Τα «τυχερά» και τά παπαδικά «χαράτσια» δίνουν και παίρνουν στις Μητροπόλεις των Δεσποτάδων. Έχουν και τίμημα μάλιστα για την τέλεση των μυστηρίων, και αυτό νομοθετημένο.
Έναν τέτοιο Τιμοκατάλογο Ιεροπραξιών, βρίσκεται στην διάθεση της sporeas.tv από την Μητρόπολη Κίτρους Κατερίνης και Πλαταμώνος, όπου ο νέος Μητροπολίτης Κατερίνης Γεώργιος φρόντισε να εκδώσει με ισχύ από την πρώτη ημέρα του νέου έτους 2015 [01-01-2015].
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών τί έχει να πεί γι' αυτό;
Και οι εισαγγελείς τής χώρας δέν θα πρέπει να βάλουν και τους παπάδες στην ίδια κατηγορία με κάθε πολίτη δημόσιο υπάλληλο που παιρνει φακελάκι;;;
Το νέο παπαδικό «χαράτσι» λοιπόν, για όσους θέλουν να παντρευτούν, να βαπτίσουν ή να… πεθάνουν, θα το δείτε αποκλειστικά στην φωτοτυπία που δημοσιεύουμε.
Ενδεικτικά:
1. Γάμος = 100 ευρώ
2. Βάπτιση = 100 ευρώ
3. Κηδεία = 60 ευρώ
4. Μνημόσυνο = 30 ευρώ
5. Θ. Λειτουργία = 50 ευρώ
Αν οι γάμοι γινόταν μέσα στη θ. λειτουργία, αν δηλ. ενώ είχαν μεταλάβει οι δύο σύζυγοι ο πρεσβύτερος ιερεύς που ασφαλώς τους γνώριζε ως μέλη της τοπικής εκκλησίας, με ολιγόλεπτη διαδικασία, τους στεφάνωνε ως εγκρατείς προ του γάμου, τους ευλογούσε κι ανακοινωνόταν στο εκκλησίασμα η ένωση του ανδρογύνου, τότε όχι μόνο δε θα χρειαζόταν χρήματα, έξτρα τελετές, νυφικά, παρωδία μυστηρίου (το κρασί που πίνει ο γαμπρός κι η νύφη αντί της Θείας Κοινωνίας) αλλά και το εκκλησίασμα θα συνεισέφερε στους νεόνυμφους και βοήθεια οικονομική και υλική, για να ανοίξουν το νέο σπιτικό τους, αν φυσικά είχαν ανάγκη. Και κάποιος, από το πλήρωμα, ή πρεσβύτερος, ή επίσκοπος, θα ενδιαφερόταν να βρει και εργασία στο σύζυγο, αν δεν είχε. Αυτή είναι η αληθινή εκκλησία, αυτό είναι "ταις χρείαις των αγίων κοινωνούντες", "ήσαν άπαντα κοινά" "των πιστών η ψυχή και η καρδία μία". Τώρα, που το πλήρωμα της εκκλησίας δεν είναι οι πιστοί αλλά 10.000.000 Έλληνες, πιστοί κι άπιστοι, όλοι όμως νηπιο-βαπτισμένοι, και κάποιοι κληρικοί πιθανώς είναι οι μισθωτοί που ανέφερε ο Κύριος, τώρα και οι συνειδητοί πιστοί αντιμετωπιζόμαστε ως πελάτες, ο ναός ως κατάστημα με τιμολόγιο, και θα πληρώσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η βάπτιση γινόταν μετά από κατήχηση, εθελοντικά σε κάποιας ηλικίας παιδιά που μπορούσαν να πουν το "Πιστεύω" κι εθελοντικά να συναινέσουν να γίνουν χριστιανοί, ή σε ενήλικες, τότε όχι μόνο θα ήταν χαρά για την εκκλησία η είσοδος ενός νέου μέλους, αλλά τα έξοδα για τυχόν ηλεκτροφωτισμό του ναού, καθαριότητα, θέρμανση, θα παιρνόταν από τα έσοδα που με χαρά θα συνεισέφερε όλο το ποίμνιο κι όχι να αναγκάζεται το νέο μέλος να πληρώνει για τη βάπτισή του.
Αλλά η μια εκτροπή φέρνει την άλλη.
Σωστά! Έτσι θα υπήρχε και μια σύνδεση, μια αρμονία ανάμεσα σε ποίμνιο και σε ποιμένουσα εκκλησία… Ανάμεσα σε ναό –οίκο του θεού, και στην κατ΄οίκον εκκλησία της οικογενειακής στέγης…
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, από τη μια έχουμε ένα γωνιακό μαγαζί, έναν οίκο εμπορίου, έναν κανονικό οίκο ανοχής πες, και από την άλλη έναν πιστό τάχα λαό που κάνει τα μυστήρια στην πορνική αυτή εκκλησία συμπεριφερόμενος σαν να είναι μπουρδέλο, σκέτο δηλαδη χαμαιτυπείο ο ναός του Κυρίου!