ΔΙΑΒΑΖΩ:
Άνθιμος για ομοφυλόφιλους: «Ούτε τα ζώα δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις»
Θέση υπέρ των όσων είπε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος σχετικά με το σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών πήρε προχθες από το βήμα μάλιστα της εκκλησίας ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος.
Ο Άνθιμος ιερούργησε προχθες Κυριακή στον Ιερό Ναό της Παναγίας Δεξιάς, και αναφερόμενος στο σύμφωνο είπε:
"Πότε υπήρξε τέτοιο φαινόμενο 2015 χρόνια να παντρεύεται άνδρας τον άνδρα και γυναίκα την γυναίκα; Αλλά και να θέλουν το δικαίωμα να έχουν ξένα παιδιά, για να τα μεγαλώσουν, και να τους πουν τι;
Ούτε τα ζώα δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις... Κύριε Ελέησον!"
«Ο κ. Αμβρόσιος μην ξεχνάμε ότι είναι Μητροπολίτης στα Καλάβρυτα, στον τόπο όπου ξεκίνησε η επανάσταση του 1821 για να αποκτήσουμε εμείς την ελευθερία! Αν δεν υπήρχε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός και οι ήρωες, δεν θα είχαμε εμείς σήμερα κράτος», υπογράμμισε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης.
Πηγή: lifo.gr
Και όμως και τα ζώα έχουν τέτοιες διαθέσεις και μάλιστα κατά κόρον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια υπάρχει στη φύση και κατά κόρον, τόσο στα κατώτερα ζώα, όσο και στα ανώτερα. Παράδειγμα: στα σαλιγκάρια έχουμε αμφιφυλία, δηλ. ύπαρξη και των δυο φύλων. Όποιο προλάβει γίνεται αρσενικό και το άλλο γίνεται θηλυκό. Στους δε πιθήκους εκεί είναι που έχουμε και ερωτικά δράματα, από τις γκόμενες των θηλυκών, όταν η φιλενάδα τους πάει με αρσενικό, αλλά ευδοκιμεί επίσης πολύ η συνουσία αρσενικού με αρσενικό, καθώς και ο αυνανισμός.
Όσον αφορά την ομοφυλοφιλία είναι μια πανάρχαια κατάσταση, που ευδοκίμησε και στη χώρα μας. Ξεχνάμε τον θηβαϊκό λόχο από εραστές και ερωμένους, ξεχνάμε το φόνο του γιατρού του Ηφαιστίωνα από τον Μ. Αλέξανδρο, που τον θεώρησε υπαίτιο του θανάτου του εραστή του. Ξεχνάμε το φλογερό φιλί του Μ. Αλεξάνδρου στον εραστή του μέσα στο στάδιο. Ξεχνάμε τους ύμνους του Πλάτωνα για την ομοφυλοφιλία και άλλα πολλά.
Εδώ φτάσαμε στη ρωμαϊκή εποχή σε γάμους με ζώα, όπως του Καλλιγούλα με το άλογό του, που το έβαλε και μέσα στη Σύγκλητο.
Αλλά και σε άλλες χώρες έχουμε άνθιση της ομοφυλοφιλίας από αιώνες, όπως π.χ. στην Ινδία, όπου και τώρα ανθεί και μάλιστα έχουμε γυναικείους χορούς από άντρες ντυμένους γυναίκες.
Βέβαια, η ομοφυλοφιλία και η αρσενοκοιτία εκτός από τον Παύλο, καταδικάζεται ήδη νωρίτερα και στο Λευϊτικό, όπου παρατίθενται λεπτομερώς οι απαγορεύσεις συνευρέσεων με συγγενείς. Παραδόξως, παραλείπεται η απαγόρευση συνουσίας πατέρα με την κόρη του. Μήπως εδώ στηρίχθηκε η συνουσία του Λωτ με τις κόρες του; Ποιός ξέρει.
ΙΚ
ΧΑΜΟς!
ΑπάντησηΔιαγραφή