Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Ο μητροπολίτης Αμβρόσιος, μου γράφει ότι… γίνεται της πουτάνας (το χατίρι), στο Αίγιο που είναι η πόλη της Παναγίας, της επονομαζομένης Τρυπητής!

Παρασκευή, 30 Σεπτέμβριος 2011, 8:42
Από: + Metropolitan Ambrosios of Kalavryta and Aigialeia
mkka@otenet.gr
Προς: ιστολόγιο «xairete»
Θέμα: ΑΔΕΙΑ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΟΙΚΩΝ ΑΝΟΧΗΣ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ, ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

Το Αίγιο είναι η πόλη της Παναγίας, της επονομαζομένης Τρυπητής! Η Παναγία μας με πολλούς τρόπους μέχρι σήμερα έχει προστατεύσει την πόλη Της και τους κατοίκους της! Γι' αυτό ακριβώς και το Ιερό Προσκύνημα είναι πανσέβαστο από όλους, μικρούς και μεγάλους!

Έτσι λοιπόν πολύ μεγάλη έκπληξη και ακόμη μεγαλύτερη πικρία μας προξένησε η είδηση, ότι το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αιγιαλείας στη Συνεδρίαση της 9ης Σεπτεμβρίου ε.ε. κατά πλειοψηφία ενέκρινε την χορήγηση αδείας για την δημιουργία τριών, ναι ΤΡΙΩΝ, οίκων ανοχής στην πόλη μας. 

Επισημαίνουμε το γεγονός, ότι το θέμα εισήχθη "ως κατεπείγον" και εκτός Ημερησίας Διατάξεως. 

Διερωτώμεθα λοιπόν: Τόσο επείγον θεωρήθηκε αυτό το ζήτημα; Και είναι από τη φύση του κατεπείγον;

Metropolitan Ambrosios of Kalavryta and Aigialeia

ΑΠΟΡΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:
Τώρα, στην επομένη περιφορά της η εικόνα, θα περνάει άραγε, και, από αυτά τα τρία «σπίτια» για να τα αγιάσει, ...
...όπως έκανε εδώ στην Αθήνα και ο μακαρίτης γέροντας Πορφύριος της Μαλακάσας;

5 σχόλια:

  1. Αμβρόσιος: Ας θυμηθούμε τον άγιο Ιωσήφ τον Πάγκαλο, που η Εκκλησία μας, τον προβάλλει σαν πρότυπο αγνότητας. -«Πως είναι δυνατόν να κάνω αυτή την αμαρτία μπροστά στο Θεό;» είπε, και απέφευγε τον πειρασμό της Αιγυπτίας, που τον καλούσε να διαπράξει μαζί της την σαρκική αμαρτία. Ας θυμηθούμε ακόμη, τι σημαίνει ο ύμνος που ψάλλεται στην ορθόδοξη ακολουθία του μυστηρίου του Γάμου: «Άγιοι μάρτυρες, οι καλώς αθλήσαντες και στεφανωθέντες....». Σημαίνει την βράβευση των νυμφευόμενων για την νίκη τους στον αγώνα της αγνότητας. Ο Κύριoς ρητώς απαγορεύει και καταδικάζει κάθε σαρκική σχέση ή μίξη προ του γάμου και εκτός του γάμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμβρόσιος: Σύμφωνα με το ορθόδοξο ήθος της Εκκλησίας μας, η πορνεία, που αναφέρεται στην προ του γάμου σαρκική μίξη του άνδρα και της γυναίκας καθώς και στην συνεχή ακόρεστη εναλλαγή ερωτικών συντρόφων, η μοιχεία, ως ικανοποίηση των σαρκικών επιθυμιών των συζύγων με άλλον σύντροφο εκτός του γάμου, η οποία ως εκ τούτου αποτελεί αθέτηση της συζυγικής υποσχέσεως των προς τον Θεό περί διά βίου ενότητας και αφοσιώσεως μεταξύ των, καθώς και η ομοφυλοφιλία, πού αφορά την ερωτική- σαρκική σχέση μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου, είναι αμαρτωλά πάθη, αρρώστιες της ψυχής, που εξαθλιώνουν τον άνθρωπο και τον απομακρύνουν από τον Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμβρόσιος: Γι' αυτό ο Απόστολος Παύλος κατηγορηματικά μας δηλώνει: «Μην πλανάσθε! Ούτε οι πόρνοι, ούτε οι ειδωλολάτρες, ούτε οι μοιχοί, ούτοι οι εκθηλυμένοι, ούτε οι αρσενοκοίτες (δηλ. αυτοί που κοιμούνται με άντρες), ούτε οι πλεονέκτες, ούτε οι κλέφτες, ούτε οι μέθυσοι, ούτε οι υβριστές, ούτε οι άρπαγες, δεν πρόκειται να κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού.» (Α΄Κορ. 9-11). Παρακαλούμε λοιπόν τους Χριστιανούς μας, να μην αθετούν το λόγο του Κυρίου μας, καθόσον τα «οψώνια της αμαρτίας, θάνατος» (Ρωμ. 6,23 ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμβρόσιος: Στη σύγχρονη κοινωνία, που απομακρύνεται από το Θεό και ασπάζεται το δόγμα ότι «όλα επιτρέπονται», θέλουμε να επισημάνουμε το γεγονός, ότι σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευθέντα στοιχεία το AIDS παρουσιάζει στις μέρες μας αλματώδη εξάπλωση. Παρακαλούμε τον αγαπητό μας κ. Δήμαρχο να αλλάξει νοοτροπία, διότι εκτός του Νόμου του Θεού, και η νομοθεσία των ανθρώπων πολλές φορές καταδικάζει τη μετάβασή μας σε οίκους ανοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμβρόσιος: Σύμφωνα με την ειδησεογραφία, Νορβηγός Βουλευτής εκλήθη να καταβάλλει πρόστιμο και να υποστεί τις συνέπειες του νόμου «επειδή επισκέφθηκε οίκο ανοχής στη Ρίγα της Λεττονίας» (Καθημερινή 24/09/2011). Τέλος, η πρόσφατη περίπτωση του Ντομινίκ Στρος- Καν απέδειξε για μια φορά ακόμη τον εξευτελισμό που υφίσταται ο άνθρωπος, όταν δεν κυριαρχεί στις σαρκικές του επιθυμίες και απολαύσεις».

    ΑπάντησηΔιαγραφή