8umamai mia suzhthsh pou eixame sta XAIRETISMATA, sxetika gia to an se periptwsh eixame xwrismo ekklhsias k kratous, ti 8a ginontan me ton agiasmo sta sxoleia, proseuxh, ma8hma 8rhskeutikwn klp.
Eixes apanthsh oti 'ti 8a pa8oun ta paidia k an den ginei agiasmos, autos einai o rolos ths ekklhsias" kati tetoio an 8umamai kala.
Εσύ, όλα τα θυμάσαι, ενώ εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χτες! Ου γαρ έρχεται μόνο…
Θα μπορούσα να βρω τι ακριβώς είχαμε συζητήσει τότε, αν πάω στα «φυλακισμένα» τα «χαιρετίσματα» και ψάξω…
Αλλά μάλλον κάτι τέτοιο θα είχα πει σαν συμπέρασμα. Ότι η παρουσία της Εκκλησίας στην κοινωνία γενικά, δεν πρέπει να είναι σαν μια θεατρική παράσταση. Όπως η εμφάνιση της στα σχολεία για έναν αγιασμό στην έναρξη της χρονιάς, ή για μια εξομολόγηση το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.
Το ίδιο και με τα «θρησκευτικά»:
Έχει η Εκκλησία τα κατηχητικά τα οποία η ίδια διώκει (δεν είναι κερδοφόρα όπως τα τρισάγια τα μνημόσυνα, κλπ)…
Αυτά, τα περί διωγμού, εξόντωσης και διάλυσης τους (των κατηχητικών) από το παπαδαριό, είναι τα συμπεράσματα μου από μια ολόκληρη ζωή μέσα στην Εκκλησία, από πλείστα όσα γεγονότα, από ό,τι έχω βιώσει σαν κατηχητόπουλο (1957) μαθητής του δημοτικού σχολείου ακόμα, μέχρι και σαν κατηχητής πια από το 1965 (νεαρός σπουδαστής τότε), σε διάφορα κατηχητικά της Αθήνας, μέχρι το 1978 (μεγάλος πια, στην ενορία μου εδώ στην Αργυρούπολη).
Όλα αυτά λοιπόν (οι τάχα αντιδράσεις για το μάθημα των θρησκευτικών) είναι πρόσθετοι θεατρινισμοί των (τάχα) πνευματικών ηγετών μας…
…Αντιδράσεις για το γόητρο τους και μόνο, σαν την αντίδραση του Χριστόδουλου τότε (για τα μάτια του μόνο) με τις ταυτότητες!
Πού είναι ποιος; Η Εκκλησία; Μα τα είπαμε πού είναι…
Πού αλλού να είναι;
Δραστηριοποιείται για την διαφύλαξη του απορρήτου της ομοφυλοφιλίας των δεσποτάδων της!
Πού αλλού να είναι;
Δραστηριοποιείται για την αποφυλάκιση του κίναιδου δεσπότη της, και για την μεταφορά του από τον Κορυδαλλό σε θέρετρο (μοναστήρι λένε) της αρεσκείας του, για να μπορεί «αδέσμευτος» τελείως, να συνεχίσει, και, εκεί τα (αρεστά στην «Ιερά Σύνοδο»;) ομοφυλοφιλικά έργα του.
Ο κίναιδος!
Που έχει την υποστήριξη (ποιου άλλου;) του μητροπολίτη Ζακύνθου (που «παίζει» με στρατιωτάκια)!…
…Ποιου άλλου είπα; Α, ναι! Πάνω από όλους τους άλλους, ισχυρός προστάτης του κίναιδου Παντελεήμονα (το «αδελφάτο» βλέπεις), είναι αυτός ο τουρκαλάς ο Βαρθολομαίος!!!..
Τι είπες Σταυρούλα; Δεν ακούω καλά από αυτό το αυτί! «Δεν δραστηριοποιείται η Εκκλησία στα κατηχητικά», λες, και κάνει πως τάχα ενδιαφέρεται για το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεία;
Πάλι καλά να λες! Καλύτερα μακριά τα παιδιά μας από «τέτοιους» κατηχητές, μακριά από τέτοιους «ποιμένες»! Μακριααααά ….
Καλή σου νύχτα! Παναγιώτης
Υ.Γ. Περισσότερα, στο ιστολόγιό μας με το όνομα «Άγιος Κορυδαλλού»: http://agios-korydallou.blogspot.com/
8umamai mia suzhthsh pou eixame
ΑπάντησηΔιαγραφήsta XAIRETISMATA, sxetika gia to an se periptwsh eixame xwrismo ekklhsias k kratous, ti 8a ginontan
me ton agiasmo sta sxoleia, proseuxh, ma8hma 8rhskeutikwn klp.
Eixes apanthsh oti 'ti 8a pa8oun ta paidia k an den ginei agiasmos,
autos einai o rolos ths ekklhsias"
kati tetoio an 8umamai kala.
Γεια σου Σταυρούλα! :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ, όλα τα θυμάσαι, ενώ εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χτες! Ου γαρ έρχεται μόνο…
Θα μπορούσα να βρω τι ακριβώς είχαμε συζητήσει τότε, αν πάω στα «φυλακισμένα» τα «χαιρετίσματα» και ψάξω…
Αλλά μάλλον κάτι τέτοιο θα είχα πει σαν συμπέρασμα. Ότι η παρουσία της Εκκλησίας στην κοινωνία γενικά, δεν πρέπει να είναι σαν μια θεατρική παράσταση. Όπως η εμφάνιση της στα σχολεία για έναν αγιασμό στην έναρξη της χρονιάς, ή για μια εξομολόγηση το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.
Το ίδιο και με τα «θρησκευτικά»:
Έχει η Εκκλησία τα κατηχητικά τα οποία η ίδια διώκει (δεν είναι κερδοφόρα όπως τα τρισάγια τα μνημόσυνα, κλπ)…
Αυτά, τα περί διωγμού, εξόντωσης και διάλυσης τους (των κατηχητικών) από το παπαδαριό, είναι τα συμπεράσματα μου από μια ολόκληρη ζωή μέσα στην Εκκλησία, από πλείστα όσα γεγονότα, από ό,τι έχω βιώσει σαν κατηχητόπουλο (1957) μαθητής του δημοτικού σχολείου ακόμα, μέχρι και σαν κατηχητής πια από το 1965 (νεαρός σπουδαστής τότε), σε διάφορα κατηχητικά της Αθήνας, μέχρι το 1978 (μεγάλος πια, στην ενορία μου εδώ στην Αργυρούπολη).
Όλα αυτά λοιπόν (οι τάχα αντιδράσεις για το μάθημα των θρησκευτικών) είναι πρόσθετοι θεατρινισμοί των (τάχα) πνευματικών ηγετών μας…
…Αντιδράσεις για το γόητρο τους και μόνο, σαν την αντίδραση του Χριστόδουλου τότε (για τα μάτια του μόνο) με τις ταυτότητες!
Αυτά…
Kati tetoio skeptomoun k gw.
ΑπάντησηΔιαγραφήExei rolo h ekklhsia otan exei na kanei me ta kathxhtika!
Alla pou einai...
Πού είναι ποιος; Η Εκκλησία; Μα τα είπαμε πού είναι…
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού αλλού να είναι;
Δραστηριοποιείται για την διαφύλαξη του απορρήτου της ομοφυλοφιλίας των δεσποτάδων της!
Πού αλλού να είναι;
Δραστηριοποιείται για την αποφυλάκιση του κίναιδου δεσπότη της, και για την μεταφορά του από τον Κορυδαλλό σε θέρετρο (μοναστήρι λένε) της αρεσκείας του, για να μπορεί «αδέσμευτος» τελείως, να συνεχίσει, και, εκεί τα (αρεστά στην «Ιερά Σύνοδο»;) ομοφυλοφιλικά έργα του.
Ο κίναιδος!
Που έχει την υποστήριξη (ποιου άλλου;) του μητροπολίτη Ζακύνθου (που «παίζει» με στρατιωτάκια)!…
…Ποιου άλλου είπα; Α, ναι! Πάνω από όλους τους άλλους, ισχυρός προστάτης του κίναιδου Παντελεήμονα (το «αδελφάτο» βλέπεις), είναι αυτός ο τουρκαλάς ο Βαρθολομαίος!!!..
Τι είπες Σταυρούλα; Δεν ακούω καλά από αυτό το αυτί! «Δεν δραστηριοποιείται η Εκκλησία στα κατηχητικά», λες, και κάνει πως τάχα ενδιαφέρεται για το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεία;
Πάλι καλά να λες! Καλύτερα μακριά τα παιδιά μας από «τέτοιους» κατηχητές, μακριά από τέτοιους «ποιμένες»! Μακριααααά ….
Καλή σου νύχτα!
Παναγιώτης
Υ.Γ.
Περισσότερα, στο ιστολόγιό μας με το όνομα «Άγιος Κορυδαλλού»:
http://agios-korydallou.blogspot.com/