Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Με αυτό λοιπον το σκηνικό, έρχονται τώρα κάποιοι ελληνολάτρες, πιάνονται από αυτήν την παράγραφο με του έλληνες, και την παρουσιάζουν σαν τάχα πραγματική συνάντηση με τον Ιησού, σαν τάχα τα λόγια του Ιησού να είχαν σχέση με τους έλληνες… Παρουσιάζουν –λίγο πολύ, τον Ιησού, σαν την μαντάμ Σουσού από την ψαραγορά στον Βύθουλα, που ξιπαζόταν μετά όταν πλούτισε, και που αρεσκόταν να δέχεται την κάθε κυρά Κατίνα του Κολωνακίου στα «ιδιαιτέρα διαμερίσματα» της! Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γιαννης Α. Μαλταμπες 



Πρόεδρος ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ 
President (title) στην εταιρεία δικηγορος 
Σπούδασε Δικηγόρος στο Νομική Σχολή Αθηνών 
Τόπος διαμονής: Athens, Greece 
Τόπος καταγωγής: Vourkotí, Kikladhes, Greece

9 ώρες πριν
Επιτέλους μετά από έναν σχεδόν χρόνο αποχής έφθασε η ώρα να αρχίσω την συγγραφή της διπλωματικής εργασίας για να ολοκληρωθεί το μεταπτυχιακό μου στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στην Ορθόδοξη Θεολογία. Θέμα: Η δίκη του Χριστού από τον Πιλάτο στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο. Έμαθα απόψε πως ο Σωκράτης αναζητούσε την αλήθεια... [...]

...και ο ΙΗΣΟΥΣ κλείνει την δημόσια παρουσία ΤΟΥ με την αναφορά του στους Έλληνες που θα Δοξάσουν τον Υιό και τον Πατέρα. Όποιοι δεν μπορούν να τα δούν πρέπει να διαβάσουν και όποιοι τα γνωρίζουν πρέπει να τα πουν στους Έλληνες ανοιχτά γιατί ο Ελληνοχριστιανισμός είναι μία ενιαία θεμελιακή αποκάλυψη του ΘΕΟΥ στον ΑΝΘΡΩΠΟ...
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

ΓΡΑΦΕΤΕ: «…και ο ΙΗΣΟΥΣ κλείνει την δημόσια παρουσία ΤΟΥ με την αναφορά του στους Έλληνες που θα Δοξάσουν τον Υιό και τον Πατέρα.»
Το σχόλιο μου: Από το μυαλό σας τα κατεβάζετε αυτά, ή κάπου τα διαβάσατε;
 

Κωνσταντίνος Στρατής
Η συνάντηση του Ιησού με τους Έλληνες
antibaro.gr

 
Panagiotis Michalopoulos

Διαβάζω – σχολιάζω:
1. «῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων, ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ.»
Ελληνες δηλαδη της διασπορας, και εβραιοι στο θρησκευμα…
« Οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν, λέγοντες· Κύριε, θέλομεν τὸν ᾿Ιησοῦν ἰδεῖν»
1. Δηλαδη, δεν ήταν ακροατές του Χριστού, δεν πίστευαν σε αυτόν, άλλα τον είχαν ακουστά από διάφορες φήμες, και είχαν την περιέργεια να δουν τι είναι αυτό το φαινόμενο… Πώς μοιάζει, κλπ!.
2. «Ἔρχεται Φίλιππος, καὶ λέγει τῷ ᾿Ανδρέᾳ»
2. Φαίνεται ότι δεν του ενέπνευσαν την εμπιστοσύνη οι φάτσες αυτών των ελλήνων, και φοβούμενος για την ασφάλεια του Χριστού, ήθελε και τη γνώμη ενός άλλου μαθητή…
3. «καὶ πάλιν ᾿Ανδρέας καὶ Φίλιππος λέγουσι τῷ ᾿Ιησοῦ.
3. Ούτε λοιπον και ο άλλος μαθητής πείστηκε, και δεν έδωσε πράσινο φως για τη συνάντηση του Χριστού με τους έλληνες τουρίστες… και ανάφεραν το περιστατικό στον Ιησού!
4. «Ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα, ἵνα δοξασθῇ ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου.»
4. Ο Ιησούς λοιπον αποφεύγει να πει στους μαθητές του να στείλουν στον διάβολο τους περίεργους έλληνες, και φυσικά δεν τους επιτρέπει με καμιά δύναμη να τους φέρει κοντά του… και αλλάζει αμέσως θέμα:
Τους τονίζει ότι έχει αρχίσει ήδη η πορεία προς το πάθος, προς το μαρτύριο, προς τον Γολγοθά, προς την δόξα της θυσίας του ανθρώπου Χριστού, και της σωτηρίας όλων των ανθρώπων.
Ήδη νωρίτερα, όταν είχε έκφραση την θέληση του να πάει κι αυτός στα Ιεροσόλυμα για τη γιορτή, εκεί δηλαδη στη φωλιά των λύκων των Γραμματέων και των Φαρισαίων που ζητούσαν να τον συλλάβουν… Και τότε οι μαθητές φοβούμενοι για τη ζωή του, προσπάθησαν να τον αποτρέψουν, αλλά εκείνος επέμενε, και μάλιστα τους μάλωσε, τους απάντησε με σκληρά λόγια… Τότε ο Θωμάς είπε απελπισμένα: Άντε, πάμε τότε και εμείς κοντά του, για να πεθάνουμε μαζί του!
Με αυτό λοιπον το σκηνικό, έρχονται τώρα κάποιοι ελληνολάτρες, πιάνονται από αυτήν την παράγραφο με του έλληνες, και την παρουσιάζουν σαν τάχα πραγματική συνάντηση με τον Ιησού, σαν τάχα τα λόγια του Ιησού να είχαν σχέση με τους έλληνες… Παρουσιάζουν –λίγο πολύ, τον Ιησού, σαν την μαντάμ Σουσού από την ψαραγορά στον Βύθουλα, που ξιπαζόταν μετά όταν πλούτισε, και που αρεσκόταν να δέχεται την κάθε κυρά Κατίνα του Κολωνακίου στα «ιδιαιτέρα διαμερίσματα» της! Χα!
https://www.facebook.com/yiannismaltabes/posts/647276612077791

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου