Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Για να μας επιβάλουν λοιπόν οι θρησκευτικοί μας "ταγοί" (το λες και "τράγοι") την ανεπιφύλακτη εκ μέρους μας προσκύνηση, διαφημίζουν πολλές από τις εικόνες αυτές, σαν θαυματουργές τάχα!

Κρίμα στο μπόι σου, καλέ!  
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Fdimitrios Athanassiou
27 λεπτά πριν

Παρατηρείται τον τελευταίο καιρό Αγιορείτικες Μονές να προσφέρουν, ως δωρεές, σε Μητροπόλεις (ενορίες-Μονές) αντίγραφα θαυματουργών εικόνων, που φυλάσσονται στις Μονές. [...]
Τέλος πιστεύω ότι το χριστεπώνυμο πλήρωμα μπερδεύεται γιατί αρχίζει να πιστεύει στις θαυματουργικές ιδιότητες των εικόνων αυτών και διαστρέφεται η πίστις όσον αφορά τα θαύματα με τα πρόσωπα που απεικονίζονται σε εικόνες.Δηλαδή καλλιεργείται η χωρίς επίγνωση λαϊκή ευσέβεια.
Μήπως κάνω λάθος;
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Όχι πάτερ, δεν κάνετε λάθος!
Η ορθόδοξη εκκλησία επεξετάθει, με την ενσωμάτωση σε αυτήν όλων των ειδωλολατρών εκείνης της εποχής, της Βυζαντινής δηλαδή περιόδου, τότε που οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούσαν να αντέξουν τους σκληρούς διωγμούς, και αναγκάζονταν να δηλώσουν χριστιανοί για να μην τους πετσοκόψουν οι βυζαντινοί χριστιανο-Ταλιμπάν. Κράτησαν όμως όλες τις ειδωλολατρικές τους συνήθειες, τις οποίες μετά τις εμβολίασαν και στο υπόλοιπο σώμα της Εκκλησίας.
Έτσι σήμερα, έχουμε αυτόν τον αχταρμά στην πίστη μας, αυτήν την ειδωλολατρία σε όλες σχεδόν τις εκφράσεις μας ως χριστεπώνυμο τάχα πλήρωμα!
Γι αυτό, αν και ο λόγος του θεού απαγορεύει την προσκύνηση όλων αυτών των ειδώλων, των λειψάνων, των διαφόρων ιερών τάχα αντικειμένων (ζώνες, παντόφλες, τίμια ξύλα, κλπ), έχουμε την έξαρση αυτή με την προσκύνηση των εικόνων, την χειρότερη από όλες τις άλλες ειδωλολατρικές τάσεις! Έτσι, πάρα την απαγόρευση, πρέπει λέει να τις προσκυνάμε -σαν είδωλα αυτές, αντί τον θεό, και μόνο τον θεό, τον ζωντανό, τον μόνο αληθινό θεό!
Για να μας επιβάλουν λοιπόν οι θρησκευτικοί μας "ταγοί" (το λες και "τράγοι") την ανεπιφύλακτη εκ μέρους μας προσκύνηση, διαφημίζουν πολλές από τις εικόνες αυτές, σαν θαυματουργές τάχα! 

Εικόνες που ματώνουν που δακρύζουν, που κούνιουνται πέρα-δόθε σαν εκκρεμές, που ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους σαν κινούμενα σχέδια… Εικόνες, που εξαφανίζονται και εμφανίζονται («φανερωμένες»), εικόνες με την εγγύηση ότι τάχα τις έφτιαξε ο ευαγγελιστής Λουκάς… 
Και το πιο εξοργιστικό, ...εικόνες που δεν τις έφτιαξε τάχα ανθρώπου χέρι 
(«αχειροποίητες»)!!!..
Έτσι, επιβάλλεται, επιτρέπεται η προσκύνηση τους, αφού ρε γαμώτο είναι τέτοια ιερο-μαγικά αντικείμενα!
Άξιες επίσης για λατρευτική προσκύνηση είναι και άλλα επώνυμα τέτοια ξόανα, όπως η Παναγία από τα Ιεροσόλυμα -για παράδειγμα, της οποίας την εικόνα την υποδεχόμαστε (όπως και το άγιο κωλοφώς) με τιμές αρχηγού κράτους! 

Επίσης με τιμές αρχηγού κράτους υποδεχόμαστε και το αντίγραφο της εικόνας αυτής, που -αν την προσέξατε, μοιάζει λίγο και με καρικατούρα του Ντίσνεϋ! 
Χα!

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1509197822727870&id=100009130016052

4 σχόλια:

  1. Στην ιστοσελίδα της Αποστολικής Διακονίας διαβάζουμε για τις δήθεν "αχειροποίητες" εικόνες του Χριστού και της Παναγίας:

    http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_main/catehism/theologia_zoi/themata.asp?cat=hist&NF=1&main=texts&file=34.htm

    "... Η «αχειροποίητη» εικόνα αντιστοιχεί προς το διϊπετές (ενν. ξόανον ) της αρχαιότητας. Τα διϊπετή ήταν τα παλλάδια των αρχαίων - δηλαδή ομοιώματα θεών, και ειδικότερα της Αθηνάς - που προστάτευαν τις πόλεις στις δύσκολες περιστάσεις, καθώς και τους στρατιώτες στους πολέμους όπως υπονοεί η ονομασία τους, τα διϊπετή υποτίθενται ότι είχαν πέσει από τον ουρανό, από τον Δία.
    Κατά τον ίδιο τρόπο, στους βυζαντινούς χρόνους θεωρήθηκαν παλλάδια θρησκευτικές εικόνες, στην περίοδο δε που προαναφέραμε ήταν κυρίως οι λεγόμενες «αχειροποίητες» του Χριστού...
    ... Η συγκέντρωση εικόνων και άλλων κειμηλίων, λειψάνων, κ.ο.κ. είναι μέρος της κρατικής προπαγάνδας, προς το εσωτερικό και το εξωτερικό· ανυψώνει το φρόνημα των κατοίκων, ενισχύει την αίγλη της αυτοκρατορίας στα μάτια εχθρών και φίλων, και λειτουργεί αποτρεπτικά έναντι των επίδοξων εισβολέων. Η εμφάνιση των «αχειροποιήτων» εντάσσεται μέσα στα γενικότερα πλαίσια της ραγδαίας αύξησης του αριθμού των εικόνων, φορητών και μνημειακών, και της όλο και μεγαλύτερης αποτίσεως λατρευτικής τιμής προς αυτές μετά τα μέσα του ΣΤ' αιώνα και μέχρι το ξέσπασμα της εικονομαχίας. Αυτή η ξαφνικά τόσο έντονη παρουσία των εικόνων οφείλεται στους αυτοκράτορες..." κ.λπ.

    Αξίζει να διαβαστεί όλο το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποια αντίρρηση:

    Στους πρώτους αιώνες διώκονταν και "πετσοκόβονταν" οι χριστιανοί, που όμως αυξάνονταν και πληθύνονταν. Οι εκλεκτότερες ψυχές προσέρχονταν εθελοντικά στη χριστιανική πίστη κατά χιλιάδες και εκατομμύρια παρά τους διωγμούς. Με το διάταγμα των Μεδιολάνων επικράτησε ανεξιθρησκεία, σταμάτησαν οι διωγμοί των χριστιανών. Έπειτα, ο χριστιανισμός, κατάντησε επίσημη θρησκεία του Κράτους. Ο χριστιανισμός όμως είναι πίστη εξ αποκαλύψεως, βασιλεία του Θεού, και όχι θρησκεία δηλ. εντάλματα ανθρώπων. Τότε, εθελοντικά και ομαδικά, άνθρωποι ωφελιμιστές προσήλθαν μαζικά στο χριστιανισμό, μόνο και μόνο για να είναι "με την επίσημη θρησκεία του κράτους" και να έχουν τα προνόμια (π.χ. κρατικοί υπάλληλοι, υπουργοί, διαχειριστές οικονομικών, αξιώματα που οι αυτοκράτορες εμπιστεύονταν στους τίμιους κι ευσυνείδητους χριστιανούς). Εκτός από κάποια αλλόφυλα έθνη που βαπτίστηκαν ομαδικά, κατόπιν αποφάσεως και κατηχήσεως των ηγετών τους, και όχι με τη βία, δεν έγινε μαζικός εκχριστιανισμός ούτε διωγμός ειδωλολατρών από χριστιανούς. Είναι παραπληροφόρηση. Τη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας δεν την έκαψαν χριστιανοί. Περιπτώσεις που αναφέρονται, για ιπποδρόμους, για φιλοσόφους κ.λπ. είναι άλλης ιστορικής αλήθειας, αλλά δεν είναι του παρόντος. Πράξεις φανατισμού έγιναν όχι από αληθινούς χριστιανούς, αλλά από "τέως ειδωλολάτρες και έπειτα θρησκόληπτους που κουβαλούσαν την παλιά θρησκεία τους" που εμφανίζονταν με τον μανδύα χριστιανού. Διαχρονικά οι φανατισμένοι αυτοί θρησκόληπτοι, πιστοί όχι στο Χριστό αλλά στα είδωλά τους και στη θρησκοληψία τους στρέφονταν κυρίως εναντίον των αληθινών χριστιανών, των διαχρονικών "Χρυσοστόμων", συνήθεια που επικράτησε και στους επόμενους αιώνες, μέχρι την εποχή μας.

    Οι σύγχρονοι φανατισμένοι θρησκόληπτοι, μόλις εντοπίσουν έναν επικίνδυνο για τα συμφέροντά τους και τις αξίες τους αληθινό χριστιανό, πιστό, πνευματικό, ορθόδοξο, ευαγγελικό, παραδοσιακό, που πειθαρχεί στον Θεό και δεν πειθαρχεί σε εντάλματα ανθρώπων, ούτε σε κομποσχοίνια, ούτε σε ψεύτικα κειμήλια, άγια φώτα, κεριά, τάματα, αχειροποίητες και θαυματουργές εικόνες που δακρύζουν και ανοιγοκλείνουν τα μάτια, που δεν υποκύπτει σε γεροντάδες και παρθενοσυλλέκτες που ωθούν να μαντρωθούν τα κορίτσια και τα αγόρια του κόσμου εκτός του κόσμου, ούτε τον ενοχλούν "κάρτες πολίτη" και barcodes, την χρήση των οποίων κάποιοι δεν επιθυμούν για να μην αποκαλυφτούν άδηλες περιουσίες, που δεν συμφωνεί με το να συναινεί η Εκκλησία στο να απαιτείται μια μικρή περιουσία για κάθε βάπτιση, γάμο και κηδείες, που θέλει ζωντανή κι ελεύθερη εκκλησία, του επιτίθενται με το στίγμα του ασεβούς αν όχι του αιρετικού με σκοπό την απομόνωσή του από τη "χριστιανική κοινωνία". Στη βιτρίνα και στις δόξες φελλοί και ντενεκέδες ξεγάνωτοι, στην αφάνεια και στην δυσμένεια από την επίσημη εκκλησία σύγχρονοι Πατέρες ολκής.

    Επισκέπτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το διαβάσαμε όλο το κείμενο! Σας ευχαριστούμε θερμά φίλτατε! Καληνύχτα σας, και καλό ξημέρωμα! Χαίρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ θερμό, αγαπητέ επισκέπτη για το εμπεριστατωμένο σας σχόλιο! Το οποίο είχε παραπέσει και το είδα μόλις τώρα και το δημοσίευσα. Νόμιζα μάλιστα ότι ήταν δικό σας το πρώτο σχόλιο στο οποίο απάντησα αμέσως. Φαίνεται όμως ότι αφού δεν το υπογράφει ο κ. Καρδάσης, αφού δεν ήσασταν εσείς, κάποιος άλλος φίλος μας το έστειλε! Ας είναι καλά!
    Καληνύχτα φίλοι μου, καλό σας ξημέρωμα! Χαίρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή