Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Σήμερα, συζητώ με τον γέροντα (φωτο) Παλαμά Καλλιπετρίτη…

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017

Με ρωτούν: «Αφού πιστεύουμε ότι η Μαρία δεν είναι "Χριστοτόκος" αλλά "Θεοτόκος"… Τότε γιατί ονομάζουμε την γέννηση του Κυρίου "Χριστούγεννα" και όχι "Θεούγεννα" ή "Θεοτόκια";» (Πώς λέτε ότι πρέπει να τους απαντήσω –εγώ, ως ορθόδοξος χριστιανός; 1. Με ένα μεγάλο «OYAOY»;, ή… 2. Με ένα επίσης ξενόγλωσσο «Oh Mary -Mother of God, Oh Jesus and Joseph!»; )

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Παλαμάς Καλλιπετρίτης
1 ώρα πριν

Εδώ και 12 χρόνια στο μοναστηράκι της Θεοτόκου Καλλίπετρας εορτάζονται τα Χριστούγεννα με μοναστηριακή αγρυπνία...
ΣΧΟΛΙΑ:
Νικος Χοχλιουρος 
Πάντα άξιος γέροντα !!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Διαβάζω: «στο μοναστηράκι της Θεοτόκου Καλλίπετρας…»
Σχολιάζω:
Πόσο ορθόδοξο είναι αυτό που λέτε; Καθόλου! Είναι αιρετικό, είναι μονοφυσίτικο! 

Η Παναγία, δεν γέννησε θεό για να ονομάζεται Θεοτόκος, αλλά Χριστό -που ήταν και θεός και άνθρωπος!
Παλαμάς Καλλιπετρίτης 

Η αποψη σας, εχει απαντηθει απο τους Αγιους Πατερες, τις Οικουμενικες Συνόδους και την σύνολη διδασκαλια της Ορθοδόξου Εκκλησίας. 
Η λέξη "Χριστοτόκος" απορίφθηκε ως αιρετική. 
Η λέξη "Θεοτόκος" απέδοσε ως τεχνικός όρος το Θεός και άνθρωπος όπως είναι.
Panagiotis Michalopoulos

Λέτε ότι είναι αιρετική η λέξη «Χριστοτόκος», ή ΚΑΙ η λέξη «θεανθρωποτόκος»; Γιατί; Αφού και η μια και η άλλη αποδίδουν πλήρως αυτό που έκανε η Παναγία!
Γέννησε τον Χριστό; Μάλιστα! Ήταν και θεός και άνθρωπος; Μάλιστα!
Το να απομονώνουμε την ανθρώπινη φύση του Χριστού -αποκαλώντας Θεοτόκο την Παναγία, είναι καθαρά αιρετικό, είναι μονοφυσιτικό!
Οι πατέρες, θέλοντας να αντιμετωπίσουν έναν μονοφυσίτη της άλλης άκρης (που δεν δεχόταν τη θεία φύση του Χριστού), διέγραψαν το «Χριστοτόκος», και πέρασαν στο άλλο άκρο, ονομάζοντας «Θεοτόκο» την Παναγία!

Παλαμάς Καλλιπετρίτης 
Καταλαβαινω το σκεπτικο σας. Ειστε ακριβης. 
Απλα οι λεξεις αυτες εγιναν τερμινους τεκνικους για να δηλωσουν στην Ορθοδοξια την αιρεση και την αληθεια.
Xristos Manolis 
Εσύ μιχαλοπουλε παίζεις με τις λέξεις,η ουσία όμως δεν βρίσκεται εκει!!
Panagiotis Michalopoulos 

Είναι λοιπόν θεά η Παναγία, για να μπορεί να γεννήσει θεό;
Αν γέννησε τον θεό, είναι λοιπόν και ανώτερη του... διότι αυτή που γεννάει τον θεό, είναι πιο παλιά από αυτόν, μεγαλύτερη, ανώτερη… Είναι και θεά -πριν τον θεό, βεβαίως – βεβαίως!
Αλλά σε ρωτώ:
1. Ο θεός δεν είναι αγέννητος σαν πατέρας;
2. Ο Θεός σαν Υιός, δεν γεννήθηκε από τον πατέρα προ πάντων των αιώνων;
3. Μήπως λοιπόν η Παναγία δεν γέννησε ένα θεό αλλά τον Χριστό που δεν ήταν ο θεός που γεννήθηκε εκείνη τη στιγμή, αλλά ο Υιός και Λόγος του θεού ο σαρκωμένος, ο και άνθρωπος -κατά συνέπεια;
Συμπέρασμα:
Μητέρα του Κυρίου, του Χριστού δηλαδη, ναι! Μητέρα του θεού -Θεοτόκος, όχι! Ο Υιός -θεός, το δεύτερο πρόσωπο της αγίας τριάδας, είχε γεννηθεί από τον Πατέρα, πριν από όλους τους αιώνες, είναι άχρονος όπως λέμε! Ο Χριστός λοιπόν σαν άνθρωπος, δεν έχει πατέρα, και σαν θεός δεν έχει μητέρα!
Μη λέμε λοιπόν θεομήτορα και Θεοτόκο την Παναγία, μη την λέμε θεό κι αυτή -που γεννάει θεό... Μη ζητούμε και να μας... σώσει, αυτή!

Katerina Rouka
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΥΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ..ΗΡΘΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.. ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΑΠΛΑ...
Panagiotis Michalopoulos
Στη θ. λειτουργία, λέμε: «Ὁ Μονογενὴς Υἱὸς καὶ Λόγος τοῦ Θεοῦ…», δηλαδη το δεύτερο πρόσωπο της αγίας τριάδος (δεν το γέννησε αυτό η Παναγία -πριν 2015 χρόνια, αλλά ο Πατέρας προ πάντων των αιώνων (σύμβολο της πίστεως), …«καταδεξάμενος διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν σαρκωθῆναι…» Σαρκώθηκε ως Χριστός (θεός και άνθρωπος), πριν από 2015 χρόνια. Η Παναγία λοιπόν είναι μητέρα του Χριστού, και όχι του Υιού και λόγου του Θεού! Η Παναγία, δεν γεννησε κανέναν θεο, κανένα από τα τρια πρόσωπα της αγίας τριάδας. Ούτε τον πατέρα, ούτε τον υιό, ούτε και το άγιο πνεύμα.
πηνελοπη χελιαντες 
Νομιζω ετσι πως εχει προχωρησει το αιρετικο στοιχειο στην Ορθοδοξη εκκλησια
Panagiotis Michalopoulos 
Αυτό το ξέρατε; Ότι ο Χριστός σαν άνθρωπος δεν είχε πατέρα, και σαν θεός δεν είχε μητέρα; Και ότι επομένως η Παναγία δεν πρέπει να λέγεται… «Θεοτόκος», ή «μήτηρ θεού», ή «θεογεννήτρια», ή… «θεός μετά τον θεόν» κλπ;
ΑΝΝΑ ΖΕΡΒΑ
απευθυνομαι οχι σ εσενα θνητε ανθρωπε.....παναγιωτη ....
αλλα στο δαιμονα που σε εχει κυριευσει........
παντου τρυπωσατε σε σωματα θνητων και τολματε να δινετε ψευτικη μαχη???
η ωρα σας λιγη.....
σε λιγο το παρτυ σας θα εχει τελειωσει....
ερχετε ο κυριος στο δρομο ειναι....
δυναμεις του βελζεβουλ.....
εκει θα μιλησουν τα σπαθια .....
ερχετε στο δρομο ειναι και ο ενας.....
εκει να σας δω....
ο καβαλης και τ ασπρο αλογο...
αποκαλυψη ιωανου....
θα ασπρισει ολη την μαυριλα του τοπου τουτου....
ερχετε θα σας κανει ολους αχταρμα....
ουρανιοι προδωτες.....
που τολματε να τα βαζετε με τον ιδιο θεο......
πατερ πολυ σοφα λογια σας ακουμε ολοι με χαρα και σας αγαπαμε....
θα ειμαστε παρων στην αγρυπνια σας...ολοι μας........
Panagiotis Michalopoulos 

Γεια σου Άννα Ζέρβα!
Σε είδα στη φωτο -στο προφίλ σου, και χάρηκα που ο γέροντας εδώ, είναι τόσο ζωόφιλος, που σε περιέλαβε και εσένα στα φιλικά του πρόσωπα! 

Καλή σου όρεξη στο άχυρο! 
Χα!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1253793374637604&set=pb.100000208607695.-2207520000.1450538308.&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1720304351524959&set=a.1437190833169647.1073741835.100006362323939&type=3&theater

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Κλασική περίπτωση: 
Ειδική θρησκευτική υπηρεσία φωτογράφισης χριστιανών -μαϊμού ορθόδοξων. 
Τα πρόσωπα αποτυπώνονται όπως είναι στον εσωτερικό τους κόσμο. 
(Π.χ., η φοράδα στη ψύχη, και ως φοράδα και στο πρόσωπο, κλπ, κλπ!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου