Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Για όλα αυτά τα γελοία τους (και των οργανωσιακών συμπεριλαμβανομένων), απλά… «χεστήκαμε» που λέει ο λόγος…


Σε ειδικό καθίκι, βέβαια, με το όνομα τους γραμμένο επάνω…


5 σχόλια, στο θέμα:


Εσπρέσο: «Άρπαξαν ιερό θησαυρό»



lykourgos nanis είπε...

Ώστε έκλεψαν εικόνες οι ιερόσυλοι στην Ήπειρο! Και πολλοί τύποις χριστιανοί της μητρόπολης Ιωαννίνων θα εκφράσουν τον αποτροπιασμό τους για το γεγονός και φυσικά θα κατακεραυνώσουν τους ιερόσυλους για το έγκλημά τους και θα βαυκαλισθούν με την ιδέα ότι είναι καλοί χριστιανοί αφού καυτηρίασαν την ιεροσυλία!

Δεν είδα όμως κανέναν απ αυτούς να διαμαρτύρεται για τις επαίσχυντες δηλώσεις του ακατονόμαστου μητροπολίτη Ιωαννίνων περί εικόνων-ξόανων! Για να μη θιγεί η σεπτή προσωπικότητα του Σετάκη!

Μάλιστα κάποιοι οργανωσιακοί των Ιωαννίνων τον γλείφουν αναίσχυντα και κάποιο μέλος του Σωτήρα σε βιβλίο για τις οργανώσεις χρησιμοποιεί και βαθυστόχαστες γνώμες του εν λόγω μητροπολιτικού και θεολογικού αναστήματος(εδώ κε Μιχαλόπουλε γελάμε μέχρι πνευμοθώρακος)!

Έλα όμως που ο εκλεκτός του εν λόγω σωτηρικού χαρακτήρισε εξωεκκλησιαστικές τις οργανώσεις μετά λίγο καιρό σε δηλώσεις του στην Ελευθεροτυπία και ο σωτηρικός τουλάχιστον ξευτελίστηκε!

Και σαν κερασάκι στην τούρτα ήλθαν και οι δηλώσεις του υπέρ του εξοβελισμού της εξομολόγησης απ τα σχολεία! Εδώ έχει εξευτελιστεί η Εκκλησία των Ιωαννίνων στο πρόσωπο του Σετάκη και εμας μας μάραναν οι εικόνες!

08 Ιανουαρίου 2010 4:00 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Δεν γελάμε μέχρι πνευμοθώρακος! Δεν τους κάνουμε το χατίρι να πεθάνουμε κιόλας, έστω και από τα γέλια…

Για όλα αυτά τα γελοία τους (και των οργανωσιακών συμπεριλαμβανομένων), απλά… «χεστήκαμε» που λέει ο λόγος…

Σε ειδικό καθίκι, βέβαια, με το όνομα τους γραμμένο επάνω…

Για να έχουν να λαβαίνουν!

08 Ιανουαρίου 2010 4:27 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Γιατί οι «οργανωσιακοί των Ιωαννίνων» που «γλείφουν αναίσχυντα» όπως λέτε, να διαφέρουν από τους υπόλοιπους;

Μέχρι να εμφανιστείτε, αγαπητέ κ. Λυκούργο, είχα την εντύπωση (και το έλεγα σε κάθε ευκαιρία) ότι δεν υπάρχει κανένας άντρας (που να σέβεται τα παντελόνια του) σε αυτήν την Εκκλησία, στην τοπική μας Εκκλησία, και γι αυτό την κατήγγειλα (διαχωρίζοντας την θέση μου), σαν… «Εκκλησία του κώλου»!..

Σε μια τέτοια Εκκλησία λοιπόν, δεν έβλεπα σαν ξένο σώμα τους ανθρώπους των οργανώσεων, των… «εκκλησιαστικών» οργανώσεων, βεβαίως, βεβαίως!..

08 Ιανουαρίου 2010 5:41 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Και σας ρωτώ, κ. Λυκούργο να μου πείτε τι πουλάνε αυτές οι χριστιανικές – λεγόμενες -οργανώσεις;

Τον Χριστό - όπως και ο Ιούδας - θα μου πείτε (έτσι θεωρητικά)…

Όπως τον πουλάνε και οι ρασοφόροι συνάδελφοι τους, και λοιποί θρησκέμποροι, οι διοικούντες και ποιμαίνοντας τάχα την Εκκλησία…

Γι αυτό και η επιδίωξη τους είναι να έχουν πρόσβαση σε αυτήν την διοίκηση, και την μεγάλη μάσα, προωθώντας όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη τους στο δεσποτικό αξίωμα, ώστε οι εισπράξεις τους σε αργύρια να ανεβαίνουν…

Ύψιστο ιδανικό τους, το να μπορούν να προωθούν (με μητροπολιτική κάλυψη), όσο πιο ευρύτερα γίνεται τις πωλήσεις των βιβλίων τους και των περιοδικών τους, αλλά και την ίδια τους την μωροφιλοδοξία…

08 Ιανουαρίου 2010 6:01 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Θα σας πάω τώρα αγαπητέ κ. Λυκούργο, στην Ανατολή των χριστιανικών οργανώσεων, στην κίνηση του Απόστολου Μακράκη…

Του άνθρωπου του οποίου την οργάνωση τόσο πολύ φοβηθήκαν όλες οι σκοτεινές δυνάμεις (μαζί με το εκκλησιαστικό κατεστημένο) ώστε άρον – άρον να τον σταυρώσουν…

Τι έκαναν τότε οι υπόλοιποι, οι γέροντες και πατέρες των σημερινών οργανώσεων;

Ταυτίστηκαν με εκείνες τις δυνάμεις, πρόδωσαν τον άνθρωπο αυτόν (τον Απόστολο Μακράκη) του οποίου το αδικοχυμένο αίμα έπεσε πάνω στα παιδιά τους (Ζωή, Σωτήρας, και δεν συμμαζεύεται), στις νόθες αυτές οργανώσεις της «Εκκλησίας», που μόνο παιδιά του Θεού δεν είναι!..

08 Ιανουαρίου 2010 6:13 μ.μ.


http://xairete.blogspot.com/2010/01/blog-post_5105.html

3 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Πάνο Μιχαλόπουλε νομίζω ότι δεν πρέπει να είστε τόσο καταδικαστικός απέναντι στις οργανώσεις!Κατά παγία αρχή τα μέλη τους δεν επιθυμούν την επισκοποποίησή τους επειδή ταπεινά φρονούν ότι η Εκκλησία εκτός από αξιωματικούς έχει ανάγκη και από στρατιώτες!Έπειτα ουδέποτε μέλη τους έχουν τεκμηριωμένα κατηγορηθεί για σεξουαλικά ή οικονομικά σκάνδαλα!Γνωρίζετε κι εσείς ότι έχουν προσφέρει πάμπολλα στον τομέα της εσωτερικής και εξωτερικής ιεραποστολής,στον αντιαιρετικό αγώνα,στον αντιοικουμενιστικό αγώνα,στον τομέα της φιλανθρωπίας και αλλού!Εκεί που εγώ (και πολλοί άλλοι φαντάζομαι)διαφωνώ είναι στην έλλειψη μαχητικής αντίδρασης απεναντι στις δεσποτικές αθλιότητες και στον καιροσκοπισμό κάποιων και όχι όλων των μελών τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για όλα αυτά τα γελοία τους (και των οργανωσιακών συμπεριλαμβανομένων), απλά… «χεστήκαμε» που λέει ο λόγος…

    http://xairete.blogspot.com/2010/01/5-lykourgos-nanis.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «Αγαπητέ Πάνο Μιχαλόπουλε νομίζω ότι δεν πρέπει να είστε τόσο καταδικαστικός απέναντι στις οργανώσεις!»

    -Στις «νόθες οργανώσεις», θέλετε να πείτε!

    «Κατά παγία αρχή τα μέλη τους δεν επιθυμούν την επισκοποποίησή τους επειδή ταπεινά φρονούν ότι η Εκκλησία εκτός από αξιωματικούς έχει ανάγκη και από στρατιώτες!»

    -Σωστά! Στρατιώτης έμεινε ο Καντιώτης που πολέμαγε την Δεσποτοκρατία με μέχρι το 1967 που έγινε και αυτός Δεσπότης… Μέχρι τότε έλεγε και εκείνο το «έξω οι πουστάρες από την Εκκλησία»!.. Στρατιώτες έμειναν και τα μέλη της Χρυσοπηγής που έγιναν όλοι δεσποτάδες (Αμβρόσιος και Καλλίνικος) και ένας και Αρχιεπίσκοπος (Χριστόδουλος)… Στρατιώτης και ο Γκατζηρούλης, και ο Αλβανίας Αναστάσιος, και ο Δημήτριος Αμερικής, και ο Πασαλής που μετά από αλισβερίσι διαδέχτηκε τον Καντιώτη στη Φλώρινα!...

    «Έπειτα ουδέποτε μέλη τους έχουν τεκμηριωμένα κατηγορηθεί για σεξουαλικά ή οικονομικά σκάνδαλα!»

    -Πώς να κατηγορηθούν όταν είναι στην απέξω, σαν εξωεκκλησιαστικοί;

    «Γνωρίζετε κι εσείς ότι έχουν προσφέρει πάμπολλα στον τομέα της εσωτερικής και εξωτερικής ιεραποστολής, στον αντιαιρετικό αγώνα, στον αντιοικουμενιστικό αγώνα, στον τομέα της φιλανθρωπίας και αλλού!»

    -Και επειδή ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, για να έχουν το ελεύθερο να κάνουν όλα αυτά τα έργα (μην την πάθουν σαν τον ένα και μοναδικό εκείνο άντρα, τον Μακράκη), πόσες κατουρημένες ποδιές φίλησαν άραγε;

    «Εκεί που εγώ (και πολλοί άλλοι φαντάζομαι) διαφωνώ είναι στην έλλειψη μαχητικής αντίδρασης απεναντι στις δεσποτικές αθλιότητες και στον καιροσκοπισμό κάποιων και όχι όλων των μελών τους!»

    -Πώς θα αντιδράσουν στις δεσποτικές αθλιότητες όταν έχουν ανάγκη την… ευλογία όλων αυτών των άθλιων για το θεάρεστο («αντιαιρετικό» κλπ) έργο τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή