19.11.08
Ο Μητροπολίτης Κυρηνείας κ. Παύλος με άρθρο του στην Κυπριακή Εφημερίδα «Φιλελεύθερος», ασκεί έμμεσα την διαφωνία του για την απόφαση του Αρχιεπισκόπου Κύπρου και Νέας Ιουστινιανής κ. Χρυσόστομο Β, όσον αφορά την διοργάνωση το περασμένο τριήμερο από την Εκκλησία της Κύπρου σε συνεργασία με την ιταλική αδελφότητα του Αγίου Αιγιδίου, της Παγκόσμιας Συνάντησης Θρησκειών και Πολιτισμών για την Ειρήνη.
Τότε μόνο θα έλθει η πολυπόθητη ειρήνη μέσα μας, μεταξύ των ανθρώπων και προπάντων στη χειμαζόμενη Κύπρο μας, όταν βασιλεύσει στις καρδιές μας ό Άρχων της ειρήνης, του Οποίου το Όνομα οφείλει να υμνεί και να επικαλείται κάθε Ορθόδοξος Χριστιανός.
(από την Ρομφαία)
Ο Μητροπολίτης Κυρηνείας κ. Παύλος με άρθρο του στην Κυπριακή Εφημερίδα «Φιλελεύθερος», ασκεί έμμεσα την διαφωνία του για την απόφαση του Αρχιεπισκόπου Κύπρου και Νέας Ιουστινιανής κ. Χρυσόστομο Β, όσον αφορά την διοργάνωση το περασμένο τριήμερο από την Εκκλησία της Κύπρου σε συνεργασία με την ιταλική αδελφότητα του Αγίου Αιγιδίου, της Παγκόσμιας Συνάντησης Θρησκειών και Πολιτισμών για την Ειρήνη.
Το άρθρο του Μητροπολίτη Κυρηνείας κ. Παύλου έχει ως εξής:
Πολλοί επιβουλεύονται σήμερα την ειρήνη στον κόσμο. Άλλοι από οικονομικά συμφέροντα και γεωπολιτική στρατηγική και άλλοι από αντίδραση σε αυτά, με όπλο την Ιδεολογία τους ή τη θρησκευτική τους πίστη.
Άλλοι από θέσεως ισχύος και άλλοι από φανατισμό για επίτευξη του ανίερου σκοπού τους. Πολλοί επίσης συνάνθρωποί μας αγωνίζονται με φιλότιμο και ανιδιοτέλεια για την εδραίωση της ειρήνης και της ασφάλειας στον κόσμο.
Όμως, οι διαθρησκειακές συναντήσεις δεν προσφέρονται για τη διασφάλιση της ειρήνης. Εάν οι θρησκείες θεωρητικά τάσσονται υπέρ της ειρήνης, οφείλουν να καλλιεργήσουν αυτή την αξία μεταξύ των πιστών τους, οπότε δεν χρειάζονται οι διαθρησκειακές συναντήσεις για να συζητηθούν τα αυτονόητα.
Εάν υπάρχουν θρησκείες οι οποίες θεωρούν θεμελιώδη θρησκευτική αρχή τους την ανατροπή της ειρήνης, εν ονόματι δήθεν του Θεού, είναι αυτονοήτως άσκοπες οι διαθρησκειακές συναντήσεις.
Οι φιλειρηνικές διακηρύξεις των διαθρησκειακών συναντήσεων, οι οποίες έντονα προβάλλονται για λόγους εντυπωσιασμού των άσχετων και των χλιαρών στην πίστη, δεν επηρεάζουν τελικά ούτε τη στρατηγική των ισχυρών ούτε τις αντιδράσεις των αδυνάτων.
Το χάσμα διευρύνεται παρά τις διακηρύξεις. Η πρόσφατη ιστορία το αποδεικνύει.
Προβάλλεται, επίσης, η ιδέα της ουσιαστικής συνεργασίας των θρησκειών. Σε ποιους όμως τομείς μπορούν να συνεργασθούν ουσιαστικά οι θρησκείες, όταν ή καθεμία από αυτές αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα θεωρήσεως του ανθρώπου και του κόσμου;
Ένα μόνο πεδίο συνεργασίας μεταξύ τους υπάρχει αυτό που τους επιβάλλεται από τα κέντρα εξουσίας του παγκοσμιοποιούμενου πλανήτη μας: να υπηρετήσουν το σχέδιο χειραγώγησης των λαών αυτού του πλανήτη.
Επανειλημμένως διαπιστώνεται ότι οι διαθρησκειακές συναντήσεις λειτουργούν ως προπέτασμα, προκειμένου κάποια κέντρα εξουσίας να χαράσσουν τα στρατηγικά τους σχέδια μέσα σε κλίμα φαινομενικά και υποκριτικά φιλειρηνικό.
Είναι εκδηλώσεις που, χωρίς να ανταποκρίνονται στον σκοπό για τον οποίο συγκαλούνται, εξυπηρετούν τους στόχους της Νέας 'Εποχής, που συνοψίζονται στην ανάπτυξη συγκρητιστικής θρησκευτικής συνειδήσεως στους λαούς του πλανήτη.
Καλλιεργούν δηλαδή τον θρησκευτικό συγκρητισμό και εξυπηρετούν τα κοσμοκρατορικά σχέδια των ισχυρών της γης με την επιβολή μιας παγκόσμιας εξουσίας, μιας παγκόσμιας οικονομίας και την ανάδειξη μιας πανθρησκείας, που είναι φανερό δείγμα της αποστασίας (Β' Θεσσ. 2, 3).
Επιπλέον, η συμμετοχή Ορθοδόξων κληρικών στις διαθρησκειακές συναντήσεις με το πρόσχημα της παρουσίασης εις τους ετερόδοξους και αλλόθρησκους του θησαυρού της μοναδικής ημών Πίστεως, συνέχει τις καρδιές και σκανδαλίζει τις συνειδήσεις ευσεβών μελών της Εκκλησίας και τροφοδοτεί την εντύπωση, ότι και οι ποιμένες της Εκκλησίας εκκοσμικεύονται με αβαρίες στα θέματα της Πίστεως.
Άλλο είναι η αλληλοκατανόηση μεταξύ λαών διαφορετικής θρησκείας και άλλο η προβολή και η εμπέδωση της ιδέας της αλληλοκατανοήσεως των θρησκειών.
Εν ονόματι της αλληλοκατανοήσεως των θρησκειών παρακάμπτονται βασικά σημεία των Χριστιανικών δογμάτων, σχετικοποιείται η Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη και αμβλύνεται το Ορθόδοξο αισθητήριο των πιστών.
Με τις διαθρησκειακές συναντήσεις προβάλλεται ως αυτονόητο ότι oι μονοθεϊστικές θρησκείες (Χριστιανισμός, Ιουδαϊσμός, Μουσουλμανισμός) πιστεύουν στον ίδιο θεό.
Ουδέν αναληθέστερον τούτου.
Τα μέλη της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, δηλαδή της Ορθοδόξου, πιστεύουν στον Τριαδικό Θεό, τον μόνο αληθινό, ενώ οι άλλες θρησκείες σε ψευδείς και ανύπαρκτους θεούς.
Εμείς oι Ορθόδοξοι Χριστιανοί πιστεύουμε και λατρεύουμε τον ενανθρωπήσαντα Θεόν Λόγον και ακολουθούμε τις υπ' Αυτού αποκαλυφθείσες αλήθειες, χωρίς να προσθέτουμε τους δικούς μας πεπερασμένους συλλογισμούς και τις ανθρώπινες ατελείς σκέψεις.
Η ειρήνη είναι καρπός και δωρεά του Αγίου Πνεύματος (Γαλ. 5, 22) και αποκτάται με τη μετάνοια για όσα πονηρά έργα ψύχουν την αγάπη και φυγαδεύουν την ειρήνη από τον κόσμο και όχι με τις διαθρησκειακές συναντήσεις oι οποίες δεν περιορίζονται μόνο σε φιλοφρονητικές εκδηλώσεις, αλλά επεκτείνονται σε συμπροσευχές και σε βαρύτατες υποχωρήσεις στα θέματα πίστεως, που προκαλούν την απαρέσκεια του Θεού και καταδικάζονται από τους Ιερούς Κανόνες.
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός είναι ο Αρχηγός της ειρήνης. Χωρίς Αυτόν δεν μπορεί κανείς να αποκτήσει ή να προσφέρει την ειρήνη. Ότι oι άνθρωποι σήμερα επιζητούν ως ειρήνη, δεν μπορούν να το αποκτήσουν, αν πρωτύτερα δεν ειρηνεύσουν με τον Θεό διά του Ιησού Χριστού (Κολ. 1, 20).
Η προσευχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας «υπέρ της ειρήνης του σύμπαντος κόσμου» είναι καθημερινή και πρέπει να αποτελεί αίτημα του κάθε πιστού.
(από την Ρομφαία)
Ενας αληθινος Αρχιερευς του Υψιστου με ξεκαθαρες Ορθοδοξες αντιληψεις και
ΑπάντησηΔιαγραφήσεβομενος τον Τριαδικο θεο μας που αλλοι τον εμπαιζουν ασυστολα καθε στιγμη, πραγματι Θειας πιστεως ομολογια, αλλον Παύλόν σε η Εκκλησια
Ζηλωτήν εν Ιερευσι ανεδειξε.
Ελπιζω καποια στιγμη ο αγιος αυτος Ιερεύς του υψιστου να δη την πραγματικη αληθεια και να ξεχωριση την θεσι του απο τους αμνημονευτους,
λυκοποιμενας που γλυφουν τον Αρχιαιρεσιαρχη Παπα.
Ayta na ta vlepeis esy poy katigoreis tin Romfea, pou den masaei na valei to keimeno tou Kirineias..
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitra
Ποιος είναι ο «πλησίον» για έναν σύγχρονο «χριστιανό»; Η χρυσοστόλιστη «ρασο-φορεμένη εκκλησία» που διαφημίζει στο «εκκλησιαστικό» πρακτορείο του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζω ρεπορτάζ του νεαρού Αιμίλιου Πολυγένη στο πρακτορείο του (την Ρομφαία):
«Θύμα τροχαίου έπεσαν χθες ο Μητροπολίτης Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Προκόπιος, και ο Επίσκοπος Θεουπόλεως κ. Παντελεήμων, οι οποίοι παρασύρθηκαν από μεγάλου κυβισμού μηχανή. […]
…Ένας μοτοσικλετιστής έχασε τον έλεγχο της μεγάλης κυβισμού μηχανής του, η οποία ξέφυγε από την πορεία της, με αποτέλεσμα να συρθεί στο δρόμο και να πέσει με πολύ δύναμη πάνω στους δύο Ιεράρχες.
Πληροφορίες λένε πως και οι δύο Ιεράρχες δεν εμπνέουν μέχρι στιγμής καμία ανησυχία, όμως υποβάλλονται σε σχετικές εξετάσεις.».
Είδατε κανένα ενδιαφέρον, να μας πληροφορήσει σχετικά με το ποια είναι η κατάσταση και του μοτοσικλετιστή που σύρθηκε μαζί με τη μηχανή του στο δρόμο; Όχι βέβαια!
Υ.Γ.
Ποιος τον χέζει αυτόν, ε, κ. Αιμίλιέ «μας»!
http://xairete.blogspot.com/2008/11/blog-post_7977.html
Ο Μητροπολίτης (σαν «αρχιεπίσκοπος» μοστράρει στην ιστοσελίδα του) ο Ιωανουπόλεως (Γιοχάνεσμπουργκ) και Πρετορίας Σεραφείμ Κυκκώτης, ξαναχτυπά:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη φόρα αυτή, δεν λέει κακές λέξεις (όπως… «παλιομαλάκα» κλπ) ούτε απειλεί τη ζωή κάποιου («θα έρθει κάποιος στο σπίτι σου και θα δεις τι θα πάθεις εσύ και η οικογένεια σου») αλλά εγκαλεί (μέσα από την ιστοσελίδα του Αιμιλίου, από που αλλού;) τον μητροπολίτη Αιγίου τον Αμβρόσιο, διότι έκανε δηλώσεις προβληματισμού σχετικά με τις αχαλίνωτες φιλοπαπικές κινήσεις του Βαρθολομαίου!!!..
http://xairete.blogspot.com/2008/11/blog-post_194.html
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΕΓΡΑΨΕ Η ΡΟΜΦΑΙΑ ΣΑΣ "ΑΝΩΝΥΜΕ":
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ P. MICHALOPOULOS είπε...
ΑΝΩΝΥΜΕ φίλε, μην αγωνιάτε για την ιεραποστολή των ορθόδοξων εκεί, και μη λέτε "ΠΑΠΙΚΗ" την αδελφή εκκλησία του ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ Ισταμπουλ και του ΨΕΥΤΟΘΟΔΩΡΟΥ Αλεξανδρείας, και μάλιστα "αιρετική" εκκλησία!
Αφήστε το έργο αυτό στο Βατικανό το οποίο προσκυνάνε και οι δυο αυτές άδειες κεφάλες.
Είδατε προβολή που κάνει (πες γλείψιμο) το "εκκλησιαστικό" πρακτορείο ειδήσεων Ρομφαία, και στους δυο! Πρόσφατα μάλιστα, μας πληροφόρησε ότι ένας μεγαλοπαπάς του πατριαρχείου Αλεξανδρείας πήρε από τον Γκάσπερ υποτροφία για να σπουδάσει στο Βατικανό! Τι; Μα τι άλλο από την τέχνη της παναίρεσης του οικουμενισμού!
Αυτά...
28 Οκτώβριος 2008 5:48 πμ
http://xairete.blogspot.com/2008/10/blog-post_659.html
Εμετικό γλείψιμο «εκκλησιαστικού» πρακτορείου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσκεψη Θεόδωρου στην πόλη East London
Rofmea.gr
29/5/2008
Ο Πατριάρχης στην αγκαλιά των παιδιών
Χθες Τετάρτη 28 Μαΐου ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ. κ. Θεόδωρος Β' αναχώρησε με την συνοδεία Του οδικώς από το Κόστατ με προορισμό την πόλη East London, με ενδιάμεσο σταθμό το Umtata, όπου συνάντησε τους λιγοστούς Έλληνες της περιοχής. Το απόγευμα της ιδίας ημέρας ο Μακαριώτατος αφίχθη στο East London. [...] Ακολούθως η Ελληνική Κοινότητα παρέθεσε επίσημο δείπνο σε πολυτελές ξενοδοχείο της πόλης προς τιμή του Μακ. Πατριάρχου, στο οποίο παρέστησαν επίσης και εκπρόσωποι της Ρωμαιοκαθολικής και της Αγγλικανικής Εκκλησίας.
http://xairete.blogspot.com/2008/09/blog-post_75.html
Μόλις τώρα πέρασα από το μπλοκ της "ΡΟΜΦΑΙΑΣ" σας "Δήμητρα" ή "ανώνυμε" ή "κατάσκοπε" Αιμίλιε, και είδα ότι έχετε διαγράψει (σήμερα το κάνατε αυτό) όλα μου τα σχόλια που έγραψα στις εκεί συζητήσεις, σε καμιά δεκαριά θέματα, τον τελευταίο μήνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αφήσατε ούτε ένα!
Μπράβο σας!
Άξιος ο ΜΙΣΘΟΣ σας!!!..