ΣΧΟΛΙΑ στο θέμα:
Litsa Aftia
'Αν ήταν αγόρι θα έλεγα "αφού δεν περίμεναν να πάει φαντάρος και μετά να βαπτιστεί πάλι καλά!" ΕΛΕΟΣ!!!
Thomas Elena Troupkos
Δείτε μεγαλοψυχία και συγχωρέστε τους που δε σας ρώτησαν!!!!!
Litsa Aftia
Για το καλό του παιδιού το αναφέρω αγαπητέ/ή! Η βάπτιση είναι ευχή! Ευλογία! Καλό είναι ένα παιδάκι να την έχει όσο το δυνατόν πιο σύντομα γίνεται μετά τον ερχομό του στον κόσμο!
Panayiotis Michalopoulos προς Litsa Aftia
Ποια ευλογία, και ποιο μυστήριο, και ποια Εκκλησία; Όλα είναι ένα θέατρο, μια γυμνιστική επίδειξη, ένα διαφημιστικό σόου!
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Έλα όμως, που ο Νύσσης άγιος Γρηγόριος καταγράφει, ότι η βάπτιση ενός παιδιού πρέπει να γίνεται μετά τη συμπλήρωση του 3ου έτους της ηλικίας του!
P. MICHALOPOULOS είπε...
Και πώς δηλαδή το δικαιολογεί αυτό ο Νύσσης -άγιος Γρηγόριος;
Και γιατί μετά τη συμπλήρωση του 3ου έτους, και όχι μετά από τη συμπλήρωση του 4ου έτους;
Να έγινε άραγε ποτέ αποδεκτή -από την Εκκλησία, αυτή η καταγραφή; Και αν ναι, τι έγινε μετά και στράβωσε η υπόθεση;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Μα είναι απλό το θέμα.
Στην αρχή η Εκκλησία σε βάπτιζε στα 30 χρόνια, στην ηλικία που βαπτίστηκε ο Χριστός.
Ο Νύσσης σκέφτηκε σωστά. Σου λέει λοιπόν και αν μέχρι τότε πεθάνεις, τι γίνεται;
Και έτσι απλά αφαίρεσε το μηδέν και άφησε το 3.
Τόσο απλό!
P. MICHALOPOULOS
Στην αρχή, η Εκκλησία βάπτιζε μικρούς και μεγάλους… Όπως έχουμε την χαρακτηριστική περίπτωση που μια οικογένεια γίνεται χριστιανική και βαφτίζεται «όλος ο οίκος».
Στις κατακόμβες δε, έχουν βρεθεί τάφοι παιδιών με την επιγραφή «στα λεύκα», που σημαίνει ότι τα παιδιά αυτά μαρτύρησαν εκεί μέσα, μετά το βάφτισμα τους, σφραγισθέντα επί τόπου εκεί στις κατακόμβες, μετά την εισβολή -επιδρομή σε αυτές, των διωκτών του χριστιανισμού.
Άλλο παράδειγμα, έχουμε με τον Άγιο Ταρσίζιο, τον μικρό, τον νεαρό αυτόν μάρτυρα του Χριστού.
Αβάπτιστος ήταν κι αυτός, Μεγάλε;
stavroula
Δηλ με λιγα λογια η βαπτιση μπορει να γιναι σε οποιαδηποτε ηλικια.
P. MICHALOPOULOS
Νομίζω ότι αυτό είναι το λογικό συμπέρασμα. Ότι δηλαδή, δεν υπάρχει κάποιο όριο που να λέει όχι... πριν τα τρία χρόνια, ή ναι -οπωσδήποτε… μετά τα τριάντα, κλπ.
Έτσι, είναι αποδεκτός στην κοινή λογική ΚΑΙ ο νηπιοβαπτισμός… Με την προϋπόθεση βέβαια ότι τηρούνται τα αυτονόητα.
Ότι δηλαδη το μυστήριο, δεν γίνεται βιαστικά (πριν δηλαδη πιστέψει κάποιος, ώστε και να βαπτιστεί για να σωθεί -που λέει η Γραφή), βιαστικά, για οικονομικούς λόγους.
Ότι ο νηπιοβαπτισμός, δεν γίνεται για το παγκάρι και την τσέπη των παπάδων και των δεσποτάδων…
Ότι δεν είναι θέατρο, ότι δεν είναι γυμνισμός, ότι δεν είναι ένα πάρτι για το παιδί τους από γονείς που ήδη έχουν κάνει πολιτικό γάμο μόνο.
Ότι δεν είναι μια διαφήμιση κάποιων καλλιτεχνών, που βαφτίζουν το παιδί τους για να προβληθούν οι ίδιοι, να διαφημιστούν, και για να πουλήσουν χρυσές –μετά, τις φωτογραφίες της βάφτισης του παιδιού τους, σε πλειστηριασμό, μια – μια, σε όποια περιοδικά ή εφημερίδες θα ενδιαφερθούν -για να δημοσιεύσουν κυρίως τις ξετσίπωτες διάσημες «κυρίες» που ήταν στο «μυστήριο»!
Ότι ο ανάδοχος, θα είναι ανάδοχος που τον αποδέχεται η Εκκλησία, διότι θα της παρέχει τις εγγυήσεις για το σωστό ρόλο του…
http://xairete.blogspot.gr/2014/09/blog-post_20.html
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014
Βαφτίσια χθες στον «Ιερό» Ναό του Αγ. Γεωργίου στο Καβούρι.
Litsa Aftia
'Αν ήταν αγόρι θα έλεγα "αφού δεν περίμεναν να πάει φαντάρος και μετά να βαπτιστεί πάλι καλά!" ΕΛΕΟΣ!!!
Thomas Elena Troupkos
Δείτε μεγαλοψυχία και συγχωρέστε τους που δε σας ρώτησαν!!!!!
Litsa Aftia
Για το καλό του παιδιού το αναφέρω αγαπητέ/ή! Η βάπτιση είναι ευχή! Ευλογία! Καλό είναι ένα παιδάκι να την έχει όσο το δυνατόν πιο σύντομα γίνεται μετά τον ερχομό του στον κόσμο!
Panayiotis Michalopoulos προς Litsa Aftia
Ποια ευλογία, και ποιο μυστήριο, και ποια Εκκλησία; Όλα είναι ένα θέατρο, μια γυμνιστική επίδειξη, ένα διαφημιστικό σόου!
Έλα όμως, που ο Νύσσης άγιος Γρηγόριος καταγράφει, ότι η βάπτιση ενός παιδιού πρέπει να γίνεται μετά τη συμπλήρωση του 3ου έτους της ηλικίας του!
P. MICHALOPOULOS είπε...
Και πώς δηλαδή το δικαιολογεί αυτό ο Νύσσης -άγιος Γρηγόριος;
Και γιατί μετά τη συμπλήρωση του 3ου έτους, και όχι μετά από τη συμπλήρωση του 4ου έτους;
Να έγινε άραγε ποτέ αποδεκτή -από την Εκκλησία, αυτή η καταγραφή; Και αν ναι, τι έγινε μετά και στράβωσε η υπόθεση;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Μα είναι απλό το θέμα.
Στην αρχή η Εκκλησία σε βάπτιζε στα 30 χρόνια, στην ηλικία που βαπτίστηκε ο Χριστός.
Ο Νύσσης σκέφτηκε σωστά. Σου λέει λοιπόν και αν μέχρι τότε πεθάνεις, τι γίνεται;
Και έτσι απλά αφαίρεσε το μηδέν και άφησε το 3.
Τόσο απλό!
P. MICHALOPOULOS
Στην αρχή, η Εκκλησία βάπτιζε μικρούς και μεγάλους… Όπως έχουμε την χαρακτηριστική περίπτωση που μια οικογένεια γίνεται χριστιανική και βαφτίζεται «όλος ο οίκος».
Στις κατακόμβες δε, έχουν βρεθεί τάφοι παιδιών με την επιγραφή «στα λεύκα», που σημαίνει ότι τα παιδιά αυτά μαρτύρησαν εκεί μέσα, μετά το βάφτισμα τους, σφραγισθέντα επί τόπου εκεί στις κατακόμβες, μετά την εισβολή -επιδρομή σε αυτές, των διωκτών του χριστιανισμού.
Άλλο παράδειγμα, έχουμε με τον Άγιο Ταρσίζιο, τον μικρό, τον νεαρό αυτόν μάρτυρα του Χριστού.
Αβάπτιστος ήταν κι αυτός, Μεγάλε;
stavroula
Δηλ με λιγα λογια η βαπτιση μπορει να γιναι σε οποιαδηποτε ηλικια.
P. MICHALOPOULOS
Νομίζω ότι αυτό είναι το λογικό συμπέρασμα. Ότι δηλαδή, δεν υπάρχει κάποιο όριο που να λέει όχι... πριν τα τρία χρόνια, ή ναι -οπωσδήποτε… μετά τα τριάντα, κλπ.
Έτσι, είναι αποδεκτός στην κοινή λογική ΚΑΙ ο νηπιοβαπτισμός… Με την προϋπόθεση βέβαια ότι τηρούνται τα αυτονόητα.
Ότι δηλαδη το μυστήριο, δεν γίνεται βιαστικά (πριν δηλαδη πιστέψει κάποιος, ώστε και να βαπτιστεί για να σωθεί -που λέει η Γραφή), βιαστικά, για οικονομικούς λόγους.
Ότι ο νηπιοβαπτισμός, δεν γίνεται για το παγκάρι και την τσέπη των παπάδων και των δεσποτάδων…
Ότι δεν είναι θέατρο, ότι δεν είναι γυμνισμός, ότι δεν είναι ένα πάρτι για το παιδί τους από γονείς που ήδη έχουν κάνει πολιτικό γάμο μόνο.
Ότι δεν είναι μια διαφήμιση κάποιων καλλιτεχνών, που βαφτίζουν το παιδί τους για να προβληθούν οι ίδιοι, να διαφημιστούν, και για να πουλήσουν χρυσές –μετά, τις φωτογραφίες της βάφτισης του παιδιού τους, σε πλειστηριασμό, μια – μια, σε όποια περιοδικά ή εφημερίδες θα ενδιαφερθούν -για να δημοσιεύσουν κυρίως τις ξετσίπωτες διάσημες «κυρίες» που ήταν στο «μυστήριο»!
Ότι ο ανάδοχος, θα είναι ανάδοχος που τον αποδέχεται η Εκκλησία, διότι θα της παρέχει τις εγγυήσεις για το σωστό ρόλο του…
http://xairete.blogspot.gr/2014/09/blog-post_20.html
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου