Παναγιώτης: Πρόσφατα, ένας διακεκριμένος θεολόγος της μητροπολιτικής περιφέρειας του Καλαβρύτων Αμβρόσιου, έλεγξε τον φιλοπαπικό Δεσπότη για κανονικά παραπτώματα.
Έντρομος τότε ο μητροπολίτης (που προέρχεται από τη χωροφυλακή) έσπευσε να τιμωρήσει αυθαίρετα τον θαρραλέο θεολόγο, επιβάλλοντάς του τον λεγόμενο μικρό αφορισμό, δηλαδή το επιτίμιο της ακοινωνησίας. Δηλαδή, ο αιρετικός δεσπότης θα κοινωνάει κανονικά, και ο Ορθόδοξος θεολόγος θα εμποδίζεται!
Στο παρελθόν, είχα τακτική επικοινωνία (επιστολές, τηλεφωνήματα κλπ) με τον μητροπολίτη αυτόν. Αναγκάστηκα όμως πρόσφατα (πρόπερσι νομίζω) να διακόψω τις σχέσεις μου μαζί του όταν μου έστειλε (όπως κάθε χρόνο) το ετήσιο εορτολόγιο της μητρόπολής του το οποίο τη φορά αυτή ήταν προκλητικά φιλοπαπικό. Σε αυτό, εκθείαζε ό,τι το παπικό, και έβριζε ό,τι το Ορθόδοξο!
Αναγκάστηκα να του γράψω (με Φαξ) να μη μου ξαναστείλει τέτοια σκουπίδια! Μου απάντησε με επιστολή στην οποία προσπαθούσε με γαλιφιές και γελοία επιχειρήματα να δικαιολογηθεί. Δεν του απάντησα.
Τώρα, διαβάζοντας τον «Ορθόδοξο Τύπο» ανακαλύπτω νέο ολίσθημα του συγκεκριμένου αυτού δεσπότη. Στο εορτολόγιο του 2007 της μητρόπολης του Αμβρόσιου υπάρχει ένα κατάπτυστο δημοσίευμα κατά του θεολόγου που προανέφερα, και κατά των Ιέρων κανόνων της Εκκλησίας.
Στο δημοσίευμα αυτό λοιπόν, οι Ιεροί Κανόνες ονομάζονται «σκωληκόβρωτα εκκλησιαστικά κιτάπια»! Και για τον θεολόγο που υπερασπίζεται το κύρος τους, τι γράφει το ημερολόγιο του «Αγίου»; Δεν αρκεί, λέει, ο αφορισμός που του επιβλήθηκε από τον μητροπολίτη, αλλά του χρειάζεται και ένα καλό εκκλησιαστικό βρομόξυλο από ένα γεροδεμένο διάκο με εντολή της μητρόπολης!!!
Έντρομος τότε ο μητροπολίτης (που προέρχεται από τη χωροφυλακή) έσπευσε να τιμωρήσει αυθαίρετα τον θαρραλέο θεολόγο, επιβάλλοντάς του τον λεγόμενο μικρό αφορισμό, δηλαδή το επιτίμιο της ακοινωνησίας. Δηλαδή, ο αιρετικός δεσπότης θα κοινωνάει κανονικά, και ο Ορθόδοξος θεολόγος θα εμποδίζεται!
Στο παρελθόν, είχα τακτική επικοινωνία (επιστολές, τηλεφωνήματα κλπ) με τον μητροπολίτη αυτόν. Αναγκάστηκα όμως πρόσφατα (πρόπερσι νομίζω) να διακόψω τις σχέσεις μου μαζί του όταν μου έστειλε (όπως κάθε χρόνο) το ετήσιο εορτολόγιο της μητρόπολής του το οποίο τη φορά αυτή ήταν προκλητικά φιλοπαπικό. Σε αυτό, εκθείαζε ό,τι το παπικό, και έβριζε ό,τι το Ορθόδοξο!
Αναγκάστηκα να του γράψω (με Φαξ) να μη μου ξαναστείλει τέτοια σκουπίδια! Μου απάντησε με επιστολή στην οποία προσπαθούσε με γαλιφιές και γελοία επιχειρήματα να δικαιολογηθεί. Δεν του απάντησα.
Τώρα, διαβάζοντας τον «Ορθόδοξο Τύπο» ανακαλύπτω νέο ολίσθημα του συγκεκριμένου αυτού δεσπότη. Στο εορτολόγιο του 2007 της μητρόπολης του Αμβρόσιου υπάρχει ένα κατάπτυστο δημοσίευμα κατά του θεολόγου που προανέφερα, και κατά των Ιέρων κανόνων της Εκκλησίας.
Στο δημοσίευμα αυτό λοιπόν, οι Ιεροί Κανόνες ονομάζονται «σκωληκόβρωτα εκκλησιαστικά κιτάπια»! Και για τον θεολόγο που υπερασπίζεται το κύρος τους, τι γράφει το ημερολόγιο του «Αγίου»; Δεν αρκεί, λέει, ο αφορισμός που του επιβλήθηκε από τον μητροπολίτη, αλλά του χρειάζεται και ένα καλό εκκλησιαστικό βρομόξυλο από ένα γεροδεμένο διάκο με εντολή της μητρόπολης!!!
Παναγιώτης: Ρώτησε ένας πιστός τον πνευματικό του:
-Γέροντα, τι χρειάζεται για να πάω στον Παράδεισο;
-Το διαβατήριο της Ορθοδοξίας (του απάντησε).
-Φτάνει μόνο αυτό;
Και ο γέροντας, πικραμένος από το προδοτικό οικουμενιστικό πνεύμα της εποχής μας, συμπλήρωσε σκωπτικά:
-Χρειάζεται παιδί μου και η βίζα (θεώρηση) από τον Πάπα!
-Γέροντα, τι χρειάζεται για να πάω στον Παράδεισο;
-Το διαβατήριο της Ορθοδοξίας (του απάντησε).
-Φτάνει μόνο αυτό;
Και ο γέροντας, πικραμένος από το προδοτικό οικουμενιστικό πνεύμα της εποχής μας, συμπλήρωσε σκωπτικά:
-Χρειάζεται παιδί μου και η βίζα (θεώρηση) από τον Πάπα!
Foscilis: Εγώ νομίζω ότι ο Βαρθολομαίος αναγνωρίζει απλά ότι τα άλλα δόγματα, μολονότι δεν είναι αδιαπραγμάτευτες αλήθειες όπως η Ορθοδοξία, εκφράζουν την ίδια βασική ανάγκη (λατρεία προς το Θεό, επιδίωξη ενός ηθικού κόσμου κλπ κλπ) και εν τέλει τις ίδιες καλές προθέσεις. Και με δεδομένο ότι η Ορθοδοξία λέει "αγαπάτε αλλήλους", δεν καταλαβαίνω τι μπορεί να προσάψει κανείς στο Βαρθολομαίο.
Παναγιώτης: Του προσάπτει ότι αγκαλιάζει τον διάβολο, το ψέμα. Η Ορθοδοξία είναι η Αλήθεια και οι αιρέσεις είναι πλάνη, είναι δημιουργήματα του αρχιψεύτη διάβολου. Όταν λοιπόν ο πατριάρχης εξομοιώνει με τα λόγια του και με όλες του τις κινήσεις όλα τα δόγματα και όλες τις θρησκείες με την Ορθοδοξία, πόσο περισσότερο σατανάς και αντίχριστος θα μπορούσε να γίνει;
Παναγιώτης: Ο Χριστός είπε ότι ήρθε για να διαλύσει τα έργα του Διαβόλου. Τα έργα του Διαβόλου, τα αγκαλιάζει ο οικουμενικός πατριάρχης!.. Ο πατριάρχης, που έχει αγάπη για ό,τι αιρετικό, και μίσος για ό,τι Ορθόδοξο, μίσος και για τον όποιον Ορθόδοξο Χριστιανό!!!
Foscilis: «Ο Χριστός είπε ότι ήρθε για να διαλύσει τα έργα του Διαβόλου.». Ναι, αλλά εκτός από αυτό είπε ευλογείτε τους καταρωμενους υμιν και προσεύχεσθε υπερ των επηρεαζοντων υμάς καθώς και μη κρίνετε ίνα μη κριθείτε.
Παναγιώτης: Ο Χριστός απαγόρευσε την κατάκριση. Κατάκριση είναι να προδικάσω εγώ την κρίση του Θεού, να προβλέψω δηλαδή ότι κάποιος θα είναι για πάντα αμετανόητος αμαρτωλός ή αιρετικός, και να αποφασίσω έτσι ότι οριστικά θα κολαστεί. Ο Χριστός δεν απαγορεύει την κρίση. Προτρέπει μάλιστα να κρίνουμε σωστά και όχι επιφανειακά όπως επιφανειακό είναι αυτό που λένε: «οι παπικοί είναι πολλοί, άρα αυτοί έχουν την αλήθεια!». Ο Χριστός δεν απαγορεύει την κρίση την ορθή, αλλά την επιβραβεύει στο πρόσωπο του μαθητή του, λέγοντας του: «ορθά έκρινες!». Οι προδότες της πίστης μας, οι μασκαρεμένοι σε ορθόδοξους ηγέτες της Εκκλησίας, δεν λένε την αλήθεια στους αιρετικούς (ώστε τους φέρουν στην Ορθοδοξία) αλλά τους κολακεύουν για να έχουν την κοσμική εύνοια και την υποστήριξη τους. Τους αιρετικούς τους αγαπάμε και προσευχόμαστε γι αυτούς. Την πλάνη τους δεν την αποδεχόμαστε, και όποιοι ενώνονται με αυτούς, έτσι όπως παραμένουν πλανεμένοι, δεν έχουν αγάπη Θεού αλλά διαβολική υστεροβουλία!
Παναγιώτης: Ο Χριστός απαγόρευσε την κατάκριση. Κατάκριση είναι να προδικάσω εγώ την κρίση του Θεού, να προβλέψω δηλαδή ότι κάποιος θα είναι για πάντα αμετανόητος αμαρτωλός ή αιρετικός, και να αποφασίσω έτσι ότι οριστικά θα κολαστεί. Ο Χριστός δεν απαγορεύει την κρίση. Προτρέπει μάλιστα να κρίνουμε σωστά και όχι επιφανειακά όπως επιφανειακό είναι αυτό που λένε: «οι παπικοί είναι πολλοί, άρα αυτοί έχουν την αλήθεια!». Ο Χριστός δεν απαγορεύει την κρίση την ορθή, αλλά την επιβραβεύει στο πρόσωπο του μαθητή του, λέγοντας του: «ορθά έκρινες!». Οι προδότες της πίστης μας, οι μασκαρεμένοι σε ορθόδοξους ηγέτες της Εκκλησίας, δεν λένε την αλήθεια στους αιρετικούς (ώστε τους φέρουν στην Ορθοδοξία) αλλά τους κολακεύουν για να έχουν την κοσμική εύνοια και την υποστήριξη τους. Τους αιρετικούς τους αγαπάμε και προσευχόμαστε γι αυτούς. Την πλάνη τους δεν την αποδεχόμαστε, και όποιοι ενώνονται με αυτούς, έτσι όπως παραμένουν πλανεμένοι, δεν έχουν αγάπη Θεού αλλά διαβολική υστεροβουλία!
Sureal: Oι εσφιγμενίτες είναι οι τελευταίοι αντιστασιακοί της ορθοδοξίας εκεί πάνω.. είναι κάτι σαν τελευταίοι των μοϊκανών. Ο πατριάρχης προσπαθεί να συνθλίψει και την τελευταία εστία αντίδρασης στη λαίλαπα του οικουμενισμού.
Παναγιώτης: Μόνο με αίμα ορθοδόξων μοναχών «ζει» ο Πατριάρχης; Τόσο αιμοδιψής πια; Δράκουλας κατάντησε; Διαβάζω στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ: «Την ημέρα εκείνη, όταν ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος επισκεπτόταν το Άγιον Όρος, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, Βασίλης Φλωρίδης, πήγε στις Καρυές συνοδευόμενος από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις αποφασισμένος να βγάλει από το αντιπροσωπείο τους ζηλωτές της Εσφιγμένου. Συνάντησε την αντίδραση του υφυπουργού Εξωτερικών Θεόδωρου Κασσίμη που ζήτησε να μη χρησιμοποιηθεί βία, ειδικά με την παρουσία του Πατριάρχη. Η παρέμβαση όμως του υφυπουργού ενόχλησε τα μέλη της Ιεράς Κοινότητας, αλλά και τους κύκλους του Πατριαρχείου που ήλπιζαν ότι εκείνη την ημέρα θα δινόταν η λύση που ανεζητείτο εδώ και 34 χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, μετά το νέο επεισόδιο το Οικουμενικό Πατριαρχείο ασκεί πιέσεις προς το υπουργείο Εξωτερικών προκειμένου να απομακρυνθούν - ακόμα και με παρέμβαση της Αστυνομίας - οι ζηλωτές μοναχοί.».
Alfonso: Τέλος, επειδή πρέπει να φύγω, διότι με περιμένει μια νέα καλλιτέχνης που θέλει να σταδιοδρομήσει κι οφείλουμε να βοηθάμε τους νέους, αφιερώνω το παρακάτω σε όλους τους ιεροεξεταστές της Ορθοδοξίας.Εγώ όμως σας λέγω, Αγαπάτε τους εχθρούς σας, ευλογείτε κείνους οίτινες σας καταρώνται..
Παναγιώτης: Δεν αναφέρεσαι προφανώς στην χριστιανική αγάπη και ας επικαλείσαι θρησκευτικά κείμενα. Το δόγμα σου είναι η αγάπη στο ψέμα που εκφράζουν οι αιρετικοί. Αλλά υπάρχει και άλλη παρεξηγημένη αγάπη, όπως αυτή του μητροπολίτη Παντελεήμονα που «προωθούσε» και αυτός νέους ανθρώπους και που βρήκε τον μπελά του αφού έχασε τον θρόνο του διότι απλά ήταν ένας καλός χριστιανός ομοφυλόφιλος (παιδεραστής;) και τίποτε άλλο!!!
Sureal: Έτσι είναι, ψεύτικη «αγάπη», όπως το θέτει και ο Παναγιώτης. Είναι δηλαδή αγάπη προς το ψεύδος που εκπροσωπούν οι αιρετικοί. Είναι αποστασία από την ορθή πίστη. Είναι μίξη του ψεύδους με την αλήθεια. Είναι παραδοχή ότι εν τέλει και εσύ ως συμπροσευχόμενος γίνεσαι ένα με τους αιρετικούς. Παραδεχόμενος ότι και η δική σου θρησκεία έχει ατέλειες που συμπληρώνουν τα άλλα δόγματα. Αυτό το κράμα θρησκειολογικού συγκρητισμού είναι η ύστατη πλάνη στην οποία μπορεί να πέσει κάποιος. Μεγάλη παγίδα που πάνε να ρίξουν στην ορθοδοξία.. θέλει προσοχή..
Sureal: Kαι αφού το γυρίσαμε στα χωρία και τις αφιερώσεις, αφιερώνω κι' εγώ αυτό σε σένα alfonso και όλους τους πλανεμένους οικουμενιστές και συγκρητιστές: «Το δε Πνεύμα ρητώς λέει ότι εν υστέροις καιροίς αποστήσονται τινές της πίστεως, προσέχοντες πνεύμασι πλάνοις και διδασκαλίαις δαιμονίων, εν υποκρίσει ψευδολόγων, κεκαυστηριασμένων την ιδίαν συνείδησιν». (Α' Τιμόθεον 4:1,2) Την αίρεση μισούμε και την πλάνη και όχι τον αιρετικό άνθρωπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου