Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

http://www.forums.gr/ (ΑΡΧΕΙΟ)

ESPRESSO (17/01/2007): «Γεμίσαμε ομοφυλόφιλους μητροπολίτες».


12/1/2007



Χριστόδουλος: μας ξεφτιλίζουν οι εκπομπές!

«Μιλώντας χθες βράδυ στον Ναό του Αγίου Αθανασίου Θησείου ο κ. Χριστόδουλος.. ..Καταλήγοντας το κήρυγμά του τόνισε: «Δεν είναι δυνατόν να λέει ο Απόστολος Παύλος ότι στη βασιλεία των ουρανών δεν πρόκειται να εισέλθουν ούτε πόρνες ούτε μοιχοί ούτε αρσενοκοίτες, δεν μπορεί να λέει αυτά ο Παύλος και εμείς να λέμε διαφορετικά για να μην μας παραλάβουν οι δημοσιογράφοι και μη μας ξεφτιλίσουν στις εκπομπές τους τα βράδια και τα πρωινά. Εμείς προτιμούμε να λέμε αυτά που λέει το Ευαγγέλιο».
(Καθημερινή, Πέμπτη, 18 Ιανουαρίου 2007)

ΣΧΟΛΙΟ: Τι υποκρισία! Το Ευαγγέλιο αποκλείει τους αρσενοκοίτες από τη βασιλεία των ουρανών, και... τους επιτρέπει να κατέχουν αρχιερατικά αξιώματα μέσα στην Εκκλησία της Ελλάδος;
ΜαΣκαριότατε! Μήπως πρέπει να βγάλεις τον σκασμό, αφού έχεις χεσμένη (με τη μη κάθαρση) τη φωλιά σου;



Ψηφίζεις έναν άθλιο πολιτικό; Εμπιστεύεσαι έναν κομπογιαννίτη γιατρό; Αναθέτεις την κατασκευή του σπιτιού σου σε έναν σκιτζή μηχανικό; Αποδέχεσαι σαν ποιμένα για την κατήχησή σου και για τη σωτηρία της ψυχής σου έναν διαβόητο κίναιδο παπά;



26-01-2007, 03:34

ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ;

ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»,
ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ «ΤΟΥΤΟΥ», ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ…
…ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ» ΔΗΛΩΣΕΙΣ (2/2/2006) ΓΙΑ ΤΟ… ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ (ΕΙΔΙΚΑ) ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΣΒΙΕΣ (ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η «ΤΙΜΗΤΙΚΗ» ΔΙΑΚΡΙΣΗ;)!..

ΟΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ;

Αυτές τις ημέρες έγινε μεγάλη συζήτηση σ’ όλο τον κόσμο αν η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία ή όχι.
Πολλοί είπαν ότι είναι ένα φυσιολογικό φαινόμενο ή μια παραλλαγή των επιθυμιών κάποιων ανθρώπων. Δεν είναι διαστροφή και επομένως δεν είναι αμαρτία. Άρα μπορεί λοιπόν ένας άνθρωπος να διατηρεί αυτή τη διαστροφή και να είναι ένας καλός χριστιανός.
Ο Λόγος του Θεός όμως είναι κατηγορηματικός επάνω σ’ αυτά τα ζητήματα και μας πληροφορεί ότι ο Θεός δεν μπορεί να ανεχθεί τέτοιου είδους πάθη και διαστροφές μέσα στην εκκλησία Του. Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος που έχει ένα οποιοδήποτε πάθος, δεν μπορεί να μετανοήσει και να σωθεί.
Δεν υπάρχει άνθρωπος αναμάρτητος. Όσοι άνθρωποι έρχονται στο Χριστό, έρχονται με αμαρτίες και μετανοούν, εξομολογούνται τις αμαρτίες τους, και γίνονται άξια μέλη του σώματος του Χριστού, της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ, της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
Δε μπορεί όμως ένας άνθρωπος που ζει μέσα στην αμαρτία και τα πάθη, να ισχυρίζεται ότι είναι φυσιολογικός και ότι μπορεί να είναι μέλος της Εκκλησίας και κληρονόμος της αιωνίου βασιλείας.
Ο Λόγος του Θεού σημειώνει και καταδικάζει όλες τις αμαρτίες, ή μεγάλες είναι αυτές ή μικρές.
Ο απόστολος Παύλος γράφει στους Γαλάτες: «Φανερά είναι τα έργα της σαρκός, τα οποία είναι, πορνεία, μοιχεία, ασέλγεια, ακαθαρσία, θυμοί,…».
Μέσα σε όλα τα έργα της σαρκός βάζει και τους θυμούς και τις αιρέσεις και τις ζηλοτυπίες και τους φθόνους και τις μέθες. (Γαλάτας ε:19-21)

Δεν είναι μόνο η ομοφυλοφιλία αμαρτία. Είναι όμως ένα «πάθος ατιμίας», όπως το λέει ο απόστολος Παύλος και δε μπορεί κάποιος που κατέχεται από αυτό, να είναι χριστιανός και πολύ περισσότερο να είναι λειτουργός της Εκκλησίας του Χριστού.

(ΑΛΗΘΕΙΑ! ΤΟΝ ΜΠΕΖΕΝΙΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΜΕ ΣΑΝ… «ΕΠΙΣΚΟΠΟ»; ΑΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ, ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ!..)

Στην Παλαιά Διαθήκη οι ομοφυλόφιλοι ονομάζονται Σοδομίτες και όσοι βασιλιάδες του Ιούδα ήσαν πιστοί και ευσεβείς, τους έδιωχναν, ενώ όσοι ήταν άπιστοι και ασεβείς, τους έφτιαχναν και ιδιαίτερα σπίτια να μένουν.

Για τον Ροβοάμ γράφει ότι έπραξε πονηρά και έκανε πολλές αμαρτίες και προσθέτει: «Ήσαν δε έτι εν τη γη και σοδομίται και έπραττον κατά πάντα τα βδελύγματα των εθνών». Α’ Βασιλέων ιβ:24
Αργότερα ο πιστός και ευσεβής βασιλιάς του Ιούδα, ο Ιωσαφάτ, τους έδιωξε από το λαό. «Και το υπόλοιπον των σοδομιτών, το εναπολειφθέν εν ταις ημέραις Ασά του πατρός αυτού, αυτός εξήλειψε εκ της γης». Α’ Βασιλέων κβ:47

Αυτό βεβαίως δε σημαίνει ότι οι Σοδομίτες εδιώκοντο ποινικώς, αλλά τους έδιωχναν ανάμεσα από το λαό για να μη μεταδοθεί αυτή η διαστροφή και σε άλλους.
Υπάρχουν βεβαίως και πολλές άλλες διαστροφές, οι οποίες είναι αμαρτίες και μάλιστα και πιο επικίνδυνες, όπως η παιδεραστία, ο σαδισμός, ο μαζοχισμός, η νεκροφιλία και άλλες τις οποίες η εγκληματολογία σημειώνει.

Όλα αυτά ο Λόγος του Θεού τα καταδικάζει, όπως και κάθε αμαρτία, η οποία είναι αιτία να χάσει ο άνθρωπος τη βασιλεία του Θεού. Ο απόστολος Παύλος γράφει στους Κορινθίους: «Η δεν εξεύρετε ότι οι άδικοι δεν θέλουσι κληρονομήσει τη βασιλείαν του Θεού; Μη πλανάσθε, ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί (=ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ) , ούτε αρσενοκοίται (=ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΜΕ ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ), ούτε κλέπται, ούτε πλεονέκται, ούτε μέθυσοι, ούτε λοίδοροι, ούτε άρπαγες, θα κληρονομήσουν την βασιλείαν του Θεού». Α’ Κορινθίους στ:9-10

Πάντως το να υπάρχει νόμος στο σύνταγμα ενός κράτους, που να επιτρέπει το γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου είναι βδέλυγμα για το Θεό και το κράτος αυτό υπογράφει την καταδίκη του.




26-01-2007, 21:34

Ένα ενδιαφέρον μήνυμα, πάντα επίκαιρο!


ΔΙΠΛΗ ΚΑΘΑΡΣΗ

«Πολύς λόγος για κάθαρση γίνεται αυτές τις μέρες στην Πατρίδα μας την Ελλάδα. Κάθαρση στο χώρο της Εκκλησίας και στο χώρο της Δικαιοσύνης! Διότι και στους δυο αυτούς χώρους έχει συσσωρευτεί κόπρος, και ο τόπος καταβρωμίζεται και η ατμόσφαιρα γίνεται αποπνικτική..

Η αμαρτία είναι ακαθαρσία, ιδιαζόντως δε η σαρκική αμαρτία, και μάλιστα η παρά φύση αμαρτία, η βδελυρότερη, η σιχαμερότερη αμαρτία. Αυτός που αμαρτάνει γίνεται ακάθαρτος. Και «κάθε ακάθαρτος δεν έχει συμμετοχή στην βασιλεία του Χριστού και Θεού» (προς Εφεσίους 5:5). Αλλά δόξα τω Θεώ, δεν υπάρχει μόνον η ακαθαρσία της αμαρτίας, η οποία αποκλείει από τη σωτηρία, αλλά υπάρχει και η δυνατότητα της κάθαρσης, μετά από την οποία η σωτηρία είναι εφικτή. Ο απόστολος Παύλος προτρέπει να «καθαρίσουμε τους εαυτούς μας από κάθε μολυσμό σαρκός και πνεύματος» (Β΄ προς Κορινθίους, 7:1).

Πώς γίνεται η κάθαρση από τις αμαρτίες; Πώς το κόκκινο και πιο δυσεξάλειπτο χρώμα, χρώμα από εγκλήματα αίματος (φόνοι στους οποίους υπάγονται και οι εκτρώσεις), χρώμα και των «ροζ» σκανδάλων, πώς γίνεται λευκό σαν το χιόνι; (Ησαΐας 1:16-18). Γίνεται λευκό με την μετάνοια με την ταπείνωση και εξομολόγηση σε πνευματικό πατέρα, γίνεται με πνευματικό αγώνα ενάντια στα πάθη, ενάντια στον «κόσμο» και στον Διάβολο. Γίνεται λευκό με το ισχυρότερο απορρυπαντικό, με το αίμα του Θεανθρώπου. «Το αίμα του Ιησού Χριστού, μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία» (Α΄ Ιωάν. 1:7).

Αλλά η Αγία Γραφή κηρύττει κάθαρση και με άλλη έννοια. Εάν ένας λαϊκός χριστιανός εκτραπεί δεινώς και γίνει σκανδαλοποιός και είναι αμετανόητος, αποκόπτεται από το σώμα της Εκκλησίας ως ακάθαρτο και επικίνδυνο μέλος. Όταν στην Εκκλησία της Κορίνθου λαϊκό μέλος της έπεσε στο αμάρτημα της αιμομιξίας, ο απόστολος Παύλος αναστατώθηκε, διότι οι χριστιανοί δεν κήρυξαν πένθος και δεν απέβαλαν τον αιμομίκτη από την Εκκλησία. Διέταξε δε να συναχτούν και να τιμωρήσουν τον αναίσχυντο αυτό άνθρωπο. Γράφει ο απόστολος στους χριστιανούς: «Δεν ξέρετε ότι λίγο προζύμι επιδρά σε όλο το ζυμάρι; Πετάξτε λοιπόν το παλαιό προζύμι της διαφθοράς. Να βγάλετε λοιπόν τον κακό από ανάμεσα σας». (Α΄ Κορ. 5:6 - 7:13).

Σύμφωνα λοιπόν με την απόφαση και την παραγγελία του αποστόλου η Εκκλησία έκανε κάθαρση. Ξέκοψε από τη χριστιανική κοινότητα τον αιμομίκτη ως ακάθαρτο και επικίνδυνο μέλος. Το δε αποτέλεσμα υπήρξε ευχάριστο. Ο αιμομίκτης μετάνιωσε για το ειδεχθές αμάρτημά του. Η αυστηρότητα ήταν ελεήμων.

Αν επομένως η Γραφή απαιτεί κάθαρση της Εκκλησίας από λαϊκό σκανδαλοποιό, όπως της Κορίνθου, πόσο μάλλον απαιτεί κάθαρση από κληρικό σκανδαλοποιό. Οι ποιμαντικές επιστολές του αποστόλου Παύλου θέλουν τους κληρικούς «ανέγκλητους» (Α΄ Τιμ. 3:10, Τίτ. 1:6 - 7), απαλλαγμένους από κατηγορία, «ανεπίληπτους» (Α΄ Τιμ. 3:2), αδιάβλητους, και με «καλήν μαρτυρίαν από των έξωθεν» (Α΄ Τιμ. 3:7), με καλή μαρτυρία από τους έξω της Εκκλησίας. Πρόσωπα διαβεβλημένα, «ξεφωνισμένα» δεν μπορούν να χειροτονούνται κληρικοί, να κυκλώνουν το ιερό θυσιαστήριο και να κρατούν στα χέρια τους τα άγια. Προς τον επίσκοπο Τιμόθεο ο απόστολος Παύλος γράφει για τις χειροτονίες ότι οι επίσκοποι δεν πρέπει να σπεύδουν σε χειροτονίες, αλλά πρέπει να εξετάζουν και να ερευνούν αν οι υποψήφιοι κληρικοί έχουν τα απαραίτητα προσόντα. (Τιμ. 5:22). Αν οι επίσκοποι χειροτονούν πρόσωπα αβασανίστως, με κωλύματα ιεροσύνης, διαπράττουν τεράστιο και φρικτό έγκλημα κατά της Εκκλησίας. Ένας ανάξιος κληρικός για χρόνια και για δεκαετίες δυναστεύει, ταλαιπωρεί και σκανδαλίζει εκατοντάδες ή και χιλιάδες ή και εκατομμύρια χριστιανούς! Γι αυτό οι νόμοι της Εκκλησίας, οι Ιεροί Κανόνες, στηριζόμενοι στην γνώση της Αγίας Γραφής και στην πείρα της Εκκλησίας, απαγορεύουν τη χειροτονία ανάξιων και διατάσουν την καθαίρεση αναξίων.

Αλλά στους καιρούς αυτούς που ζούμε «ο Νόμος ασθένησε, αργεί το Ευαγγέλιο. Γραφή δε πάσα παραμελείται». Ανάξιοι επίσκοποι σε μεγάλη έκταση χειροτονούν ομοίους τους, και έτσι στις τάξεις του κλήρου πολλαπλασιάστηκαν οι κοσμικοί κληρικοί, οι ξεροί επαγγελματίες, οι μεγαλομανείς, οι ανήθικοι και σκανδαλοποιοί. Δεν είναι υπερβολή και ασέβεια αν πούμε ότι πολλοί κληρικοί είναι ζώα με μορφή ανθρώπων! Τι λέμε; Πολλοί είναι χειρότεροι από τα ζώα. Διαπράττουν τα σιχαμερότερα αμαρτήματα, τα παρά φύση. Άντρες με άντρες, όπως οι Σοδομίτες, που έβρεξε ο Θεός φωτιά και θειάφι και τους έκαψε παραδειγματικά.

Τέτοιοι κληρικοί σκανδαλίζουν πολλούς, κλονίζουν την πίστη ολιγόπιστων, ψυχραίνουν και απομακρύνουν από την Εκκλησία, πληθαίνουν τις τάξεις των πνευματικά αδιάφορων, των αιρετικών, των άθεων και των εχθρών της Εκκλησίας. Οι εκκλησιομάχοι τρίβουν τα χέρια τους από χαρά. Τέτοιοι κληρικοί γίνονται αιτία δυσφήμισης και των καλών κληρικών, και αυτής της Εκκλησίας, και αυτού του Θεού. Εξ αιτίας των σκανδαλοποιών κληρικών το όνομα του Θεού «βλασφημείται» (Ησ. 52:5, Ρωμ. 2:24), δυσφημείται στους κοσμικούς και αντιχριστιανικούς κύκλους. Τέτοιοι κληρικοί, ιδίως αρχιερείς, είναι η μεγαλύτερη σύμφορα στην Εκκλησία.
Από πολύ καιρό έρχονται στη δημοσιότητα σκάνδαλα κληρικών, και γίνονται σχόλια από τα ΜΜΕ και την κοινωνία, και ταράσσεται το χριστεπώνυμο πλήρωμα, και υψώνονται φωνές διαμαρτυρίας, και ζητείται κάθαρση της Εκκλησίας από σκανδαλοποιούς κληρικούς. Αλλά δυστυχώς κάθαρση δεν γίνεται. Ο Αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος κατά τις ημέρες της εκλογής του υποσχέθηκε κάθαρση και ενθουσίασε τον ευσεβή λαό, αλλά αθέτησε την υπόσχεσή του. Διαβεβλημένοι και αποδεδειγμένα σκανδαλοποιοί κληρικοί όχι μόνο δεν καθαιρέθηκαν, αλλά και υποστηρίχθηκαν σκανδαλωδώς. Και να τώρα (Φεβρουάριος 2005) συνταράσσεται και συγκλονίζεται το Πανελλήνιο από τα εκκλησιαστικά σκάνδαλα. Εκκλησιαστικός σεισμός 9 Ρίχτερ! Εκκλησιαστικό τσουνάμι!

Λόγω της γενικής κατακραυγής και καταθλιπτικής πίεσης, αναγκάστηκε επιτέλους από τα πράγματα ο Αρχιεπίσκοπος να δηλώσει ότι θα προχωρήσει σε κάθαρση χωρίς συμβιβασμούς, με υπευθυνότητα και αποφασιστικότητα. Μακάρι, η νέα δήλωση του Αρχιεπισκόπου να γίνει πραγματικότητα. Θα χαρεί ο ουρανός και η γη. Και ο Θεός δεν θα μας τιμωρήσει για την μέχρι τώρα ανοχή της φαύλης κατάστασης εις βάρος της Εκκλησίας του αλλά θα μας ελεήσει. Ο Θεός ενδιαφέρεται για όλα, αλλά περισσότερο ενδιαφέρεται για την Εκκλησία του, «ην περιεποιήσατο δια του ιδίου αίματος» (Πράξ. 20:28), και για όσους ενδιαφέρονται για την Εκκλησία του, για την ευπρέπεια του οίκου του.
Αγαπητοί αναγνώστες! Ας αγωνιζόμαστε και προς τα μέσα και προς τα έξω. Ας επιδιώκουμε ο καθένας και κάθαρση του εαυτού του από τις αμαρτίες, και κάθαρση της Εκκλησίας από τους σκανδαλοποιούς. Αν αγωνιζόμαστε και για τις δυο καθάρσεις, τότε δικαιούμαστε να ονομαζόμαστε χριστιανοί και να ελπίζουμε στο έλεος του Θεού».





10-02-2007, 19:07

Aγωγή (αλλά όχι από δεσποτάδες) κατά της «Eσπρέσσο»


Aγωγή κατά της «Eσπρέσσο»
(«Eθνος» 9/2)

«Aγωγή κατά της εταιρείας «Hμερήσιος Tύπος» που εκδίδει την εφημερίδα Eσπρέσσο κατέθεσε χθες ο βουλευτής A Θεσσαλονίκης Aκης Tσοχατζόπουλος, λόγω ψευδών και συκοφαντικών ισχυρισμών σε βάρος του, σχετικά με τη δήθεν αγορά ακινήτου. O κ. Tσοχατζόπουλος ζητεί να καταδικαστεί η εφημερίδα και να του καταβάλει το ποσό των 500.000 ευρώ.» («Eθνος» 9/2)

Όχι, οι μητροπολίτες δεν έχουν ακόμα καταθέσει αγωγή (ούτε και πρόκειται) κατά της εφημερίδας αυτής που έγραψε εδώ και αρκετές μέρες (17/01/2007) έναν τεράστιο τίτλο σε πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ της από συνέντευξη με τον πρόεδρο του ιερού συνδέσμου κληρικών Ελλάδος πατέρα Ευστάθιο, δηλαδή τα λόγια του: «Γεμίσαμε από ομοφυλόφιλους μητροπολίτες»!..

Πώς άλλωστε θα μπορούσαν να διαψεύσουν την εν λόγω εφημερίδα (για το δικό τους θέμα, το ομοφυλοφιλικό) οι μητροπολίτες; Έπειτα, ακόμα και αν ένα τέτοιο ποσό (των 500.000 ευρώ) να επιδικαστεί υπερ αυτών, τι να τους κάνει;
Τι να τους κάνει ένα τέτοιο (αστείο γι αυτούς) ποσόν… όταν έχουν τόσο «μέλι στα δάχτυλά» τους για να γλείψουν, μέλι παραγωγής του «γωνιακού τους μαγαζιού» (κατά την προσφιλή αρχιεπισκοπική έκφραση Σεραφείμ Τίκα, και Χρυστόδουλου Παρασκευαΐδη);




14-02-2007, 04:24

Αρχιεπισκοπικά


elet@enet.gr

«Θέλω να σχολιάσω ένα κείμενο για τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών Χριστόδουλο. Γράφει μέσα στα άλλα το κείμενο για διάφορα δυνατά γεγονότα που η Εκκλησία της Ελλάδος κατάφερε σήμερα. Η πρώτη επιτυχία η επίσκεψή μας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών στη Γενεύη. Και δεύτερη η πρόσφατη επίσκεψή μας στον Πάπα Βενέδικτο τον ΙΣΤ'. Εδώ θέλει συλλυπητήρια ο αρχιεπίσκοπος και όχι να χαίρεται σαν γύφτικο σκερπάνι. Είμαι από τα μέρη που έζησε ο Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, έχω πάει η ίδια στο σπίτι στο Μέγα Δέντρο του Θερμού. Μέσα στα τόσα που ο Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προφήτεψε για το χάλι των επόμενων ιερέων που θα είναι ασεβέστεροι όλων, γράφει και για τον Πάπα: Τον έναν διάβολο, τον τύραννο τον Τούρκο άντε μια γενιά ακόμη και θα τον διώξουμε, τον άλλον, τον αντίχριστο τον Πάπα να καταράσθε.

Εμείς νηστεία, αυτοί πολυφαγία, εμείς παρθενία, αυτοί πορνεία, εμείς δικαιοσύνη, αυτοί αδικωσύνη. Λοιπόν τώρα τι χαζοχέρεται ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος; 'Η έγινε ο ίδιος Αγιος και ο παπα-Κοσμάς μπαίνει σε δεύτερη μοίρα; Το χάλι της Ορθόδοξης Εκκλησίας αυτοί το κατάφεραν. Παρέα κάνανε με τον Πάπα. Ιδιοι και χειρότεροι γίναν όλοι τους, η κοσμική Εκκλησία στιλ Βατικανό. Ο ίδιος θα έπρεπε να ντρέπεται και όχι να βγαίνει να καυχιέται. Μετά τα τόσα αίσχη του 2005 που όλοι τους, μηδενός εξαιρουμένου, μας κάνανε να αναφωνήσουμε: Ο βασιλιάς είναι γυμνός. Τι νομίζει ο Αρχιεπίσκοπος, ότι το ποίμνιό του αποτελείται από μπόλικα γιδοπρόβατα; Μακριά που είναι νυχτωμένος ο ίδιος και όλοι σαν αυτόν».

Κωνσταντίνα Πρωίμου
Άνω Πατήσια, Αθήνα
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 13/02/2007


ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΡΥΣ(Τ)ΟΔΟΥΛΕ;





19-11-2006, 06:43


Τι έγινε βρε παιδιά με τα νέα διαβατήρια;

Πυρ και μανία λέει, η «ηγεσία» της εκκλησίας της Ελλάδος εναντίον αυτών που έβαλαν λέει επάνω τη φωτογραφία ενός μοναστηριού αλλά «κουτσουρεμένη», δηλαδή χωρίς σταυρό!

Αλλά καλά λέει κάποιος θρησκευτικός σχολιαστής ότι αυτό δεν είναι και το μεγαλύτερο κακό, αυτό λέει είναι μόνο το «σουρωμένο κουνούπι»!..
Πράγματι! Εδώ γίνονται Σόδομα και Γόμορρα (όπως θα έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά), γίνονται τόσα και τόσα, σε μέγεθος καμήλας που οι «εκκλησιαστικοί» την κάνουν γαργάρα πριν την καταπιούν.!!!

Θέλετε ένα κραυγαλέο («ξεφωνισμένο») παράδειγμα; Ιδού ένα:

Δεν έχασε μήπως η μητρόπολη Αττικής τον μητροπολίτη της τον «άγιο» Παντελεήμονα Μπεζενίτη (τον κίναιδο) που κηρύχτηκε έκπτωτος αλλά παραμένει κανονικός επίσκοπος σε εφεδρεία;

Μικρό κουτσούρεμα ήταν αυτό;

Αλλά, ρε σεις, υπάρχει και ανώτερη από τον Χριστόδουλο και Σία «εκκλησιαστική» ηγεσία, ρε! Αυτή στο Φανάρι (όνομα και πράγμα φανάρι, αλλά κόκκινο) στο οποίο κατέφυγε ο «κουτσουρεμένος» (αλλά πάντα «ικανός» για παιδεραστία με ράσα) Παντελεήμονας, και στα πλαίσια της κόντρας των δυο μεγάλων (νάνων) της ορθοδοξίας, επίκειται λέει, η επαναφορά του κίναιδου, σαν μητροπολίτη πάλι, στη Αττική.

Για ποια «διαφορά» νέου και παλαιού ημερολογίου, μου μιλάτε; Εδώ η μεγάλη σύγκρουση είναι άλλη: Σύγκρουση διαφορετικών ομοφυλοφιλικών κέντρων (Αθήνας και «Πόλης»), όπως λέει και ο διασυνδεδεμένος με τον οικουμενικό πατριάρχη και πάντα καλά ενημερωμένος εκκλησιαστικός Τύπος, η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος»..

Πώς τεκμηριώνεται αυτό;

Θα θυμάσαι τι έγινε πρόπερσι με την παρέλαση των εκκλησιαστικών σκανδάλων από τα ΜΜΕ. Θα σου πω τι είχε προηγηθεί. Είχε προηγηθεί η κόντρα ανάμεσα σε Χριστόδουλο και Βαρθολομαίο σχετικά με τις «νέες χώρες», τις εξουσιαστικές δικαιοδοσίες δηλαδή των δυο «μεγάλων».

Τότε λοιπόν έγραψε η εκκλησιαστική αυτή εφημερίδα ένα άρθρο που το υπέγραφε ο κ. Ζερβός ο Διευθυντής της, και που έλεγε περίπου: Παράπονα εξέφρασε ο οικουμενικός πατριάρχης διότι οι εδώ (στην Αθήνα) συνάδελφοί του διαδίδουν ότι ομοφυλοφιλικά κέντρα (σ.σ. προφανώς προσκείμενα στον πατριάρχη) καλλιεργούν την κόντρα του οικουμενικού εναντίον του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Αλλά και ο πατριάρχης δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Έχει στο συρτάρι του ανώνυμες καταγγελίες για «κουσούρια» (σ.σ. δηλαδή για ανάλογα ομοφυλοφιλικά κέντρα προσκείμενα στην αρχιεπισκοπή) αντίπαλων του στην εκκλησία της Ελλάδος, και θα πράξει ανάλογα (σ.σ. θα αρχίσει να διαδίδει και αυτός δηλαδή)!..

Μετά από αυτό, άρχισαν οι «δημοσιογραφικές» αποκαλύψεις και το στραπατσάρισμα του αρχιεπισκόπου..









ΑΡΧΕΙΟ (10/11/2009): ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου