Γράφει ο κ. Παναγιώτης Τελεβάντος για την Πατριαρχική επίσκεψη στην Καλαμάτα:
«Τέλη Ιανουαρίου ο Παναγιότατος θα βρεθεί στην Καλαμάτα. Με μεγάλη χαρά ο απανταχού της γης Ελληνισμός υποδέχεται τον Πατριάρχη του Γένους. Είμαστε βέβαιοι ότι οι τοπικοί και άλλοι εκκλησιαστικοί και πολιτικοί άρχοντες θα του επιδαψιλεύσουν μεγάλες τιμές και θα του δείξουν το δέοντα σεβασμό που κάθε ορθόδοξος πιστός οφείλει στον Πατριάρχη του Γένους. Μαζί με αυτούς που θα τον υποδεχθούν στη Μεσσηνία θα παρεβρισκόμαστε νοερά όλοι οι Έλληνες χριστιανοί Ορθόδοξοι για να χαρούμε από τη μακρυνή απόσταση που ζούμε την ευλογία της πατριαρχικής επίσκεψης.»
Και μετά τον πρόλογο αυτό, ο κ. Τελεβάντος καταφέρεται κατά του τοπικού Επισκόπου, του μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομου, που τον στολίζει ως εξής:
"Επίσκοπο εν παντί ακατάλληλο: Αλλοτριοεπίσκοπο. Προβατόσχημο λύκο. Όχι καλό ποιμένα. Ορκισμένο Οικουμενιστή, Νεοβαρλααμίτη (οπαδό της “λειτουργικής αναγέννησης”), μοντέρνο κληρικό που αισθάνεται άβολα στα ράσα. Άνθρωπο που προκαλεί το δημόσιο και ορθόδοξο αίσθημα επί καθημερινής βάσεως με το κακόδοξο και κοσμικό του φρόνημα και την αντιευαγγελική του ποιμαντορία."
Και γιατί ο κ. Παναγιώτης Τελεβάντος ανεβάζει στα άστρα τον Παναγιότατο, και κατεβάζει στα τάρταρα τον Σεβασμιότατο; Μα... για να ζητήσει από τον πρώτο (τον καλό να πούμε) να διώξει τον δεύτερο (τον κακό).
Γράφει ο κ. Τελεβάντος:
«Ο ευσεβής λαός της Μεσσηνίας θα ευγνωμονεί εσαεί τον Παναγιότατο αν συντελέσει στην απαλλαγή του από τον αλλοτριοεπίσκοπο, ο οποίος εισήλθε στη λογική ποίμνη της Μεσσηνίας όχι για να την ποιμάνει αλλά για να θύσει και να απωλέσει. Προσφέρεται, λοιπόν, μια θαυμάσια ευκαιρία: Η πατριαρχική επίσκεψη να μεταβληθεί από επίσκεψη ρουτίνας σε επίσκεψη σταθμό ιστορικής σημασίας και αληθινή ευλογία για το ποίμνιο της Μητρόπολης Μεσσηνίας αλλά και της Ελλαδικής Εκκλησίας ως σύνολο. Ως γνωστόν ο Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος (Σαββάτος) στη συνεδρία της Ιεραρχίας της Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος διαμφισβήτησε χωρίς ίχνος ντροπής ή συναίσθηση επισκοπικού χρέους την μοναδικότητα και ενότητα της Εκκλησίας. Ερωτηθείς υπό του παραδοσιακού Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ αν πιστεύει αν η Εκκλησία είναι “Μία”, όπως ομολογούμε στο Σύμβολο της πίστεως, απάντησε χωρίς αναστολή ότι είναι “Μία” αλλά διαιρεμένη!!! Στη σύνοδο της Ιεραρχίας αυτά!!! Και στην παρουσία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Β΄ και ογδόντα τόσων Μητροπολιτών!!! Δηλαδή ομολόγησε ξεκάθαρα ότι υποστηρίζει τη θεολογία των “αδελφών Εκκλησιών” και των “δύο πνευμόνων”. Διαμφισβήτησε την ενότητα της Εκκλησίας. Κουρέλιασε κυριολεκτικά την ορθόδοξη εκκλησιολογία. Και όμως! Ούτε ένας επίσκοπος (πολλώ μάλλον ο ιχθύος αφωνότερος και βατράχου απραγότερος, όταν είναι να γίνει κάτι καλό, Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄) δεν τον έλεγξε για την γυμνή τη κεφαλή αίρεση που διατύπωσε στη συνεδρία της Συνόδου της Ιεραρχίας. Μόνον ο Σεβασμιότατος Πειραιώς περιορίστηκε να του πει ότι αυτή δεν είναι η πίστη της Εκκλησίας και το θέμα έληξε με την παροχή αμέριστης υποστήριξης στο Χρυσόστομο Σάββατο και στον ομοιδεάτη του Αχαίας Αθανάσιο να εκπροσωπούν την Ελλαδική Εκκλησία στο διάλογο. Ετσι ανενόχλητοι οι δύο Οικουμενιστές ιεράρχες συνέχισαν απτόητοι να ασχημονούν γράφοντας ατιμωρητί στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τις οδηγίες της Ιεραρχίας να μη γίνονται συμπροσευχές με τους αιρετικούς.»
Καταλάβατε;
Ο κ. Παναγιώτης Τελεβάντος, ζητάει από έναν "Διάβολο" να βγάλει ένα "δαιμόνιο" από την Εκκλησία! Είναι και θεολόγος και δεν έχει διαβάσει το Ευαγγέλιο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου