Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Βασιλική Μελισσούλα - Παναγιώτης Μιχαλόπουλος


Η Βασιλική Μελισσούλα, έγραψε στον "τοίχο" της:
Δεν επιτρέπεται σε μας να βάζουμε στην κόλαση ή στον Παράδεισο τους ανθρώπους ανάλογα με την εκτίμησή μας.. να προλαβαίνουμε να βγάζουμε συμπεράσματα για τους ανθρώπους, έστω κι αν γνωρίζουμε τις διάφορες παραβάσεις τους. Ας αφήσουμε τον Θεό να κρίνει.

Ο Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, σχολίασε:
Πώς «τους βάζουμε στην κόλαση» κάποιους, αν με ορθή κρίση τους χαρακτηρίσουμε επικριτικά; Η «ορθή κρίση», είναι ευαγγελική αρετή που επαινείται από τον ίδιο τον Χριστό. Η καλόπιστη κριτική, μπορεί να σώσει κάποιον που δημόσια σκανδαλίζει, αν τον φέρει σε επίγνωση, σε μετάνοια. Συμφωνείτε;

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001178127309&sk=wall

Βασιλική Μελισσούλα
Καλησπέρα Παναγιώτη συμφωνώ με την τοποθέτηση σου.Το θέμα όμως να γίνεται ορθή κρίση.Συνήθως πέφτουμε στην παγίδα πως εμείς κρίνουμε ορθά,πως έχουμε την ορθή γνώση,πως είμαστε οι σωστοί έτσι γινόμαστε δικαστές και καταδικάζουμε ότι είναι πέρα από την δική μας γνώση.Αυτό δεν είναι ορθή κρίση,μόνο αν έχουμε βαθιά αυτογνωσία μπορούμε να εμπιστευτούμε την κριτική μας και πάλι με φόβο-σεβασμό Θεού, ώστε να οδηγηθεί ο άνθρωπος που απευθυνόμαστε στην μετάνοια,ειδάλως πρέπει να έχουμε κατα νου πως μια ελλειπής ή λάθος κριτική μας ρίχνει εκεί που δεν πρέπει...στην κόλαση της υπάρξώς μας μη γένοιτο.

Panagiotis Michalopoulos
Η «λάθος» κριτική μας, υπόκειται και αυτή σε άλλη κριτική, δηλαδή από εκείνους που μας ασκούν τον αντίλογο. Έτσι, μέσα από τον διάλογο βγαίνουν και στους τρίτους τα πιο ορθά συμπεράσματα. Η αφωνία, είναι τις περισσότερες φορές δειλία, είναι υποταγή, είναι προδοσία και καιροσκοπισμός.
Αλλά και στην περίπτωση αμετανοησίας κάποιου, στην περίπτωση κάποιου πωρωμένου που δημόσια σκανδαλίζει, θρασύτητα και από θέσεως ισχύος (εκκλησιαστικής τις περισσότερες φορές), και εκεί είναι απαραίτητος ο έλεγχος… Ώστε και τους ανυποψίαστους να προφυλάξουμε από το να γίνουν κι αυτοί θύματα του, αλλά και άλλους επίδοξους σκανδαλοποιούς να τους κάνουμε να έχουν φόβο, και να τους φρενάρουμε στο κάνουν κακό…


Βασιλική Μελισσούλα
Το θέμα είναι με τι πνεύμα πάμε να σώσουμε τους άλλους..αν απαντάμε στην κακία με κακία δεν είμαστε καλύτεροι από τον κρινόμενο έστω κι αν όντως φταίει..είναι συνήθες φαινόμενο οι άνθρωποι να πασχίζουμε να σώσουμε τους άλλους χωρίς να έχουμε σώσει τον ευατό μας..'οπως σου είπα κατα την γνώμη μου χρείαζεται βαθιά αυτογνωσία πριν μπούμε στην κριτική και πνεύμα αντιθέτο της κακίας,ειρωνίας,περιφρόνησης δηλαδή καλοσύνη.Μόνο με πνεύμα καλοσύνης η κριτική μας σε κάποιο σκάνδαλο μπορεί να φέρει καρπούς μετάνοιας,μόνο έτσι ζούμε στην όρθή κρίση.Εύχομαι όλοι μας να κρίνουμε ορθά αλλιώς ας αφήνουμε τον Θεό να κρίνει που γνωρίζει τα βάθη της ψυχής του καθενός μας.Η γνώση του πότε πρέπει να σιωπούμε και του πότε να ομιλούμε είναι σωτήρια γνώση,λέει ένας καλός φίλος και συμφωνω.Η αφωνία όπως λες και εσύ Παναγιώτη κάποιες φορές είναι δειλία αλλά καιποιες φορές είναι σοφία.Χρειάζεται διάκριση,καθαρό νου.

Panagiotis Michalopoulos
«Το θέμα είναι με τι πνεύμα πάμε να σώσουμε τους άλλους.. αν απαντάμε στην κακία με κακία δεν είμαστε καλύτεροι από τον κρινόμενο έστω κι αν όντως φταίει
Έχετε παραδείγματα γι αυτά, από την Αγία Γραφή; Όπως αυτό με τον απόστολο Παύλο που αποκάλεσε τοίχο ασβεστωμένο έναν αρχιερέα… Όπως το άλλο με τον Χριστό που αποκάλεσε «φίδια» τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους, και «τάφους γεμάτους σκουλήκια»;

Βασιλική Μελισσούλα
Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω παραδείγματα από την Αγία Γραφή για να στηρίξω την απόψη μου,είναι η προσωπική μου γνώμη αυτά που σου είπα..το μόνο που μπορώ να σου απαντήσω και γι αυτό είμαι σίγουρη πως ο Χριστος ότι έκανε στην τότε εποχή το έκανε με απεριόριστη καλοσύνη και φάνηκε όταν ανέβηκε στον Σταύρο για να θυσιάστει για όλη την ανθρωπότητα.Αν έχουμε το Πνεύμα του Χριστού ας πουμε ''φίδια''όσους είναι φίδια.Μόνο με Πνεύμα αυτοθυσίας μπορούμε να κρίνουμε , αν έχουμε άλλο πνεύμα καλύτερα.. να μην πολυμιλάμε, κατά την γνώμη μου πάντα.

Panagiotis Michalopoulos
Αν έχουμε άλλο πνεύμα, από αυτό της αυτοθυσίας, τότε πράγματι δεν μιλάμε!..
Δεν διαμαρτυρόμαστε για τα κακώς κείμενα, αλλά σιωπούμε και καθόμαστε – όμορφα και ωραία - στα αυγά μας, σαν κλώσες κότες …
Οπότε: δεν διωκόμαστε, δεν σταυρωνόμαστε από τους φαύλους σκανδαλοποιούς (εκκλησιαστικούς συνήθως), αλλά και εισπράττουμε τον χρυσό αυτής της… «σοφής» σιωπής, δηλαδή τα 30 αργύρια της προδοσίας μας…

Βασιλική Μελισσούλα
μάλιστα.... δεν θέλω να απαντήσω σε αύτο ύφος,βαρέθηκα τους σωτήρες και τους δικαστές έχει γεμίσει ο τόπος... τέλος πάντων προτιμώ να σιωπήσω με την σκέψη ότι είναι σοφό να μην αναλωθούμε σε μια κουβέντα που ο καθένας μας θα λέει τα δκά του δεν γίνεται έτσι διάλογος ,ελπίζω κανένας μας να μην πρόδίδει την ευγένεια της ψυχής του για κανένα αργύριο.Σε ευχαριστώ για την συνομιλία που είχαμε.

Panagiotis Michalopoulos
«ελπίζω κανένας μας να μην προδίδει την ευγένεια της ψυχής του για κανένα αργύριο»
Κανένας από εμάς, κανένας και από τους άλλους!
Ούτε δηλαδή από εκείνη την πρεσβυτέρα, του ιερέα της μητρόπολης Πρέβεζας... Τότε, με εκείνον τον μητροπολίτη Πρέβεζας... Που της είπε εκείνο το «σκύψε ευλογημένη!», και αυτή υπάκουσε σιωπηλά! Και με όλο τον σεβασμό προς τον ιεράρχη, και με όλη την ευγένεια της ψυχής της, του απάντησε ευθαρσώς: «με γα...μάτε σεβασμιότατε», … όταν εκείνος όλος απορία την ρωτούσε «τι σου κάνω μάνα μου;»!

Βασιλική Μελισσούλα
Καλό είναι να αρχίσουμε να ντρεπόμαστε ο ένας τον άλλο μπας και γίνουμε Άνθρωποι τελικά..δεν διαφωνώ γίνονται πολλά στους κόλπους της εκκλησίας γίνονται πολλά και εκτός εκκλησίας όποιος όμως σκαλίζει τα σκατά τον τρώει η βρώμα για τα καλά...γι αυτό θέλω να σταματήσω και την κουβέντα μας και δεν με αφήνεις, αν ξοδεύω συνέχεια τον χρόνο μου στο τι έκανε ο παπάς ο διάκος και ο γείτονας δεν θα προλάβω να δω ''το δοκάρι'' μέσα μου..άντε άφησε με να πάω στο καλό και να σου πω να έχεις ένα καλό βράδυ και σαν φίλη του Facebook με όλο τον σεβασμό σου προτείνω να μην κολάς συνέχεια στο τι κάνουν οι παπάδες καναντά εμμονή,ήθελα να στο γράψω καιρό αυτό και σήμερα μου έδωσες την ευκαιρία.

Panagiotis Michalopoulos
Δεν «σκαλίζει τα σκατά», απλά και μόνο αυτός που ζει, κολυμπάει μέσα σε αυτά, αυτός που τα ανέχεται δηλαδή σιωπηλά όλα αυτά τα σκάνδαλα, αλλά τα τρώει κόλας, τα καταπίνει στην κυριολεξία, μαζί με τη γλώσσα του!

Βασιλική wrote: 

"ένω όποιος φλυαρεί γι αυτά είναι εκτός από αυτά;; χλωμό το κόβω αγαπητέ...

τέλος πάντων ο καθένας έχει την γνώμη του, ειλικρινά δεν συνεχίζω άλλο ότι κι αν απαντήσεις, να είσαι καλά."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου