ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η στάση του Πατριάρχου Μόσχας και πασών των Ρωσσιών Κυρίλλου στη «φιλική» πρόσκληση του Πάπα Φραγκίσκου
Του θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους
_______________
Σε άρθρο του ο Marco Tosatti στην Vatican Insider (5 Ιουνίου 2014), σχολιάζοντας τη στάση του Πατριάρχου Μόσχας και πασών των Ρωσσιών Κυρίλλου και το οποίον επιγράφεται «Tutte le battaglie di Kirill» (Όλες οι μάχες του Κυρίλλου), αφήνει να διαφανεί η «παπική λύπη», για την Ορθόδοξη στάση του.
Πρωτοδιαβάζοντας το κείμενο, ο πρώτος λογισμός αφορούσε τη χρήση της λέξης «battaglie» (μάχες), λέξη η οποία προέρχεται από το ρήμα «battagliare» που θα πεί μάχομαι, με την πολεμική κυρίως έννοια. Ίσως πρωτοσκέφτηκα, θα μπορούσε να γίνει η χρήση των λέξεων «contrasto» ή «opposizione», που έχουν τη σημασία της αντίθεσης, για να αποδοθεί καλύτερα η στάση του Πατριάρχου Μόσχας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, τονίστηκε ακόμα περισσότερο με τη λέξη «Tutte», που θα πει «όλες». «Tutte le battaglie di Kirill»- (Όλες οι μάχες του Κυρίλλου)
Διαβάζοντας όμως εκ δευτέρου το κείμενο, κατάλαβα ότι μάχες όντως χρειάζονται, εάν επιθυμούμε να γλυτώσουμε από το Οικουμενιστικό ολίσθημα. Και φυσικά η διαφοροτρόπως ερμηνευομένη στάση του Πατριάρχου Μόσχας, το αυτό ελπιδοφόρο αποτέλεσμα επιτυγχάνει, για όσους έχουν Ορθόδοξη έγνοια για τα τεκταινόμενα.
Στο κείμενο γίνεται αναφορά στις κυριότερες αιτίες της στάσης του Πατριάρχου Μόσχας. Ως κύριες αιτίες αναφέρονται, η κρίση στην Ουκρανία (la crisi in Ucraina) και η «αντιπαλότητα» με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο («rivalita» con Bartlomeo). Τα εισαγωγικά στη λέξη «rivalita»- «αντιπαλότητα», τέθηκαν από τον αρθρογράφο.
Στο κείμενο τονίζεται ιδιαιτέρως η κατά τον ισχυρισμό του «αντιπαλότητα» του Πατριάρχου Κυρίλλου και του Πατριάρχου Βαρθολομαίου.
Επίσης γίνεται κριτική αναφορά, στην ομιλία που έκανε στη Λευκορωσσία, ο επί των εξωτερικών υποθέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, Μητροπολίτης Βόλομασκ Ιλαρίων, κατά την οποία κατηγόρησε την ελληνο-καθολική «εκκλησία», για τον καταστροφικό της ρόλο, στην κρίση στην Ουκρανία. Παρατηρεί με παράπονο ο αρθρογράφος το γεγονός της χρήσης του «υποτιμητικού όρου Ουνίτες» (termine negative Uniati), που χρησιμοποιείται από τους Ορθοδόξους για τους ελληνο-καθολικούς, που ως γνωστό πλαισίωναν και πλαισιώνουν τη μία από τις αντιμαχόμενες πλευρές στην Ουκρανία.
Η μεγάλη απορία μου είναι, γιατί να χρησιμοποιείται ο όρος ελληνο-καθολικοί;
Υπάρχει οιαδήποτε σχέση με εθνικό χρωματισμό; Είναι Ρωμαιοκαθολικοί ελληνικής καταγωγής; Γιατί δεν αναφέρουν ότι θέλουν οι ιερείς των, να ενδύονται με άμφια όμοια των Ορθοδόξων; Γιατί δεν λένε ότι θέλουν να χρησιμοποιούν τους λειτουργικούς τύπους των Ορθοδόξων; Φυσικά για τους ευνόητους λόγους:
Θέτουν κατά απαράδεκτο τρόπο τον εθνικό διαχωρισμό και όχι τον εκκλησιαστικό.
Η παπική δολιότητα δυστυχώς, δεν εξέλιπε από την εποχή του Σχίσματος μέχρι σήμερα.
http://paterikos.blogspot.gr/2014/06/blog-post_5709.html
Η στάση του Πατριάρχου Μόσχας και πασών των Ρωσσιών Κυρίλλου στη «φιλική» πρόσκληση του Πάπα Φραγκίσκου
Του θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους
_______________
Σε άρθρο του ο Marco Tosatti στην Vatican Insider (5 Ιουνίου 2014), σχολιάζοντας τη στάση του Πατριάρχου Μόσχας και πασών των Ρωσσιών Κυρίλλου και το οποίον επιγράφεται «Tutte le battaglie di Kirill» (Όλες οι μάχες του Κυρίλλου), αφήνει να διαφανεί η «παπική λύπη», για την Ορθόδοξη στάση του.
Πρωτοδιαβάζοντας το κείμενο, ο πρώτος λογισμός αφορούσε τη χρήση της λέξης «battaglie» (μάχες), λέξη η οποία προέρχεται από το ρήμα «battagliare» που θα πεί μάχομαι, με την πολεμική κυρίως έννοια. Ίσως πρωτοσκέφτηκα, θα μπορούσε να γίνει η χρήση των λέξεων «contrasto» ή «opposizione», που έχουν τη σημασία της αντίθεσης, για να αποδοθεί καλύτερα η στάση του Πατριάρχου Μόσχας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, τονίστηκε ακόμα περισσότερο με τη λέξη «Tutte», που θα πει «όλες». «Tutte le battaglie di Kirill»- (Όλες οι μάχες του Κυρίλλου)
Διαβάζοντας όμως εκ δευτέρου το κείμενο, κατάλαβα ότι μάχες όντως χρειάζονται, εάν επιθυμούμε να γλυτώσουμε από το Οικουμενιστικό ολίσθημα. Και φυσικά η διαφοροτρόπως ερμηνευομένη στάση του Πατριάρχου Μόσχας, το αυτό ελπιδοφόρο αποτέλεσμα επιτυγχάνει, για όσους έχουν Ορθόδοξη έγνοια για τα τεκταινόμενα.
Στο κείμενο γίνεται αναφορά στις κυριότερες αιτίες της στάσης του Πατριάρχου Μόσχας. Ως κύριες αιτίες αναφέρονται, η κρίση στην Ουκρανία (la crisi in Ucraina) και η «αντιπαλότητα» με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο («rivalita» con Bartlomeo). Τα εισαγωγικά στη λέξη «rivalita»- «αντιπαλότητα», τέθηκαν από τον αρθρογράφο.
Στο κείμενο τονίζεται ιδιαιτέρως η κατά τον ισχυρισμό του «αντιπαλότητα» του Πατριάρχου Κυρίλλου και του Πατριάρχου Βαρθολομαίου.
Επίσης γίνεται κριτική αναφορά, στην ομιλία που έκανε στη Λευκορωσσία, ο επί των εξωτερικών υποθέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, Μητροπολίτης Βόλομασκ Ιλαρίων, κατά την οποία κατηγόρησε την ελληνο-καθολική «εκκλησία», για τον καταστροφικό της ρόλο, στην κρίση στην Ουκρανία. Παρατηρεί με παράπονο ο αρθρογράφος το γεγονός της χρήσης του «υποτιμητικού όρου Ουνίτες» (termine negative Uniati), που χρησιμοποιείται από τους Ορθοδόξους για τους ελληνο-καθολικούς, που ως γνωστό πλαισίωναν και πλαισιώνουν τη μία από τις αντιμαχόμενες πλευρές στην Ουκρανία.
Η μεγάλη απορία μου είναι, γιατί να χρησιμοποιείται ο όρος ελληνο-καθολικοί;
Υπάρχει οιαδήποτε σχέση με εθνικό χρωματισμό; Είναι Ρωμαιοκαθολικοί ελληνικής καταγωγής; Γιατί δεν αναφέρουν ότι θέλουν οι ιερείς των, να ενδύονται με άμφια όμοια των Ορθοδόξων; Γιατί δεν λένε ότι θέλουν να χρησιμοποιούν τους λειτουργικούς τύπους των Ορθοδόξων; Φυσικά για τους ευνόητους λόγους:
Θέτουν κατά απαράδεκτο τρόπο τον εθνικό διαχωρισμό και όχι τον εκκλησιαστικό.
Η παπική δολιότητα δυστυχώς, δεν εξέλιπε από την εποχή του Σχίσματος μέχρι σήμερα.
http://paterikos.blogspot.gr/2014/06/blog-post_5709.html
σημερα εγινε γυμνη ποδηλατικη παρελαση στη Θεσνικη ακομα και μπροστα απο το ιερο ναο αγιας σοφιας περασανε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγινε μαζικα προσβολη δημοσιας αιδους, αλλα δεν συληφθηκε κανεις!
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ:
ΑπάντησηΔιαγραφή(11 hours ago)
Σήμερα στην Θεσσαλονίκη η 7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΓΥΜΝΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΑ!
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.657756274302156.1073742738.108406909237098&type=1
ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΑπάντησηΔιαγραφήJun 05, 2014
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ.
Patriarch Kyrill of Moscow on Ecumenism
By Seraphim Danckaert in The Sounding
http://myocn.net/patriarch-kyrill-moscow-ecumenism/
ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΑπάντησηΔιαγραφήCoptic Orthodox Pope Tawadros II, Suggests One Easter Date for All Christian Churches in Letter to Pope Francis
http://www.christianpost.com/news/coptic-orthodox-pope-tawadros-ii-suggests-one-easter-date-for-all-christian-churches-in-letter-to-pope-francis-119370/
ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάπας Φραγκίσκος: “Συζητήσαμε ώστε να γίνει κάτι και για το θέμα της ημερομηνίας του Πάσχα”
«Με τον Βαρθολομαίο συζητήσαμε για την ένωση, που μπορεί να επιτευχθεί με την από κοινού πορεία, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να την πετύχουμε με μια Διάσκεψη Θεολόγων….»
"Είμαστε όλοι θεολόγοι σε ένα νησί, και προχωράμε μαζί. Πρέπει να βοηθήσουμε, για παράδειγμα, με τις εκκλησίες. Ακόμη και στη Ρώμη, πολλοί Ορθόδοξοι χρησιμοποιούν Ρωμαιοκαθολικές εκκλησίες. Μιλήσαμε για την πανορθόδοξη σύνοδο επειδή κάτι έχει να κάνει σχετικά με την ημερομηνία του Πάσχα.”
Rapporto con gli ortodossi
«Con Bartolomeo abbiamo parlato dell'unità, che si fa per la strada, in un cammino, non possiamo mai fare l'unità in un congresso di teologia. Mi ha confermato che Atenagora disse davvero a Paolo VI: "Mettiamo tutti i teologi su un'isola, e noi andiamo avanti insieme". Dobbiamo aiutarci, per esempio con le chiese, anche a Roma, tanti ortodossi usano chiese cattoliche. Abbiamo parlato del concilio pan-ortodosso perché si faccia qualcosa della data sulla Pasqua.
È un po' ridicolo: ma dimmi il tuo Cristo quando resuscita? Il mio la settimana prossima. Il mio invece è resuscitato la settimana scorsa. Con Bartolomeo parliamo come fratelli, ci vogliamo bene, ci raccontiamo le difficoltà del nostro governo. Abbiamo parlato abbastanza dell'ecologia, di fare insieme un lavoro congiunto su questo problema» La Stampa Papa Francesco: “Pedofilia come messe nere”
http://orthodoxianthanatos.blogspot.gr/2014/05/blog-post_29.html
ΔΙΑΒΑΣΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρασκευή, 06 Ιούνιος 2014 - 20:30
Μπορεί οι διοργανωτές της να την ονομάζουν «Διεθνής Γυμνή Ποδηλατοδρομία» αλλά η
συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων που συμμετέχουν είναι... ντυμένοι. Η ποδηλατοδρομία ξεκίνησε πριν από λίγο στη Θεσσαλονίκη.
Δείτε τα βίντεο:
http://www.seleo.gr/thessalonikh/138996-thessalonikiotiki-patenta-gymni-podilatodromia-me-royxa-video?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed#.U5IrZShlvFo