Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Πάει και η Κυριακή της Τυρινής. Ότι μπουκιά φάγατε (από τέτοιες αγιογραφίες αφιερωμένες στο νόημα της ημέρας), φάγατε. Από σήμερα, τέρμα, και, το μπανιστήρι!

ΠΑΝΩ: Η ΑΝΤΖΕΛΑ, ΩΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

ΚΑΤΩ: ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ
johnsanidopoulos.com

http://www.johnsanidopoulos.com/2011/03/synaxarion-for-sunday-of-cheesefare.html

Πάει και η Κυριακή της Τυρινής. Ότι μπουκιά φάγατε (από τέτοιες αγιογραφίες αφιερωμένες στο νόημα της ημέρας), φάγατε. Από σήμερα, τέρμα, και, το μπανιστήρι!

10 σχόλια:

  1. Ο Αδάμ και η Εύα με αφαλό!

    Χά, χα, χα!

    Άρα τους γέννησαν γονείς!

    Το ξέρει η Θεοτόκος;

    Ασφαλώς!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι αυτός ο Αδάμ πάλι, τι σου λέει; Τι μοντέλο να χρησιμοποίησε άραγε ο/η αγιογράφος γι αυτόν; Μια κοπέλα με ψεύτικα γένια, μήπως;
    Γιατί αν ήταν ευνούχος, τοτε πώς γέννησε μετά και η Εύα, ε; Με κρίνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που το ξέρεις;

    Αλλά έλα που το "έγνω την γυναίκα αυτού" συνεπάγεται Κάιν κ.λπ;

    Εκτός και εάν συνεχίστηκε η παϊδο-γέννηση!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωχ! Μη μελετάτε παϊδάκια σήμερα, μέρα που είναι!
    Το ερώτημα είναι: γιατί ο αγιογράφος έκοψε τα αμελέτητα του Αδάμ, μόνο, και όχι και τα μπαλόνια της Εύας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τα αμελέτητα (κοινώς δίδυμα) γεννιέται ο Κάιν.

    Άρα παϊδι έπεσε και εδώ.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κέα από ποιον γεννήθηκε η γυναίκα του Κάιν; Αυτή που βρήκε και την παντρεύτηκε, εκεί που πήγε, όταν εγκατέλειψε το πατρικό του σπίτι μετά από την αδελφοκτονία που διέπραξε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα ντε!

    Μα από γονείς, όπως και ο Αδάμ και η Εύα (εξ ου και οι αφαλοί), που πρώτοι μπήκαν στον Παράδεισο, αλλά που τελικά τα σκάτωσαν και μας πήραν στο λαιμό τους και εμάς, που προσβλέπαμε μπας και γλύψουμε..... κανά κοκαλάκι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπα! Μπήκαν, λέτε, στον Παράδεισο! Δηλαδή; Δεν δημιουργήθηκαν εκεί μέσα; Και αν όχι, τότε πού λέτε ότι ήταν πρώτα; Μαϊμούδες στα δέντρα;

    Πάντως για τον Κάιν, δεν νομίζω ότι βρήκε κάποια κοινότητα μαϊμούδων, κάπως εξελιγμένων ίσως, και από εκεί διάλεξε γυναίκα.

    Πιστεύω ότι ο Κάιν και ο Άβελ, δεν ήταν τα πρώτα παιδιά του Αδάμ και της Εύας, άλλα είχαν προηγηθεί πάρα πολλά, πολύ πιο πριν, τα οποία και είχαν σκορπιστεί και είχαν κάνει και κάποιες πρώτες κοινότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποιός είπε, ότι ο Αδά και η Εύα πλάστηκαν στον Παράδεισο, αφού ο Παράδεισος προέκυψε την 7η ημέρα, ημέρα ανάπαυσης του Θεού;

    Απλούστατα κάποιοι από τους ανθρώπους, που πλάστηκαν την 6η ημέρα θέλησαν να θεωθούν και έτσι ο Θεός τους έβαλε στον Παράδεισο την 7η ημέρα, μέρα κατάπαυσης του Θεού ("στην κατάπαυσή σου Κύριε, όπου οι δίκαιοι αναπαύονται.....).

    Αυτά τουλάχιστον λέει η Γραφή στο 1ο και 2ο κεφ. της Γένεσης και όχι τα παραμυθάκια των Παπικών, που μας ήρθαν από τη Δύση!

    'Οσο για τον Κάϊν, αυτός έφυγε, βρήκε γυναίκα σε άλλη χώρα και έκτισε πόλη (δυο κούκοι κτίζουν πόλη;). Έτσι λέει το κεφ. 4.17. Άρα υπήρχαν άνθρωποι και εκτός Παραδείσου και πολύ πιο πριν από τον Αδάμ. Αυτός, απλώς ήταν ο πρώτος άνθρωπος που εκτός από το κατ' εικόνα της 6ης ημέρας ήρθε και στο καθ' ομοίωσιν την 7η ημέρα, άρα Πρωτόπλαστος (στο καθ' ομοίωσιν).

    Αυτά λένε οι Γραφές, αρκεί να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει λίγο (όπως λέει και ο Μ. Βασίλειος).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. «Άρα υπήρχαν άνθρωποι και εκτός Παραδείσου» λέτε, ...
    και εκεί τους βρήκε ο Κάιν μετά το φονικό που έκανε!

    Μα, ο Κάιν δεν έζησε ούτε βγήκε από κανένα Παράδεισο. Ήταν παιδί του Αδάμ και της Εύας, εξόριστων (πριν από πολύ καιρό) από τον Παράδεισο...

    Και πιστεύω, ότι δεν ήταν αυτός και ο αδελφός του τα πρώτα παιδιά, άλλα πολύ μεταγενέστερα.

    Απλά εστιάζει σε αυτούς η Βίβλος την περιγραφή της, λόγω του γεγονότος της αδελφοκτονίας, του πρώτου εγκλήματος προφανώς (και τόσο ειδεχθούς) στον πλανήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή