Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Αμάν, …το Άγιο φως! (Καταλάβατε; Για αυτή τη μαλακία, γι αυτόν τον Καρνάβαλο με το «ανέσπερο φως» στη γυάλα, η Δημόσια Τηλεόραση έκοψε τον πιο σοβαρό ηθοποιό μας, τον Βασίλη τον Λογοθετίδη…»

«Αμάν – αμάν», αναφωνούσε ο Βασίλης Λογοθετίδης πριν από λίγο στη Δημόσια τηλεόραση, την ώρα ακριβώς που την είχα ανοίξει. Ήταν περίπου στη μέση της η ταινία «Σάντα Τσικίτα», στο σημείο που ο αείμνηστος ηθοποιός παραλαμβάνει τις 50 λίρες που του είχαν τάξει για να πάρει την «Αγία Τσικίτα». 
Ακριβώς λοιπόν πάνω στο «Αμάν» αυτό, η μετάδοση της ταινίας διακόπηκε για να γίνει η ζωντανή σύνδεση με το αεροδρόμιο στα Σπάτα όπου όπως μας είπαν, μόλις έφτασε από τα Ιεροσόλυμα το... «προεδρικό αεροσκάφος», που μετέφερε το λεγόμενο άγιο φως.
 
Έγινε λοιπόν η υποδοχή, τα αγήματα έψαλαν τον εθνικό ύμνο, εκεί μπροστά στο αεροπλάνο, μπροστά και στους παρατεταγμένους προσκόπους, ενώ δίπλα ήταν και αντιπροσωπία Ποντίων και δυο από αυτούς  κρατούσαν μια μεγάλη εικόνα της Ανάστασης.
 

Εκεί λοιπόν εκφωνήθηκαν και λόγοι. 
Πρώτος, μίλησε –διάβασε κάτι από ένα σημείωμα ο έξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα…
Μετά, μίλησε ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης  που δήλωσε υπερήφανος σαν Έλληνας,  διότι εμείς λέει έχουμε «το μοναδικό προνόμιο» να παίρνουμε το «ανέσπερο φως», αυτό που… «μας ενώνει σαν λαό», και… «να το μεταδίδουμε… στα πέρατα του κόσμου»! 

Μετά, μίλησε και ο μητροπολίτης Θηβών για το «ανέσπερο φως», και είπε ότι ήταν εκεί και έζησε την… «θαυματουργική αφή», την απόδειξη λέει ότι… «ο Χριστός είναι κοντά μας!
 

Από το στούντιο δε της Δημόσιας Τηλεόρασης, η δημοσιογράφος που έκανε τα σχετικά σχόλια, ανέφερε ότι το έθιμο αυτό το ξεκίνησε ένας τουριστικός πράκτορας πριν από λίγα χρόνια, ο οποίος λέει μετά, …«χρήστηκε… Μεγαλόσταυρος»!.. 
Η συνομιλήτρια δε της δημοσιογράφου, η συνάδελφος της από το αεροδρόμιο, μας κατατόπισε ότι το φως αυτό, θα βρίσκεται στους ναούς τα μεσάνυχτα, ώρα λέει που είναι… «η… ύστατη του Χριστιανισμού»!
 
Καταλάβατε; Για αυτή τη μαλακία, γι αυτόν τον Καρνάβαλο με το «ανέσπερο φως» στη γυάλα, η Δημόσια Τηλεόραση έκοψε τον πιο σοβαρό ηθοποιό μας, τον αξέχαστο Βασίλη τον Λογοθετίδη, πάνω που έλεγε εκείνο το «Αμάν»!
Τέτοια απρέπεια, τέτοια ασέβεια, τέτοια ιεροσυλία… 
Και τέτοια διαστροφή! Διαστροφή, απείρως μεγαλύτερη από εκείνη στα Σόδομα και στα Γόμορα! Γι αυτό…
Θα πέσει φωτιά (αν υπάρχει ακόμα εν ενεργεία, εκείνος ο θεός), για να τους κάψει!


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Η ιστορία της (μαλακίας, της) μεταφοράς του Αγίου Φωτός στην Ελλάδα: Ένα ταξιδιωτικό γραφείο και ο τότε Έξαρχος του Πανάγιου Τάφου στην Αθήνα, Ειρηναίος, συνεργάστηκαν, ώστε να φτάσει για πρώτη φορά στην ελληνική πρωτεύουσα το Άγιο Φως αεροπορικώς

20 σχόλια:

  1. ΔΙΑΒΑΖΩ:
    ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 20.00
    Στην Αθήνα το Αγιο Φως με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος

    Λίγο μετά τις οκτώ το βράδυ έφθασε στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος το Άγιο Φως από το Ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα.
    Το Άγιο Φως, που συνόδευσαν από τα Ιεροσόλυμα ο Εξαρχος του Πανάγιου Τάφου, αρχιμανδρίτης Δαμιανός και ο υφυπουργός Εξωτερικών Κυριάκος Γεροντόπουλος, έγινε δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους, όπως είθισται τα τελευταία χρόνια, ενώ στρατιωτικό άγημα τραγούδησε τον Εθνικό Υμνο.
    Το φως υποδέχθηκε στο αεροδρόμιο ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος και έχει ήδη διανεμηθεί στους κυβερνήτες των αεροσκαφών, πολιτικών και στρατιωτικών, που θα το μεταφέρουν σε όλη τη χώρα.
    Από το αεροδρόμιο είναι προγραμματισμένη η μεταφορά του στο μετόχι της Μονής του Παναγίου Τάφου, όπου και θα αρχίσει η διανομή του στους συγκεντρωμένους πιστούς.
    Από την Αθήνα με άλλες επιβατικές πτήσεις αλλά και ειδικά δρομολόγια θα μεταφερθεί σε όλη τη χώρα. Δύο αεροσκάφη της Aegean θα αναχωρήσουν αμέσως προς περιοχές του Αιγαίου και του Ιονίου και θα μεταφέρουν το Αγιο Φως σε Ιωάννινα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Μύκονο, Σάμο, Κω, Μυτιλήνη. Η προγραμματισμένη ώρα άφιξης στον τελευταίο προορισμό για κάθε τομέα, θα είναι κατά προσέγγιση στις 22:30.
    Επίσης, προκειμένου να γίνει η μεταφορά και σε άλλους προορισμούς, η AEGEAN έχει αλλάξει την ώρα αναχώρησης σε προγραμματισμένες πτήσεις προς Ηράκλειο, Χίο, Σαντορίνη, Καβάλα και Θεσσαλονίκη:
    • Α3 322 Αθήνα-Ηράκλειο, στις 19:55 αντί στις 18:55
    • Α3 278 Αθήνα–Χίος, στις 19:00 αντί στις 18:00
    • Α3 360 Αθήνα–Σαντορίνη, στις 19:20 αντί στις 18:20
    • Α3 154 Αθήνα–Καβάλα, στις 19:10 αντί στις 18:00
    • Α3 126 Αθήνα–Θεσσαλονίκη, στις 19:45 αντί στις 19:15
    Η μεταφορά του Αγίου Φωτός στη Ρόδο θα πραγματοποιηθεί με την προγραμματισμένη πτήση της AEGEAN A3 218.
    Κατά την Αφή, στον Ναό της Αναστάσεως, ο Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος μπήκε στον Πανάγιο Τάφο, ο οποίος είχε ελεγχθεί και σφραγισθεί από χθες το βράδυ με βουλοκέρι ώστε να πιστοποιηθεί ότι δεν υπάρχει κάτι με το οποίο να μπορεί να ανάψει τα κεριά. (ΣΧΟΛΙΑΖΩ: ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ!)
    Φορώντας μόνο το λευκό στιχάριο ο πατριάρχης Ιεροσολύμων μπήκε στο ιερό κουβούκλιο και βγήκε κρατώντας δεσμίδες με 33 κεριά, όσα τα χρόνια της παρουσίας του Χριστού στη Γη αναμμένες με το Άγιο Φως. Χέρια απλώνονταν από παντού και σε λίγα λεπτά ο ναός γέμισε από φλόγες. (ΣΧΟΛΙΑΖΩ: ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ -ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΤΟ ΦΩΣ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ…)

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63995003

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη.

    Όποιος πιστός Ορθόδοξος Χριστιανός τολμάει να αμφισβητήσει την "θεϊκή" και "θαυματουργική" αφή της φλόγας του αγιωνύμου φωτός, η οποία μάλιστα αφή γίνεται προγραμματισμένα κάθε έτος και ως "θαύμα κατά παραγγελία" μπορεί να κινδυνεύει από απειλή αφορισμού, από το Ιερατείον της επίσημης Εκκλησίας, και δεν αναφέρομαι στον γνωστό Δ. ο οποίος είπε και άλλα περί κλήρου τα οποία κατά τη γνώμη μου ήταν άτοπα διότι από τον Λόγον Θεού, την Καινή Διαθήκη και την πρώτη Εκκλησία προβλέπονται και ορίζονται Απόστολοι (αρχικά), επίσκοποι, πρεσβύτεροι, διάκονοι κ.λπ.

    Για το "άγιο φως" ο υγιής αντίλογος δεν θα ήταν "γιατί τόσα έξοδα" -σιγά τα έξοδα αν όντως ήταν θεόσταλτο και άγιο-, όταν πολλαπλάσια χρήματα δίνονται για τις τελετές αφής και περιφοράς και του άλλου "αγίου" αλλά ειδωλολατρικού φωτός, του της Ολυπίας μετά την επίκληση μάλιστα ειδωλολατρικών "θεοτήτων" τα οποία έξοδα πληρώνει ο Ορθόδοξος λαός αδιαμαρτύρητα χασκογελώντας. Η αντίρρηση θα έπρεπε να είναι ότι αν το "άγιο φως" δεν πρόκειται για "θεόσταλτο Φως", η διαιώνιση της τακτικής αυτής είναι αέναος "βλασφημία" προς τον Κύριο απάσης της Οικουμένης και ημών, τον Ιησού Χριστό, τον οποίον εμπαίζουμε με τα ειδωλολατρικά μας τερτίπια. Η λέξις "μαλ/α" θα μπορούσε να απαλειφθεί διότι δεν είναι κάτι παρόμοιο, δηλαδή επιπόλαιο σφάλμα, λάθος, αφέλεια, ή αμέλεια αλλά είναι πολύ σοβαρότερη εκκλησιαστική Εκτροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέτε: «Όποιος πιστός Ορθόδοξος Χριστιανός τολμάει να αμφισβητήσει την "θεϊκή" και "θαυματουργική" αφή της φλόγας του αγιωνύμου φωτός, η οποία μάλιστα αφή γίνεται προγραμματισμένα κάθε έτος και ως "θαύμα κατά παραγγελία" μπορεί να κινδυνεύει από απειλή αφορισμού, από το Ιερατείον της επίσημης Εκκλησίας.»

    Απαντώ: Από το ιερατείο το ήδη αφορισμένο από τον ίδιο το θεό… Από το εκτός Εκκλησίας παπαδαριό… Αυτό που το βαρύνει το θρησκεμπόριο, η ομοφυλοφιλία, η δεσποτοκρατία, και η μαύρη μαγεία που ασκεί με τα δήθεν θαύματα, τι αφορισμός μπορεί να προκύψει;
    Αν το ιερατείο αυτό σε μάχεται, τότε σημαίνει ότι είσαι σωστός, ότι έχεις διαχωρίσει τη θέση σου από τις αθλιότητες του!
    Αν αντίθετα σε επαινεί, τότε θα πρέπει να ψαχτείς, να βρεις σε τι του έχεις μοιάσει!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λέτε: «…και δεν αναφέρομαι στον γνωστό Δ. ο οποίος είπε και άλλα περί κλήρου τα οποία κατά τη γνώμη μου ήταν άτοπα…»

    Απαντώ: Ο κ. Δήμου, δεν είναι υποχρεωμένος να αναγνωρίζει το ιερατείο σαν από θεού προερχόμενο, για να δικαιούται να το κρίνει όταν αυτό (με τη δημοσιοϋπαλληλική μάλιστα ιδιότητα του) προκαλεί όχι μόνο το ποίμνιο άλλα και κάθε νοήμονα άνθρωπο με τα σκάνδαλα του.
    Έτσι και ο κ. Δήμου έκρινε, ότι αυτό το θέατρο του παπαδαριού με το άγιο φως, είναι απαράδεκτο, είναι πρόκληση. Και ότι είπε –επί λέξει- ήταν κόσμιο και καθόλου άτοπο. Εγώ θα το έλεγα δε, και… θεόπνευστο!

    Στο άρθρο του στο Protagon ο κ. Δήμου εγραψε τα εξής:
    «Όσο πλησιάζει το Πάσχα και σκέπτομαι πως πάλι θα ξοδέψουμε χρήματα για να φέρουμε το (δήθεν) Άγιο Φως και να το υποδεχθούμε με τιμές αρχηγού κράτους, γίνομαι εμμανής αντικληρικός.
    Και υποθέτω πως το ίδιο θα γινόταν, KAI, ο Ιησούς, που από ότι ξέρουμε, δεν πίστευε σε ειδωλολατρικά σύμβολα – και μάλλον θα μοίραζε τα χρήματα στους φτωχούς».
    Πηγή: naftemporiki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λέτε: «Για το "άγιο φως" ο υγιής αντίλογος δεν θα ήταν "γιατί τόσα έξοδα" -σιγά τα έξοδα αν όντως ήταν θεόσταλτο και άγιο-, όταν πολλαπλάσια χρήματα δίνονται για τις τελετές αφής και περιφοράς και του άλλου "αγίου" αλλά ειδωλολατρικού φωτός, του της Ολυπίας μετά την επίκληση μάλιστα ειδωλολατρικών "θεοτήτων" τα οποία έξοδα πληρώνει ο Ορθόδοξος λαός αδιαμαρτύρητα χασκογελώντας.»

    Απαντώ: Με αυτό το κράτος το ειδωλολατρικό, με αυτούς τους πολιτικούς που κάνουν τέτοιες φιέστες με την ολυμπιακή φλόγα, συνεργάζεται κάθε Πάσχα και ο ομογάλακτος αδελφός τους ο πατριάρχης Ιεροσολύμων στο να διαφημίσει τη φλόγα που βγάζει μαζί με το τσούρμο των αιρετικών ρασοφόρων.

    Ακούσαμε χθες από την αντιπροσωπία που είχε πάει εκεί, ακούσαμε στις δηλώσεις τους -όταν το αεροπλάνο με τη φλόγα στη γυάλα έφτασε στα Σπάτα, ακούσαμε να μεταφέρουν την εμετική δήλωση – μήνυμα του πατριάρχη που εκφράζει την άγρια χαρά του, τη δουλική υποχρέωση του, για την προβολή αυτή από το κράτος μας, για όλο αυτό το θέατρο της μεταφοράς!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λέτε: «Η αντίρρηση θα έπρεπε να είναι ότι αν το "άγιο φως" δεν πρόκειται για "θεόσταλτο Φως", η διαιώνιση της τακτικής αυτής είναι αέναος "βλασφημία" προς τον Κύριο απάσης της Οικουμένης και ημών, τον Ιησού Χριστό, τον οποίον εμπαίζουμε με τα ειδωλολατρικά μας τερτίπια.»

    Απαντώ: Είναι απλά μια απάτη, ένα εμπόριο, ένα τέχνασμα για να προβάλλονται αυτά τα ρασοφορεμένα ανθρωπάκια.
    Η ίδια η ευχή μάλιστα του πατριάρχη στον τάφο, δεν μιλάει για θαύμα, δεν κάνει καμία επίκληση να κατεβεί κανένα φως. Εκείνο που λέει η ευχή είναι να αγιάσει ο Κύριος το φως του καντηλιού που είναι αναμμένο και τοποθετημένο από πριν εκεί στον τάφο.
    Οι δικοί μας απατεώνες όμως, το δεσποταριό, το παπαδαριό, κάτι πρωτοσύγκελοι -όπως αυτός της Φλώρινας χθές, διαφημίζουν ότι γίνεται θαύμα, ότι ο πατριάρχης κατεβάζει άγιο φως από τον ουρανό.
    Οι απατεώνες, εκμεταλλεύονται και το γεγονός ότι ο πατριάρχης από ταπείνωση βγάζει τη βαρύτιμη στολή του και μένει με το ράσο, και διαδίδουν ότι τον γδύνουν τάχα οι ισραηλίτες για να τον ψάξουν αν έχει κρύψει κάτι που να ανάβει φλόγα.
    Οι γελοίοι! Την δε έρευνα του τάφου και το σφράγισμα του πριν την τελετή –για λόγους ασφαλείας προφανώς -από τις τοπικές αρχές, την παριστάνουν σαν να έψαχναν τάχα μέσα στον τάφο μη τυχόν και υπάρχει αναμμένο καντήλι!
    Οι αισχροί! Και αποσιωπούν το γεγονός ότι πριν την είσοδο του πατριάρχη έχει μεταφερθεί στον τάφο τελετουργικά η ακοίμητη καντήλα!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λέτε: «Η λέξις "μαλ/α" θα μπορούσε να απαλειφθεί διότι δεν είναι κάτι παρόμοιο, δηλαδή επιπόλαιο σφάλμα, λάθος, αφέλεια, ή αμέλεια αλλά είναι πολύ σοβαρότερη εκκλησιαστική Εκτροπή.»

    Απαντώ: Δεν χρησιμοποίησα αυτή τη λέξη (τη λέξη «μαλακία») με την αθώα της εκδοχή, αυτή δηλαδή του απλού σφάλματος, άλλα με την πιο βαριά, αυτή δηλαδή της ψυχικής διαστροφής, της εγκεφαλικής αλλοίωσης!
    Αλλοίωσης, που προκαλεί -στους βαριά αυτούς πάσχοντες, την τάση για την σοβαρή αυτή εκκλησιαστική εκτροπή στην οποία αναφέρεσθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις !

    Στο θέμα των κειμένων του κ. Δ. σε κάποια που αναφέρετε συμφωνούμε, σε κάποια όμως θα διαφωνήσουμε:

    Γράψατε π.χ.: "Και ότι είπε –επί λέξει- ήταν κόσμιο και καθόλου άτοπο. Εγώ θα το έλεγα δε, και… θεόπνευστο!".

    Απαντώ με την δική μου θεώρηση: Άτοπα και ανακριβή θεωρώ αρκετά, άρα όχι θεόπνευστα. Επί λέξει έγραψε: "...Ο αντικληρικός δεν είναι απαραίτητα άθεος, ούτε καν εναντίον της θρησκείας. Είναι εναντίον του κλήρου – δηλαδή αντίθετος με τους τρόπους και τις πρακτικές της εκκλησίας. Στην ακρότατη περίπτωση και ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ. Μπορεί να την θεωρεί ΠΕΡΙΤΤΗ. Δεν χρειάζεται μεσολαβητές ανάμεσα στον εαυτό του και τον Θεό. Δύναται να είναι κανείς πιστός Χριστιανός χωρίς μητροπολίτες, εικόνες, καντήλια και εξαπτέρυγα...." .

    Η γνώμη μου: Μερικές αλήθειες με αρκετά ψεύδη και άγνοια. Στο θέμα της Πίστης στο Χριστό όμως δεν χωρούν προσωπικές γνώμες. Αν δεν γνωρίζει κάποιος οφείλει να μελετήσει, να κατηχηθεί.

    Η αλήθεια είναι η εξής:

    α) Η ύπαρξη της Εκκλησίας κατά την Πίστη στο Χριστό και τη διδασκαλία Του όπως καταγράφεται στη Νέα Συμφωνία Του με τους ανθρώπους ήτοι Καινή Διαθήκη, δεν είναι περιττή αλλά απαραίτητη για τη σωτηρία μας. Ο Χριστός δεν ήρθε να κάνει μεμονωμένους πιστούς αλλά να τους σώσει μέσα στην Εκκλησία Του.
    β) Οι κληρικοί, προτιμώτερο εκλεγμένοι "ψήφω κλήρου και λαού", (επίσκοποι, πρεσβύτεροι, διάκονοι είναι απαραιτήτως απαραίτητοι στην Εκκλησία όχι ως "θεατρικοί τελετάρχες" της "θρησκείας", περιφέροντες αμφίβολα προσκυνήματα ή λείψανα και εικόνες αλλά ως ποιμένες, όπως περιγράφονται στις Πράξεις, στις επιστολές, στην Αποκάλυψη, στην Κ.Δ.
    Κάθε τοπική Εκκλησία στην Καινή Διαθήκη έχει αναγκαστικά επίσκοπο/ πρεσβύτερο, διακόνους, πλήρωμα, τακτικές και συχνές συνάξεις, ανάγνωση Γραφών, λατρεία, προσευχές, κοινωνία, θεία μετάληψι.

    γ) Αν και όλοι οι πιστοί είναι δυνάμει "βασιλικό ιερατείο" δηλ. είμαστε δυνάμει ιερείς του Χριστού (άρα έχουμε την δυνατότητα προσφοράς άμεσης λογικής Λατρείας στον Κυρίαρχο του Σύμπαντος), εν τούτοις οι "κληρικοί" (κλήρον = περιουσία έχουν τον Χριστό)οι επίσκοποι, οι πρεσβύτεροι, είναι οι απαραίτητοι ποιμένες της Εκκλησίας, και μαζί με τους διακόνους και τις διακόνισσες, άξιοι ή ανάξιοι είναι διάδοχοι δια χειροθεσίας υπό των Αποστόλων (=απεσταλμένων από τον Χριστό για την αποστολή αυτή) υπεύθυνοι και καθοδηγητές, κήρυκες του θείου λόγου (βλ. επιστολές, αρχή Αποκάλυψης για τις τοπικές Εκκλησίες και την ευθύνη που έχουν οι επίσκοποι (=αστέρες).

    δ) Ο Χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία όπως αναφέρεται αλλά "βασιλεία", η Πίστη στον Χριστό, στον Τριαδικό Θεό, η εξ αποκαλύψεως που παραδόθηκε "άπαξ" στους ανθρώπους και δεν αλλάζει πλέον, κατά το δοκούν.

    ε) Μπορεί κάποιος να μην είναι μεν άθεος, αλλά να είναι άπιστος ως προς την Πίστη του Χριστού ή και αιρετικός, αλλόθρησκος, κακόδοξος, και άλλα πολλά. Και αντίθετα δεν μπορεί κάποιος να ισχυρίζεται ότι πιστεύει στο Χριστό όταν αυθαιρετεί και δεν υποτάσσεται στο "συμβόλαιο" του Χριστού με τους ανθρώπους και στην (σωστή) Εκκλησία του.

    Ο Χριστός για τους Αρχιερείς, γραμματείς και φαρισαίους που εν τέλει Τον Σταύρωσαν είπε όσα είπε, (ουαί, τάφοι κεκονιαμένοι, να ακούμε τι διδάσκουν αλλά να μην κάνουμε κατά τα έργα τους) και επί πλέον μίλησε και για το "μικρόν ποίμνιον". Το ερώτημα είναι να βρούμε τους σωστούς ποιμένες, την σωστή τοπική εκκλησία (ή το μικρόν ποίμνιον) και να ομολογούμε επιτέλους την σωστή πίστη μας που ορισμένοι την έκαναν "θρησκοληψία και σιμωνία". Αλλά και ο ανάξιος κληρικός, έχει την χάρι και τα μυστήρια είναι έγκυρα, π.χ. ο αρχιερέας - σταυρωτής του Χριστού προφήτευσε όχι λόγω των πράξεων και των πεποιθήσεών του αλλά λόγω της κανονικής ιδιότητάς του.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Αμάν, …το Άγιο φως!

    http://xairete.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7253.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση.
    Δεν ήξερα ότι είπε ΚΑΙ αυτά, ο κ. Δήμου.
    Ότι είπε πως... «Ο αντικληρικός δεν είναι απαραίτητα άθεος, ούτε καν εναντίον της θρησκείας. Είναι εναντίον του κλήρου – δηλαδή αντίθετος με τους τρόπους και τις πρακτικές της εκκλησίας. Στην ακρότατη περίπτωση και ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ. Μπορεί να την θεωρεί ΠΕΡΙΤΤΗ. Δεν χρειάζεται μεσολαβητές ανάμεσα στον εαυτό του και τον Θεό. Δύναται να είναι κανείς πιστός Χριστιανός χωρίς μητροπολίτες, εικόνες, καντήλια και εξαπτέρυγα.» .

    Μόλις τώρα δε, έκανα και την σχετική αναζήτηση, και τα βρήκα αυτά, στην πιο κάτω διεύθυνση:
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=33252

    Έχω λοιπόν να πω ότι -αυτά ειδικά, δεν τα θεωρώ θεόπνευστα, ούτε και εγώ.
    Είναι απλά οι θέσεις και η αντίληψη για την Εκκλησία του συγκεκριμένου προσώπου. Του προσώπου που ο Αμβρόσιος της Χρυσής Αυγής, θέλει να το κατασπαράξει, και που μέσα στη Μ. Παρασκευή –προχθές, το καταράστηκε να σαπίσει το στόμα του!

    Ε, λοιπόν, «στην ακρότατη αυτή περίπτωση» (είναι άραγε εξαίρεση ο Αμβρόσιος, ή ο κανόνας;) , ούτε και εγώ τη θέλω τέτοια Εκκλησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση.

    Χωρίς να συγκεκριμενοποιώ, είτε ανήκει στην εξαίρεση, είτε στον κανόνα, έστω και αν ένας επίσκοπος δεν είναι η τοπική εκκλησία, οπωσδήποτε η σημερινή κατάσταση, δεν είναι η εικόνα ζωντανής εκκλησίας του Χριστού αλλά μιας παρακμιακής κατάστασης.

    Επίσης παρακμιακό -και υπεύθυνο για το χάος- είναι και το ποίμνιο της σημερινής εκκλησίας, το οποίο θέλει μύθους, απαιτεί ηγέτες που του αρμόζουν, που του χαϊδεύουν τα πάθη και όπως οι Γαδαρηνοί δεν ήθελαν τον Χριστό, έτσι κι εμείς απεχθανόμαστε τους ορθοτομούντες τον θείο Λόγο ποιμένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ! Αυτό που λέτε, ότι «η σημερινή κατάσταση, δεν είναι η εικόνα ζωντανής εκκλησίας του Χριστού», μου θυμίζει τα εφηβικά μου χρόνια, μου θυμίζει εκείνο το σύνθημα του αείμνηστου πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη, το... «Ζητούμε ζωντανή και ελεύθερη Εκκλησία»!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λέτε, ότι αυτή η σημερινή κατάσταση είναι «παρακμιακή».

    Απαντώ: Δεν γνωρίζω την ηλικία σας αγαπητέ, άλλα εγώ ήμουν νεαρός τότε την δεκαετία του ’60, όταν παρακολουθούσα τον αρχιμανδρίτη τότε, στην Αθήνα, πατέρα Αυγουστίνο…
    Τον παρακολουθούσα ανελλιπώς, και στα κηρύγματα του με το πιο πάνω σύνθημα… Τον ακολουθούσα δε, και στα δυναμικά συλλαλητήρια, τα σχετικά με την κάθαρση στην Εκκλησία…
    Στα συλλαλητήρια στην Αθήνα, με ένα από τα πλακάτ να γράφει αυτό το «Έξω οι Κύνες» της Αποκάλυψης, ένα σύνθημα που όλοι τότε κατάλαβαν ότι εννοούσε: «έξω οι κίναιδοι από την Εκκλησία»!…

    Τον θυμάμαι δε ακόμα τον π. Αυγουστίνο, τότε στο «Ακροπόλ», να εκστομίζει τρεις φορές εκείνο το... «Δεν θέλουμε την Εκκλησία μας, Εκκλησία των πούστηδων - των πούστηδων- των πούστηδων!»
    Όλα δε αυτά, εξαργυρώθηκαν λίγο αργότερα με την δεσποτοποίηση του, εκεί προς τα τέλη της δεκαετίας αυτής. (1967).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λέτε: «Επίσης παρακμιακό -και υπεύθυνο για το χάος- είναι και το ποίμνιο της σημερινής εκκλησίας, το οποίο θέλει μύθους, απαιτεί ηγέτες που του αρμόζουν, που του χαϊδεύουν τα πάθη και όπως οι Γαδαρηνοί δεν ήθελαν τον Χριστό, έτσι κι εμείς απεχθανόμαστε τους ορθοτομούντες τον θείο Λόγο ποιμένες.»

    Απαντώ: Υπάρχουν λοιπόν ακόμα τέτοιοι ποιμένες που λέτε, ποιμένες που «ορθοτομούν τον θειο Λόγο»; Πολύ θα ήθελα να μου αναφέρετε κάποιον τέτοιον, να χαρώ!
    Άλλα το ποίμνιο που λέτε, δεν επιλέγει αυτό τους ποιμένες του, για να έχει την ευθύνη αυτής της κατάστασης του «χάους», όπως την αποκαλείτε.
    Την επιλογή, την κάνουν οι Δεσποτάδες, το Αδελφάτο, και επιλέγουν όμοιους τους…
    Και όταν το ποίμνιο εξεγείρεται, πάνε έντρομοι -αμέσως μετά, και συνεδριάζουν στην Ιερά Σύνοδο, και ψηφίζουν νόμους για την προστασία της… ομοφυλοφιλικής ιδιότητας των Επισκόπων της «Εκκλησίας» της Ελλάδος!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σχετικό:
    Στην Πρέβεζα, υπάρχει ακόμα Ζωντανή Εκκλησία! Στο πρόσωπο ενός εφημερίου! Τον οποίον, ζητούν να σταυρώσουν! Στους σταυρωτές, και, το «αγιορείτικο βήμα»!!!..

    http://xairete.blogspot.gr/2013/04/blog-post_6386.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σχετικό:
    Αίσθηση έχει προκαλέσει στους κόλπους της Εκκλησίας η κλήση σε απολογία του αγίου Πρεβέζης κ. Μελέτιου...

    http://xairete.blogspot.gr/2010/04/blog-post_17.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη ! Καλημέρα σας.

    Ηλικία; έχω λίγο μικρότερη. Συμφωνώ με εσάς για την ηθική και πνευματική εικόνα
    εικόνα που εκπέμπεται από την επίσημη εκκλησία, κλήρο (με εξαιρέσεις), συμπληρώνω και λαό (με εξαιρέσεις), και υποθέτω ότι είναι αμφίδρομη με την απαξίωση της ορθής διδασκαλίας.

    Αφού αναφερθήκατε στον π.Αυγουστίνο, υπάρχουν -κι εσείς προφανώς ένας- μαθητές του κληρικοί και λαϊκοί, που ιδιωτικά, ή δημόσια ομολογούν το σωστό, δημόσια όμως "με το σταγονόμετρο" διότι κρέμεται η δαμόκλειος σπάθη του "αφορισμού" και κατακραυγής τους σαν "αιρετικών" από το ιερατείο και τον φανατισμένο θρησκόληπτο όχλο που κραυγάζει "άρον άρον σταύρωσον αυτούς".

    Σας παρακαλώ να θυμηθείτε ότι με άλλα κατηχηθήκαμε εμείς σαν παιδιά, ενώ στα τελευταία χρόνια διδάσκεται μια νέα θρησκεία όχι κατά το Ευαγγέλιο αλλά κατά οράσεις και διοράσεις. Εμείς διδαχθήκαμε "είπε ο Κύριος", οι νέοι διδάσκονται "είπε ο γέροντας". Δε φταίνε τα παιδιά, "Κουκιά έφαγαν, κουκιά μαρτυράνε", αλλά να ξέρουν ότι η δικαιολογία τους "μου το είπε ο ...τάδε" δεν πιάνει στον αιώνιο Κριτή, που γνωρίζοντας τη διαστροφή μας, μας άφησε γραπτό στο Ευαγγέλιό Του το θέλημά Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (Συνέχεια)
    Ας μην αδικήσουμε τον π. Αυγουστίνο έστω κι αν έχουμε πικρία. Ήταν πιστός, έκανε και σημαντικότατα λάθη.

    Γράφετε "Όλα δε αυτά, εξαργυρώθηκαν λίγο αργότερα με την δεσποτοποίηση του".

    Δεν νομίζω, αφού έγινε επίσκοπος να έγινε ομοφυλόφιλος, ούτε χειροτόνησε συγγνωστά άπιστους, φιλοχρήματους, αιρετικούς, "τοιούτους" ή ανήθικους στην επισκοπή του, ούτε σαν επίσκοπος ψήφιζε τέτοιους στην Ι.Σύνοδο, αντίθετα θυμάμαι να τον κυνηγάνε επιτροπές ψυχιάτρων, να διαφωνεί με τον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, να μη μνημονεύει τον πατριάρχη, δεν φόρεσε ποτέ εκτός από την ενθρόνισή του χρυσή μίτρα, είχε όλες κι όλες 2 λιτές αρχιερατικές στολές -με την μία κηδεύτηκε-, ήταν ακτήμων, δεν βόλεψε ανηψιές και συγγενείς, δεν έγινε φιλοχρήματος ούτε γνώριζε τι μορφή έχουν τα χρήματα, όλος ο μισθός δινόταν για τα ιεραποστολικά και φιλανθρωπίες, δεν συνέπλεε με καρναβάλους, καζίνα, καλλιστεία, ήταν αντιαιρετικός, Ευαγγελικός, δεν υπέκυπτε σε αντιευαγγελικές εντολές π.χ. αυτόματα και συναινετικά διαζύγια, κατάργησε τα "τυχερά" (σιμωνία) των παπάδων, κατάργησε την περιφορά δίσκου στους ναούς, αντέδρασε στην παραλαβή λειψάνων από τους παπικούς, δεν περιέφερε λείψανα και "θαυματουργές" εικόνες για αργυραμοιβή, κ.λπ. Λάθη σαν άνρωπος έκανε, και μεγάλα, προφανώς αρκετά γνωρίζετε.

    Χαίρετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για τον Νικοπόλεως Μελέτιο τι άλλο να πει κανένας από το ότι τόλμησε να επιτρέψει κατόπιν επιθυμίας του πληρώματος, προαιρετικά σε κάποιους Ναούς τις ακολουθίες σε κατανοητή καθομιλουμένη γλώσσα και "έπεσαν να τον φάνε". Ένας λόγος για το κατάντημά μας είναι ότι η θεία λειτουργία και τα "Ευαγγέλια" ιδίως για τους νέους είναι σε μια ακαταλαβίστικη γλώσσα. Ιδίως κάποια κείμενα, π.χ. ακολουθιών των Χριστουγέννων, όπως έλεγε και ο π. Αυγουστίνος είναι σε γλώσσα "Ομηρική" ακατανόητη για τους πολλούς.

    Οι άγγλοι, οι γάλλοι, οι πορτογάλλοι, όλοι οι λαοί μπορούν να λειτουργούνται και να ακούν τα ιερά κείμενα στη γλώσσα που καταλαβαίνουν, ενώ εμείς οι δύστυχοι νεοέλληνες σε μια γλώσσα που οι περισσότεροι, ιδίως οι νέοι που δεν διδάχτηκαν αρχαία, δεν κατανοούμε, με συνέπεια να ακούμε "στώμεν καλώς" και να νομίζουμε ότι λέει "το στόμα μας να λέει καλά λόγια".

    Όσο για τη Θ.Μετάληψη, ο Χριστός έδωσε στους μαθητές Του τη Θεία Κοινωνία κατά τη διάρκεια του Μυστικού Δείπνου, δηλαδή ενώ είχαν φάει, και δεν ήταν νηστικοί, χωριστά άρτον και οίνον, Τίμιο Σώμα και Τίμιο Αίμα Του. Και είπε "τούτο ποιείτε εις την εμήν ανάμνησιν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δίκιο έχετε!
    Να τα πούμε και από κοντά, αν θέλετε, αγαπητέ –άγνωστε- συνομιλητή.
    Καλή σας ημέρα! Αληθώς Ανέστη! Χαίρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή