Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Του άρεσαν του ψωροφαντασμένου γέροντα Παΐσιου οι εικόνες οι ανάγλυφες… Αυτές δηλαδή με χρυσά ή ασημένια πουκάμισα… Με δυο τρύπες –ανοίγματα, για να φαίνονται τα δυο αγιογραφημένα πρόσωπα, του Χριστού δηλαδή και της Παναγίας. Του άρεσε η λιτανεία σε τοτέμ! Του άρεσε η βουδιστική προσκύνηση, πάρα το ότι η αγία γραφή απαγορεύει να λατρεύουμε και να προσκυνάμε είδωλα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Εκκλησία Στύψης κοινοποίησε τη φωτογραφία της Σοφία Ορφανίδου.
2 ώρες πριν

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154489377597216&set=a.10150289404392216.389717.737342215&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

Του άρεσαν του ψωροφαντασμένου γέροντα Παΐσιου, οι εικόνες οι ανάγλυφες… 
Αυτές δηλαδή με χρυσά ή ασημένια πουκάμισα… 
Με δυο τρύπες –ανοίγματα, για να φαίνονται τα δυο αγιογραφημένα πρόσωπα, του Χριστού δηλαδή και της Παναγίας. 
Του άρεσε η λιτανεία σε τοτέμ! Του άρεσε η βουδιστική προσκύνηση, πάρα το ότι η αγία γραφή απαγορεύει να λατρεύουμε και να προσκυνάμε είδωλα!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=218144308583335&id=100011633015217


ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Kostas Georgiades 

Γιά έναν άγιον γέροντα πού άφιέρωσε τή ζωή τού έργαζόμενος τόν Λόγον καί τό θέλημα Κυρίου . Τό μόνο πού μπορώ νά πώ είναι . Ή κατάκριση σάς αύτή,μέ τά άπαράδεκτα σάς λόγια, καί διά τόν λόγον ότι δέν γνωρίσατε τόν γέροντα προσωπικά διά νά έκ φέρεται τήν γνώμη σάς αύτή, δείχνει τήν μεγάλη σάς άγνοια περί τού άγίου βίου τού γέροντως Παϊσίου .
Panagiotis Michalopoulos 

1. «Γιά έναν άγιον γέροντα πού άφιέρωσε τή ζωή τού έργαζόμενος τόν Λόγον καί τό θέλημα Κυρίου.»
- Έχουμε στοιχεία ότι ήταν ένας ανόητος, ένας μωροφιλόδοξος, ένας σαλτιμπάγκος του Αγίου Όρους, ένας χριστιανο-φασίστας, που δίδασκε και ένα σωρό αιρετικά πράγματα!
2. «Τό μόνο πού μπορώ νά πώ είναι . Ή κατάκριση σάς αύτή, μέ τά άπαράδεκτα σάς λόγια…»
- Δεν είναι κατάκριση, είναι ορθή κρίση την οποίαν επιζητεί να έχουμε ο Κύριος, και την οποίαν και επιβραβεύει μάλιστα.
- Αν σας είναι απαράδεκτα τα λόγια μου, τότε είστε τελείως ελεύθερος να τα ανασκευάσετε ένα προς ένα, αν μπορείτε!
3. «καί διά τόν λόγον ότι δέν γνωρίσατε τόν γέροντα προσωπικά διά νά έκ φέρεται τήν γνώμη σάς αύτή»
- Πώς συμπεράνατε ότι δεν τον γνώρισα; Εσείς τον γνωρίσατε;
4. «δείχνει τήν μεγάλη σάς άγνοια περί τού άγίου βίου τού γέροντως Παϊσίου»
- Εσείς, ποια έκδοση βιογραφίας του, έχετε υπόψη σας για να μου την συστήσετε;

Kostas Georgiades 
Οί άγιοι άδελφέ μου δέν έχουν άνάγκη δημοσίευσης,ό βίος τούς καί ό λόγος τούς είναι ή άπόδειξη πού χιλιάδες πιστοί σήμερα δοξάζουν τό Θεό γιά τόν άξιο έργάτη πού τούς έστειλε γιά νά σπείρει Τόν Λόγον Τού είς κάθε καλοπροαίρετο άδελφό πού ζητάει τήν άλήθεια καί τήν σωτηρία τής ψυχής τού .
Panagiotis Michalopoulos 

"χιλιάδες πιστοί σήμερα δοξάζουν..."
Panagiotis Michalopoulos 
"χιλιάδες πιστοί σήμερα δοξάζουν..."
Panagiotis Michalopoulos
"χιλιάδες πιστοί σήμερα δοξάζουν..."
Kostas Georgiades 
Τό νά ρίχνουμε όμως όλη αύτή τήν πλάνη ώς φταίξιμο τού Άγίου γέροντος…
Ας άφήσουμε τήν ίδια τήν Έκκλησία νά καθαρίσει αύτούς πού τήν μωλήνουν.
Panagiotis Michalopoulos
1. «Τό νά ρίχνουμε όμως όλη αύτή τήν πλάνη ώς φταίξιμο τού Άγίου γέροντος…»
- Μα, όσοι έχουν μελετήσει σε βάθος τον γέροντα, βλέπουν ότι εκτός από απέραντα ανόητος και στο έπακρον μωροφιλόδοξος, ήταν και στο φουλ πλανεμένος. Στο κελί του δε, είχε και διαφήμιζε το βιβλίο μιας διαβόητης αιρετικής συγγραφέως. Τόσο Άγιος ήταν ο γερο-μαλακισμένος μοναχός!
2. «Ας άφήσουμε τήν ίδια τήν Έκκλησία νά καθαρίσει αύτούς πού τήν μωλήνουν.»
- Δηλαδή εμείς –ο πιστός λαός δεν είμαστε εκκλησία; Εμείς να μη μιλάμε; 

Τι να καθαρίσει αυτή, αν εννοείτε το παπαδαριό;
α) Αυτή, ανακηρύσσει Άγιο, τον κάθε κωλογερο-καλόγερο –όπως τον Παΐσιο, και της αρκεί μόνο το ότι φέρνει λεφτά στο παγκάρι, το ότι είναι χριστιανο-φασίστας, το ότι πουλάει!
β) Αυτή, δεν μπορεί να καθαρίσει ούτε την ομοφυλοφιλία στους κόλπους των μητροπολιτών της. Αντίθετα, βλέπουμε πρόσφατα να σπεύδει η "ιερά σύνοδος", και να ψηφίζει νόμους για την προστασία τους, για την ασυλία τους, για το απόρρητο της ανωμαλίας τους, ως… ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο!

Δεν τα ξέρετε όλα αυτά; Πού ζείτε;
Kostas Georgiades 
Ό Άγιος Θεός νά μάς έλεήσει όλους άδελφέ μού,
καί νά Μακροθυμεί γιά τίς άναρίθμητες μάς άμαρτίες .
Ό Κύριος μάς είπε νά μήν κρίνουμε ή κρίση είναι δικειά Τού [...]
Panagiotis Michalopoulos 

«Ό Κύριος μάς είπε νά μήν κρίνουμε ή κρίση είναι δικειά Του»
Πού το είπε αυτό; Και ποια κρίση εννοούσε;
Και πού αλλού λέει να κρίνουμε, και πώς να κρίνουμε;
Και πού αλλού επαινεί την κρίση;

Kostas Georgiades 
Άδελφέ μού, μά πού άλλού έκτός άπ τήν Άγία Γραφή,
έκεί ψάξε καί θά τό βρείς .
Panagiotis Michalopoulos 

Πού ακριβώς το γράφει; Δεν ξέρεις;
Εσύ να ψάξεις και να μας πεις, εσύ που μας το προβάλεις αυτό σαν επιχείρημα! Μην το αφήνεις λοιπόν να βρίσκεται στον αέρα!
Και ακόμα, να μας ερμηνεύσεις για ποια κρίση ομιλεί εκεί ο Κύριος.
Και να μας εξηγήσεις μετά, και το γιατί ο ίδιος Κύριος, στην αγία γραφή πάλι, μας λέει να κρίνουμε, πώς να κρίνουμε, και μας επαινεί όταν κρίνουμε σωστά!
Άντε μπράβο! Άντε να σε να σε δω! Χα! 

Panagiotis Michalopoulos 
Αλλού ο Κύριος, μας λέει ότι πρέπει να κρίνουμε σωστά! 
Αλλού, επαινεί κάποιον που έκρινε! 
Μήπως είναι άλλο πράγμα η κρίση και άλλο η κατάκριση; 
Kostas Georgiades 
Άδελφέ μού Παναγιώτη άς λάμψη ή άλήθεια,καί Ό Λόγος Κυρίου άς φωτίσει τό πνεύμα σού . Στό κατά Λουκά κεφ. στ´ 35 - 37 Ό Κύριος λέει στόν όχλο " Γίνεσθε ούν οίκτίρμονες,καθώς καί Ό Πατήρ ύμών οίκτίρμων έστί . Καί μή κρίνετε καί ού κριθήτε,μή καταδικάζετε καί ού μή καταδικασθήτε,άπολύετε καί άπολυθήσεσθε . " καί στό κατά Μάρκο πάλι λέει " Μήν κρίνετε ίνα μήν κριθήτε,διότι μέ οποιαν κρισην κρίνετε,θέλετε κριθει . Καί μέ όποιον μέτρο μετρήτε,θέλετε άντιμετρηθή είς έσάς "
Kostas Georgiades 

Ένας Άγιος γέροντας άδελφέ μού Παναγιώτη,σέ μιά όμιλία τού περί τής κατακρίσεως,είπε αύτά τά άγια λόγια . Ποίος σέ τοποθέτισε έσένα στή θέση Τού Μόνου Κριτού πού είναι Ό Ίηςούς Χριςτός νά κρίνεις τόν άδελφόν σού . Αύτός πού κρίνει τόν άδελφόν τού,όμοιάζει σάν τόν λεπρό πού άπ όπου νά περνάει άφίνει τή μυρωδιά πίσω τού . Καί συνεχίζοντας λέει τά λόγια Τού Κυρίου ." Τί δέ βλέπεις τό κάρφος τό έν τώ οφθαλμόν τού άδελφού σού, τήν δέ δοκόν τήν έν τω ίδίω οφθαλμόν ού κατανοείς ; " Πάντα μέ άδελφική έν Χριστώ άγάπη,καί ταπείνωση πρός τό πρόσωπο σου άδελφέ μου Παναγιώτη .
Panagiotis Michalopoulos 

Δεν πρέπει λοιπόν να κατακρίνουμε, να σχολιάζουμε δηλαδή κάποιον χωρίς να έχουμε στοιχεία. Δεν πρέπει να καταδικάζουμε κάποιον, όπως καταδίκαζε ο Φαρισαίος τον Τελώνη σε εκείνη την προσευχή της Παραβολής. Νόμιζε ο Φαρισαίος ότι αυτός ήταν σωστός και αναμάρτητος, και ότι ο Τελώνης ήταν άξιος να πάει στην κόλαση. Μιλάμε δηλαδή για μια κρίση άδικη και εγωιστική. Δεν ξέρουμε την ψυχή του άλλου, αυτήν την ξέρει μόνον ο θεός… Και αυτός θα αποδώσει δικαιοσύνη, την τελική κρίση, Εκείνη την ημέρα, για όλους μας.
Panagiotis Michalopoulos 

Άλλο πράγμα όμως αυτό, άλλο η κατάκριση -να το παίζουμε δηλαδή θεοί, και άλλο η ορθή κρίση, ο σχολιασμός των δημόσια πραττομένων, ο έλεγχος των σκανδαλοποιών, των επιτρεπομένων με λόγια και με έργα από την ορθή πίστη! Αυτός ο έλεγχος, είναι καθήκον μας, προς διόρθωση των ιδίων, και προς προστασία όσων αγνοούν τον κίνδυνο. Και η σιωπή σε αυτήν την περίπτωση, δεν είναι χρυσός, αλλά είναι προδοσία της αλήθειας, είναι δειλία, καιροσκοπισμός, και συνενοχή!
Panagiotis Michalopoulos 

«Μη κρίνετε κατ’ όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε», λέει ο Κύριος!
Και αν κρίνεις «κατ’ όψιν» -φατσικά, αν εντυπωσιαστείς για παράδειγμα, βλέποντας έναν μητροπολίτη ντυμένο στα χρυσά, και τον θεωρήσεις σαν κάτι το σπουδαίο, σαν κάποιον αυτοκράτορα του βυζαντίου, είσαι λάθος! Η δίκαιη κρίση είναι ότι ο άνθρωπος αυτός είναι ένας κούφιος, ένας κακός ποιμένας, ένας επιδειξίας, που στέκεται εκεί στο θρόνο στη μέση της εκκλησίας, και περιμένει να τον πλησιάσεις, να τον προσκυνήσεις, και να του φιλήσεις το χέρι! Τακτικές δηλαδή Γραμματέων και Φαρισαίων της εποχής του Χριστού, που όταν εκείνος τις έκρινε, την άλλη μέρα τον σταύρωσαν!
Υπάρχει λοιπόν και η δίκαιη κρίση!
Και αυτή, την επαινεί ο Κύριος! «Ορθώς έκρινες», είπε ο Κύριος σε έναν μαθητή του, επαινώντας τον για τη σωστή τοποθέτηση του.
Panagiotis Michalopoulos 

Αρχειακό:
(Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013)
Βίοι, παράλληλοι: Η "orthodoxia-ellhnismos.gr", γράφει… Και το "agioritikovima.gr", το αναπαραγάγει και το προβάλει! (Η σατανική σπορά του κωλόγερου Παΐσιου, αποδίδει τέτοια γαϊδουράγκαθα.)
http://xairete.blogspot.gr/2013/01/orthodoxia-ellhnismosgr-agioritikovimagr.html

 
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ;
Λόγω επιπολαιότητας, κακής θρησκευτικής αγωγής ή εσκεμμένα πολλοί χριστιανοί ταυτίζουν τη δίκαιη κρίση με την κατάκριση, και κατηγορούν όσους κρίνουν και ελέγχουν ασέβειες και σκάνδαλα, ασεβείς και σκανδαλοποιούς. Χρησιμοποιούν δε κατά κόρον το λόγο του Χριστού «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε» (Ματθ. 7:1).
Και δεν σκέπτονται βεβαίως, ότι αυτοί, οι οποίοι είναι εναντίον του να κρίνει κανείς και να ελέγχει, αντιφάσκοντας προς τους εαυτούς τους κρίνουν και κατακρίνουν. Ναι, κρίνουν και κατακρίνουν! Και ποιους κρίνουν και κατακρίνουν; Όχι τους ασεβείς και τους σκανδαλοποιούς, αλλά εκείνους που έχουν το θάρρος να ασκούν κριτική και να ελέγχουν τους ασεβείς και σκανδαλοποιούς.
Τέτοιοι άνθρωποι, αν ζούσαν στην εποχή του Ιωάννη του Πρόδρομου, δεν θα κατηγορούσαν τον Ηρώδη για τη σκανδαλώδη ζωή του, αλλά θα κατηγορούσαν τον Ιωάννη τον Πρόδρομο, διότι έλεγχε τον Ηρώδη.
http://agiografika.blogspot.gr/2008/07/blog-post_486.html

Panagiotis Michalopoulos 

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Εάν απολυτοποιήσουμε την προτροπή του Χριστού «μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε» (Ματθ. 5,7) θα πρέπει να απενεργοποιήσουμε μέσα μας τη λειτουργία της «κρίσεως», η οποία, όμως είναι στοιχείο του «κατ’ εικόνα» που ελάβαμε από το Θεό.
Άνθρωπος χωρίς «κρίση», είναι ένας άνθρωπος άνους που δεν μπορεί να ξεχωρίση τον λόγο του Θεού από τις συμβουλές του διαβόλου, που δεν μπορεί να διακρίνη το καλό από το κακό.H λειτουργία της «κρίσεως»
π.χ. Στο Ιωάννου στο κεφάλαιο 7, στ.24 «μη κρίνετε κατ’ όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε».
Συγχρόνως, μας αποκαλύπτει ο Χριστός, με τον ίδιο Ευαγγελιστή, σε άλλο σημείο, και μια άλλη διάσταση του ρήματος «κρίνω», που σημαίνει «καταδικάζω»: 

«Εάν τις μου ακούση των ρημάτων και μη πιστεύση, εγώ ου κρίνω αυτόν· ου γαρ ήλθον ίνα κρίνω τον κόσμον αλλ’ ίνα σώσω τον κόσμον» (12,47).
π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»Νοέμβριος 2009
Αριθμ. Τεύχους 89

Panagiotis Michalopoulos 

Αρχειακό:
(Σάββατο, 18 Απριλίου 2015)
γέροντας Πορφύριος Μπαϊρακτάρης, ο Μαλακασιανός: Δόγμα του ήταν, το «σκύψε ευλογημένη», και το «έλα όπως είσαι, με γυμνό τον κώλιο προς στον μητροπολίτη μας»! Και η Εκκλησία τον έκανε άγιο!
http://xairete.blogspot.gr/2015/04/blog-post_92.html

Panagiotis Michalopoulos 

Αρχειακό:(Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015)
Κρίνετε, και… αγαπάτε αλλήλους!
http://xairete.blogspot.gr/2015/01/blog-post_837.html

Panagiotis Michalopoulos 

Σχετικό σχόλιο:
(Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015)
Ο Panagiotis Michalopoulos, είπε:
Είναι όμως διαδεδομένο εκείνο το «μη κρίνετε», αν θέλετε να πάτε στον παράδεισο! 

Και η καημένη η παπαδιά στην Πρέβεζα, δεν είχε ακούσει τίποτε για τα λόγια του Κυρίου σχετικά με την «ορθή κρίση»…
Έτσι, δεν κατέκρινε τον τότε (τον προ-προηγούμενο) τοπικό μητροπολίτη…
Και του «καθόταν» αναντίρρητα, όταν εκείνος της έλεγε την προσταγή: «σκύψε ευλογημένη»!
Και μετά, του απαντούσε με σεβασμό όταν (εκείνη τη στιγμή της «ιππασίας») εκείνος λαχανιασμένος τη ρωτούσε το «τι σου κάνω, τι σου κάνω, παπαδιά;»!..
-Με γαμάτε, Σεβασμιότατε!
Panagiotis Michalopoulos 

Σχετικό:
(Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011)
Ο γέροντας Παΐσιος (ο όσιος κωλόγερος) για τους σκατο-παπάδες: 

«Κουκουλώστε τους»!
http://xairete.blogspot.gr/2011/02/blog-post_09.html

Panagiotis Michalopoulos 

Αρχειακό:
(Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013)
Η κρίση στο τι κάνουν οι παπάδες και οι δεσποτάδες, φέρνει τα πάνω κάτω! (Πρωτοπρ. Βασίλειος Κων. Ακριβόπουλος) 

Παράδειγμα: «Σκύψε ευλογημένη! …Τι σου κάνω παπαδιά;» «Με γαμάτε, Σεβασμιότατε!» 
Αυτό το… «με γαμάτε», είναι κατάκριση, είναι ιεροκατηγορία! Και η παπαδιά, θα κολαστεί που έκρινε – περιέγραψε έτσι ωμά, το τι ακριβώς της κάνει (όπως ο σκύλος τη σκύλα) ο Δεσπότης!
http://xairete.blogspot.gr/2013/07/blog-post_814.html

