Ο κ. Ιωάννης Καρδάσης είναι Χημικός — Οικονομολόγος, τακτικός αρθρογράφος του Ημερησίου και Περιοδικού Αθηναϊκού Τύπου, συγγραφεύς και συνεργάτης του Κέντρου Αγιολογικών μελετών «Όσιος Συμεών ο Μεταφραστής».
Ιωάννης Καρδάσης είπε...
Θα πρέπει να πληροφορήσουμε την αγαπητή μας φίλη (Αnastasia), ότι αυτά που γράφουμε δεν είναι αναλήθειες, είναι προσωπικές μας μαρτυρίες.
Όταν επισκεφθήκαμε τον Μακαριώτατο (Κιούση) και συζητήσαμε μαζί του κάποια θέματα, εκτός από τα ανωτέρω παρατηρήσαμε και κάποια συμπεριφορά του, που δεν μας άρεσε: Όταν έβλεπε μια μοναχή να περνάει και ήθελε κάτι φώναζε: 'Ε, ψιτ, εσύ, έλα εδώ". Η μοναχή ποτέ δεν είχε όνομα.
Και κάτι άλλο, που ζήσαμε:
Σε μια λειτουργία, ήταν στο ψαλτήρι και είδε το καντήλι της ωραίας πύλης να είναι σβηστό. Με το γνωστό "ψιτ", φώναξε μια μοναχή να ανάψει το καντήλι. Επειδή η μοναχή αργούσε, πήγε ο ίδιος και προσπάθησε να βγάλει το καντήλι, οπότε τον περιέλουσε το λάδι και έγινε ο πανικός.
Αυτά και άλλα είναι από προσωπικές μαρτυρίες, ως αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες.
Και ένα ερώτημα:
Γιατί προσπάθησε και πέτυχε να αναγνωριστεί η "εκκλησία" του με δικαστική απόφαση; Για να είναι η μόνη αναγνωρισμένη παράταξη των Γ.Ο.Χ;
Και κάτι ακόμη:
Γιατί προσαγορεύεται ως "Αθηνών και πάσης Ελλάδος"; Αυτό είναι ίδιον των νεοημερολογιτών και έγινε με τον Χρυσόστομο Παπαδόπουλο, που άλλαξε τον τίτλο: "Μητροπολίτης Αθηνών και έξαρχος πάσης Ελλάδος", βάσει του τόμου του 1850, που υπονοούσε, ότι εξαρτάτο από το Πατριαρχείο, προσπάθησε δε να απεξαρτηθεί, αναβαθμίζοντας τον εαυτό του σε Αρχιεπίσκοπο και έσβησε το "έξαρχος".
Ο Κιούσης, γιατί αντέγραψε τον Παπαδόπουλο; Υπήρχε μήπως ποτέ εξάρτηση των Γ.Ο.Χ. από το Πατριαρχείο;
Και κάτι τελευταίο:
Ο Κιούσης έγινε Αθηνών εκ μεταθετού (αν θυμάμαι καλά ήταν Θεσσαλονίκης), πράγμα που απαγορεύουν οι Κανόνες. Ή δεν είναι έτσι;
ΙΚ
03 Φεβρουαρίου 2010 6:10 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Εγώ, βέβαια, δεν το κατέχω το θέμα για να μπορώ να σας απαντήσω...
...Αλλά σχετικά με το «ψιτ» που λέτε, έχω μια απορία: Αυτό είναι το πιο σοβαρό, ή το ότι συναναστρέφεται με μοναχές; Αλλά το ακόμα πιο σοβαρό – κατά τη γνώμη μου - είναι αυτό που είπατε για το ατύχημα που είχε με το λάδι από το καντήλι!!!..
Α, και κάτι άλλο: Εσείς, τι δουλειά είχατε στα λημέρια του; Ε; Πώς;
03 Φεβρουαρίου 2010 6:47 μ.μ.
Ιωάννης Καρδάσης είπε...
Να λύσουμε και αυτή την απορία για τα λημέρια:
Το 1993-94 επισκεφθήκαμε πολλά τέτοια λημέρια με την ευκαιρία του ξεσηκωμού για τα αντιχριστολογικά, όπως τα σφραγίσματα, τα bar codes, τις ταυτότητες κ.ά. παρόμοια και συζητήσαμε με τους καπετάνιους των λημεριών, όπως τον Χρυσόστομο των Φλωρινικών, τον Ανδρέα των Ματθαιικών, τον Κυπριανό των Ενισταμένων, τους Αυξεντιανούς, τους αφορισμένους των Ματθαιικών κ.ά. πολλούς και έτσι γνωρίζουμε προσωπικά, πρόσωπα και πράγματα.
Πιστεύουμε να λύσαμε τις όποιες απορίες.
ΙΚ
03 Φεβρουαρίου 2010 10:44 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Μάλιστα κύριε, μάλιστα κύριε! :-)
03 Φεβρουαρίου 2010 10:49 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_344.html
Ιωάννης Καρδάσης είπε...
Θα πρέπει να πληροφορήσουμε την αγαπητή μας φίλη (Αnastasia), ότι αυτά που γράφουμε δεν είναι αναλήθειες, είναι προσωπικές μας μαρτυρίες.
Όταν επισκεφθήκαμε τον Μακαριώτατο (Κιούση) και συζητήσαμε μαζί του κάποια θέματα, εκτός από τα ανωτέρω παρατηρήσαμε και κάποια συμπεριφορά του, που δεν μας άρεσε: Όταν έβλεπε μια μοναχή να περνάει και ήθελε κάτι φώναζε: 'Ε, ψιτ, εσύ, έλα εδώ". Η μοναχή ποτέ δεν είχε όνομα.
Και κάτι άλλο, που ζήσαμε:
Σε μια λειτουργία, ήταν στο ψαλτήρι και είδε το καντήλι της ωραίας πύλης να είναι σβηστό. Με το γνωστό "ψιτ", φώναξε μια μοναχή να ανάψει το καντήλι. Επειδή η μοναχή αργούσε, πήγε ο ίδιος και προσπάθησε να βγάλει το καντήλι, οπότε τον περιέλουσε το λάδι και έγινε ο πανικός.
Αυτά και άλλα είναι από προσωπικές μαρτυρίες, ως αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες.
Και ένα ερώτημα:
Γιατί προσπάθησε και πέτυχε να αναγνωριστεί η "εκκλησία" του με δικαστική απόφαση; Για να είναι η μόνη αναγνωρισμένη παράταξη των Γ.Ο.Χ;
Και κάτι ακόμη:
Γιατί προσαγορεύεται ως "Αθηνών και πάσης Ελλάδος"; Αυτό είναι ίδιον των νεοημερολογιτών και έγινε με τον Χρυσόστομο Παπαδόπουλο, που άλλαξε τον τίτλο: "Μητροπολίτης Αθηνών και έξαρχος πάσης Ελλάδος", βάσει του τόμου του 1850, που υπονοούσε, ότι εξαρτάτο από το Πατριαρχείο, προσπάθησε δε να απεξαρτηθεί, αναβαθμίζοντας τον εαυτό του σε Αρχιεπίσκοπο και έσβησε το "έξαρχος".
Ο Κιούσης, γιατί αντέγραψε τον Παπαδόπουλο; Υπήρχε μήπως ποτέ εξάρτηση των Γ.Ο.Χ. από το Πατριαρχείο;
Και κάτι τελευταίο:
Ο Κιούσης έγινε Αθηνών εκ μεταθετού (αν θυμάμαι καλά ήταν Θεσσαλονίκης), πράγμα που απαγορεύουν οι Κανόνες. Ή δεν είναι έτσι;
ΙΚ
03 Φεβρουαρίου 2010 6:10 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Εγώ, βέβαια, δεν το κατέχω το θέμα για να μπορώ να σας απαντήσω...
...Αλλά σχετικά με το «ψιτ» που λέτε, έχω μια απορία: Αυτό είναι το πιο σοβαρό, ή το ότι συναναστρέφεται με μοναχές; Αλλά το ακόμα πιο σοβαρό – κατά τη γνώμη μου - είναι αυτό που είπατε για το ατύχημα που είχε με το λάδι από το καντήλι!!!..
Α, και κάτι άλλο: Εσείς, τι δουλειά είχατε στα λημέρια του; Ε; Πώς;
03 Φεβρουαρίου 2010 6:47 μ.μ.
Ιωάννης Καρδάσης είπε...
Να λύσουμε και αυτή την απορία για τα λημέρια:
Το 1993-94 επισκεφθήκαμε πολλά τέτοια λημέρια με την ευκαιρία του ξεσηκωμού για τα αντιχριστολογικά, όπως τα σφραγίσματα, τα bar codes, τις ταυτότητες κ.ά. παρόμοια και συζητήσαμε με τους καπετάνιους των λημεριών, όπως τον Χρυσόστομο των Φλωρινικών, τον Ανδρέα των Ματθαιικών, τον Κυπριανό των Ενισταμένων, τους Αυξεντιανούς, τους αφορισμένους των Ματθαιικών κ.ά. πολλούς και έτσι γνωρίζουμε προσωπικά, πρόσωπα και πράγματα.
Πιστεύουμε να λύσαμε τις όποιες απορίες.
ΙΚ
03 Φεβρουαρίου 2010 10:44 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Μάλιστα κύριε, μάλιστα κύριε! :-)
03 Φεβρουαρίου 2010 10:49 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_344.html
Ναι Παναγιώτη, κι εγώ έχω διαβάσει παλαιότερα κείμενα του κ. Καρδάση θυμάμαι γύρω στο 1997, 1998 τότε που γινόταν θόρυβος γύρω από την εφαρμογή της συνθήκης Σέγκεν και την έκδοση των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων. Αν δεν κάνω λάθος η άποψη του κ. Καρδάση τότε ήταν ότι δεν υπάρχει ο δυσώνυμος αριθμός χξστ'-666 στο γραμμωτό κώδικα bar-code. Σήμερα υποστηρίζει τις ίδιες απόψεις? Το ρωτάω διότι υπάρχουν άλλοι(Γρηγοριάτες) που υποστηρίζουν άλλα για το bar code.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημασία δεν έχει τι υποσστηρίζει κανείς. Σημασία έχει τι πρεσβεύει η Εκκλησία επί του θέματος αυτού. Έτσι, το θέμα αυτό ήδη από τότε έχει λήξει:
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ Με την υπ. αρ. 6240/21.12.99 απόφαση της ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος.
2/ Με απόφαση της Ι. Συνόδου της Ρωσικής Εκκλησίας της 7.3.01.
δηλ. ότι δεν υπάρχει ο αριθμός χξς΄ στον γραμμωτό κωδικό, ούτε με την μορφή αυτή φυσικά, αλλά ούτε και με την δεκαδική μορφή του 666.
ΙΚ
Καλησπερα Παναγιωτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια και ο κ.Καρδασης μιλαη για προσωπικες εμπειριες,θα σας πληροφωρησω λοιπον και εγω μια δικη μου αποψινη προσωπικη εμπειρια.
Κατω απο το αγαλμα του Γερου του Μωρια,αποψε ,γυρω στις 4,στην πλατεια Κολοκοτρωνη, ενας αλλος αγωνιστης της Ορθοδοξιας ο Γεροντας Μεθοδιος ηγουμενος, της Ιερας Μονης Εσφιγμενου,εβγαλε λογο,για το 666 τον αριθμο του θηριου,τον υπαρκτο αριθμο,για την παγκοσμιοποιηση,για τα συνορα μας,για τους μεταναστες,για την ηθαγενεια,και απηντησε σε οσους και οσα του καταμαρτηρουν αδικως ολοι,ο λογος?
κραταη Θερμοπυλες.
Μιλησε κατω απο το αγαλμα του Γερου ξερετε ......αυτου του ξεβρακωτου κατα Βαρθολομαιο μερια...που κατα τα λεγομενα του χαλασε τας δηθεν καλας σχεσεις ημων και υμων,(τουρκων και ελληνων)και βρεθηκαν αυτοι(οι ξεβρακωτοι) να μας κανουν τετοιο κακο,που να γινη η επανασταση του 21 και να τους διωξουμε,τους τουρκους απο την Ελλαδα,αλλα βεβαια καθενας υποστηριζη την πατριδα του και αυτος σαν τουρκος αυτους θα υποστηριξ.
Τωρα εχω αδικο να κανω την συγκριση κ.Καρδαση?
Ποιο ποναη πιο πολλυ ,το ψιτ ελα δω ,η τα λαμπρα κατωρθωματα του τουρκου!!!!!!!!!
Θυμαστε ολοι πως χαιρετησε τον Αντιχριστο τον παπα,στο Φαναρι"ευλογημενος ο εχομενος .......και εις πολλα ετη δεσποτα,,,,"
Δεν θελω να σας κουραζω,γι αυτο συνχωρεστεμε
Ευχωμε ολοι , να ησασταν εκει,να ακουγατε τον λογο και του κ.Παπαγεωργιου,αλλα περισωτερω αυτου του αγωνιστη ,του Γεροντα Μεθοδιου,που δεν κανη πισω με τιποτα.
Ετσι κατα την φτωχη μου γνωμη,καλλυτερα να ακους και να μην σχολιαζης το "ψιτ",να κοιτας το εργο που εχη κανη,το εργο που συνεχιζη να κανη ο Χ.Κιουσης και οσο για την αντιπροσωπευτικη λεξη Αρχιεπισκοπος και πασης Ελλαδος,ας μην διυλιζωμεν τον κονωπα και καταπινουμε την καμηλο.
Ειναι καιρος για ΑΓΩΝΑ και ομολογια.
Θα πρεπει για μια ακομη φορα να ευχαριστησω τον Παναγιωτη που μεσα απο το δικο του blog,μας δυνεται η δυνατοτητα και να επικοινωνουμε και να λεμε τις αποψεις μας.
Να εισαι καλα Παναγιωτη.
Συνχωρεσε μου και τα λαθη μου.
Καλο σου βραδυ.
Αναστασια.
Η ευχαρίστηση είναι (και) δική μου, αγαπητή Αναστασία! Καλό σου βράδυ! :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιώτης
ΥΓ
Ξέρεις Αναστασία,
Εγώ, δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις σχετικά με την ΟΟΔΕ. Τελευταία όμως, με εξέπληξαν ευχάριστα διότι υπέγραψαν κι αυτοί την «ομολογία πίστεως», την οποία και εγώ έχω υπογράψει.
Γι αυτό και δεν χάρηκα με τη θέση του κ. Χρήστου (εκδότη) και του κ. Γιώργου (θεολόγου - γνωστού του κ. Ιωάννη), με την θέση - αντίθεση τους για την ομολογία της ΟΟΔΕ!
Αντίθεση τους, γιατί; Για να φανούν, άραγε, αρεστοί στον Βαρθολομαίο;
Ξέρεις Αναστασία, Εγώ, δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις σχετικά με την ΟΟΔΕ. Τελευταία όμως...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_372.html