Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Το «Θεο-τόκος» και το «Θεο-μήτωρ», και το «Θεο-μάνα», και το «Θεο-γεννήτρια» δεν δηλώνει ότι γέννησε Χριστό (θεό και άνθρωπο) αλλά σκέτο θεό, και αυτό μας πάει στην αίρεση που δέχεται μόνο μια φύση του Χριστού. Αναγορεύει δε την ίδια την «δεκαπεντάχρονη κόρη της Ναζαρέτ», σε θεά, που γεννά θεό! Καθαρός παπισμός δηλαδή, που θεωρεί την Παναγία ως το τέταρτο πρόσωπο της θεότητας!

ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ:
Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017  
Ο χρήστης «Ορθοδοξία, η Δύναμη μας.», έγραψε:
«Η αξία και η δύναμις των Χαιρετισμών ως παρακλητική προσευχή»
http://xairete.blogspot.gr/2017/08/blog-post_1.html

ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ -ΣΗΜΕΡΑ:
Ioannis Kyriakides 
Αινος,υμνος, δοξα, τιμη και προσκυνηση απονεμονται αποκλειστικα και μονο στον Κυριο και Σωτηρα μας Ιησου Χριστο!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1895673183828685

Σχολιάζω:
1. Το «Θεο-τόκος» και το «Θεο-μήτωρ», και το «Θεο-μάνα», και το «Θεο-γεννήτρια» δεν δηλώνει ότι γέννησε Χριστό (θεό και άνθρωπο) αλλά σκέτο θεό, και αυτό μας πάει στην αίρεση που δέχεται μόνο μια φύση του Χριστού. Αναγορεύει δε την ίδια την «δεκαπεντάχρονη κόρη της Ναζαρέτ», σε θεά, που γεννά θεό! Καθαρός παπισμός δηλαδή, που θεωρεί την Παναγία ως το τέταρτο πρόσωπο της θεότητας! Και εμείς οι «ορθοδοξοι» την αποκαλούμε… «θεό, μετά τον θεό», ή ότι «κατέχει τα δευτερεία της αγίας τριάδας», και άλλα τέτοια σχετικά θεολογικά μπουρμπούτσαλα!

http://xairete.blogspot.gr/2017/08/blog-post_1.html

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το «Χριστοτόκος» είναι το πιο σωστό, διότι Χριστό γέννησε, και είναι σωστό, αν παραδεχτούμε βέβαια και τις δυο φύσεις του Χριστού!
Έτσι λεγόταν στην αρχή («Χριστοτόκος»), αλλά αυτό το εκμεταλλεύτηκαν οι άλλοι μονοφυσίτες, αυτοί που δέχονταν μόνο την ανθρώπινη φύση του Χριστού, με αποτέλεσμα οι Πατέρες μέσα στον πανικό τους, να ξεπέσουν στο άλλο άκρο και για αντίβαρο να την ονομάσουν Θεοτόκο, την παρθένα Μαριάμ.
Ο Χριστός όμως σαν θεός, δεν έχει μητέρα! Και σαν άνθρωπος, δεν έχει πατέρα! Τόσο απλά!