Δυο σταθμά...
Κάτι συμβαίνει στο Φανάρι. Με δυο μέτρα και δυο σταθμά αντιμετωπίζει τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, σε σχέση με τον προκάτοχό του, τον μακαριστό Χριστόδουλο.
Το αποδεικνύει η στάση του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην υπόθεση του μητροπολίτη Παντελεήμονα Μπεζενίτη. Για την καθαίρεση του πρώην Αττικής το 2005 χρησιμοποιήθηκε ένας νόμος του κράτους. Δεν έγινε εκκλησιαστικό δικαστήριο.
Ήταν την εποχή που η τότε «αντιπολίτευση» εντός της Εκκλησίας της Ελλάδος δήλωνε πίστη στους ιερούς κανόνες, επικρίνοντας τον Χριστόδουλο, ο οποίος επικαλούνταν νόμους του κράτους.
Τώρα που έγινε «συμπολίτευση», αν και ζήτησε την κατάργηση του νόμου που χρησιμοποιήθηκε στην περίπτωση του Παντελεήμονα και τον απάλλαξε από τις κατηγορίες με βούλευμα, όχι μόνο δεν επαναφέρει τον πρώην Αττικής στον θρόνο του, αλλά σχεδιάζει με την κυβέρνηση και το σπάσιμο της Μητρόπολης Αττικής στα δύο.
Το ερώτημα που τίθεται είναι, γιατί, την ίδια στιγμή, το Φανάρι ζητεί από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών την παραπομπή του Παντελεήμονα σε δευτεροβάθμιο εκκλησιαστικό δικαστήριο; Έγινε πρωτοβάθμιο και έλαβε απόφαση;
Θ.ΤΣ.
28 Ιαν | Ελευθεροτυπία
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Αλλά καλά λέει κάποιος θρησκευτικός σχολιαστής ότι αυτό δεν είναι και το μεγαλύτερο κακό, αυτό λέει είναι μόνο το «σουρωμένο κουνούπι»!..
Πράγματι! Εδώ γίνονται Σόδομα και Γόμορρα (όπως θα έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά), γίνονται τόσα και τόσα, σε μέγεθος καμήλας που οι «εκκλησιαστικοί» την κάνουν γαργάρα πριν την καταπιούν.!!!
Για ποια «διαφορά» νέου και παλαιού ημερολογίου, μου μιλάτε; Εδώ η μεγάλη σύγκρουση είναι άλλη: Σύγκρουση διαφορετικών ομοφυλοφιλικών κέντρων (Αθήνας και «Πόλης»), όπως λέει και ο διασυνδεδεμένος με τον οικουμενικό πατριάρχη και πάντα καλά ενημερωμένος εκκλησιαστικός Τύπος, η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος»...
Πώς τεκμηριώνεται αυτό το τελευταίο;
Θα θυμάστε τι έγινε προ-πρόπερσι με την παρέλαση των εκκλησιαστικών σκανδάλων από τα ΜΜΕ. Θα σας πω τι είχε προηγηθεί. Είχε προηγηθεί η κόντρα ανάμεσα σε Χριστόδουλο και Βαρθολομαίο σχετικά με τις «νέες χώρες», τις εξουσιαστικές δικαιοδοσίες δηλαδή των δυο «μεγάλων».
Τότε λοιπόν έγραψε η εκκλησιαστική αυτή εφημερίδα ένα σχόλιο που το υπέγραφε (με τα αρχικά του) ο κ. Ζερβός ο Διευθυντής της, και που έλεγε περίπου:
Παράπονα εξέφρασε ο οικουμενικός πατριάρχης διότι οι εδώ (στην Αθήνα) συνάδελφοί του διαδίδουν ότι ομοφυλοφιλικά κέντρα (σ.σ. προφανώς προσκείμενα στον πατριάρχη) καλλιεργούν την κόντρα του οικουμενικού εναντίον του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Αλλά και ο πατριάρχης δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Έχει στο συρτάρι του ανώνυμες καταγγελίες για «κουσούρια» (σ.σ. δηλαδή για ανάλογα ομοφυλοφιλικά κέντρα προσκείμενα στην αρχιεπισκοπή) αντιπάλων του στην εκκλησία της Ελλάδος, και θα πράξει ανάλογα (σ.σ. θα αρχίσει να διαδίδει και αυτός δηλαδή)!..
Μετά από αυτό, άρχισαν οι «δημοσιογραφικές» αποκαλύψεις και το στραπατσάρισμα του αρχιεπισκόπου...
Παναγιώτης Γεωργίου Μιχαλόπουλος
Κάτι συμβαίνει στο Φανάρι. Με δυο μέτρα και δυο σταθμά αντιμετωπίζει τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, σε σχέση με τον προκάτοχό του, τον μακαριστό Χριστόδουλο.
Το αποδεικνύει η στάση του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην υπόθεση του μητροπολίτη Παντελεήμονα Μπεζενίτη. Για την καθαίρεση του πρώην Αττικής το 2005 χρησιμοποιήθηκε ένας νόμος του κράτους. Δεν έγινε εκκλησιαστικό δικαστήριο.
Ήταν την εποχή που η τότε «αντιπολίτευση» εντός της Εκκλησίας της Ελλάδος δήλωνε πίστη στους ιερούς κανόνες, επικρίνοντας τον Χριστόδουλο, ο οποίος επικαλούνταν νόμους του κράτους.
Τώρα που έγινε «συμπολίτευση», αν και ζήτησε την κατάργηση του νόμου που χρησιμοποιήθηκε στην περίπτωση του Παντελεήμονα και τον απάλλαξε από τις κατηγορίες με βούλευμα, όχι μόνο δεν επαναφέρει τον πρώην Αττικής στον θρόνο του, αλλά σχεδιάζει με την κυβέρνηση και το σπάσιμο της Μητρόπολης Αττικής στα δύο.
Το ερώτημα που τίθεται είναι, γιατί, την ίδια στιγμή, το Φανάρι ζητεί από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών την παραπομπή του Παντελεήμονα σε δευτεροβάθμιο εκκλησιαστικό δικαστήριο; Έγινε πρωτοβάθμιο και έλαβε απόφαση;
Θ.ΤΣ.
28 Ιαν | Ελευθεροτυπία
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ιδεόπολις - ideopolis.gr Forum
18/11/2006 21:56
Τι έγινε βρε παιδιά με τα νέα διαβατήρια;
Πυρ και μανία λέει, η «ηγεσία» της εκκλησίας της Ελλάδος εναντίον αυτών που έβαλαν λέει επάνω τη φωτογραφία ενός μοναστηριού αλλά «κουτσουρεμένη», δηλαδή χωρίς σταυρό!Αλλά καλά λέει κάποιος θρησκευτικός σχολιαστής ότι αυτό δεν είναι και το μεγαλύτερο κακό, αυτό λέει είναι μόνο το «σουρωμένο κουνούπι»!..
Πράγματι! Εδώ γίνονται Σόδομα και Γόμορρα (όπως θα έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά), γίνονται τόσα και τόσα, σε μέγεθος καμήλας που οι «εκκλησιαστικοί» την κάνουν γαργάρα πριν την καταπιούν.!!!
Θέλετε ένα κραυγαλέο («ξεφωνισμένο») παράδειγμα; Ιδού ένα:
Δεν έχασε μήπως η μητρόπολη Αττικής τον μητροπολίτη της τον «άγιο» Παντελεήμονα Μπεζενίτη (τον κίναιδο) που κηρύχτηκε έκπτωτος αλλά παραμένει κανονικός επίσκοπος σε εφεδρεία;
Μικρό κουτσούρεμα ήταν αυτό;
Αλλά, ρε σεις, υπάρχει και ανώτερη από τον Χριστόδουλο και Σία «εκκλησιαστική» ηγεσία, ρε! Αυτή στο Φανάρι (όνομα και πράγμα φανάρι, αλλά κόκκινο) στο οποίο κατέφυγε ο «κουτσουρεμένος» (αλλά πάντα «ικανός» για παιδεραστία με ράσα) Παντελεήμονας, και στα πλαίσια της κόντρας των δυο μεγάλων (νάνων) της ορθοδοξίας, επίκειται λέει, η επαναφορά του κίναιδου, σαν μητροπολίτη πάλι, στη Αττική.Για ποια «διαφορά» νέου και παλαιού ημερολογίου, μου μιλάτε; Εδώ η μεγάλη σύγκρουση είναι άλλη: Σύγκρουση διαφορετικών ομοφυλοφιλικών κέντρων (Αθήνας και «Πόλης»), όπως λέει και ο διασυνδεδεμένος με τον οικουμενικό πατριάρχη και πάντα καλά ενημερωμένος εκκλησιαστικός Τύπος, η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος»...
Για ποια «διαφορά» νέου και παλαιού ημερολογίου, μου μιλάτε; Εδώ η μεγάλη σύγκρουση είναι άλλη: Σύγκρουση διαφορετικών ομοφυλοφιλικών κέντρων (Αθήνας και «Πόλης»), όπως λέει και ο διασυνδεδεμένος με τον οικουμενικό πατριάρχη και πάντα καλά ενημερωμένος εκκλησιαστικός Τύπος, η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος»...
Πώς τεκμηριώνεται αυτό το τελευταίο;
Θα θυμάστε τι έγινε προ-πρόπερσι με την παρέλαση των εκκλησιαστικών σκανδάλων από τα ΜΜΕ. Θα σας πω τι είχε προηγηθεί. Είχε προηγηθεί η κόντρα ανάμεσα σε Χριστόδουλο και Βαρθολομαίο σχετικά με τις «νέες χώρες», τις εξουσιαστικές δικαιοδοσίες δηλαδή των δυο «μεγάλων».
Τότε λοιπόν έγραψε η εκκλησιαστική αυτή εφημερίδα ένα σχόλιο που το υπέγραφε (με τα αρχικά του) ο κ. Ζερβός ο Διευθυντής της, και που έλεγε περίπου:
Παράπονα εξέφρασε ο οικουμενικός πατριάρχης διότι οι εδώ (στην Αθήνα) συνάδελφοί του διαδίδουν ότι ομοφυλοφιλικά κέντρα (σ.σ. προφανώς προσκείμενα στον πατριάρχη) καλλιεργούν την κόντρα του οικουμενικού εναντίον του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Αλλά και ο πατριάρχης δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Έχει στο συρτάρι του ανώνυμες καταγγελίες για «κουσούρια» (σ.σ. δηλαδή για ανάλογα ομοφυλοφιλικά κέντρα προσκείμενα στην αρχιεπισκοπή) αντιπάλων του στην εκκλησία της Ελλάδος, και θα πράξει ανάλογα (σ.σ. θα αρχίσει να διαδίδει και αυτός δηλαδή)!..
Μετά από αυτό, άρχισαν οι «δημοσιογραφικές» αποκαλύψεις και το στραπατσάρισμα του αρχιεπισκόπου...
Παναγιώτης Γεωργίου Μιχαλόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου