ΔΙΑΒΑΖΩ:
Bill Vous
7 ώρες πριν
ΕΟΡΤΕΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙ
04 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
Σύναξη των Αγίων Εβδομήκοντα Αποστόλων
Βιογραφία
Για τους Αποστόλους αυτούς μας πληροφορεί το κατά Λουκάν Ευαγγέλιο στο δέκατο κεφάλαιο. Τους εξέλεξε ο Χριστός ύστερα από τους Δώδεκα για να βοηθούν το έργο Του, πηγαίνοντας αυτοί πρωτύτερα σε κάθε πόλη και τόπο, όπου θα πήγαινε κατόπιν ο Ίδιος.
Αυτοί δε ήταν:
https://pneumatikesparaineseis.blogspot.gr/
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω, στον κατάλογο αυτόν, των Αγίων Εβδομήκοντα Αποστόλων…
στον αριθμό 31, να αναφέρεται, ο Ιούδας ο Ιακώβου ή Θαδδαίος και Λεββαίος… Περιγράφεται δε, ως «αδελφός κατά σάρκα του Κυρίου και υιός του Ιωσήφ του Μνήστορος, αδελφός δε γνήσιος του Ιακώβου του Αδελφοθέου.» (Τιμάται 19 Ιουνίου).
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
1. Ώστε λοιπόν έχουν λάθος οι παπικοί, που παρουσιάζουν τον Ιωσήφ ως νέο, ικανό να αντέχει σε ένα ταξίδι για την απογραφή, σε μια φυγή στην Αίγυπτο, και να έχει και ένα μωρό που να μην τον ξεφωνίζουν λέγοντας του διάφορα, όπως «ποιανού είναι το παιδί, ρε ραμολή», κλπ…
2. Και το σωστό, είναι αυτό το δικό μας πιστεύω, των ορθόδοξων, που βασιζόμενοι σε ένα ιερό κιτάπι, τον αγιογραφούμε σαν γέρο τον Ιωσήφ, και μάλιστα 80 χρόνων -ετοιμοθάνατο, όταν αρραβωνιάστηκε την 15χρονη Μαρία!
Έναν γερό, χήρο, με παιδιά, αυτά που ονομάστηκαν και «αδελφοί του Χριστού».
Σωστά;
Panagiotis Michalopoulos
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ: "Δεν είναι συγγενής εξ αίματος με το Χριστό, αλλά συγγενής εξ αγχιστείας. Είναι ένα από τα 6 παιδιά του Ιωσήφ με την πρώτη του γυναίκα από τη φυλή του Ιούδα. Αναφέρεται, ως ο συγγραφέας της επιστολής Ιούδα στην Κ.Δ."
Bill Vous
Panagiotis Michalopoulos,
Ο Χριστός είχε κατά σάρκα συγγένια μόνον από την Θεοτόκο, Ο Ιωσήφ δεν ήτο παντρεμένος αλλά αραβωνιασμένος που σημαίνει ότι δεν εισήλθε στην Οικογένεια επισήμως κατά τα έθιμα της τότε εποχής. Στις Ορθόδοξες αγιογραφίες ο Ιωσήφ στην εικόνα της Γεννήσεως του Κυρίου δεν είναι δίπλα στην Θεοτόκο όπως εικονογραφείται στις παπικές εικόνες αλλά στέκεται μακριά από την φάτνη σκεπτώμενος.
Bill Vous
Panagiotis Michalopoulos,
Επίσης στις Εικόνες της Αγίας και Ομοουσίου Τριάδος της Ορθοδόξου εκκλησίας μας έχουμε δύο παραστάσεις:
Η μία είναι κατά την Βάπτιση του Χριστού στον Ιορδάνη ποταμό όπου: Ο Υιός Βαπτίζεται από τον Άγιο Ιωάννη, Το Άγιον Πνεύμαπαρουσιάζεται εν είδει περιστεράς και Την Φωνή του Πατρόςεκ του ουρανού ο οποίος ευαγγελίζει τα εξής: ¨Οὗτός ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα¨.
Η παπική Αγία Τριάδα που παρουσιάζει τον Πατέρα ενανθρωπισμένο και υπερήλικα είναι λάθος διότι τον Πατέρα μόνον ο Υιός του τον έχει δει.
Panagiotis Michalopoulos
Bill Vous Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, φίλτατε!
Panagiotis Michalopoulos
1. Πράγματι, ο Ιωσήφ έτσι παρουσιάζεται, σαν απόμακρος κάπως, στις ορθόδοξες εικόνες, και αυτό είναι σωστό…
Παρουσιάζεται όμως και με φόντο το σπήλαιο, κάτι το αυθαίρετο… Στις παπικές εικόνες έχουμε απλά φάτνη, όπως ακριβώς αναφέρεται και στο ευαγγέλιο. Φάτνη –ταΐστρα ζώων, που πιο φυσικό θα ήταν να βρισκόταν σε κάποιο κτίσμα –στάβλο, παρά σε κάποια σπηλιά. Άλλωστε, σε σπίτι βρήκαν τον Χριστό και οι μάγοι.
Επίσης στις παπικές εικόνες ο Ιωσήφ φαίνεται νέος, κάτι που είναι πιο φυσικό, ενώ στις ορθόδοξες, σαν γερός 80 ετών, όπως δηλαδή λέει ένα σχετικό κιτάπι.
Panagiotis Michalopoulos
2. Πράγματι, στην παπική απεικόνιση της αγίας Τριάδας έχουμε έναν γέρο πατέρα, «ενανθρωπισμένο», όπως πολύ σωστά το λέτε… Και είναι, και αυθαίρετο, και αιρετικό όλο αυτό…
Έχουμε επίσης και βλασφημία κατά του αγίου πνεύματος, που το θέλουν να έχει ενσαρκωθεί σε ένα πανταχού παρών περιστέρι, και σε ίση απόσταση από τα άλλα δυο πρόσωπα, για να υποστηριχτεί έτσι και το παπικό «φιλιόκβε».
Και δυστυχώς αυτή η παπική αγία τριάδα, βρίσκεται παντού, και στην ορθόδοξη Εκκλησία… Από μεγάλους ναούς, μέχρι και εξωκλήσια… Από μικρές εικόνες φορητές, μέχρι και μεγάλες σε εικονοστάσια, και ψηφιδωτά στους τοίχους… Μέχρι και σε τρούλο ναών…. Από το νοτιότερο σημείο της Ελλάδας, μέχρι και σε αυτό ακόμα το Άγιον Όρος!
https://www.facebook.com/bill.vous/posts/143322066160814?pnref=story
Bill Vous
7 ώρες πριν
ΕΟΡΤΕΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙ
04 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
Σύναξη των Αγίων Εβδομήκοντα Αποστόλων
Βιογραφία
Για τους Αποστόλους αυτούς μας πληροφορεί το κατά Λουκάν Ευαγγέλιο στο δέκατο κεφάλαιο. Τους εξέλεξε ο Χριστός ύστερα από τους Δώδεκα για να βοηθούν το έργο Του, πηγαίνοντας αυτοί πρωτύτερα σε κάθε πόλη και τόπο, όπου θα πήγαινε κατόπιν ο Ίδιος.
Αυτοί δε ήταν:
https://pneumatikesparaineseis.blogspot.gr/
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω, στον κατάλογο αυτόν, των Αγίων Εβδομήκοντα Αποστόλων…
στον αριθμό 31, να αναφέρεται, ο Ιούδας ο Ιακώβου ή Θαδδαίος και Λεββαίος… Περιγράφεται δε, ως «αδελφός κατά σάρκα του Κυρίου και υιός του Ιωσήφ του Μνήστορος, αδελφός δε γνήσιος του Ιακώβου του Αδελφοθέου.» (Τιμάται 19 Ιουνίου).
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
1. Ώστε λοιπόν έχουν λάθος οι παπικοί, που παρουσιάζουν τον Ιωσήφ ως νέο, ικανό να αντέχει σε ένα ταξίδι για την απογραφή, σε μια φυγή στην Αίγυπτο, και να έχει και ένα μωρό που να μην τον ξεφωνίζουν λέγοντας του διάφορα, όπως «ποιανού είναι το παιδί, ρε ραμολή», κλπ…
2. Και το σωστό, είναι αυτό το δικό μας πιστεύω, των ορθόδοξων, που βασιζόμενοι σε ένα ιερό κιτάπι, τον αγιογραφούμε σαν γέρο τον Ιωσήφ, και μάλιστα 80 χρόνων -ετοιμοθάνατο, όταν αρραβωνιάστηκε την 15χρονη Μαρία!
Έναν γερό, χήρο, με παιδιά, αυτά που ονομάστηκαν και «αδελφοί του Χριστού».
Σωστά;
Panagiotis Michalopoulos
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ: "Δεν είναι συγγενής εξ αίματος με το Χριστό, αλλά συγγενής εξ αγχιστείας. Είναι ένα από τα 6 παιδιά του Ιωσήφ με την πρώτη του γυναίκα από τη φυλή του Ιούδα. Αναφέρεται, ως ο συγγραφέας της επιστολής Ιούδα στην Κ.Δ."
Bill Vous
Panagiotis Michalopoulos,
Ο Χριστός είχε κατά σάρκα συγγένια μόνον από την Θεοτόκο, Ο Ιωσήφ δεν ήτο παντρεμένος αλλά αραβωνιασμένος που σημαίνει ότι δεν εισήλθε στην Οικογένεια επισήμως κατά τα έθιμα της τότε εποχής. Στις Ορθόδοξες αγιογραφίες ο Ιωσήφ στην εικόνα της Γεννήσεως του Κυρίου δεν είναι δίπλα στην Θεοτόκο όπως εικονογραφείται στις παπικές εικόνες αλλά στέκεται μακριά από την φάτνη σκεπτώμενος.
Bill Vous
Panagiotis Michalopoulos,
Επίσης στις Εικόνες της Αγίας και Ομοουσίου Τριάδος της Ορθοδόξου εκκλησίας μας έχουμε δύο παραστάσεις:
Η μία είναι κατά την Βάπτιση του Χριστού στον Ιορδάνη ποταμό όπου: Ο Υιός Βαπτίζεται από τον Άγιο Ιωάννη, Το Άγιον Πνεύμαπαρουσιάζεται εν είδει περιστεράς και Την Φωνή του Πατρόςεκ του ουρανού ο οποίος ευαγγελίζει τα εξής: ¨Οὗτός ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα¨.
Η παπική Αγία Τριάδα που παρουσιάζει τον Πατέρα ενανθρωπισμένο και υπερήλικα είναι λάθος διότι τον Πατέρα μόνον ο Υιός του τον έχει δει.
Panagiotis Michalopoulos
Bill Vous Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, φίλτατε!
Panagiotis Michalopoulos
1. Πράγματι, ο Ιωσήφ έτσι παρουσιάζεται, σαν απόμακρος κάπως, στις ορθόδοξες εικόνες, και αυτό είναι σωστό…
Παρουσιάζεται όμως και με φόντο το σπήλαιο, κάτι το αυθαίρετο… Στις παπικές εικόνες έχουμε απλά φάτνη, όπως ακριβώς αναφέρεται και στο ευαγγέλιο. Φάτνη –ταΐστρα ζώων, που πιο φυσικό θα ήταν να βρισκόταν σε κάποιο κτίσμα –στάβλο, παρά σε κάποια σπηλιά. Άλλωστε, σε σπίτι βρήκαν τον Χριστό και οι μάγοι.
Επίσης στις παπικές εικόνες ο Ιωσήφ φαίνεται νέος, κάτι που είναι πιο φυσικό, ενώ στις ορθόδοξες, σαν γερός 80 ετών, όπως δηλαδή λέει ένα σχετικό κιτάπι.
Panagiotis Michalopoulos
2. Πράγματι, στην παπική απεικόνιση της αγίας Τριάδας έχουμε έναν γέρο πατέρα, «ενανθρωπισμένο», όπως πολύ σωστά το λέτε… Και είναι, και αυθαίρετο, και αιρετικό όλο αυτό…
Έχουμε επίσης και βλασφημία κατά του αγίου πνεύματος, που το θέλουν να έχει ενσαρκωθεί σε ένα πανταχού παρών περιστέρι, και σε ίση απόσταση από τα άλλα δυο πρόσωπα, για να υποστηριχτεί έτσι και το παπικό «φιλιόκβε».
Και δυστυχώς αυτή η παπική αγία τριάδα, βρίσκεται παντού, και στην ορθόδοξη Εκκλησία… Από μεγάλους ναούς, μέχρι και εξωκλήσια… Από μικρές εικόνες φορητές, μέχρι και μεγάλες σε εικονοστάσια, και ψηφιδωτά στους τοίχους… Μέχρι και σε τρούλο ναών…. Από το νοτιότερο σημείο της Ελλάδας, μέχρι και σε αυτό ακόμα το Άγιον Όρος!
https://www.facebook.com/bill.vous/posts/143322066160814?pnref=story
Δεν είναι συγγενής εξ αίματος με το Χριστό, αλλά συγγενής εξ αγχιστείας. Είναι ένα από τα 6 παιδιά του Ιωσήφ με την πρώτη του γυναίκα από τη φυλή του Ιούδα. Αναφέρεται, ως ο συγγραφέας της επιστολής Ιούδα στην Κ.Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Σωστά! Συγγενής «εξ αγχιστείας», λέγεται κάποιος, σε αυτήν την περίπτωση.
ΑπάντησηΔιαγραφή