Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Από: "ΠΑΠΠΟΥ-ΑΝΑΣΤΑΣΗ" (Αναστάσιο Σεκέρογλου - Αρθρογράφο τής "Χριστιανικής")


Παρασκευή, 12 Μάρτιος 2010, 1:26ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
Από: "ΠΑΠΠΟΥΑΝΑΣΤΑΣΗΣ"
Προς: michalopoulos_p@yahoo.gr

ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΗΝ 7η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ 10 Η 15 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΑΚΟΜΗ.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ.

ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΡΕ ΟΡΙΣΕ ΚΡΙΤΗ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΜΟΥ;

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.


Σεκέρογλου Αναστάσιος
(ansek58@gmail.com)
Αρθρογράφος της εφημερίδας "Χριστιανική"


ΣΧΕΤΙΚO:

Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2008


ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ, ΟΣΟΥΣ «ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ» ΠΑΡΕΚΤΡΕΠΟΝΤΑΙ;


ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ;
Λόγω επιπολαιότητας, κακής θρησκευτικής αγωγής ή εσκεμμένα πολλοί χριστιανοί ταυτίζουν τη δίκαιη κρίση με την κατάκριση, και κατηγορούν όσους κρίνουν και ελέγχουν ασέβειες και σκάνδαλα, ασεβείς και σκανδαλοποιούς. Χρησιμοποιούν δε κατά κόρον το λόγο του Χριστού «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε» (Ματθ. 7:1).

Και δεν σκέπτονται βεβαίως, ότι αυτοί, οι οποίοι είναι εναντίον του να κρίνει κανείς και να ελέγχει, αντιφάσκοντας προς τους εαυτούς τους κρίνουν και κατακρίνουν. Ναι, κρίνουν και κατακρίνουν! Και ποιους κρίνουν και κατακρίνουν; Όχι τους ασεβείς και τους σκανδαλοποιούς, αλλά εκείνους που έχουν το θάρρος να ασκούν κριτική και να ελέγχουν τους ασεβείς και σκανδαλοποιούς.

Τέτοιοι άνθρωποι, αν ζούσαν στην εποχή του Ιωάννη του Πρόδρομου, δεν θα κατηγορούσαν τον Ηρώδη για τη σκανδαλώδη ζωή του, αλλά θα κατηγορούσαν τον Ιωάννη τον Πρόδρομο, διότι έλεγχε τον Ηρώδη.

http://agiografika.blogspot.com/2008/07/blog-post_486.html


ΣΧΕΤΙΚO:
Από το Φόρουμ:

Παναγιώτης:

Ο Χριστός απαγόρευσε την κατάκριση. Κατάκριση είναι να προδικάσω εγώ την κρίση του Θεού, να προβλέψω δηλαδή ότι κάποιος θα είναι για πάντα αμετανόητος αμαρτωλός ή αιρετικός, και να αποφασίσω έτσι ότι οριστικά θα κολαστεί.

Ο Χριστός δεν απαγορεύει την κρίση. Προτρέπει μάλιστα να κρίνουμε σωστά και όχι επιφανειακά όπως επιφανειακό είναι αυτό που λένε: «οι παπικοί είναι πολλοί, άρα αυτοί έχουν την αλήθεια!».

Ο Χριστός δεν απαγορεύει την κρίση την ορθή, αλλά την επιβραβεύει στο πρόσωπο του μαθητή του, λέγοντας του: «ορθά έκρινες!».

Οι προδότες της πίστης μας, οι μασκαρεμένοι σε ορθόδοξους ηγέτες της Εκκλησίας, δεν λένε την αλήθεια στους αιρετικούς (ώστε τους φέρουν στην Ορθοδοξία) αλλά τους κολακεύουν για να έχουν την κοσμική εύνοια και την υποστήριξη τους.

Τους αιρετικούς τους αγαπάμε και προσευχόμαστε γι αυτούς. Την πλάνη τους δεν την αποδεχόμαστε, και όποιοι ενώνονται με αυτούς, έτσι όπως παραμένουν πλανεμένοι, δεν έχουν αγάπη Θεού αλλά διαβολική υστεροβουλία!

http://xairete.blogspot.com/2009/07/blog-post_29.html



ΣΧΕΤΙΚO:
[...] «ΧΩΡΙΣΜΟΝ, ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ», θα «φωνάζει» πάντα - διαχρονικά ο π. Αυγουστίνος.

Το ίδιο και οι αληθινοί χριστιανοί.

Και δεν κρίνουμε τη φύση της Εκκλησίας την οποία σεβόμαστε όπως εκείνος, και την θεωρούμε θείο και μοναδικό και υπέρτατο καθίδρυμα, που συνεχίζει το σωτήριο έργο του θείου Ιδρυτή της.

Κρίνουμε όμως, όπως και εκείνος, την υποχωρητική στάση κάποιων εκπροσώπων της στο ζήτημα των σχέσεων εκκλησίας και πολιτείας, για λόγους προνομίων και απολαυών. Διότι άλλο πράγμα η Εκκλησία ως θεσμός άγιος και άμεμπτος, ως «Χριστός παρατεινόμενος εις τους αιώνας» και άλλο ο συμβιβασμός κάποιων επισκόπων της.


Οίνος δε, νοθευμένος, διδάγματα ξένα και αλλότρια προς το γνήσιο πνεύμα του Χριστιανισμού, είναι και το Χριστεμπόριο, και ο Νικολαϊτισμός, και ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ.

4 σχόλια:

  1. Πρέπει να ξεχωρίσουμε την κρίση, που σημαίνει κατάκριση, δηλ. καταδίκη, από την κρίση, που σημαίνει κριτική, έλεγχος.

    Το "μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε" (Ματθ. 7. 2) σημαίνει "μην κατακρίνετε, για να μην κατακριθείτε", δηλ. "μην καταδικάζετε, για να μην καταδικαστείτε", δηλ. μη βάζετε ταμπέλα σε κάποιον, π.χ. μην πείτε "ο τάδε είναι κλέπτης", πριν καταδικαστεί αμετάκλητα από δικαστήριο.

    Αντίθετα, το "μη κρίνετε κατ' όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε" (Ιω. 7. 24) προτρέπει στον έλεγχο, στην κριτική, αρκεί να μη γίνεται επιφανειακά, αλλά σε βάθος και με παρουσίαση όλων των στοιχείων. Τότε μπορεί να πει κάποιος, για κάποιον, π.χ. ότι "αυτός κλέβει", χωρίς να έχει βγει ακόμη απόφαση δικαστηρίου, για το αν είναι κλέπτης ή όχι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας αγαπητέ κ. Ιωάννη Καρδάση!

    Με την ευκαιρία, δε, θα ήθελα να δώσω σε εσάς και στο κοινό μας, μερικές πληροφορίες σχετικές με αυτόν τον «παππού», τον αποστολέα δηλαδή του μέηλ…

    Θέλω λοιπόν να μάθετε ότι μου είναι τελείως άγνωστος ο κύριος αυτός, και ότι για πρώτη φορά (και μάλλον και για τελευταία) λαμβάνω μήνυμα του…

    Στο οποίο μήνυμα του, είχε το ψευδώνυμο «παππούς Αναστάσης».

    Ούτε ονοματεπώνυμο (δεν υπήρχε υπογραφή) ούτε και ιδιότητα…

    Αυτά, τα πρόσθεσα εγώ στην πιο πάνω ανάρτηση, και τα βρήκα από έρευνα στο Διαδίκτυο, έρευνα με βάση την ηλεκτρονική του διεύθυνση…

    Να πω, δε ακόμα, ότι του έστειλα αμέσως απάντηση με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην οποία τον ενημέρωνα για την (πλήρη, με όλα τα στοιχεία του) ανάρτηση του μηνύματος του στο μπλογκ μου, αλλά απάντηση δεν έλαβα…

    Ας ελπίσουμε ότι μας επισκέφτηκε μετά, και ότι διάβασε και τις παρατηρήσεις μας, και ότι έχει… μετανοήσει!

    ...Αν όχι για όλα για όσα πρέπει, τουλάχιστον για το ότι τελείως αυθαίρετα με έκανε και εμένα τόσο… εσχατόγηρο όπως είναι λέει εκείνος!.. …Μεταθέτοντας με στην κλάση του, δηλαδή μια δεκαετία μετά!!!..

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας θυμίζει τίποτα 75 χρόνια μετά;

    Ένα τραγούδι που γράφτηκε το 1935 (εγώ γεννήθηκα το 1945) και το εμπέδωσα το 2005…

    http://xairete.blogspot.com/2010/01/75.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουδέν νεώτερον από τον «Παππού-Αναστάση» (κατά κόσμον Αναστάσιο Σεκέρογλου - Αρθρογράφο τής "Χριστιανικής")

    http://xairete.blogspot.com/2010/03/p_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή