Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Ερώτηση 1η:«Πότε μπαίνουμε στην κόλαση ή στον παράδεισο; Όταν πεθαίνουμε, ή αργότερα;» Απάντηση: στις 40 μέρες, λένε οι παπάδες! (Όποτε, τρέξτε μαλάκες για να προλάβετε τα συγχωροχάρτια με τα μνημόσυνα! Χα!) Ερώτηση 2η: Και τότε, ποια Κρίση θα γίνει από τον Κύριο στην Δευτέρα Παρουσία Του, που λέει και το Σύμβολο της Πίστεως; Απάντηση: Καμιά κρίση, μπουρμπούτσαλα δηλαδη, αφού έχουν φροντίσει για όλα οι παπάδες, με τα κόλλυβα, τα μνημόσυνα, τα τρισάγια, το λάδι και τα πρόσφορα, τα κομποσκοίνια τους, τα κεριά και τα λιβάνια τους! (δηλαδη, με όλα τα παπαδίστικα τυχερά τους! Χα!)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος Γενναδίου Ρόδου
22 Φεβρουαρίου
Λέγει ένας γέροντας πρόσφατος της Ορθόδοξης μας εκκλησιάς: εύκολο είναι να μπούμε στο παράδεισο. [...]
ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos 
Πότε μπαίνουμε στην κόλαση ή στον παράδεισο; Όταν πεθαίνουμε, ή αργότερα;
Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος Γενναδίου Ρόδου 

Μετά το θάνατο και την έξοδο της ψυχής εκ του σώματος η ψυχή ακολουθεί τη σκάλα της κρίσης. 
Ανεβαίνει σκαλί σκαλί έχοντας δεξιά τους αγγέλους για τα καλά μας έργα κι αριστερά τους δαίμονες για τα κακά μας έργα. 
Κι έτσι για σαράντα μέρες που θα περιφέρεται η ψυχή εκτός του σώματος θα ζητάει συγχώρεση εκ των ζώντων εν τω σώματι επί της γης. 
Σαν ολοκληρωθεί το σαρανταήμερο θανεβεί τη σκάλα που θα αξιολογηθούν οι πράξεις μας ως αγαθά ή ως αμαρτίες. 
Μετά την ολοκλήρωση αυτών των γεγονότων (σαρανταήμερο και σκάλα) θα κριθεί εάν θα λάβει θέση εις την αιώνια ζωή στο παράδεισο ή στην κόλαση.
Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος Γενναδίου Ρόδου 

Υπάρχουν και σχετικές αγιογραφίες πρωτοχριστιανικές που θα συναντήσει οποιοσδήποτε χριστιανός σε πολύ παλαιούς ναούς που δείχουν τα γεγονότα.
Panagiotis Michalopoulos 

Δηλαδη, τι; Η μόνη ορθόδοξη πηγή μας, είναι αυτές οι αγιογραφίες; Και αν ναι, ποσο αξιόπιστο είναι αυτό; Υπάρχουν άλλωστε και αντι-ορθόδοξοι ύμνοι της Εκκλησίας μας, ύμνοι που είναι καθαρά βασισμένοι σε απόκρυφα μόνο ευαγγέλια! Υπάρχει βέβαια και η βλάσφημη αγιογραφία – αυτή του Ευαγγελισμού της Παναγίας, αυτή με τον… γονιμοποιό κρίνο! Θα την θεωρήσουμε και αυτή σαν τεκμήριο για την όποια άποψη;
Και γενικά –στο θέμα μας, μου φαίνεται παράξενο αυτό, έως και ύποπτο, το να ταυτίζεται ο περιορισμένος χρόνος ο δικός μας –των ζώντων δηλαδη, με τον άπειρο χρόνο της ψυχής του μεταστάντος, με την αιωνιότητα δηλαδη. Και να παρουσιάζεται έτσι η ψυχή αυτή σαν δέσμια, σαν να συμμετέχει δηλαδη σε τριήμερα, σε σαραντάημερα κλπ, κάτι που νομίζω ότι το αντιγράψαμε από την αρχαία ελληνική ειδωλολατρική θρησκεία.
Τι λέτε λοιπον;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1053919147988284&id=957158347664365


ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Γιάννης Ψυχαλής 
Στην ερώτηση 2 όλες οι απάντησεις.
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1063254407070571?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου