Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Ο Διάβολος χορεύει στην Πάτρα…

Ο Κύριος, προβληματιζόμενος για την Εκκλησία Πάτρας: «Να την κατεδαφίσω (μετακινήσω τη Λυχνία της) ή να μη την κατεδαφίσω;»

Ο Διάβολος χορεύει στην Πάτρα…

1. ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ:
ΠΑΤΡΑ: «Ροζ» φοιτήτριες στην Πλ. Βουδ και το ΚΤΕΛ

Φοιτήτριες συνεχίζουν να προσφέρουν «ικανοποίηση» για ένα χαρτζιλίκι! Και μάλιστα, μεταξύ θαμώνων μαγαζιών της νύχτας είναι πλέον πασίγνωστα τα στέκια στα οποία συχνάζουν οι συγκεκριμένες. Το ένα είναι κοντά στην πλατεία Βουδ και το δεύτερο στην περιοχή του σταθμού του υπεραστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας. Οι πληροφορίες λένε πως πρόκειται για συνολικά πέντε φοιτήτριες οι οποίες (με το αζημίωτο) ακολουθούν τον άνδρα πελάτη τους...

Πηγή: dete.gr

2. ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΚΟΜΑ:
Ο κ. Ζηζιούλας στην Πάτρα, με την ευκαιρία ενθρονίσεως τού νέου επισκόπου, εκφώνησε τον παρακάτω λόγο:

«1. Η επισκοπική προεδρεία της Θείας Ευχαριστίας είναι το κύριο και κατ’ εξοχήν έργο του Επισκόπου. Από την ιδιότητα του αυτή «πηγάζει όλη η εξουσία του Επισκόπου, όχι μόνον η αγιαστική αλλά και η λεγόμενη διοικητική». Έτσι ο Επίσκοπος «έχει ως κύριον έργον του πρωταρχικόν να ηγείται της Θείας Ευχαριστίας, όλα τα άλλα έργα του είναι δευτερεύοντα» (σ. 5).

2. Ο Επίσκοπος, συνεπώς, «όταν διοικεί, δεν ασκεί διοίκησιν, αλλά προεκτείνει σε όλους τους τομείς της ζωής της Εκκλησίας τη χάρη και την ευλογία της Θείας Ευχαριστίας, της οποίας προΐσταται». «Όλα στην Εκκλησία γίνονται με την ευλογία του Επισκόπου», εφ’ όσον ο Επίσκοπος «είναι προεστώς της Θείας Ευχαριστίας» (σ. 6).

3. Ο Επίσκοπος εικονίζει, ως προεστώς της Εκκλησίας, «τον Βασιλέα Χριστόν όπως θα έλθει στη Βασιλεία του», με λαμπρότητα και ακτινοβολία!

4. Η Θεία Λειτουργία είναι εντελώς αδιανόητος χωρίς την έννοια του εικονισμού. Αλλά όταν λέμε ότι ο Επίσκοπος στη Θεία Ευχαριστία είναι εικών του Χριστού, «δεν μπορούμε να το κατανοήσουμε αυτό, διότι χάσαμε πλέον τη γλώσσα της εικόνος της εκκλησιαστικής ζωής» (σ. 7).

5. Πάντως, εφ’ όσον «ο Επίσκοπος είναι εικών του Χριστού, δεν μπορούμε να παρακάμψουμε την εικόνα του και να πάμε απευθείας στο πρωτότυπο … Με άλλα λόγια, δεν μπορούμε να προσευχόμαστε στον Χριστό (σημείωση: απ’ ευθείας), αλλά πρέπει να παρεμβάλλεται η εικόνα του Επισκόπου» (σ. 7). «Υπάρχουν βέβαια ακόμη πολλοί που βλέπουν στο πρόσωπο του Επισκόπου τον ίδιο τον Χριστό, αλλά ο αριθμός τους μειώνεται διαρκώς και χάνεται η εικονολογική αντίληψη των δρωμένων της Θείας Ευχαριστίας» (σ. 8).

6. «Εάν η επικοινωνία μας με τον Θεό παρακάμπτει τον άνθρωπο (Επίσκοπο), τότε η επικοινωνία αυτή πραγματοποιείται μέσω της φαντασίας» (σ. 9).

7. «Το μνημόσυνο του Επισκόπου κατά τη Θεία Λειτουργία αποτελεί το πλέον καίριο στοιχείο, που αναδεικνύει τη Θεία Ευχαριστία επισκοποκεντρικό γεγονός στην ζωή της Εκκλησίας» (σ. 10).

8. «Το γεγονός ότι ο ιερεύς, όταν πρόκειται να τελέσει τη Θεία Ευχαριστία, λαμβάνει καιρόν … και από τον θρόνο του Επισκόπου, έστω και αν είναι κενός, δείχνει ότι και όταν ακόμη δεν λειτουργεί ο Επίσκοπος, αυτός είναι το κέντρο της Θείας Ευχαριστίας» (σ. 10).»



ΣΧΕΤΙΚΟ:

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2009


Δεν έχετε μια εικόνα Επισκόπου, στο σπίτι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου