή παπική αναπαράσταση, τόσο στο Άγ(ρ)ιο Όρος, όσο και σε αναρίθμητες ορθόδοξες εκκλησίες, και σε όλες σχεδόν τις παπαδικές σελίδες στο facebook!
Χα!
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015
«Έτεκε τον υιόν της» η Παναγία… Τον «μονογενή» -λέμε εμείς οι ορθόδοξοι, τον «πρωτότοκο» λένε οι προτεστάντες που ξέρουν πιο καλά την αγία γραφή.
Και απλά τον γέννησε τον θεό Χριστό η Παναγία! Δεν τον έφτιαξε! Ήταν θεός από πριν γεννηθεί! Σαν θεός μπήκε στη μήτρα της -στον Ευαγγελισμό, και σαν θεός βγήκε –μετά από ένια μήνες ακριβώς, τα Χριστούγεννα!
Και επειδή γεννήθηκε ένας θεός από την Παναγία, η ίδια λέγεται και «θεός μετά τον θεόν», λέγεται και «θεομήτωρ», και «μήτηρ θεού», και «θεογεννήτρια», και «θεομάνα»! Γέννησε τον βασιλιά Χριστό… Άρα... και, «βασιλομήτωρ»!
Ποιος είναι όμως ο Πατέρας; Ο Ιωσήφ; Όχι βέβαια! Αυτός άλλωστε ήταν 80 χρόνων όταν τον αρραβωνιάστηκε η δεκαπεντάχρονη Μαριάμ! Έτσι γέρο, τον δείχνουμε στις αγιογραφίες, έτσι γέρο τον περιγράφουν και ιερά ορθόδοξα κιτάπια…
Ποιος είναι ο Πατέρας;
Ο πατέρας (άντρας γέρος με μακριά άσπρα μαλλιά -όπως φαίνεται στις αγιογραφίες) είναι ο θεός! Αυτός γεννά στην ουσία τον Υιόν (όπως παράλληλα εκπορεύει και το άγιο πνεύμα)
Πώς όμως έγινε η σύλληψη πριν τον τοκετό από την Μαρία;
Και σε ποιο τόπο και χρόνο;
Όπως ξέρουμε ο πατέρας είναι άναρχος, είναι άχρονος. Τόσο αυτός, όσο και τα άλλα δυο πρόσωπα της αγίας τριάδας.
Στην αγιογραφία του Ευαγγελισμού όμως, όπως για παράδειγμα στη θαυματουργή εικόνα της Μεγαλόχαρης στην Τήνο, βλέπουμε ότι η σύλληψη λαμβάνει χώρα σε ένα οίκημα –στο σπίτι της Παναγίας… Τότε που αυτή ήταν δεκαπέντε ετών (μόλις είχε βγει από το ναό όπου ήταν έγκλειστη για δώδεκα ολόκληρα χρόνια, από μωρό τριών ετών).
Αυτά για τον τόπο και τον χρόνο.
Ο τρόπος όμως;
Όπως λέει η ιδία εικόνα -της Μεγαλόχαρης, ο τρόπος της σύλληψης είναι αφ ενός μεν ο κρίνος που προσφέρει στην Παναγία ο αρχάγγελος Γαβριήλ, για να μπορέσει αυτή να τεκνοποιήσει (κάτι σαν άγιο μαγιο-βότανο), και αφ ετέρου ένα περιστέρι που πετά από πάνω!
Περίεργα πράγματα –θα πει ίσως κανείς, αλλά αυτά λέει η θρησκεία μας, αυτά πιστεύει και αγιογραφεί –εικονογραφεί η Εκκλησία μας.
Μυστήρια, που σαν πιστοί και εμείς, οφείλουμε να τα παραδεχόμαστε χωρίς δεύτερη κουβέντα!
Ως προς το χρόνο τώρα, υπάρχει και αυτή η επιστημονική άποψη που σας έλεγα…
Ότι ο χρόνος αυτός έχει άλλη διάσταση, δεν είναι χρόνος πραγματικός αλλά εξωπραγματικός.
Διότι –σου λέει, για να συλλάβει η Παναγία τον άχρονο Υιό του θεού πατέρα, έπρεπε να βρεθεί και η ίδια εκτός τόπου και χρόνου εκείνη τη στιγμή.
Το Ευαγγέλιο λέει ότι…
«ὁ ἄγγελος εἶπεν αὐτῇ· Πνεῦμα Ἅγιον ἐπελεύσεται ἐπὶ σὲ καὶ δύναμις ὑψίστου ἐπισκιάσει σοι· διὸ καὶ τὸ γεννώμενον ἅγιον κληθήσεται υἱὸς Θεοῦ.» ( Λουκ. α:35 ).
Τι συνέβη λοιπόν; Άλλο ήταν το άγιο πνεύμα που επήλθε, και άλλη η δύναμη του θεού πατέρα που την σκιάσε;
Το ιπτάμενο περιστέρι της Παναγίας της Τήνου, δεν μας διαφωτίζει και πολύ πάνω σε αυτό.
Και εδώ έρχεται η επιστημονική άποψη (φαντασίας βέβαια) που λέει για… θεϊκό ιπτάμενο δίσκο σαν «σκιά», και που σε συνεργασία με το άγιο πνεύμα (πιλότο), μεταφέρθηκε στιγμιαία η Παναγία εκτός τόπου και χρόνου…
Στον τόπο και χρόνο του άναρχου θεού, έγινε η σύλληψη του Χριστού!
Δεν είναι δε τυχαίο, ότι στις ορθόδοξες αγιογραφίες, έχουμε πολλές παραστάσεις της δημιουργίας του κόσμου, αλλά και του Παράδεισου, με τον Χριστό (που γέννησε πολύ αργότερα η Παναγία) να ευλογεί τα ζώα και τον Αδάμ και την Εύα (με το παπαδίστικο κωλοδάχτυλο, βέβαια), τον κόσμο που μόλις είχε δημιουργήσει (ο Χριστός της Παναγίας).
Ο Χριστός, μαζί με τον γερο-πατέρα και το κωλο-περιστέρι, όπως βλέπουμε την αγία τριάδα την γνωστή παπική αναπαράσταση, τόσο στο Άγ(ρ)ιο Όρος, όσο και σε αναρίθμητες ορθόδοξες εκκλησίες, και σε όλες σχεδόν τις παπαδικές σελίδες στο facebook!
Χα!
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015
DEN PISTEYEIS POY DEN PISTEYEIS MHN BRIZEIS GIA PRAGMATA POY DEN KSERIS
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικό:
ΑπάντησηΔιαγραφή(Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2017)
Το πρώτο «Κωσταλέξι», της παγκόσμιας ιστορίας. Αυτή, η κ. Άννα να πούμε, δεν άντεχε να την κοροϊδεύουν που δεν έκανε παιδιά… Την έλεγαν στείρα, χωρίς να ξέρουν τι καπνό φούμαρε ο άντρας της. Στα όρια της κλιμακτηρίου πια αυτή, και ο άντρας της ο Ιωακείμ, ένας εσχατόγηρος πια, που είχε πάρει και τα βουνά, για να μη βλέπει τη γριά του!...
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/blog-post_92.html