Panagiotis Michalopoulos 

ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΙ ΑΥΤΟ:
(Τρίτη, 9 Απριλίου 2013)
Ιστολόγιο «ιεράς» μητροπόλεως Βεροίας: 

«Είδες τον πνευματικό σου πατέρα, να γαμάει μια πόρνη μέσα στο "σπίτι" εξομολογητήριο του, και σκανδαλίστηκες; Ντροπή σου! Να πας αμέσως να του σκύψεις ευλογημένε… Να του κάνεις βαθειά μετάνοια, και να του ζητήσεις συγχώρεση που τον κατέκρινες, έστω και με τη σκέψη και μόνο!»
http://xairete.blogspot.gr/2013/04/blog-post_9941.html


Panagiotis Michalopoulos 
Αρχειακό:
(Τρίτη, 4 Μαΐου 2010)
Η μαντάμ, χαρακτηριστικός τύπος ποιμνίου που τρώει των παπάδων («μη κρίνετε την Εκκλησία») το κουτόχορτο! Δεν διαβάζει «χαίρετε», ζει στον κόσμο της…
http://xairete.blogspot.gr/2010/05/blog-post_5266.html

Panagiotis Michalopoulos 

Σχετικό:
(Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013)
«Παναγιώτη, από πότε κατέχεις την δίκαιη κρίση;»
http://xairete.blogspot.gr/2013/01/blog-post_2503.html


Panagiotis Michalopoulos 
Αρχειακό: 
(Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011) 
Ήταν λοιπόν και πλασιέ αιρετικού βιβλίου ο μακαρίτης Παΐσιος! 
Έτσι εξηγείται το ότι τον λατρεύουν όλοι οι ευαγγελιστές που γνώρισα στο facebook!!! 
http://xairete.blogspot.gr/2011/09/facebook_30.html

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=221167998280966&id=100011633015217

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2016

Ώστε ο «άγιος» Παΐσιος, μας συμβουλεύει να προσκυνούμε τον Δικέφαλο Αετό;

5 σχόλια:

  1. Εικόνες βαρύτιμες, εικόνες αξίας, ακριβές, ειδικής παραγγελίας, εικόνες πρόκληση, εικόνες για κλέψιμο:
    Και γιατί πρόσωπα με ανάγλυφα πουκάμισα; Για να προστίθεται αξία στην εικόνα από το πολύτιμο μέταλλο; Για το εμπόριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας ωραίος ύμνος της Εκκλησίας μας λέει:
    «Ή έλπίς μου ό Πατήρ, καταφυγή μου ό Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Αγιόν Τριάς Αγία, δόξα Σοι».
    Συμπέρασμα:
    Ο θεός λοιπόν είναι η ελπίδα μας, η καταφυγή μας, η προστασία μας! Όχι οι εικόνες, τα τοτέμ, τα ξόανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΧΕΤΙΚΟ:
    Πώς μπορεί να είναι θαυματουργή αυτή η παπική και βλάσφημη εικόνα (της Τήνου), του Ευαγγελισμού με τον κρίνο και το περιστέρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γι αυτό λοιπόν λέω και ξαναλέω, ότι είναι μεγάλη αμαρτία, η μεγαλύτερη αμαρτία… Αυτή η βλασφημία κατά του αγίου πνεύματος: Να το αγιογραφούν δηλαδή –το Άγιο Πνεύμα, -παντού και πάντα, σαν ένα πανταχού παρών… περιστέρι!
    Μια καθαρά παπική νοοτροπία, που έχει δυστυχώς υιοθετηθεί και από εμάς τους λεγόμενους ορθόδοξους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωάννης Καρδάσης:
    Ναι αγαπητέ μου και ας φωνάζει η Ζ΄ Οικουμενική, ότι "ζωγραφούμεν α είδομεν" και "δεν ζωγραφούμεν α ουκ είδομεν", κάτι που αποδεικνύει, ότι η Εκκλησία μας (η Ελλαδική και όχι βέβαια η Εκκλησία του Χριστού), είναι όντως "καρναβαλική".

    ΑπάντησηΔιαγραφή